Zijn salariseisen zijn niets in vergelijking met Zlatan en Torresquote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef AminBen het volgende:
Dat is wel erg extreem. Maar ik krijg vaker goede spelers voor 0 euro aangeboden, maar dan zijn de salariseisen geweldig hoog![]()
Bij mij waren ze eind van het tweede seizoen een beetje tegenstrijdig bezig. Ze waren delighted met me, maar teleurgesteld in de eindstand. We werden namelijk maar tiende, terwijl de opdracht was dat we dapper moesten vechten tegen degradatie, met een prognose voor een 18e plek...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk dat mijn bestuur teleurgesteld in mij is, omdat ik 11e wordt in het eerste seizoen met Reading.
Nog leuker is dat de prognose 20ste was
Prima transfer. Speelde bij mij (Atletico) samen met Vela in een 2-spitsen systeem en was tot 2 keer toe topscorer in de Primera.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog wel 'n hele verrassende transfer gemaakt: v. Persie komt en dat zonder gezeur van de supportersHij was bij de reserves van AFC beland, ik ga 'm weer groot maken
Ik speel ook met ManUtd.. en heb Chelski in de FA-Cup te kijk gezet en in de halve finale van de CL en dat allemaal in het 1e seizoen. Ik zit nu in seizoen 2 en wil graag een andere tactiek gebruiken waarbij ik mijn spelmaker Raul Garcia goed wil gebruiken, en ook mijn wingers C. Ronaldo en Silva.. verder wil ik mijn uber defense met Raul Abidol en Ferdinand en pique ook gebruiken.. maar dit alles wil maar niet egt lukken. Raul Garcia werkt wel mee maar mijn verdediging niet egt want Ferdinand blunderd steedsquote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zit nu in de winterstop van seizoen II met Man U. Sta 2e achter Ch¤llski op 2 punten, ben door in de FA- en League Cup en mag in de 2e ronde CL tegen PSV aantreden
Degelijke formatie (4-4-1-1) zorgt ervoor dat veel ploegen 't lastig hebben tegen me, alleen 'n echte hitman heb ik niet in Huntelaar, Kerlon of Rooney. Vooral De Guzman en Defour stichten veel gevaar op de flanken.
Piqué en Sidnei houden grote mannen als Vidic en Ferdinand op de bank of zelfs tribune. Neville heb ik zojuist voor 5 mln verkocht aan Lyon en daar hoop ik Eduardo Ratinho voor in de plaats te kunnen aantrekken (6,75 mln geaccepteerd). Ook Ustari gaat hopelijk mijn kant op komen en Okaka probeer ik los te weken bij Roma, maar ze happen nog niet echt.
2e Seizoenshelft moet voor mij zijn
heb je die achtergrond bij elke wedstrijd/gebeurtenisquote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vrij realistisch dat FM, ik speel psv helemaal zoek, maar ze winnen wel met 0-1![]()
[afbeelding]
Ben jij van de nieuwste generatie?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Altijd Jorien, en nee dat is niet kut met de witte lettertjes
WTF?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben jij van de nieuwste generatie?![]()
Gek zeg.![]()
OMG!Wel respect hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef sjimz het volgende:
Ik heb voor bijna elke club wel het stadion als achtergrond (in de 50 verschillende competities die er bij mij gespeeld worden)
Geloof ik graag.Maar is de link naar de 7.0.1 FM scout al geplaatst hiero?quote:
Wel in de vorige topics.. maar ik zelf gebruik het niet... Wil altijd zelf op de gok talentjes ontdekken.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geloof ik graag.Maar is de link naar de 7.0.1 FM scout al geplaatst hiero?
Ik ook, maar het is wel handig om te kijken hoe goed je eigen talentjes bij je club passen.Omdat mn coaches soms uhm.....nogal bedenkelijk handelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel in de vorige topics.. maar ik zelf gebruik het niet... Wil altijd zelf op de gok talentjes ontdekken.
Dit is een FM topicquote:Op donderdag 28 december 2006 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zevende generatie Feijenoordhooligans, FIIIIIIIR, stoere gast hoor.
Ga je niet FM praatjes lekker in een ander topic houdenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zevende generatie Feijenoordhooligans, FIIIIIIIR, stoere gast hoor.
Toppertje is dat!48 miljoen wel waard, absoluut!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je niet FM praatjes lekker in een ander topic houden![]()
Ontopic: Ik heb eindelijk Daniel Alves binnen met inter!
Kostte me wel 48 miljoen maar voor minder mocht ie niet weg![]()
kijk even op soritoutsi.net Daar heb je wel wat skins.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef andre347 het volgende:
ff ontopic,, wie heeft een mooi skin voor mij ??
Okaj, zal wel ff kijken.. Die Dani Alves is idd een speler die met zijn stats grote indruk maakt op mij maar ik kan um niet kopen want heb niet genoeg geld.. mss als ik C. Ronaldo verkoop maar ik weet niet of ik dat risico moet nemen..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
kijk even op soritoutsi.net Daar heb je wel wat skins.
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je niet FM praatjes lekker in een ander topic houden![]()
Je bent waarschijnlijk LLM gewend..en ik vind het ook wel veel. Maar ik heb in mijn 3e seizoen Inter een transferbudget van 62 miljoen.. en ik heb eigenlijk alleen een rechtsback nodig.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Herr_Munk het volgende:
¤48.000.000!? Ben ik nou LLM gewend of is dat belachelijk veel!?
Ik heb een uit en een thuis tacktiek..Thuis speel ik veel aanvallender..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:54 schreef andre347 het volgende:
Wow, ik hoop dat ik ook zo'n transferbudget krijg met Man Utd in de winterstop, maar ff een vraagie aan sjimz.. speel jij bijna elk seizoen met dezelfde tactic of wissel je vaak van tactic?
Er was geen alternatief dat wilde komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat soort bedragen geef ik ook echt niet uit, vooral niet aan 'n verdediger. Als ik bijv. echt 'n keer met Ronaldinho of Torres wil voetballen dan wil ik wel diep in de buidel tasten, maar normaalgesproken is 30 a 40 mln m'n absolute max, dan maar 'n andere speler
Eduardo Ratinho of Rafinha niet? Zelfde soort voetballer en dat voor nog geen 15 mln waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was geen alternatief dat wilde komen.
Speel jij thuis met een AM R en L ?? en 2 verdedigende middenvelders waarbij 1 doorschuift naar voren met een aanval want ik wil graag een tactic waarbij ik Carrick en Gago optimaal kan gebruiken. Ook wil ik Silva en C. Ronaldo veel gebruiken op de vleugels. en in de Spits Smith en/of Rooney.. .. .. mss heb je wat tips sjimz??quote:Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een uit en een thuis tacktiek..Thuis speel ik veel aanvallender..
Hebben beide respectievelijk bij Arsenal en bij AS Roma getekend.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Eduardo Ratinho of Rafinha niet? Zelfde soort voetballer en dat voor nog geen 15 mln waarschijnlijk
Ik speel thuis met een AM R en L en met 2 VM die ik beide naar voren laat doorschuiven...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:59 schreef andre347 het volgende:
[..]
Speel jij thuis met een AM R en L ?? en 2 verdedigende middenvelders waarbij 1 doorschuift naar voren met een aanval want ik wil graag een tactic waarbij ik Carrick en Gago optimaal kan gebruiken. Ook wil ik Silva en C. Ronaldo veel gebruiken op de vleugels. en in de Spits Smith en/of Rooney.. .. .. mss heb je wat tips sjimz??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |