Ik heb Maicon nog als backup.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef andre347 het volgende:
Dat wordt een driemans verdediging of jeugd doorlaten stromen
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef Piet_Veerman het volgende:
Verdomme, verliezen we de League Cup van Arsenal met maar liefst 4-1. Het was echt een schandalig slechte wedstrijd (en niet voor het eerst dit seizoen). Ik geef dus iedereen die gespeeld heeft een waarschuwing voor poor performance. Sta ik de volgende dag gewoon op straat.![]()
![]()
![]()
Daar gaat je stadion vernoeming....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef Piet_Veerman het volgende:
Verdomme, verliezen we de finale van de League Cup van Arsenal met maar liefst 4-1. Het was echt een schandalig slechte wedstrijd (en niet voor het eerst dit seizoen). Ik geef dus iedereen die gespeeld heeft een waarschuwing voor poor performance. Sta ik de volgende dag gewoon op straat.![]()
![]()
![]()
Hij kan altijd nog sollicteren bij FC Volendamquote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Daar gaat je stadion vernoeming....
Hij doet het ook niet met de cd van een vriend die het bij hem wel doet...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef andre347 het volgende:
inleveren en nieuwe halen
Ik zou, als ik jou was, het probleem even voorleggen op het forum van de makers van het spel.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet met de cd van een vriend die het bij hem wel doet...
Wie kan mij helpen
Na 10 wedstrijden nu een gemiddeld 7.60 als cijferquote:Op donderdag 28 december 2006 19:46 schreef sjimz het volgende:
Mijn nieuwe topaankoop Daniel Alves is dus 3 maanden uit de roulatie![]()
Ja, het oostblok is wel mooi jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Dat is balen..
Een club in de lagere Engelse divisie of in oekraine lijkt me ook leuk voor de challange.
manchester staat hier 5e, en fergusson is net ontslagenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:35 schreef andre347 het volgende:
Heb midden in het seizoen een transferbudget gekregen van 32M, en het uitbreidden van het stadion is ook voltooid.. gaat dusz goed met Manchester op dit moment
Heb je al kunnen achterhalen waar de fout aan lag?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:53 schreef numero_uno het volgende:
Hij installeert!!!!!!!!!
We kunnen gaan managen
Hehe, ik pak m'n spelers met fluwelen handschoentjes aan. Vooraf zeg ik bijna nooit wat. Behalve als we al klaar zijn met de competitie en/of er andere onzinnige wedstrijden volgen, dan zeg ik dat ze 't rustig aan moeten doen. In de rust doe ik 't volgende: Alleen als we achter staan tegen slechte tegenstanders zeg ik dat ik disappointed ben. Zo mogelijk kies ik de "I expect more in the second half", lekker neutraal maar toch opruiend. Ook encouragement is lekker neutraal en toch opruiend, dus die kies ik ook indien mogelijk. Ik zeg nooit tegen een speler dat ze slecht spelen, als ze een 5 of een 6 scoren dan zeg ik "I have faith" en meestal halen ze 't dan in de 2e helft nog omhoog naar een 7.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Spelen ze tegen de de nummer laatst verwacht ik winst, anders wens ik ze succes.
Als ik achter sta in de rust is afhankelijk hoe er gespeeld wordt. Spelen ze belabberd wordt ik een klein beetje heel erg boos. Staan we met 1-0 achter of 1-1 of 1-0 voor moedig ik ze aan.
Het is een kwestie "watsgeburt" zeg maar.
Laats speelde ik de finale van de Noord Amerikaanse CL thuis had ik met 2-0 gewonnen echter, uit verloor ik met 3-1. Ik had de CL te pakken dat wel, maar ik kan dan moeilijk zeggen dat ik in de zevende hemel ben met het 3-1 verlies. Wel met de winst van de CL maar dat is een ander verhaal dus ik heb gewoon weer een goed gedaan gegeven.
Boula had opeens in 3 wedstrijden 2x een penal veroorzaaktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, ik pak m'n spelers met fluwelen handschoentjes aan. Vooraf zeg ik bijna nooit wat. Behalve als we al klaar zijn met de competitie en/of er andere onzinnige wedstrijden volgen, dan zeg ik dat ze 't rustig aan moeten doen. In de rust doe ik 't volgende: Alleen als we achter staan tegen slechte tegenstanders zeg ik dat ik disappointed ben. Zo mogelijk kies ik de "I expect more in the second half", lekker neutraal maar toch opruiend. Ook encouragement is lekker neutraal en toch opruiend, dus die kies ik ook indien mogelijk. Ik zeg nooit tegen een speler dat ze slecht spelen, als ze een 5 of een 6 scoren dan zeg ik "I have faith" en meestal halen ze 't dan in de 2e helft nog omhoog naar een 7.
P.s. Wie hebben er last van het André Bahia-syndroom? André Bahia loopt bij mij constant tegenstanders te hoeken. Tegen Emmen bijvoorbeeld begon die knakker, bij een 0-0 stand en enorm veldoverwicht voor ons, gewoon uit het niets een aanvaller van Emmen te schoppen. Direct rood. Dat is al de zoveelste direct uit z'n "carrière" en hij houdt maar niet op. Ik heb bij die knakker al voor enkele tonnen aan salaris als disciplinaire straf gevorderd, maar nog blijft 'ie hoeken.![]()
Mwah, 6 wedstrijden 3 goalsquote:Op donderdag 28 december 2006 22:28 schreef jmac het volgende:
Met Huntelaar kom je niet ver @ chelsea. Je moet je wel bedenken dat de stats in FM soms anders zijn dan IRL.
Ja dat lijkt me oke, en wat voor club danquote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef sjimz het volgende:
Ik stel voor om in een oostblok land te spelen.
Rusland,Oekraine,wit-rusland of Polen
Degradatie natuurlijk! Mooiste uitdaging!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me oke, en wat voor club dan
Top, Subtop, Degredatie
Wat houdt de challenge deze x in?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, 6 wedstrijden 3 goals
Voor de challenge nu dit lijstje
1 Jorienvdherik
2 sjimz
3 andre347
4 Cantona_No.7
5 Happel
6 Herr_Munk
7 Guimenez
8 martjin
9 Mr-Sander
wat voor competitie in welk land willen we >
Binnen 5 jaar minimaal de Halve Finale Champions League halen met een club uit de Russische 2e divisiequote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat houdt de challenge deze x in?
is goedquote:Op donderdag 28 december 2006 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar minimaal de Halve Finale Champions League halen met een club uit de Russische 2e divisie![]()
is goed Rusland,quote:Op donderdag 28 december 2006 23:11 schreef sjimz het volgende:
Ik stel voor om in een oostblok land te spelen.
Rusland,Oekraine,wit-rusland of Polen
Is goed, ik vind de nummer een na laast in de hoogste divisie van rusland al erg genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook 1 divisie lager proberen
Even pijlen wat de rest wilt.
Lijkt me goedquote:Op donderdag 28 december 2006 23:42 schreef Herr_Munk het volgende:
Torpedo Moskou! een oude bekende voor mijIk was er 3 á 4 FM/CM terug coach van. In de tijd dat Alexandr Shirko er zat
.
We kunnen ook kijken in wat voor rotzooi Co Adriaanse terrecht is gekomen en spelen met Dinamo Donetsk. Maja Torpedo Moskou is prima. Spelen we allemaal vanaf 1 en dezelfde save game?
Dat zal mijn laptop met 512 mb geheugen niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:44 schreef sjimz het volgende:
Ja maar hoeveel competities selecteren we?
Want ik speel altijd met minimaal 50 speelbare competities
Koop nieuw geheugen!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zal mijn laptop met 512 mb geheugen niet zo leuk vinden
www.rapidshare.de ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:48 schreef sjimz het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik de savegame moet uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |