Wanneer?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef blaaatkipje het volgende:
feestje met dj en 1 of andere coverband genaamd 'melrose', muntjes 1 euro!
Dat komt van de school vandaan die de voorganger was van AdH. Comenius is een fusieschool. Het Lienward was de naam van de oude HAVO van Leeuwarden. Begn jaren '90 (1994?) is COmenius ontstaan. iig een paar jaar voor ik er op kwam. Mn zus heeft nog op Het Lienward gezeten. Mn broer zat op de LTS, nu COrnelis Troost onderbouw of bovenbouw, weet niet welke. Inieder geval die met de meest criminele reputatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef mordradead het volgende:
Lienward was de naam van de kantine op Comenius ADH... nu weet ik waar het vandaan komt
Gisteren ben ik niet meer op stap geweest hoewel het in NOA (naar horen zeggen) gisteren wel gezellig was ja, nog mensen die woensdag zijn geweest?
daar was ik dus ook al niet door m'n eigen stomme schuld![]()
18 januariquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wanneer?Anders wordt 't alsnog 'n beetje lastig... hehe
Waar en wanneer is dat precies? Melrose was best tof bij introductie in Enschede ooit eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef blaaatkipje het volgende:
feestje met dj en 1 of andere coverband genaamd 'melrose', muntjes 1 euro!
Inderdaad wat een kut school is dat hequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt van de school vandaan die de voorganger was van AdH. Comenius is een fusieschool. Het Lienward was de naam van de oude HAVO van Leeuwarden. Begn jaren '90 (1994?) is COmenius ontstaan. iig een paar jaar voor ik er op kwam. Mn zus heeft nog op Het Lienward gezeten. Mn broer zat op de LTS, nu COrnelis Troost onderbouw of bovenbouw, weet niet welke. Inieder geval die met de meest criminele reputatie
Als ik 's ochtends in de trein naar Groningen zit zie ik elke keer weer helemaal bovenaan, de hoogste verdieping plaatwerk zitten voor een van die grote ramen. Ik vraag me af of dat het wel gehouden heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef blaaatkipje het volgende:
die platen zijn op wel 20 manieren vast gezet inmiddels dus als er nu iets omgaat gaat de hele toren mee
Heb ik ook zien rijden toen ik ff op de centrale was, maar niks van rellen bij cambuur meegekregen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:12 schreef skiczukie het volgende:
Er waren vrijdag rellen bij Cambuur trouwens? Ik zag ME-bussen rijden enzo.
En waar was Calimero? Bij zn vriend in Amsterdam, of wwas ie te druk met zn zoveelste TV optreden?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:
ME ingezet bij supportersgeweld in Leeuwarden
zaterdag 3 maart 2007 16:00
(Novum) - Veertig ME'ers hebben vrijdagavond in Leeuwarden een opstootje gesust tussen supporters van de voetbalclubs Cambuur Leeuwarden en FC Dordrecht. Aanhangers van deze clubs gooiden in de Insulindestraat met stenen en gingen elkaar met stokken te lijf. De mobiele eenheid had de situatie snel onder controle, waarna de rust weerkeerde. Dat meldt de politie zaterdag.
De locoburgemeester van Leeuwarden kondigde vanwege de schermutselingen in zijn stad een noodbevel af. Een bus met zo'n tachtig Dordrecht-aanhangers werd door de ME tot buiten de provincie begeleid. Zij mochten de wedstrijd in de eerste divisie van het betaalde voetbal niet bijwonen.
Twee inwoners van Leeuwarden van 17 en 30 jaar werden opgepakt wegens openlijke geweldpleging en het verstoren van de openbare orde.
Cambuur Leeuwarden won de wedstrijd met 4-2.
ZE HEBBEN GEWONNEN!![]()
O'Reily's of zo? Werkt die onbeschofte paardenbek daar nog als serveerster?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef mordradead het volgende:
Vorige week vrijdag kwam ik Calimero nog tegen de Irish maar het kan ook een andere dag zijn geweest
O'Ryan's ja..... ik weet niet welke je bedoelt, misschien een kleine met blond haar?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O'Reily's of zo? Werkt die onbeschofte paardenbek daar nog als serveerster?
Stuk of 8 man van cambuur gooiden stenen op de bus van dordt. Waren ook veeeel kiddos van SCC die niks dedenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:
ME ingezet bij supportersgeweld in Leeuwarden
zaterdag 3 maart 2007 16:00
(Novum) - Veertig ME'ers hebben vrijdagavond in Leeuwarden een opstootje gesust tussen supporters van de voetbalclubs Cambuur Leeuwarden en FC Dordrecht. Aanhangers van deze clubs gooiden in de Insulindestraat met stenen en gingen elkaar met stokken te lijf. De mobiele eenheid had de situatie snel onder controle, waarna de rust weerkeerde. Dat meldt de politie zaterdag.
De locoburgemeester van Leeuwarden kondigde vanwege de schermutselingen in zijn stad een noodbevel af. Een bus met zo'n tachtig Dordrecht-aanhangers werd door de ME tot buiten de provincie begeleid. Zij mochten de wedstrijd in de eerste divisie van het betaalde voetbal niet bijwonen.
Twee inwoners van Leeuwarden van 17 en 30 jaar werden opgepakt wegens openlijke geweldpleging en het verstoren van de openbare orde.
Cambuur Leeuwarden won de wedstrijd met 4-2.
ZE HEBBEN GEWONNEN!![]()
Ze is wel blond jaquote:Op zondag 4 maart 2007 15:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
O'Ryan's ja..... ik weet niet welke je bedoelt, misschien een kleine met blond haar?
Nou ja, er is grolsch en daar krijg ik altijd een verschrikkelijke kater van dus tegenwoordig pool ik veel in bigben
Praktisch mn stamkroeg (:')) en dr is maar 1tje van 't personeel waar ik niet zo dol op ben, das een duitse en werkt er volgens mij zeker niet langer dan 2 jaar en ik vraag me af of ze dat uberhaupt gaat volmaken...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is wel blond jaBen er ook in geen twee jaar meer geweest trouwens
![]()
Ja, allemaal raar spul en guinnis dat wil ik ook nog wel eens drinken. Pluspunt is dat ze bitterballen hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:17 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Praktisch mn stamkroeg (:')) en dr is maar 1tje van 't personeel waar ik niet zo dol op ben, das een duitse en werkt er volgens mij zeker niet langer dan 2 jaar en ik vraag me af of ze dat uberhaupt gaat volmaken...
Ze hebben trouwens ook ander bier hé modradead?
Wel aardige tekst van piter wilkens denk ik maar komt ie niet uit Franeker? (hij heeft het zo over 'ons')
Nee, hij komt uit Marssum, voorstadje van Ljouwert dusquote:Op zondag 4 maart 2007 18:17 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Praktisch mn stamkroeg (:')) en dr is maar 1tje van 't personeel waar ik niet zo dol op ben, das een duitse en werkt er volgens mij zeker niet langer dan 2 jaar en ik vraag me af of ze dat uberhaupt gaat volmaken...
Ze hebben trouwens ook ander bier hé modradead?
Wel aardige tekst van piter wilkens denk ik maar komt ie niet uit Franeker? (hij heeft het zo over 'ons')
De Hema had inderdaad beter in de fik kunnen vliegen, wat een lelijk gebouw is dat zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Was wel een mooi pand volgens mij, zonde.
Is dat echt alleen iets voor Leeuwarden ofzo? Hij vroeg me 'of ik oorspronkelijk wel uit Leeuwarden kom'.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yup, that's Leeuwarden.
Ik werk bij het Filmhuis en stond op een gezellige avond tijdens het Filmfestival met een glas wijn in de hand voor de deur een sigaretje te roken met collega's. Komt de politie me vertellen dat dat niet mag op straat. We doen een stap over de drempel en toen mocht het dus wel.
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:11 schreef Merson het volgende:
Wat schuift het?
Zet je PM dan aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef RobbieT het volgende:
Wil je meer weten en weten hoe je kan solliciteren, laat het even weten!
Was jij donderdag in de Ouwe Stoep?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Hoe oud ben je.
Het is in elk geval geen spekpot, maar wel gevarieerd werk!
Damn wat doe jij de hele dag? Beetje Fokkers spotten?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Was jij donderdag in de Ouwe Stoep?
Ja! Had laatst zijn fobo gezien en in de Ouwe Stoep was iemand die me erg aan zjin foto deed denken! En nu wl ik het weten ook! Bij jou weet ik gewoon al dat je het bent telkensquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Damn wat doe jij de hele dag? Beetje Fokkers spotten?haha
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Even met mijn telefoon gemaakt toen ik onbewust een biertje op het Zaailand zat te drinken. Kwartiertje later kwam de politie te fiets me dat alweer verbieden.
Ghehe ja erg fijnquote:Op zondag 1 april 2007 07:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja! Had laatst zijn fobo gezien en in de Ouwe Stoep was iemand die me erg aan zjin foto deed denken! En nu wl ik het weten ook! Bij jou weet ik gewoon al dat je het bent telkens![]()
(en jij niet
)
Hmm vreemd tijd terug gesolliciteerd en toen hadden ze geen mensen nodig. Maar nu probeer ik het weer, maar doet die klote kalender het niet op die site.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Hoe oud ben je.
Het is in elk geval geen spekpot, maar wel gevarieerd werk!
Heb je nog foto's gemaakt van je bord bij die tent die top is?quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] toen ik afgelopen week in Leeuwarden was viel mij dit plein ook op. Ik vroeg nog aan iemand wat
"het centrum" was van Leeuwarden zoals in Amsterdam het Leidseplein. " noe..dhit is ut centrum hoar " was de reactie. Enige wat ik zag was een of andere snackbar en verder opvallend veel Marokkanen en andere Afrikaans getinte gasten op die asfalt plek zitten. Voor ik het vergeet: Kan iemand mij uitleggen wat: - zo byzonder is aan deze fontein? en - de betekenis is van deze badkuip?
Du Nord is top, een kipburger XXL na het stappenquote:Op zondag 1 april 2007 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
Du nord is indd heel erg lekker! vooral als je thuiskomt van het stappen!
Miss leuk id! Maak even een foto en misschien kom je wel bekend voor!
Hier een foto van mijn uitzicht!
[afbeelding]
Sorry, maar ben ik nou zo dom? ff duidelijk graag!quote:Op maandag 2 april 2007 12:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vtijheidswijk. Dat is geen probleemwijk meer.![]()
Is dat de Vrijheidswijk?quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry, maar ben ik nou zo dom? ff duidelijk graag!
ook wel bekend als "de apenrots"quote:Op zondag 1 april 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
bij die fontein kun je hard drugs kopen en antilianen betalen om mensen neer te schieten
Leeuwarden is dan ook gewoon ronduit kut.quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wel een beetje een ontzettend DOOD topic mensen..
Valt me vies tegen van jullie leeuwarders
Als uitgaan jouw maatstaaf voor een leuke stad is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Valt reuze mee meneer!
Ik ga donderdag niet op stap, moet vrijdag ochtend werken om 7 uur.. mijn enige vrije dag van de week ik moet nu elke keer op vrijdag werken
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als uitgaan jouw maatstaaf voor een leuke stad is.
Zoals je het post wel. Zet er dan een enter tussen ofzo. Nu lijkt het toch alsof het met elkaar te maken heeft?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Valt reuze mee meneer!
Ik ga donderdag niet op stap, moet vrijdag ochtend werken om 7 uur.. mijn enige vrije dag van de week ik moet nu elke keer op vrijdag werken
Dan ik, boer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Merson het volgende:
Hé! Jij bent precies een jaar en een dag jonger dan mij.
Oh, ik dacht dat je mij als Tukker minderwaardig vond, omdat ik maar een import-Fries ben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat 'boer' was niet grof bedoeld.We zijn nou eenmaal Friezen hih.
Import-alert!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef Merson het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij als Tukker minderwaardig vond, omdat ik maar een import-Fries ben.
Tsja, laatste week van de periode héquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Merson het volgende:
Er gaat dus niemand stappen donderdag.
Wat een stompzinnige reden!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Tsja, laatste week van de periode hé![]()
ja maar de week er na wel 3 tentamens en heb amper in de boeken gekeken, dat ga ik dus ook vrijdag t/m zondag grotendeels doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige reden!
Net alsof er iemand een tentamen of deadline heeft op Goede Vrijdag.
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij. En dan donderdag avond niet uitgaan omdat je wilt leren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ja maar de week er na wel 3 tentamens en heb amper in de boeken gekeken, dat ga ik dus ook vrijdag t/m zondag grotendeels doenMaarja dat ben ik
Daarom twijfel ik ook nogquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij. En dan donderdag avond niet uitgaan omdat je wilt leren?
Wel een goeie instelling trouwens.
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Oke, dan zien we je donderdag he.
Ow dat zal tijd worden zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?
Ik ben wel blij dat het terras op het gouverneursplein groter gaat worden bij de weg![]()
Ik denk dat ik weer eens naar NOA ga jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?
Ik ben wel blij dat het terras op het gouverneursplein groter gaat worden bij de weg![]()
Ik heb ook op de HVU gezeten dat was pas een ****school. Ik ben dr wel tevreden over maarja zal ook wel per opleiding verschillen en ik weet niet wat jullie doenquote:
Hij was fijn, hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef blaaatkipje het volgende:
Ghehe ja erg fijnHoe was du nord?! haha
Ik doe MER. Ach, school is school he, nooit leukquote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ik heb ook op de HVU gezeten dat was pas een ****school. Ik ben dr wel tevreden over maarja zal ook wel per opleiding verschillen en ik weet niet wat jullie doen
Waarom moet je haar dan netjes als je naar Noa gaat?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef mordradead het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond naar NOA gawant dan moet ik m'n haar nog netjes maken en daar heb ik geen zin in.... .dus het zal wel een kroeg worden
Dat niet, dat word het sowieso nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Waarom moet je haar dan netjes als je naar Noa gaat?![]()
Sowieso eerst even AZ bekijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Vanavond lekker een huisfeest.
Wat wil je. Je had op zijn minst die OP kunnen kopieëren van de vorige twee delen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
even een tvptje, hier is het ten minste gezellig
Was druk in de stad ja, wij hebben ff drankje gedaan in paddy (waar ze nu lopen met doozo-shirts haha) en toen naar húús!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef mordradead het volgende:
Wat een dikke rij daar zeg, ik ben maar niet meer geweest
Ja, de eigenaar van de Paddy is toch de moeder van een van de 2 ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Was druk in de stad ja, wij hebben ff drankje gedaan in paddy (waar ze nu lopen met doozo-shirts haha) en toen naar húús!
Klopt helemaal. Het dak van 1.346 zelfs.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef skiczukie het volgende:
In dat gebouw maak ik schoon. Dat is als ik me niet vegis, gebouw 1, 3e verdieping. Of niet?
Dat is?? Bij Hoeksterend? Die gaat namelijk via via, de oude bewoner mag een voorkeur voor nieuwe bewoner indienen en wanneer hij geen voorkeur heeft gaat het via de woningbouw. (weet niet welke)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef DJH het volgende:
Weet iemand wie de Prins Frederikkazerne verhuurt? Ik zou daar graag een appartementje huren.
Thx. Ja bij hoeksterend ja. Dat is een vervelende manier zeg! Ken er namelijk niemand helaas.. Nou hoop dat iemand weet bij welke woningbouw!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat is?? Bij Hoeksterend? Die gaat namelijk via via, de oude bewoner mag een voorkeur voor nieuwe bewoner indienen en wanneer hij geen voorkeur heeft gaat het via de woningbouw. (weet niet welke)
Bovenwoning in het centrum heb ik geen idee voor... Zou zelf niet in het centrum willen wonen, maar daar heb ik ook zo m'n redenen voor.
En je hebt ook nog www.wonenwaarjewilt.nlquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kijk eens op www.woneninfriesland.nl, daar staat het aanbod van de wooncorporaties.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kazerne is gewoon woningbouw.
In het centrum is er ook wel wat woningbouw, zoals mijn eigen appartementje.Maar je hebt daar naar verhouding wel meer particuliere verhuur dan buiten het centrum, volgens mij.
Kijk eens op www.woneninfriesland.nl, daar staat het aanbod van de wooncorporaties.
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:23 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
En je hebt ook nog www.wonenwaarjewilt.nl
Als t goed is ga ik over 2 maandjes richting huizum of valeriuskwartier
Grrr niet reageren op huizum of valeriuskwartier hequote:Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef DJH het volgende:
[..]
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1Nu wachten tot er eens iets leuks vrij komt! Volgens mij heeft NWF niets in het centrum..
Bij wonenwaarjewilt worden aantal reacties toch niet meegerekend voor bepaling van rangorde? Alleen duur van inschrijving?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef DJH het volgende:
[..]
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1Nu wachten tot er eens iets leuks vrij komt! Volgens mij heeft NWF niets in het centrum..
Nee bij wonenwaarjewilt geldt de inschrijvingsduur alleen. Je moet echter wel 1x in de 18 maanden op een huisje schrijven (ofzo) anders kom je automatisch weer op de laatste plaats.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef Merson het volgende:
[..]
Bij wonenwaarjewilt worden aantal reacties toch niet meegerekend voor bepaling van rangorde? Alleen duur van inschrijving?
Ik ben ook nog steeds opzoek naar iets leukers/beters/mooiers.
Idd, ik vind het sowieso een bagger site.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef blaaatkipje het volgende:
Ze moeten bij woneninfriesland ook gaan laten zien hoe hoog je staat, stukken handiger
Ik ben op een gegeven moment gewoon langsgegaan en gevraagd hoe hoog ik stond. (beetje ongeduldige ondertoonquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef Merson het volgende:
Ik heb wel eens een mailtje gestuurd waarom er daar geen plattegronden bij staan (net als bij wonenwaarjewilt), ze vonden het zelf ook een goed idee, maar ze wisten niet waarom het nog niet gerealiseerd is en of het ooit nog ging komen.
Dat en je rang, zou fijn zijn.
En hoelang stond je toen ongeveer ingeschreven?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment gewoon langsgegaan en gevraagd hoe hoog ik stond. (beetje ongeduldige ondertoon) Stond toen vierde, paar weken later stond ik op nummer twee en was de nummer één niet geïnteresseerd.
Jeps, laatst nog met 2 dames van NWF over gehad en die waren ook van mening dat ze gewoon allebei hetzelfde systeem moesten hebben, is wel zo duidelijk voor de klantenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef Merson het volgende:
Dat en je rang, zou fijn zijn.
14/15 maandenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:54 schreef DJH het volgende:
[..]
En hoelang stond je toen ongeveer ingeschreven?
Idd, volgens mij heb je bij wonenwaarjewilt sneller een woning alsje veel schrijft t.o.v. NWFquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Jeps, laatst nog met 2 dames van NWF over gehad en die waren ook van mening dat ze gewoon allebei hetzelfde systeem moesten hebben, is wel zo duidelijk voor de klanten(en dan naturlich het NWF-systeem hehe)
Morgen lekker lunchen in de prinsentuin, hoop dat het zonnetje goed schijnt!
wonenwaarjewilt= NWF?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef DJH het volgende:
[..]
Idd, volgens mij heb je bij wonenwaarjewilt sneller een woning alsje veel schrijft t.o.v. NWF
-
Dat zijn de betere plekken om te lunchen![]()
die geruchten gaan al heel lang.quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoor geruchten dat er eindelijk een burger king komt in Leeuwarden.. Weet iemand hier wat van?
quote:Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef DJH het volgende:
Is er vandaag een supermarkt open in Leeuwarden? Hongerrr
Jup heb ik ook gehoord..quote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
die geruchten gaan al heel lang.
wat ik ervan gehoord heb dan komt er een BK bij het kalverdijkje.
Er is geen kip te zien op de foto?quote:Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
staat wel mooi vind ik.. misschien door de paasdrukte..!?
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EEZyEulFlyteDvMSQk.phpquote:Op maandag 9 april 2007 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom stond er vanochtend een traumahelikopter op het Wilhelminaplein?
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
De armste land van Nederland is de Vrijheidswijk! In Ljouwert
Waren het ook volgens den burgervader.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.
Calimero!quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waren het ook volgens den burgervader.
Ik woon er ook! en ik ben dus ook een student, ik heb een kamer in de flat van de pilotenespel! bevalt me prima tot nu toequote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.
Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:09 schreef Freeflyer het volgende:
in de binnenstad is er veel particulier eigendom.
eventuele verhuur gaat overigens wel vaak via een makelaar.
Misschien zaten ze wel achter die vent van de schietpartij op Nylân aan ofzo?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gistermiddag dan! Was even op m'n werk (@ Doelesteeg), ineens allemaal sirenes bij het zaailand. Politieauto's, stuk of vier/vijf, paar busjes nog, een sprintende agent vanaf het zaailand richting nieuwestad, door de doelesteeg heen.
Ben er nog steeds niet achter wat het nou was, maar was wel grappig!
ja, klopt, heb daar zlefs nog ff stil gestaan bij de bushalte om een SMS te typen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef mordradead het volgende:
Heeft Alexxxxxx vandaag toevallig bij Giekerk rondgereden? Ik zag daar vandaag zo'n kar als in je plaatje rijden
Heeft niks met Leeuwarden te maken maar dat maakt niet uit he.
Geen last van mijn oren want ik had m'n eigen muziekje opquote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, klopt, heb daar zlefs nog ff stil gestaan bij de bushalte om een SMS te typen.
Nog last van je oren?
DE hangout voor zwerversquote:Op maandag 23 april 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel een mooi plekje daar om wat capriolen uit te halen. Zoveel mensen komen daar nu ook weer niet op het dak van de parkeergarage.
Reden weer paar brandweerauto's voor m'n huis langs iig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
3 uur eerder was er in ieder geval brand bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.
Ook veel winkelpanden op de voorstreek, oosterstraat, naauw enzo zijn van particulieren.quote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.
Ja, nou. Dat dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef skiczukie het volgende:
Dat is inderdaad kae huur. Behoorlijk duur dus, met die 0 slaapkamers.
Dat is bij de oude kazerne joh! Is met slaapzolder! Plus: je krijgt 100 euro huursubsidie (hebt wel eigen voordeur), het kopje: subsidiale huurprijs, dat klopt gewoon nooit!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef Merson het volgende:
Ik snap nooit wat van die advertenties van het woningbedrijf. Neem nou deze; zit hier nou al stookkosten en bende bij in de ¤284? Of komt dat er nog bovenop?
In je fotoboek staat geen geboortedatum.. maar ikzelf ben 20, en mijn huur is 303 euro per maand en m'n huursubsidie is 104 euroquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Merson het volgende:
Waarom kom ik in aanmerkingen voor huursubsidie? Dat kan ik namelijk nooit berekenen. Ik ben altijd te jong of mijn huur is te hoog/laag.
Het heet nu huurtoeslag trouwens, en ik ben 25 en krijg het ook. Heeft meer met je inkomen te maken dan met je leeftijd lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
In je fotoboek staat geen geboortedatum.. maar ikzelf ben 20, en mijn huur is 303 euro per maand en m'n huursubsidie is 104 euro... (huur minimaal 199, maximaal 330/340 --> dan kom je in aanmerking voor huursubsidie, wanneer je jonger bent dan 23)
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Huurtoeslag/ huursubsidie, één pot nat, als je het mij vraagt.
Maar betekend dat kopje wel dat ze altijd zijn aangewezen voor huurtoeslag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Huurtoeslag/ huursubsidie, één pot nat, als je het mij vraagt.
Skiczukie, ja, het heeft met zowel leeftijd als met inkomen te maken.
Als je tussen de 18 en 23 jaar bent heb je recht op huurtoeslag wanneer je kale huur tussen de 199 en 330/340 ligt... Wanneer je ouder bent, mag je duurder huren en kun je huurtoeslag blijven ontvangen.
En bij woneninfriesland staat altijd een kopje: Subsidiabele huurprijs.. dat klopt dus niet, huurtoeslag is van meer dingen afhankelijk dan alleen van de kale huurprijs nl.
Lekker nuttig weer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ohw en Merson, ja, je hebt een fotoboek.
http://fotoboek.fok.nl/Merson
Verder van het centrum af, i guess? Woon zelf ook prima in de Schepenbuurt hoor!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef skiczukie het volgende:
Waarom ga je niet voor Heechterp o.i.d. 3-kamer woningen voor minder geld.
Maar dat gaat dan natuurlijk ook van de vierkante meters af en dan is het alsnog een kleine kamer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ken mensen die daar wonen.(drie oud-klasgenootjes)
Nooit binnen geweest, maargoed als er een slaapzolder is, zal het idd wel een hoge kamer zijn.. Geen ingebouwde hoogslaper dacht ik, maar echt een zolder met een ruimte om te slapen, dacht ik.
Ja, dat dus onder andere. Dan moet ik zo ver fietsen enzo naar Van Hall...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Verder van het centrum af, i guess? Woon zelf ook prima in de Schepenbuurt hoor!Sterker nog, wil hier echt niet weg.
(4-kamer woning zelfs
![]()
)
Wheheh, op je 20e een 4-kamer woning. Dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Verder van het centrum af, i guess? Woon zelf ook prima in de Schepenbuurt hoor!Sterker nog, wil hier echt niet weg.
(4-kamer woning zelfs
![]()
)
Slaapkamer, woonkamer, computerkamer, [verzin-iets-creatiefs]kamer?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh, op je 20e een 4-kamer woning. Dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik.
Klopt.. maar ik wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh, op je 20e een 4-kamer woning. Dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik.
Slaapkamer, nog een slaapkamer (staat een wasrekje en verder niks, is ook maar 5m2) en de overige slaapkamer daarvan is de muur er uit gesloopt en die zit bij mijn woonkamer aan, die dus best wel heel groot is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Slaapkamer, woonkamer, computerkamer, [verzin-iets-creatiefs]kamer?
Ik ook. Over de gehele lengte van mijn huis.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ook. Over de gehele lengte van mijn huis.![]()
En natuurlijk ook een wc, badkamer en keuken. En in elke kamer grote inbouwkastenen een grote voorraadkast in de gang.
Tweede verdieping, van de vier. Vind ik op een bepaalde manier ook wel dik prima. (geen zeven trappen op met drie boodschappentassen bijv. of met grote weekendtasquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ook, dikke inbouwkasten op de gang, tot aan plafond. Hoe hoog zit je?Ik drie, bovenaan dus. Dat is ook uitermate relaxt. Geen mensen boven je hoofd.
Waar dan? Je zit nu toch middenin het centrum?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:28 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja die 4-kamerappartementen zijn relaxt, als t goed is zit ik daar strakjes ook maar dan met een vriendin, extra goedkoop
ja, nu een grote kamer in t centrum, ook relaxt maar wil toch iets meer ruimte..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Waar dan? Je zit nu toch middenin het centrum?
Jij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef skiczukie het volgende:
Wie opent als deze vol is een topic met een normale OP?
Huizum is cool - ben ik opgegroeid. Leuke huizen in een goeie sfeer zeg ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef justmattie het volgende:
ik ga met mn vriendin eind dit jaar opzoek naar een koopwoning in huizum ofzo![]()
Waar zitten die 2 in Lwd eigenlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de beide kringloopwinkels van LWd al gehad, plus die van St Anne, Franeker, Harlingen en Oosterwolde, en de witgoedtweedehandszaaak op Het Vliet ook al gehad.
Die heb ik gratis gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef Merson het volgende:
[..]
Als er een koelkast wordt aangeboden kan je het dan even doorspelen.
Pieter Stuyvesantweg zeker - het achterste kamertje is alleen praktisch voor een logeerbed of als rommelhok(/zolder). Heb ik ook nog vijf jaren van mijn studietijd gewoondquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Slaapkamer, nog een slaapkamer (staat een wasrekje en verder niks, is ook maar 5m2) en de overige slaapkamer daarvan is de muur er uit gesloopt en die zit bij mijn woonkamer aan, die dus best wel heel groot is.![]()
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje wegquote:Op zondag 29 april 2007 04:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
01:50:08 29-04-07 6 I BRAN Prio 1 Voertuig in brand REINIER DE GRAAFSTRAAT 3 LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS3LEEUW
Je Mazda MX-5 wat deden zequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje weg
Die was van jou? Serieus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje weg
probeer anders marktplaatsquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de beide kringloopwinkels van LWd al gehad, plus die van St Anne, Franeker, Harlingen en Oosterwolde, en de witgoedtweedehandszaaak op Het Vliet ook al gehad.
Ja, gelukkig in de lease en geen schade bij de buren of aan huizen. Alleen weer een unieke auto minder in nederlandquote:
Nu nog een bank en schilderijen voor in je woonkamerquote:Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook geprobeerd. Maar ik heb inmiddels een pracht van een vrieskast te staanLang leve ouders
Bank word zo gebracht, wanddingesen kijk ik nog voor om me heenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu nog een bank en schilderijen voor in je woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |