vd borre, alves, marceloquote:Op zondag 24 december 2006 14:03 schreef DANILXL het volgende:
yo ik zoek een goede rechtsback voor west ham, ik heb 40 miljoen te besteden, maar de speler moet wel willen en goed genoeg zijn
Marcelo is linksback.quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
vd borre, alves, marcelo
Welk seizoen zit je?
Marcelo is V/VV L, dat is volgens mij nog steeds links.. Rafinha (Schalke '04) doet het bij mij erg goed (in seizoen 2 Ajax voor 12 miljoen aan kunnen trekken na veel geslijm...). Persoonlijk vind ik Vanden Borre enigszins tegen vallen, hij heeft me nog niet kunnen overtuigen..quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
vd borre, alves, marcelo
Welk seizoen zit je?
Slechte stat voor concentratie (en die verbetert maar weinig gedurende de jaren). Alleen daarom al koop ik hem nooit.quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Quintuss het volgende:
best een aardig linker rijtje voor een 18 jarige verdediger.
[afbeelding]
Hij is nog maar 18, zijn stats groeien nog, verdediger is meestal op zijn best tussen 25 en 30 jaarquote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Quintuss het volgende:
best een aardig linker rijtje voor een 18 jarige verdediger.
[afbeelding]
Is dat zo belangrijk voor een speler?quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Slechte stat voor concentratie (en die verbetert maar weinig gedurende de jaren). Alleen daarom al koop ik hem nooit.
Bij mij die anders één van de beste verdedigers in de Champions League. (ratinglist)quote:Op zondag 24 december 2006 17:15 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar voor een verdediger zeer belangrijke eigenschappen: concentratie, agressiviteit, anticipatie, lef en zelfbeheersing niet of nauwelijks. Daarbij komt dat die speler fysiek zeer zwak is en daarom nooit hoger dan het niveau eerste divisie kan komen.
Die ben ik niet tegengekomen anders...quote:Op zondag 24 december 2006 12:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand onder 24 jaar kan "gratis" naar 'n andere club verhuizen als hij daar evenveel of meer kan verdienen, dat is ook één of andere regel. Hoe dat precies werkt weet ik niet..
Maar dat geldt ook voor boven 24. Alleen moet je onder 24 nog wel vergoeding betalen. Approach to sign is gewoon 't voordeligst.quote:Op zondag 24 december 2006 19:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat bedoelde ik eigenlijk met "gratis"
Speel je op de 360 of pc ?quote:Op zondag 24 december 2006 22:49 schreef Wessiej het volgende:
Whehe daarna wel een verdediger, hij deed het goed op het EK-21, dus opeens iedereen begon op hem te bieden met 20 miljoen tot 30 miljoen.
Barcelona, Milan, Man Utd, Bayern allemaal. Ik bied 17,- miljoen en een superrrr contract, en hij staat nu bij mij
Ja, als je eens bij statistieken kijkt, zie je het aantal fouten die gemaakt zijn door de desbetreffende speler. Wanneer hij veel fouten maakt heeft 'ie meestal een lage rating voor concentratie.quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk voor een speler?
Je bedoelt de 'fouls' statistieken? Dat zijn geen fouten, maar overtredingen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ja, als je eens bij statistieken kijkt, zie je het aantal fouten die gemaakt zijn door de desbetreffende speler. Wanneer hij veel fouten maakt heeft 'ie meestal een lage rating voor concentratie.
ik zou vermaelen nog niet verkopen, ik was dan Feijenoord maar Vermaelen deedt het bij Ajax erg goed.quote:Op zondag 24 december 2006 20:02 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben net begonnen aan het tweede seizoen met Ajax en de transferperiode duurt nog 1 week.
Ik heb het volgende probleem: Ik wil Raul Garcia kopen en ik heb 17 miljoen maar ze vragen 20 miljoen. Nu is Osasuna toevallig geintresseerd in Vermaelen. Ik wil dus 17 miljoen bieden + Vermaelen maar als ik dan een speler wil toevoegen aan de transfer dan staat hij niet bij Listed Players en als ik dan op "other" klik om hem te selecteren weet ik niet hoe ik hem dan vervolgens geselecteerd krijg. Ik hoop dat iemand weet hoe je dit moet doen.
wat bij mij werkte, de speler een beter contract aanbieden. sommige willen nog wel eens blijven dan...quote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Bestuur
Beste verdediger gaat weg, en voor welk bedrag, 13 miljoen !
Ik wou natuurlijk automatisch weigeren maar nee het bestuur moet zo nodig ja zeggen op dit luttele bedrag
Dan heb je de patch zeker nog niet geïnstalleerd? Dit is een bekende bug namelijk. Tegenovergestelde kan ook gebeuren, dat spelers met een doorlopend contract opeens een dat seizoen eindigend contract hebben, als ze een nieuw contract weigeren.quote:Op maandag 25 december 2006 10:29 schreef DaMart het volgende:
Opmerkelijk: ik probeer twee spelers al het hele seizoen een nieuw contract aan te bieden, omdat het huidige eind dit seizoen zou aflopen. Telkens weigerden ze, maar ineens loopt hun contract twee jaar langer door, zonder dat er ooit een nieuwe is getekend... de begindatum is overigens ongewijzigd gebleven.
Jawel, beide patches zijn geïnstalleerd.quote:Op maandag 25 december 2006 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan heb je de patch zeker nog niet geïnstalleerd? Dit is een bekende bug namelijk. Tegenovergestelde kan ook gebeuren, dat spelers met een doorlopend contract opeens een dat seizoen eindigend contract hebben, als ze een nieuw contract weigeren.
Skins boeien mij helemaal niets. Ik gebruik gewoon de standaardskin, het spel zelf is voor mij veel belangrijker.quote:Op maandag 25 december 2006 16:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoe belangrijk is een skin voor jullie?Ik vind het best belangrijk, anders verveelt FM sneller(vaag maar wel waar).
Ja voor mij ook, maar kijk liever naar een goede skin onder het spelen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Skins boeien mij helemaal niets. Ik gebruik gewoon de standaardskin, het spel zelf is voor mij veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |