Vroeger had ik altijd de Stone skin, die was echt werelds. Heb eigenlijk geen idee of 'ie er ook is voor 2007. Nu heb ik maar de suffe default skin, wel met een een andere background (ik zoek altijd een high-res plaatje van het stadion van de club die ik op dat moment manage).quote:Op maandag 25 december 2006 16:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe belangrijk is een skin voor jullie?Ik vind het best belangrijk, anders verveelt FM sneller(vaag maar wel waar).
Soms worden er wel leuke spelers aangeboden.quote:Op maandag 25 december 2006 17:55 schreef DaMart het volgende:
Ik word echt gek van die Duitse clubs die hun afdankertjes maar blijven aanbieden...
quote:Op maandag 25 december 2006 17:39 schreef andre347 het volgende:
Heeft hier iemand een tactiek voor een team zoals Man Utd,, want ik kom nu in seizoen 2 en dan werkt je taktiek uit het eerste seizoen niet meer,, wil de persoon hem dan a.u.b uploaden??
ow ow, er heeft na iets meer dan een half uur nog niemand gereageerd... vreselijk.quote:
Nou...quote:Op maandag 25 december 2006 18:41 schreef CittaR het volgende:
[..]
ow ow, er heeft na iets meer dan een half uur nog niemand gereageerd... vreselijk.
je zou ook zelf een taktiek kunnen verzinnen, dat is nou juist leuk aan het spel...
ik zit nu in 2016 al met feijenoord, ik ben 1x niet kampioen geworden (op 1 punt) voor de rest ongeveer 5/6x de beker gewonnen en zelfs 2x UEFA en 1x CL gewonnen. zonder een tactiek van een site te halen...quote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou...
Ik heb het opgegeven om zelf tactieken te verzinnen. Maakt niet uit waarmee ik op de proppen kwam, niks werkte. En ja, ik gaf een tactiek de tijd om in te werken op de spelers. Haalde helaas geen flikker uit...
Mijn opvatting hierover is, is dat je door een 5 mans middenveld vrijwel altijd het middenveld in handen hebt. Daarom zou een tegenstander handig aan doen deze over te slaan en op de lange bal te spelen. Als je daar snelle en kopsterke verdedigers neerzet moet je dat ook in de kiem kunnen smoren.quote:Op maandag 25 december 2006 22:10 schreef Guimenez het volgende:
Driemansdefensies zijn wel altijd riskant.
Heb tot nu geen problemen met een driemansverdediging. In 46 wedstrijden maar 4x verloren..quote:Op maandag 25 december 2006 22:10 schreef Guimenez het volgende:
Driemansdefensies zijn wel altijd riskant.
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik krijg nu om de dag dezelfde afdankertjes aangeboden... en als ik het aanbod niet weiger, dan staan ze ineens bij mijn toekomstige transfers.quote:Op maandag 25 december 2006 17:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Soms worden er wel leuke spelers aangeboden.
Fysiek sterke verdedigers? Dat is de enige manier waarop ik er succes mee weet te boeken tot nu toe. Ik heb een keer een game gehad in IJsland, fysiek matige spelers en dan die 3-4-3... Ik werd afgemaakt, dat wil je niet weten.quote:Op maandag 25 december 2006 23:10 schreef Silverado het volgende:
[..]
Heb tot nu geen problemen met een driemansverdediging. In 46 wedstrijden maar 4x verloren..
Soort van #10 á la Litmanen of Raúl.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waar dient een spelbepalende aanvaller eigenlijk voor? Is dat een soort spelmaker maar dan in de aanval ofzo?
Ja, dat klopt, zoals Raul Garcia speelt in mijn ManUtd gamequote:Op dinsdag 26 december 2006 17:57 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Soort van #10 á la Litmanen of Raúl.
Vermaelen, Barzagli & Maduroquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:55 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Fysiek sterke verdedigers? Dat is de enige manier waarop ik er succes mee weet te boeken tot nu toe. Ik heb een keer een game gehad in IJsland, fysiek matige spelers en dan die 3-4-3... Ik werd afgemaakt, dat wil je niet weten.
Singapore trekt me dan totaal weer nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:17 schreef Guimenez het volgende:
Daar zit je vrij goed mee ja...
Ik speel intussen in Singapore, voor de uitdaging.
Heb je ze op je verlanglijst staan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand toevallig of je het aangeboden krijgen van spelers ook uit kunt zetten? Het wordt nu echt te gek... krijg dezelfde waardeloze spelers 2 keer op 1 dag aangeboden...
Nee, geen van allen staat op mijn vrlanglijst. En geen van allen zal daar ooit op komen te staanquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ze op je verlanglijst staan?
Ik kan me vergissen maar is het niet zo dat als de betreffende club een bod op jou speler doet en met ruil voorstellen komt dat je dan, bij het weigeren, zo kan instellen dat ja alle gelijkwaardige aanbiedingen automatisch kunt weigeren?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, geen van allen staat op mijn vrlanglijst. En geen van allen zal daar ooit op komen te staan
Dit zijn gewoon van die 'speciale aanbiedingen' die, in dit geval uitsluitend Duitse, clubs de wereld in sturen om van hun overbodige onbruikbare spelers af te komen.
Ik heb het alleen bij spelers die op mijn verlanglijst staan. Wel idd altijd van Duitse clubsquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, geen van allen staat op mijn vrlanglijst. En geen van allen zal daar ooit op komen te staan
Dit zijn gewoon van die 'speciale aanbiedingen' die, in dit geval uitsluitend Duitse, clubs de wereld in sturen om van hun overbodige onbruikbare spelers af te komen.
Nee, er zit geen bod op mijn spelers bij. Het zijn ook bijna altijd loandeals... en ik kan nergens aangeven dat ze allemaal geweigerd moeten worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:07 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar is het niet zo dat als de betreffende club een bod op jou speler doet en met ruil voorstellen komt dat je dan, bij het weigeren, zo kan instellen dat ja alle gelijkwaardige aanbiedingen automatisch kunt weigeren?
Of gaat het echt alleen om aanbiedingen zonder dat er een bod op jou spelers geplaatst wordt?
Omdat mijn tactiek van vorig seizoen zijn uitwerking begint te missen, ben ik ook maar overgestapt op een 3-1-4-2 met VVV. Heeft me in 3 wedstrijden 5 punten opgeleverd, waaronder eentje tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef andre347 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar us een driemans verdediging overweeg... mijn verdedigers: R. Ferdinand, Vidic, Heinze, Pique en Raul Abidol, uit deze verdedigers moet wel een goeie driemansverdediging komen denk ik zoo. Met een goed middenveld van: Raul Garcia, Carrick, Gago, Sivok, Cardenas.. en op de vleugels: C.Ronaldo, Silva, Richardson, en eventueel Rooney.. In de spits.. Smith of Jo
Hehe, bij mij is Charisteas ook geweldig. Derde seizoen nu met Feyenoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Met me Feyenoord game echt bagger, na 22 wed sta ik 9e ofzo.. Moet echt een goede keeper halen![]()
Charisteas heeft 19 goals na 21 wed![]()
Ben nu bezig aan een Chelsea game
Yup, ik heb zowel de patch als de patch voor de patch geïnstalleerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ DaMart: Heb je de nieuwste patch? Die offers zouden een van de dingen zijn die waren verminderd met de patch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |