Jup, nog effe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:02 schreef Originele_Naam het volgende:
ze zijn dus bijna klaar
Ik denk het wel, vannacht ook nog enkele mooie donaties voorbij horen komen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:06 schreef Originele_Naam het volgende:
hmmm ik denk niet dat ze het halen
Inderdaad, jammer dat het niet uit zijn eigen portemonnee komt....quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:08 schreef Originele_Naam het volgende:
We zien het morgen wel, ik hoop eigenlijk van wel, want dan verdubbelt JPB het
quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:08 schreef Originele_Naam het volgende:
We zien het morgen wel, ik hoop eigenlijk van wel, want dan verdubbelt JPB Nederland het
Terwijl die gier 150.000 per jaar verdientquote:Op zaterdag 23 december 2006 06:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat het niet uit zijn eigen portemonnee komt....
De vrek geeft effe 50 euro, terwijl collega's/andere mensen honderden euro's doneren.
Zoek het etalagekanaal van je kabelmaatschappij op. Ik kijk al de hele week bijna 24 uur per dag. Tenzij je UPC hebt, die zend pas in het weekend uit. En op internet natuurlijk ook 24 uur.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:25 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of wordt er dit jaar weinig op tv uitgezonden? Vorig jaar bijna non-stop, nu alleen s'nachts en dan tot 9.30. Zie zelfs op hun schema dat ze morgen de ontknoping niet eens uitzenden... belachelijk!
Dat laatste komt door het schaatsen. Denk niet dat ze van 3fm ook maar iets aan kunnen doen. Jammer is het wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:25 schreef greatgonzo het volgende:
ligt het aan mij, of wordt er dit jaar weinig op tv uitgezonden? Vorig jaar bijna non-stop, nu alleen s'nachts en dan tot 9.30. Zie zelfs op hun schema dat ze morgen de ontknoping niet eens uitzenden... belachelijk!
Hehe meesterlijk liedje, hoorde het dacht ik woensdagochtend voor het eerstquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:55 schreef linebear het volgende:
en daar gaan we weer..... TADATADATADA
word zo vrolijk van dat nummer
Dat is idd wel sneu ja..quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:35 schreef Cee het volgende:
Ik vond het vannacht wel zielig voor Sander, hij ging achter de knoppen staan en iedereen ging naar bed, stond ie daar in z'n eentje.
6.000 euro.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:48 schreef B.A.Trix het volgende:
Hoeveel geld hebben die mensen nou gegeven die purple rain hebben aangevraagd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |