quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:29 schreef tukkeronline het volgende:
Volgens mij een kleine bug: in het tweede seizoen zijn bij mij alle statistieken van seizoen 2006-2007 verdwenen. Ik heb geen enkele patch of update geïnstalleerd. Zijn er meer mensen met deze bug?
Game onquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:48 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Waren dacht ik op SI forum paar mensen met dit probleem, SI had niet echt duidelijk oplossing voor een gaf de schuld aan virus scan 'ofzo'
Ik heb het niet diep bestuurd maar het zou het zelfde probleem kunnen zijn.
Goed cadeauquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:01 schreef droomkoningin het volgende:
dit spel heb ik vandaag gekocht voor mn broertje voor onder de kerstboom
Wil opzich ook wel ff met inter spelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:36 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de dubbel binnen met Inter na vorig jaar een schamele 8ste plaats te hebben behaald.
Leuke voorzitter hebben ze. Al speel ik wel al in seizoen 2011-2012.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wil opzich ook wel ff met inter spelen
Ja, ik selecteer meestal maar 1 competitie, om de vaart in spel te houden..quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuke voorzitter hebben ze. Al speel ik wel al in seizoen 2011-2012.
Heb eerst een paar jaartjes West Ham getrained maar ik kreeg toen een aanbod van Inter![]()
Ik heb iets van 52 competities geselecteerd met de extra grote database.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, ik selecteer meestal maar 1 competitie, om de vaart in spel te houden..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb iets van 52 competities geselecteerd met de extra grote database.
Ik houd van langzaam spelen met veel spelers.
Ik heb een goede computer dus hij trekt het heel erg makkelijk.quote:
gruwelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval bij heeeeeel veeeeel verschillende clubs solliciteren dus saai wordt het nooitquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:22 schreef martjin het volgende:
[..]
gruwelijk![]()
als je dan geen vette cariere kan maken weet ik het niet meer
hoe lang duurt opslaan dan in 2010 :pquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
1 minuutje ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef Rorata het volgende:
[..]
hoe lang duurt opslaan dan in 2010 :p
1.5quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef koolstrab het volgende:
[..]
En hoeveel GB is je save game dan?:p
Na 2 overwinningen op Boston sta ik gewoon in de finale. Sutton United wacht, waar ik 1 punt tegen heb gehaald dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:26 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik ben 5e geworden met Merthyr Tydfil in de Conference National en dat betekent play-offs voor 1 promotieplek. Eerste tegenstander is Boston United, waar ik 2 weken geleden nog met 2-4 van verloor.![]()
Wat heb je voor verdediging ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Seizoen 3 bij Ajax, ik wordt geteisterd door blessures tijdens wedstrijden, de één na de ander wordt er uitgeschopt, maar zo langzamerhand raakt iedereen weer fit. Feyenoord 2-0 verslagen in 3e ronde KNVB-beker, CL 10 punten na 4 wedstrijden (Fenerbahce-uit was 2-2, Villareal 3-1 en Mönchengladbach 0-4, 4-1 gewonnen). In de competitie mag ik ook al niet klagen.. In de Kuip 0-0, maar vooral het doelsaldo doet me goed, heb namelijk al gespeeld tegen Feyenoord-uit, PSV-uit, Den Bosch-uit, Heerenveen-uit. Komend weekend AZ-thuis... Zou mooi zijn om zonder tegendoelpunten in de competitie de winterstop te halenProgramma is namelijk te doen
[afbeelding]
Dat je nog binnen 2 minuten een voorsprong uit handen geeft in de laatste minuten van de wedstrijd.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jaaaa!!![]()
Wel erg slecht voor je hart..
Nouja, het lukt me gewoon niet om een wedstrijd "dood" te maken als ik voorsta. Na 60 minuten zette ik het tempo op slow en maximaal tijdrekken, maar toch gebeurde er nog van alles in de laatste 10 minuten. Niet voor het eerst dit seizoen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je nog binnen 2 minuten een voorsprong uit handen geeft in de laatste minuten van de wedstrijd.....
Slechte conditie van je elftal? Puur ongeluk? Slechte wissels?
Wel netjes trouwens dat je alsnog wint![]()
30 minuten voor tijd is al veel te vroeg om met tijd te gaan rekken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Nouja, het lukt me gewoon niet om een wedstrijd "dood" te maken als ik voorsta. Na 60 minuten zette ik het tempo op slow en maximaal tijdrekken, maar toch gebeurde er nog van alles in de laatste 10 minuten. Niet voor het eerst dit seizoen.![]()
Met de conditie is niets mis. Mijn AMC wordt wel snel moe, maar die had ik juist 10 minuten voor tijd gewisseld.
Kan je weleens gelijk in hebben ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
30 minuten voor tijd is al veel te vroeg om met tijd te gaan rekken.
Dat zal denk ik nog niet met een volgende patch verholpen worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Al een patch in zicht? Ik vind het vet irritant dat je steeds de titel wint door de play-offs
Ja heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef DaMart het volgende:
Krijgen meer mensen op de meest vreemde momenten de roep om een penalty? Mijn keeper bracht de bal met een lange trap weer in het spel. Op het middenveld kopt een tegenstander de bal buiten de lijnen en mijn spelers vinden dat ze een penalty hadden moeten hebben daarvoor.
vd borre, alves, marceloquote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef DANILXL het volgende:
yo ik zoek een goede rechtsback voor west ham, ik heb 40 miljoen te besteden, maar de speler moet wel willen en goed genoeg zijn
Marcelo is linksback.quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
vd borre, alves, marcelo
Welk seizoen zit je?
Marcelo is V/VV L, dat is volgens mij nog steeds links.. Rafinha (Schalke '04) doet het bij mij erg goed (in seizoen 2 Ajax voor 12 miljoen aan kunnen trekken na veel geslijm...). Persoonlijk vind ik Vanden Borre enigszins tegen vallen, hij heeft me nog niet kunnen overtuigen..quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
vd borre, alves, marcelo
Welk seizoen zit je?
Slechte stat voor concentratie (en die verbetert maar weinig gedurende de jaren). Alleen daarom al koop ik hem nooit.quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Quintuss het volgende:
best een aardig linker rijtje voor een 18 jarige verdediger.
[afbeelding]
Hij is nog maar 18, zijn stats groeien nog, verdediger is meestal op zijn best tussen 25 en 30 jaarquote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Quintuss het volgende:
best een aardig linker rijtje voor een 18 jarige verdediger.
[afbeelding]
Is dat zo belangrijk voor een speler?quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Slechte stat voor concentratie (en die verbetert maar weinig gedurende de jaren). Alleen daarom al koop ik hem nooit.
Bij mij die anders één van de beste verdedigers in de Champions League. (ratinglist)quote:Op zondag 24 december 2006 17:15 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar voor een verdediger zeer belangrijke eigenschappen: concentratie, agressiviteit, anticipatie, lef en zelfbeheersing niet of nauwelijks. Daarbij komt dat die speler fysiek zeer zwak is en daarom nooit hoger dan het niveau eerste divisie kan komen.
Die ben ik niet tegengekomen anders...quote:Op zondag 24 december 2006 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand onder 24 jaar kan "gratis" naar 'n andere club verhuizen als hij daar evenveel of meer kan verdienen, dat is ook één of andere regel. Hoe dat precies werkt weet ik niet..
Maar dat geldt ook voor boven 24. Alleen moet je onder 24 nog wel vergoeding betalen. Approach to sign is gewoon 't voordeligst.quote:Op zondag 24 december 2006 19:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat bedoelde ik eigenlijk met "gratis"
Speel je op de 360 of pc ?quote:Op zondag 24 december 2006 22:49 schreef Wessiej het volgende:
Whehe daarna wel een verdediger, hij deed het goed op het EK-21, dus opeens iedereen begon op hem te bieden met 20 miljoen tot 30 miljoen.
Barcelona, Milan, Man Utd, Bayern allemaal. Ik bied 17,- miljoen en een superrrr contract, en hij staat nu bij mij
Ja, als je eens bij statistieken kijkt, zie je het aantal fouten die gemaakt zijn door de desbetreffende speler. Wanneer hij veel fouten maakt heeft 'ie meestal een lage rating voor concentratie.quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk voor een speler?
Je bedoelt de 'fouls' statistieken? Dat zijn geen fouten, maar overtredingen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ja, als je eens bij statistieken kijkt, zie je het aantal fouten die gemaakt zijn door de desbetreffende speler. Wanneer hij veel fouten maakt heeft 'ie meestal een lage rating voor concentratie.
ik zou vermaelen nog niet verkopen, ik was dan Feijenoord maar Vermaelen deedt het bij Ajax erg goed.quote:Op zondag 24 december 2006 20:02 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben net begonnen aan het tweede seizoen met Ajax en de transferperiode duurt nog 1 week.
Ik heb het volgende probleem: Ik wil Raul Garcia kopen en ik heb 17 miljoen maar ze vragen 20 miljoen. Nu is Osasuna toevallig geintresseerd in Vermaelen. Ik wil dus 17 miljoen bieden + Vermaelen maar als ik dan een speler wil toevoegen aan de transfer dan staat hij niet bij Listed Players en als ik dan op "other" klik om hem te selecteren weet ik niet hoe ik hem dan vervolgens geselecteerd krijg. Ik hoop dat iemand weet hoe je dit moet doen.
wat bij mij werkte, de speler een beter contract aanbieden. sommige willen nog wel eens blijven dan...quote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Bestuur
Beste verdediger gaat weg, en voor welk bedrag, 13 miljoen !
Ik wou natuurlijk automatisch weigeren maar nee het bestuur moet zo nodig ja zeggen op dit luttele bedrag
Dan heb je de patch zeker nog niet geïnstalleerd? Dit is een bekende bug namelijk. Tegenovergestelde kan ook gebeuren, dat spelers met een doorlopend contract opeens een dat seizoen eindigend contract hebben, als ze een nieuw contract weigeren.quote:Op maandag 25 december 2006 10:29 schreef DaMart het volgende:
Opmerkelijk: ik probeer twee spelers al het hele seizoen een nieuw contract aan te bieden, omdat het huidige eind dit seizoen zou aflopen. Telkens weigerden ze, maar ineens loopt hun contract twee jaar langer door, zonder dat er ooit een nieuwe is getekend... de begindatum is overigens ongewijzigd gebleven.
Jawel, beide patches zijn geïnstalleerd.quote:Op maandag 25 december 2006 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan heb je de patch zeker nog niet geïnstalleerd? Dit is een bekende bug namelijk. Tegenovergestelde kan ook gebeuren, dat spelers met een doorlopend contract opeens een dat seizoen eindigend contract hebben, als ze een nieuw contract weigeren.
Skins boeien mij helemaal niets. Ik gebruik gewoon de standaardskin, het spel zelf is voor mij veel belangrijker.quote:Op maandag 25 december 2006 16:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe belangrijk is een skin voor jullie?Ik vind het best belangrijk, anders verveelt FM sneller(vaag maar wel waar).
Ja voor mij ook, maar kijk liever naar een goede skin onder het spelen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Skins boeien mij helemaal niets. Ik gebruik gewoon de standaardskin, het spel zelf is voor mij veel belangrijker.
Vroeger had ik altijd de Stone skin, die was echt werelds. Heb eigenlijk geen idee of 'ie er ook is voor 2007. Nu heb ik maar de suffe default skin, wel met een een andere background (ik zoek altijd een high-res plaatje van het stadion van de club die ik op dat moment manage).quote:Op maandag 25 december 2006 16:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe belangrijk is een skin voor jullie?Ik vind het best belangrijk, anders verveelt FM sneller(vaag maar wel waar).
Soms worden er wel leuke spelers aangeboden.quote:Op maandag 25 december 2006 17:55 schreef DaMart het volgende:
Ik word echt gek van die Duitse clubs die hun afdankertjes maar blijven aanbieden...
quote:Op maandag 25 december 2006 17:39 schreef andre347 het volgende:
Heeft hier iemand een tactiek voor een team zoals Man Utd,, want ik kom nu in seizoen 2 en dan werkt je taktiek uit het eerste seizoen niet meer,, wil de persoon hem dan a.u.b uploaden??
ow ow, er heeft na iets meer dan een half uur nog niemand gereageerd... vreselijk.quote:
Nou...quote:Op maandag 25 december 2006 18:41 schreef CittaR het volgende:
[..]
ow ow, er heeft na iets meer dan een half uur nog niemand gereageerd... vreselijk.
je zou ook zelf een taktiek kunnen verzinnen, dat is nou juist leuk aan het spel...
ik zit nu in 2016 al met feijenoord, ik ben 1x niet kampioen geworden (op 1 punt) voor de rest ongeveer 5/6x de beker gewonnen en zelfs 2x UEFA en 1x CL gewonnen. zonder een tactiek van een site te halen...quote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou...
Ik heb het opgegeven om zelf tactieken te verzinnen. Maakt niet uit waarmee ik op de proppen kwam, niks werkte. En ja, ik gaf een tactiek de tijd om in te werken op de spelers. Haalde helaas geen flikker uit...
Mijn opvatting hierover is, is dat je door een 5 mans middenveld vrijwel altijd het middenveld in handen hebt. Daarom zou een tegenstander handig aan doen deze over te slaan en op de lange bal te spelen. Als je daar snelle en kopsterke verdedigers neerzet moet je dat ook in de kiem kunnen smoren.quote:Op maandag 25 december 2006 22:10 schreef Guimenez het volgende:
Driemansdefensies zijn wel altijd riskant.
Heb tot nu geen problemen met een driemansverdediging. In 46 wedstrijden maar 4x verloren..quote:Op maandag 25 december 2006 22:10 schreef Guimenez het volgende:
Driemansdefensies zijn wel altijd riskant.
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik krijg nu om de dag dezelfde afdankertjes aangeboden... en als ik het aanbod niet weiger, dan staan ze ineens bij mijn toekomstige transfers.quote:Op maandag 25 december 2006 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Soms worden er wel leuke spelers aangeboden.
Fysiek sterke verdedigers? Dat is de enige manier waarop ik er succes mee weet te boeken tot nu toe. Ik heb een keer een game gehad in IJsland, fysiek matige spelers en dan die 3-4-3... Ik werd afgemaakt, dat wil je niet weten.quote:Op maandag 25 december 2006 23:10 schreef Silverado het volgende:
[..]
Heb tot nu geen problemen met een driemansverdediging. In 46 wedstrijden maar 4x verloren..
Soort van #10 á la Litmanen of Raúl.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waar dient een spelbepalende aanvaller eigenlijk voor? Is dat een soort spelmaker maar dan in de aanval ofzo?
Ja, dat klopt, zoals Raul Garcia speelt in mijn ManUtd gamequote:Op dinsdag 26 december 2006 17:57 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Soort van #10 á la Litmanen of Raúl.
Vermaelen, Barzagli & Maduroquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:55 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Fysiek sterke verdedigers? Dat is de enige manier waarop ik er succes mee weet te boeken tot nu toe. Ik heb een keer een game gehad in IJsland, fysiek matige spelers en dan die 3-4-3... Ik werd afgemaakt, dat wil je niet weten.
Singapore trekt me dan totaal weer nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:17 schreef Guimenez het volgende:
Daar zit je vrij goed mee ja...
Ik speel intussen in Singapore, voor de uitdaging.
Heb je ze op je verlanglijst staan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand toevallig of je het aangeboden krijgen van spelers ook uit kunt zetten? Het wordt nu echt te gek... krijg dezelfde waardeloze spelers 2 keer op 1 dag aangeboden...
Nee, geen van allen staat op mijn vrlanglijst. En geen van allen zal daar ooit op komen te staanquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ze op je verlanglijst staan?
Ik kan me vergissen maar is het niet zo dat als de betreffende club een bod op jou speler doet en met ruil voorstellen komt dat je dan, bij het weigeren, zo kan instellen dat ja alle gelijkwaardige aanbiedingen automatisch kunt weigeren?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, geen van allen staat op mijn vrlanglijst. En geen van allen zal daar ooit op komen te staan
Dit zijn gewoon van die 'speciale aanbiedingen' die, in dit geval uitsluitend Duitse, clubs de wereld in sturen om van hun overbodige onbruikbare spelers af te komen.
Ik heb het alleen bij spelers die op mijn verlanglijst staan. Wel idd altijd van Duitse clubsquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, geen van allen staat op mijn vrlanglijst. En geen van allen zal daar ooit op komen te staan
Dit zijn gewoon van die 'speciale aanbiedingen' die, in dit geval uitsluitend Duitse, clubs de wereld in sturen om van hun overbodige onbruikbare spelers af te komen.
Nee, er zit geen bod op mijn spelers bij. Het zijn ook bijna altijd loandeals... en ik kan nergens aangeven dat ze allemaal geweigerd moeten worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:07 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar is het niet zo dat als de betreffende club een bod op jou speler doet en met ruil voorstellen komt dat je dan, bij het weigeren, zo kan instellen dat ja alle gelijkwaardige aanbiedingen automatisch kunt weigeren?
Of gaat het echt alleen om aanbiedingen zonder dat er een bod op jou spelers geplaatst wordt?
Omdat mijn tactiek van vorig seizoen zijn uitwerking begint te missen, ben ik ook maar overgestapt op een 3-1-4-2 met VVV. Heeft me in 3 wedstrijden 5 punten opgeleverd, waaronder eentje tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef andre347 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar us een driemans verdediging overweeg... mijn verdedigers: R. Ferdinand, Vidic, Heinze, Pique en Raul Abidol, uit deze verdedigers moet wel een goeie driemansverdediging komen denk ik zoo. Met een goed middenveld van: Raul Garcia, Carrick, Gago, Sivok, Cardenas.. en op de vleugels: C.Ronaldo, Silva, Richardson, en eventueel Rooney.. In de spits.. Smith of Jo
Hehe, bij mij is Charisteas ook geweldig. Derde seizoen nu met Feyenoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Met me Feyenoord game echt bagger, na 22 wed sta ik 9e ofzo.. Moet echt een goede keeper halen![]()
Charisteas heeft 19 goals na 21 wed![]()
Ben nu bezig aan een Chelsea game
Yup, ik heb zowel de patch als de patch voor de patch geïnstalleerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ DaMart: Heb je de nieuwste patch? Die offers zouden een van de dingen zijn die waren verminderd met de patch.
Zijn salariseisen zijn niets in vergelijking met Zlatan en Torresquote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef AminBen het volgende:
Dat is wel erg extreem. Maar ik krijg vaker goede spelers voor 0 euro aangeboden, maar dan zijn de salariseisen geweldig hoog![]()
Bij mij waren ze eind van het tweede seizoen een beetje tegenstrijdig bezig. Ze waren delighted met me, maar teleurgesteld in de eindstand. We werden namelijk maar tiende, terwijl de opdracht was dat we dapper moesten vechten tegen degradatie, met een prognose voor een 18e plek...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk dat mijn bestuur teleurgesteld in mij is, omdat ik 11e wordt in het eerste seizoen met Reading.
Nog leuker is dat de prognose 20ste was
Prima transfer. Speelde bij mij (Atletico) samen met Vela in een 2-spitsen systeem en was tot 2 keer toe topscorer in de Primera.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog wel 'n hele verrassende transfer gemaakt: v. Persie komt en dat zonder gezeur van de supportersHij was bij de reserves van AFC beland, ik ga 'm weer groot maken
Ik speel ook met ManUtd.. en heb Chelski in de FA-Cup te kijk gezet en in de halve finale van de CL en dat allemaal in het 1e seizoen. Ik zit nu in seizoen 2 en wil graag een andere tactiek gebruiken waarbij ik mijn spelmaker Raul Garcia goed wil gebruiken, en ook mijn wingers C. Ronaldo en Silva.. verder wil ik mijn uber defense met Raul Abidol en Ferdinand en pique ook gebruiken.. maar dit alles wil maar niet egt lukken. Raul Garcia werkt wel mee maar mijn verdediging niet egt want Ferdinand blunderd steedsquote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zit nu in de winterstop van seizoen II met Man U. Sta 2e achter Ch¤llski op 2 punten, ben door in de FA- en League Cup en mag in de 2e ronde CL tegen PSV aantreden
Degelijke formatie (4-4-1-1) zorgt ervoor dat veel ploegen 't lastig hebben tegen me, alleen 'n echte hitman heb ik niet in Huntelaar, Kerlon of Rooney. Vooral De Guzman en Defour stichten veel gevaar op de flanken.
Piqué en Sidnei houden grote mannen als Vidic en Ferdinand op de bank of zelfs tribune. Neville heb ik zojuist voor 5 mln verkocht aan Lyon en daar hoop ik Eduardo Ratinho voor in de plaats te kunnen aantrekken (6,75 mln geaccepteerd). Ook Ustari gaat hopelijk mijn kant op komen en Okaka probeer ik los te weken bij Roma, maar ze happen nog niet echt.
2e Seizoenshelft moet voor mij zijn
heb je die achtergrond bij elke wedstrijd/gebeurtenisquote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vrij realistisch dat FM, ik speel psv helemaal zoek, maar ze winnen wel met 0-1![]()
[afbeelding]
Ben jij van de nieuwste generatie?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Altijd Jorien, en nee dat is niet kut met de witte lettertjes
WTF?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben jij van de nieuwste generatie?![]()
Gek zeg.![]()
OMG!Wel respect hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef sjimz het volgende:
Ik heb voor bijna elke club wel het stadion als achtergrond (in de 50 verschillende competities die er bij mij gespeeld worden)
Geloof ik graag.Maar is de link naar de 7.0.1 FM scout al geplaatst hiero?quote:
Wel in de vorige topics.. maar ik zelf gebruik het niet... Wil altijd zelf op de gok talentjes ontdekken.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geloof ik graag.Maar is de link naar de 7.0.1 FM scout al geplaatst hiero?
Ik ook, maar het is wel handig om te kijken hoe goed je eigen talentjes bij je club passen.Omdat mn coaches soms uhm.....nogal bedenkelijk handelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel in de vorige topics.. maar ik zelf gebruik het niet... Wil altijd zelf op de gok talentjes ontdekken.
Dit is een FM topicquote:Op donderdag 28 december 2006 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zevende generatie Feijenoordhooligans, FIIIIIIIR, stoere gast hoor.
Ga je niet FM praatjes lekker in een ander topic houdenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zevende generatie Feijenoordhooligans, FIIIIIIIR, stoere gast hoor.
Toppertje is dat!48 miljoen wel waard, absoluut!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je niet FM praatjes lekker in een ander topic houden![]()
Ontopic: Ik heb eindelijk Daniel Alves binnen met inter!
Kostte me wel 48 miljoen maar voor minder mocht ie niet weg![]()
kijk even op soritoutsi.net Daar heb je wel wat skins.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef andre347 het volgende:
ff ontopic,, wie heeft een mooi skin voor mij ??
Okaj, zal wel ff kijken.. Die Dani Alves is idd een speler die met zijn stats grote indruk maakt op mij maar ik kan um niet kopen want heb niet genoeg geld.. mss als ik C. Ronaldo verkoop maar ik weet niet of ik dat risico moet nemen..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
kijk even op soritoutsi.net Daar heb je wel wat skins.
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je niet FM praatjes lekker in een ander topic houden![]()
Je bent waarschijnlijk LLM gewend..en ik vind het ook wel veel. Maar ik heb in mijn 3e seizoen Inter een transferbudget van 62 miljoen.. en ik heb eigenlijk alleen een rechtsback nodig.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Herr_Munk het volgende:
¤48.000.000!? Ben ik nou LLM gewend of is dat belachelijk veel!?
Ik heb een uit en een thuis tacktiek..Thuis speel ik veel aanvallender..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:54 schreef andre347 het volgende:
Wow, ik hoop dat ik ook zo'n transferbudget krijg met Man Utd in de winterstop, maar ff een vraagie aan sjimz.. speel jij bijna elk seizoen met dezelfde tactic of wissel je vaak van tactic?
Er was geen alternatief dat wilde komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat soort bedragen geef ik ook echt niet uit, vooral niet aan 'n verdediger. Als ik bijv. echt 'n keer met Ronaldinho of Torres wil voetballen dan wil ik wel diep in de buidel tasten, maar normaalgesproken is 30 a 40 mln m'n absolute max, dan maar 'n andere speler
Eduardo Ratinho of Rafinha niet? Zelfde soort voetballer en dat voor nog geen 15 mln waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was geen alternatief dat wilde komen.
Speel jij thuis met een AM R en L ?? en 2 verdedigende middenvelders waarbij 1 doorschuift naar voren met een aanval want ik wil graag een tactic waarbij ik Carrick en Gago optimaal kan gebruiken. Ook wil ik Silva en C. Ronaldo veel gebruiken op de vleugels. en in de Spits Smith en/of Rooney.. .. .. mss heb je wat tips sjimz??quote:Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een uit en een thuis tacktiek..Thuis speel ik veel aanvallender..
Hebben beide respectievelijk bij Arsenal en bij AS Roma getekend.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Eduardo Ratinho of Rafinha niet? Zelfde soort voetballer en dat voor nog geen 15 mln waarschijnlijk
Ik speel thuis met een AM R en L en met 2 VM die ik beide naar voren laat doorschuiven...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:59 schreef andre347 het volgende:
[..]
Speel jij thuis met een AM R en L ?? en 2 verdedigende middenvelders waarbij 1 doorschuift naar voren met een aanval want ik wil graag een tactic waarbij ik Carrick en Gago optimaal kan gebruiken. Ook wil ik Silva en C. Ronaldo veel gebruiken op de vleugels. en in de Spits Smith en/of Rooney.. .. .. mss heb je wat tips sjimz??![]()
Werkt dat wat aardig want ik wil ok zo'n tactic maar dat werkt nog niet egt.. mss omdat mijn verdedigers doorschuiven wat ze niet moeten doen.. ookal staan de instellingen goedquote:Op donderdag 28 december 2006 14:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel thuis met een AM R en L en met 2 VM die ik beide naar voren laat doorschuiven...
Ik zal hem straks wel even naar je mailen.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Werkt dat wat aardig want ik wil ok zo'n tactic maar dat werkt nog niet egt.. mss omdat mijn verdedigers doorschuiven wat ze niet moeten doen.. ookal staan de instellingen goedWil je mss je tactic uploaden zodat ik um us kan testen en wat kan gaan tweaken??
![]()
Knap resultaatquote:Op donderdag 28 december 2006 14:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
Nog even over een 3-mans verdediging, het werkt bij mij uitstekend.![]()
Waar City United vernederde..
Who are ya!?![]()
Ik heb naar je hetepost adres gestuurdquote:Op donderdag 28 december 2006 14:09 schreef andre347 het volgende:
OKaj,, naar mijn msn adres hé.. niet naar waar ik op geregistreerd sta want die is van ma pa..![]()
Een applaus voor het resultaat en en boe! van een united fanquote:Op donderdag 28 december 2006 14:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
Who are ya!?![]()
Ik dnk dat ik hem wel kan gebruiken maar ik ga Raul Garcia ook nog in deze tactiek voegen zodat we een echte spelverdeler hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb naar je hetepost adres gestuurd![]()
[afbeelding]
Met dit spul ga ik mijn titel verdedigen..
Op de bank heb ik dan nog respectievelijk:
Wang Dalei
Maicon
Adriano (vl)
Cordoba
Viera
De Guzman
Stankovic
Saez
Adriano
Paul Cole (wat echt een topper wordt)
Je status van de club moet continentaal of globaal zijn.. en dan maar hopen dat je bestuur je een keuze van buiten Europa voorlegt. Ik had de eerste keer een Deense club en de 2e keer een Amerikaanse..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ziet er goed uit sjimz!
Even een vraag, als ik zeur om satellietclubs, dan krijg ik steeds alleen Europese, kan ik er wat aan doen zodat ik clubs buiten Europa als satellietclub kan kiezen?
maar ik vind het wat vreemd want je moet de club als sattaliet club nemen als je heb meeste geld geeft aan het team want dat leverd je het meeste op .. maar ik krijg nooit bericht als ik wat terug heb gekregen van een sattalietclub..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je status van de club moet continentaal of globaal zijn.. en dan maar hopen dat je bestuur je een keuze van buiten Europa voorlegt. Ik had de eerste keer een Deense club en de 2e keer een Amerikaanse..
En ik zie dat ik nu op dit moment 14 sattelietclubs heb met Inter![]()
Aziatische clubs en Amerikaanse clubs brengen alleen geld in het laatje, Dit zie je terug in Merchandise bij inkomsten.. Hoe beter jouw club is hoe meer je krijgt. De andere sattelietclubs hebben geen extra inkomsten als voordeel.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
maar ik vind het wat vreemd want je moet de club als sattaliet club nemen als je heb meeste geld geeft aan het team want dat leverd je het meeste op .. maar ik krijg nooit bericht als ik wat terug heb gekregen van een sattalietclub..![]()
Ik doe mee!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Zullen we een challenge doen met zn allen.
Iedereen de zelfde club, zelfde versie/database
en dan een paar doelstellingen![]()
Cool, maar ik speel alleen maar met standaard-in-de-winkel-koop-versie + ManUtd shit updatequote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Als er een aantal man meedoen, dan doe ik mee!Anders blijf ik bij mn Ajax gamequote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Hetzelfde geldt voor mijquote:Op donderdag 28 december 2006 15:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als er een aantal man meedoen, dan doe ik mee!Anders blijf ik bij mn Ajax game![]()
Speel je met counter attack zeker?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
Who are ya!?![]()
1 Jorienvdherikquote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leuk,
1 Jorienvdherik
2 sjimz
Volgens mij is er ergens een site die je een random club aanwijzen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 Jorienvdherik
2 sjimz
3 andre347
4 Cantona_No.7
5 Happel
wat voor competitie in welk land willen we >
We moeten ook even kijken met welke database we spelen enzoquote:Op donderdag 28 december 2006 15:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ergens een site die je een random club aanwijzen.
Ik doe ook mee. Het best is dat organisator de game maakt deze opslaat en die savegame upload zodat wel allemaal zeker met dezelfde instellingen spelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ze werken wel hoor, je moet de link kopieren en pasten in een nieuw vensterquote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef Guimenez het volgende:
Kut imageshack... ik ga dus niet al die pauper plaatjes omzetten... Zonder plaatjes moet het ook lukken
Dan moet je FC Volendam nemen!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Piet_Veerman het volgende:
Zou op zich ook wel mee willen doen aan een challenge, maar ik ga voorlopig nog even verder met Man City. Ik stop pas als ik een stadion naar mij vernoemd krijg.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je FC Volendam nemen!
Een Piet Veerman Stadion zou daar reeler zijn![]()
Martjin!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leuk,
1 Jorienvdherik
2 sjimz
Lekkere primeur:quote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Guimenez het volgende:
Jaja, de heren van FTR (naja, ikke eigenlijk) hebben weer een primeur voor jullie. Zoals altijd zijn wij weer de eerste die jullie voorzien van verse tips en trucs waarmee je de AI te slim af kunt zijn. We hebben een manier gevonden om ervoor te zorgen dat je in een keer een heleboel feeder clubs oftewel satelietploegen kunt nemen. Is dit handig? 'Tuurlijk is dit handig. Lees onze gidsen over satelietclubs en de financiële voordelen van die clubs maar eens door.
Dat zou wel moeten. Helaas speel ik met ploegen die geen feederclubs uit die gebieden aan weten te trekken. Als er sprake is van commerciëel gewin, staat dat ook in de omschrijving als de feederclub wordt aanbevolen...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Krijg je ook steeds meer geld als je meerdere clubs uit Azie/Amerika hebt?Klinkt wel logisch, maar toch.
Leuke Tip, ik zal het eens proberenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Guimenez het volgende:
Jaja, de heren van FTR (naja, ikke eigenlijk) hebben weer een primeur voor jullie. Zoals altijd zijn wij weer de eerste die jullie voorzien van verse tips en trucs waarmee je de AI te slim af kunt zijn. We hebben een manier gevonden om ervoor te zorgen dat je in een keer een heleboel feeder clubs oftewel satelietploegen kunt nemen. Is dit handig? 'Tuurlijk is dit handig. Lees onze gidsen over satelietclubs en de financiële voordelen van die clubs maar eens door.
Deze gids echter gaat enkel en alleen over de bug in het spel die er voor zorgt dat je een heleboel clubs tegelijk als feeder club kunt aanstellen. Geinig he? Omdat ik een groot aanhanger ben van het KISS principe, heb ik deze gids zelfs in een foolproof stappenplan gegoten.
Stap 1
De makkelijkste stap. Vraag een feeder club aan.
Stap 2
Wanneer het bestuur je bericht geeft dat er een aantal feeder clubs zijn gevonden, sla je save-game op.
Plaatje ter illustratie - klik hierop voor een voorbeeld
Stap 3
Ga naar "Make recommendation" en klik hierop.
Stap 4
Tel hoeveel feeder clubs je krijgt aangeboden. Dit doe je door op "View Possible Links" te klikken.
Stap 5
In ons voorbeeld hebben we drie mogelijke feeder clubs, te weten Nejmeh, Al-Jaish en Al-Riyadh. We willen ze alledrie aanstellen. In plaats van een recommendation te maken, ga je terug naar het nieuwsscherm door op het nieuws icoon te drukken.
Stap 6
Ga terug naar "Make Recommendation" scherm. Maak opnieuw GEEN, ik herhaal, GEEN recommendation, maar klik weer op het nieuws icoon. Deze handeling voer je even vaak uit als er feeder clubs staan. In mijn voorbeeld staan er drie clubs, dus ik voer de handeling drie keer uit. Als er vijf clubs staan, dan doe je het vijf keer.
Nogmaals, voor de dummies, ga naar "Make Recommendation", klik GEEN club aan maar druk op het nieuws icoon. Herhaal dit even vaak als er clubs staan.
Stap 7
Ga opnieuw naar "Make Recommendation". Selecteer de eerste club en "Make Recommendation". Nadat je dit hebt gedaan klik je NIET op "Continue", maar op de "Back" knop.
Stap 8
Maak een nieuwe recommendation en druk opnieuw op "Back". Herhaal dit proces totdat je alle ploegen hebt aangeklikt die je wilt aanklikken als feeder club.
Stap 9
Druk op "Continue" en zie hoe je ineens drie clubs tegelijkertijd hebt aangenomen als feeder club.
Je ziet dus, dat je zo in een keer een heleboel satelietclubs kunt aannemen. Overigens is deze truc getest op een 7.0.0 en een 7.0.1 game, dus op alle tot dusverre beschikbare patches.
Primeur binnen Nederland dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:30 schreef SweetlakeDjeeper het volgende:
[..]
Lekkere primeur:
http://www.thedugout.tv/community/showthread.php?t=28233
Dat merk je alleen als je gaat zoeken naar spelers via de player search. Dan komen er ook of meer spelers uit Zwitserland bij.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:57 schreef Rorata het volgende:
volgens Scouting heb ik ervaring in Zwitserland via een sateliet club, hoe kan ik daar gebruik van maken?
ik pak m net uit de verpakking voor de 1e keer maar zal es kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef jorienvdherik het volgende:
zit er krassen op je cd ?
Ik heb Maicon nog als backup.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef andre347 het volgende:
Dat wordt een driemans verdediging of jeugd doorlaten stromen
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef Piet_Veerman het volgende:
Verdomme, verliezen we de League Cup van Arsenal met maar liefst 4-1. Het was echt een schandalig slechte wedstrijd (en niet voor het eerst dit seizoen). Ik geef dus iedereen die gespeeld heeft een waarschuwing voor poor performance. Sta ik de volgende dag gewoon op straat.![]()
![]()
![]()
Daar gaat je stadion vernoeming....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef Piet_Veerman het volgende:
Verdomme, verliezen we de finale van de League Cup van Arsenal met maar liefst 4-1. Het was echt een schandalig slechte wedstrijd (en niet voor het eerst dit seizoen). Ik geef dus iedereen die gespeeld heeft een waarschuwing voor poor performance. Sta ik de volgende dag gewoon op straat.![]()
![]()
![]()
Hij kan altijd nog sollicteren bij FC Volendamquote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Daar gaat je stadion vernoeming....
Hij doet het ook niet met de cd van een vriend die het bij hem wel doet...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef andre347 het volgende:
inleveren en nieuwe halen
Ik zou, als ik jou was, het probleem even voorleggen op het forum van de makers van het spel.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet met de cd van een vriend die het bij hem wel doet...
Wie kan mij helpen
Na 10 wedstrijden nu een gemiddeld 7.60 als cijferquote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef sjimz het volgende:
Mijn nieuwe topaankoop Daniel Alves is dus 3 maanden uit de roulatie![]()
Ja, het oostblok is wel mooi jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Dat is balen..
Een club in de lagere Engelse divisie of in oekraine lijkt me ook leuk voor de challange.
manchester staat hier 5e, en fergusson is net ontslagenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:35 schreef andre347 het volgende:
Heb midden in het seizoen een transferbudget gekregen van 32M, en het uitbreidden van het stadion is ook voltooid.. gaat dusz goed met Manchester op dit moment
Heb je al kunnen achterhalen waar de fout aan lag?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:53 schreef numero_uno het volgende:
Hij installeert!!!!!!!!!
We kunnen gaan managen
Hehe, ik pak m'n spelers met fluwelen handschoentjes aan. Vooraf zeg ik bijna nooit wat. Behalve als we al klaar zijn met de competitie en/of er andere onzinnige wedstrijden volgen, dan zeg ik dat ze 't rustig aan moeten doen. In de rust doe ik 't volgende: Alleen als we achter staan tegen slechte tegenstanders zeg ik dat ik disappointed ben. Zo mogelijk kies ik de "I expect more in the second half", lekker neutraal maar toch opruiend. Ook encouragement is lekker neutraal en toch opruiend, dus die kies ik ook indien mogelijk. Ik zeg nooit tegen een speler dat ze slecht spelen, als ze een 5 of een 6 scoren dan zeg ik "I have faith" en meestal halen ze 't dan in de 2e helft nog omhoog naar een 7.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Spelen ze tegen de de nummer laatst verwacht ik winst, anders wens ik ze succes.
Als ik achter sta in de rust is afhankelijk hoe er gespeeld wordt. Spelen ze belabberd wordt ik een klein beetje heel erg boos. Staan we met 1-0 achter of 1-1 of 1-0 voor moedig ik ze aan.
Het is een kwestie "watsgeburt" zeg maar.
Laats speelde ik de finale van de Noord Amerikaanse CL thuis had ik met 2-0 gewonnen echter, uit verloor ik met 3-1. Ik had de CL te pakken dat wel, maar ik kan dan moeilijk zeggen dat ik in de zevende hemel ben met het 3-1 verlies. Wel met de winst van de CL maar dat is een ander verhaal dus ik heb gewoon weer een goed gedaan gegeven.
Boula had opeens in 3 wedstrijden 2x een penal veroorzaaktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ik pak m'n spelers met fluwelen handschoentjes aan. Vooraf zeg ik bijna nooit wat. Behalve als we al klaar zijn met de competitie en/of er andere onzinnige wedstrijden volgen, dan zeg ik dat ze 't rustig aan moeten doen. In de rust doe ik 't volgende: Alleen als we achter staan tegen slechte tegenstanders zeg ik dat ik disappointed ben. Zo mogelijk kies ik de "I expect more in the second half", lekker neutraal maar toch opruiend. Ook encouragement is lekker neutraal en toch opruiend, dus die kies ik ook indien mogelijk. Ik zeg nooit tegen een speler dat ze slecht spelen, als ze een 5 of een 6 scoren dan zeg ik "I have faith" en meestal halen ze 't dan in de 2e helft nog omhoog naar een 7.
P.s. Wie hebben er last van het André Bahia-syndroom? André Bahia loopt bij mij constant tegenstanders te hoeken. Tegen Emmen bijvoorbeeld begon die knakker, bij een 0-0 stand en enorm veldoverwicht voor ons, gewoon uit het niets een aanvaller van Emmen te schoppen. Direct rood. Dat is al de zoveelste direct uit z'n "carrière" en hij houdt maar niet op. Ik heb bij die knakker al voor enkele tonnen aan salaris als disciplinaire straf gevorderd, maar nog blijft 'ie hoeken.![]()
Mwah, 6 wedstrijden 3 goalsquote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef jmac het volgende:
Met Huntelaar kom je niet ver @ chelsea. Je moet je wel bedenken dat de stats in FM soms anders zijn dan IRL.
Ja dat lijkt me oke, en wat voor club danquote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef sjimz het volgende:
Ik stel voor om in een oostblok land te spelen.
Rusland,Oekraine,wit-rusland of Polen
Degradatie natuurlijk! Mooiste uitdaging!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me oke, en wat voor club dan
Top, Subtop, Degredatie
Wat houdt de challenge deze x in?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, 6 wedstrijden 3 goals
Voor de challenge nu dit lijstje
1 Jorienvdherik
2 sjimz
3 andre347
4 Cantona_No.7
5 Happel
6 Herr_Munk
7 Guimenez
8 martjin
9 Mr-Sander
wat voor competitie in welk land willen we >
Binnen 5 jaar minimaal de Halve Finale Champions League halen met een club uit de Russische 2e divisiequote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat houdt de challenge deze x in?
is goedquote:Op donderdag 28 december 2006 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar minimaal de Halve Finale Champions League halen met een club uit de Russische 2e divisie![]()
is goed Rusland,quote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef sjimz het volgende:
Ik stel voor om in een oostblok land te spelen.
Rusland,Oekraine,wit-rusland of Polen
Is goed, ik vind de nummer een na laast in de hoogste divisie van rusland al erg genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook 1 divisie lager proberen
Even pijlen wat de rest wilt.
Lijkt me goedquote:Op donderdag 28 december 2006 23:42 schreef Herr_Munk het volgende:
Torpedo Moskou! een oude bekende voor mijIk was er 3 á 4 FM/CM terug coach van. In de tijd dat Alexandr Shirko er zat
.
We kunnen ook kijken in wat voor rotzooi Co Adriaanse terrecht is gekomen en spelen met Dinamo Donetsk. Maja Torpedo Moskou is prima. Spelen we allemaal vanaf 1 en dezelfde save game?
Dat zal mijn laptop met 512 mb geheugen niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef sjimz het volgende:
Ja maar hoeveel competities selecteren we?
Want ik speel altijd met minimaal 50 speelbare competities
Koop nieuw geheugen!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zal mijn laptop met 512 mb geheugen niet zo leuk vinden
www.rapidshare.de ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:48 schreef sjimz het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik de savegame moet uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |