abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44661688
Staat in het Guinnes book of records als stad met de meeste namen, nietwaar?

Het deelnummer klopte niet, dus die heb ik niet doorgezet.
pi_44661735
cambuur vnvd

GAE
pi_44662244
Wat vinden jullie nou van die wintermarkt op het gouverneursplein?
Ik vind het een leuk plan maar de uitvoering laat wat te wensen over, de ozo belangrijke sfeer mist namelijk helemaal en door die tentenboel dr om heen lijkt het net een besloten feest ofzo, misser!
How rude!
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:18:03 #4
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44662287
Ik ben er nog helemaal niet geweest joh , misschien fiets ik er vanavond na het werk nog wel even langs
Bernie en ik zijn tof.
pi_44662674
Is dat daar bij die tenten bij Repelsteeltje daar in de buurt?

Dat zag er namelijk best uit als een buurtfeest namelijk met die ijsbaan daarbij.
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:37:02 #6
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44662700
Daar is het in de buurt ja
Bernie en ik zijn tof.
pi_44662890
Jeps Merson das het gouverneursplein, fryslan culinair vond ik dan toch geslaagder
How rude!
pi_44662916
Dan ben ik er deze week denk ik verschillende malen langs gekomen, maar ik werd zeg maar niet echt in de verleiding gebracht om er goed rond te kijken.

We hebben nog wel getwijfeld om die ijsbaan op te rennen en eroverheen te glijen. Maar er lagen wat veel kleine kindjes in de weg daarvoor.
pi_44662982
Liewt en Lienward had ik nog nooit van gehoord. Rest wel, maarja ben dan ook maar een import-inwoonster, aka studente.

Noa was tof gisteren!

Verkapte TVP
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:55:10 #10
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44663106
Lienward was de naam van de kantine op Comenius ADH... nu weet ik waar het vandaan komt

Gisteren ben ik niet meer op stap geweest hoewel het in NOA (naar horen zeggen) gisteren wel gezellig was ja, nog mensen die woensdag zijn geweest?
daar was ik dus ook al niet door m'n eigen stomme schuld
Bernie en ik zijn tof.
pi_44663178
Ik ben lekker niet naar het kerstgala geweest, niet echt wat voor moi maar zag er wel gezellig uit.

En komen jullie (NHLers) wel naar de housewarming van de hempenserweg, wordt mede-georganiseerd door een paar klasgenootjes van me hehe!
Dat Syb en band gebeuren in de bouhof was nog best wel aardig, ik moest er werken dus dan is zoiets helemaal wel te doen (geld vangen met niks doen!).
How rude!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:17:39 #12
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44663618
Daar was ik ook niet omdat ik vrij was en een beetje de hele dag heb lopen lanterfanten heerlijk al zeg ik het zelf...... housewarming op hempenserweg... wat is dat dan?
Bernie en ik zijn tof.
pi_44663684
feestje met dj en 1 of andere coverband genaamd 'melrose', muntjes 1 euro!
How rude!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:24:20 #14
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44663774
Ik zal eens op mijnnnhl gaan kijken in de vakantie nu eerst maar even werken
Bernie en ik zijn tof.
pi_44664036
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef blaaatkipje het volgende:
Wanneer? Anders wordt 't alsnog 'n beetje lastig... hehe
pi_44664630
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef mordradead het volgende:
Lienward was de naam van de kantine op Comenius ADH... nu weet ik waar het vandaan komt

Gisteren ben ik niet meer op stap geweest hoewel het in NOA (naar horen zeggen) gisteren wel gezellig was ja, nog mensen die woensdag zijn geweest?
daar was ik dus ook al niet door m'n eigen stomme schuld
Dat komt van de school vandaan die de voorganger was van AdH. Comenius is een fusieschool. Het Lienward was de naam van de oude HAVO van Leeuwarden. Begn jaren '90 (1994?) is COmenius ontstaan. iig een paar jaar voor ik er op kwam. Mn zus heeft nog op Het Lienward gezeten. Mn broer zat op de LTS, nu COrnelis Troost onderbouw of bovenbouw, weet niet welke. Inieder geval die met de meest criminele reputatie
pi_44664685
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wanneer? Anders wordt 't alsnog 'n beetje lastig... hehe
18 januari
How rude!
pi_44664694
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef blaaatkipje het volgende:
Waar en wanneer is dat precies? Melrose was best tof bij introductie in Enschede ooit eens.

Is dat ook voor Van Hallers trouwens?
pi_44664707
'n Week voor de tentamens? Handig !
pi_44664963
Ze staan vast niet bij de ingang te controleren van welke locatie je komt
ach die donderdag kan toch wel? Beetje ontspanning op zn tijd enzo!
How rude!
pi_44672222
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat komt van de school vandaan die de voorganger was van AdH. Comenius is een fusieschool. Het Lienward was de naam van de oude HAVO van Leeuwarden. Begn jaren '90 (1994?) is COmenius ontstaan. iig een paar jaar voor ik er op kwam. Mn zus heeft nog op Het Lienward gezeten. Mn broer zat op de LTS, nu COrnelis Troost onderbouw of bovenbouw, weet niet welke. Inieder geval die met de meest criminele reputatie
Inderdaad wat een kut school is dat he .
VMBO volk (no offence )
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_44677646
Tvp.
pi_44701818
Ik vind dat lwd ook nog in het rijtje hoort
pi_45485778
Waarom staat in de zoekopdracht bij Leeuwarden 2, 290 posts, kom je in het topic zelf, is het dicht, en heeft dit topic geen nummer en heeft het zo'n schijtOP?
pi_45485922
Heeft ons torentje de storm overleeft?
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:18:07 #26
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_45485952
Ik weet het niet vanmiddag in ieder geval niets gezien toen ik erlangs fietste (dat was rond kwart voor 6)
Bernie en ik zijn tof.
pi_45487686
die platen zijn op wel 20 manieren vast gezet inmiddels dus als er nu iets omgaat gaat de hele toren mee
How rude!
pi_45487745
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef blaaatkipje het volgende:
die platen zijn op wel 20 manieren vast gezet inmiddels dus als er nu iets omgaat gaat de hele toren mee
Als ik 's ochtends in de trein naar Groningen zit zie ik elke keer weer helemaal bovenaan, de hoogste verdieping plaatwerk zitten voor een van die grote ramen. Ik vraag me af of dat het wel gehouden heeft.
pi_45488733
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EEyAEFFuuyntQQCZat.php

Weet ik ook weer waarom dat lint aan de zijkant van de halfords de boel wat afsloot, meisje op de fiets ging er gewoon langs, wist vast niet dat er dingen naar beneden waren gewaaid
How rude!
pi_46889252
LIWWARDER BLUES

Wij hewwe in oans stadsje
un heleboël kroegen
dat is gewoan soa groeid
daar hè we nyt om froegen
dy sitte alle avens fol
met studenten en hoeren
junkies en dealers
súplappen en boeren

Ut het noait wat weest
en ut sal noait wat wurde
ast in Liwwarden geboaren bist
kanst ut wel skudde

kelders om te parkearen
mar je kanne der nyt komme
je blive an ut lavearen
altyd openstaande bruggen
en openbroken diken
dat ik gaan wel lopens
al bin ik op ut laatst út ’e liken

un hele skeve toaren
un armoëdech gesicht
mar ut skynt soa te hoaren
ut is un symboal
foar komplete mislukking
mar nou must dou nyt denke
dat ik wú dat y omging

un moai foetbalkupke
mar se winne noait gyn prizen
en seker gyn kupke
der mut elk jaar geld bij
ut is nyt te betalen
nou ik sal dy wel sêge
bij mij falt niks te halen

Wij kanne in oans stadsje
altyd wel seure
mar wat skietst daar met op
ut sal mij nyt gebeure
ik fyn alleen wel
dat ut hard achterút gaat
ast hoarst hoe’t un Liwwarder
soms syn eigen taal praat

____
Van Piter Wilkens zijn nieuwste CD "It fûgeltsje yn myn gitaar"
pi_46904265
Liwwadden weest wel

Dit is mien eigen kleine stadtsje
hier voel ik mij al jaren thuus
de prinsentuun het kerkenpadsje
de oldehove het stadshuus

Dat liedje is beter dan die tekst van Piter Wilkens
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_46904804
レーワールデン
  zondag 4 maart 2007 @ 14:58:14 #33
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46905480
058 UHH

Deze lollermop kreeg ik van een leraar van me te horen ik vond hem wel grappig
Het ging ongeveer zo:
Er zijn 2 kerels bij een wedstrijd van cambuur zegt de een tegen de ander:
-"iedere keer als cambuur verliest gaat mijn hond janken"
zegt die andere vent terug:
"en wat doet die dan als cambuur wint?"
waarop die andere man antwoord:
-"dat weet ik niet, ik heb hem pas 10 jaar"

[ Bericht 97% gewijzigd door mordradead op 04-03-2007 15:10:00 ]
Bernie en ik zijn tof.
pi_46905948

Er waren vrijdag rellen bij Cambuur trouwens? Ik zag ME-bussen rijden enzo.
pi_46905995
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:12 schreef skiczukie het volgende:

Er waren vrijdag rellen bij Cambuur trouwens? Ik zag ME-bussen rijden enzo.
Heb ik ook zien rijden toen ik ff op de centrale was, maar niks van rellen bij cambuur meegekregen.
pi_46906077
ME ingezet bij supportersgeweld in Leeuwarden

zaterdag 3 maart 2007 16:00

(Novum) - Veertig ME'ers hebben vrijdagavond in Leeuwarden een opstootje gesust tussen supporters van de voetbalclubs Cambuur Leeuwarden en FC Dordrecht. Aanhangers van deze clubs gooiden in de Insulindestraat met stenen en gingen elkaar met stokken te lijf. De mobiele eenheid had de situatie snel onder controle, waarna de rust weerkeerde. Dat meldt de politie zaterdag.

De locoburgemeester van Leeuwarden kondigde vanwege de schermutselingen in zijn stad een noodbevel af. Een bus met zo'n tachtig Dordrecht-aanhangers werd door de ME tot buiten de provincie begeleid. Zij mochten de wedstrijd in de eerste divisie van het betaalde voetbal niet bijwonen.

Twee inwoners van Leeuwarden van 17 en 30 jaar werden opgepakt wegens openlijke geweldpleging en het verstoren van de openbare orde.

Cambuur Leeuwarden won de wedstrijd met 4-2.

ZE HEBBEN GEWONNEN!
pi_46906244
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:

(Novum) - Veertig ME'ers hebben vrijdagavond in Leeuwarden een opstootje gesust tussen supporters van de voetbalclubs Cambuur Leeuwarden en FC Dordrecht. Aanhangers van deze clubs gooiden in de Insulindestraat met stenen en gingen elkaar met stokken te lijf. De mobiele eenheid had de situatie snel onder controle, waarna de rust weerkeerde. Dat meldt de politie zaterdag.

De locoburgemeester van Leeuwarden kondigde vanwege de schermutselingen in zijn stad een noodbevel af. Een bus met zo'n tachtig Dordrecht-aanhangers werd door de ME tot buiten de provincie begeleid. Zij mochten de wedstrijd in de eerste divisie van het betaalde voetbal niet bijwonen.

Twee inwoners van Leeuwarden van 17 en 30 jaar werden opgepakt wegens openlijke geweldpleging en het verstoren van de openbare orde.

ZE HEBBEN GEWONNEN!
En waar was Calimero? Bij zn vriend in Amsterdam, of wwas ie te druk met zn zoveelste TV optreden?
  zondag 4 maart 2007 @ 15:25:07 #38
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46906365
Vorige week vrijdag kwam ik Calimero nog tegen de Irish maar het kan ook een andere dag zijn geweest
Bernie en ik zijn tof.
pi_46906526
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef mordradead het volgende:
Vorige week vrijdag kwam ik Calimero nog tegen de Irish maar het kan ook een andere dag zijn geweest
O'Reily's of zo? Werkt die onbeschofte paardenbek daar nog als serveerster?
  zondag 4 maart 2007 @ 15:37:40 #40
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46906713
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

O'Reily's of zo? Werkt die onbeschofte paardenbek daar nog als serveerster?
O'Ryan's ja..... ik weet niet welke je bedoelt, misschien een kleine met blond haar?

Nou ja, er is grolsch en daar krijg ik altijd een verschrikkelijke kater van dus tegenwoordig pool ik veel in bigben
Bernie en ik zijn tof.
pi_46907224
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:

ZE HEBBEN GEWONNEN!
Stuk of 8 man van cambuur gooiden stenen op de bus van dordt. Waren ook veeeel kiddos van SCC die niks deden
pi_46907344
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:37 schreef mordradead het volgende:

[..]

O'Ryan's ja..... ik weet niet welke je bedoelt, misschien een kleine met blond haar?

Nou ja, er is grolsch en daar krijg ik altijd een verschrikkelijke kater van dus tegenwoordig pool ik veel in bigben
Ze is wel blond ja Ben er ook in geen twee jaar meer geweest trouwens
pi_46907511
Leeuwarden roelzzz !!
pi_46912753
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ze is wel blond ja Ben er ook in geen twee jaar meer geweest trouwens
Praktisch mn stamkroeg (:')) en dr is maar 1tje van 't personeel waar ik niet zo dol op ben, das een duitse en werkt er volgens mij zeker niet langer dan 2 jaar en ik vraag me af of ze dat uberhaupt gaat volmaken...
Ze hebben trouwens ook ander bier hé modradead?

Wel aardige tekst van piter wilkens denk ik maar komt ie niet uit Franeker? (hij heeft het zo over 'ons')
How rude!
  zondag 4 maart 2007 @ 18:45:12 #45
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46913768
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:17 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Praktisch mn stamkroeg (:')) en dr is maar 1tje van 't personeel waar ik niet zo dol op ben, das een duitse en werkt er volgens mij zeker niet langer dan 2 jaar en ik vraag me af of ze dat uberhaupt gaat volmaken...

Wel aardige tekst van piter wilkens denk ik maar komt ie niet uit Franeker? (hij heeft het zo over 'ons')
Ja, allemaal raar spul en guinnis dat wil ik ook nog wel eens drinken. Pluspunt is dat ze bitterballen hebben alleen vaak als ik na m'n werk er kom is de keuken al dicht
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 18:56:38 #46
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46914208
Over 1.5 jaar maar eens vaker naar leeuwarden gaan
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46914639
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:17 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Nee, hij komt uit Marssum, voorstadje van Ljouwert dus
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:38:43 #49
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_47040217
quote:
Leuk, en dan 29 maart weer een occasionshow.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:13:19 #50
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_47100066
Fik en fik aan het Zaailand
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_47105021
Spannend hoor, weer eens een fikkie in Leeuwarden.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:36:30 #53
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47105170
Double FF is nog een stukkie naar rechts, kijk maar op die foto's
Bernie en ik zijn tof.
pi_47105534
Was wel een mooi pand volgens mij, zonde.
How rude!
pi_47106511
De kledingwinkel links van de Hema is het, niet de double FF.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:39:59 #56
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47197762
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Was wel een mooi pand volgens mij, zonde.
De Hema had inderdaad beter in de fik kunnen vliegen, wat een lelijk gebouw is dat zeg
Bernie en ik zijn tof.
pi_47207799

Even met mijn telefoon gemaakt toen ik onbewust een biertje op het Zaailand zat te drinken. Kwartiertje later kwam de politie te fiets me dat alweer verbieden.
pi_47207873
Ik vroeg nog, 'Maar je mag wel een joint roken?' Yep. Dat mag wel, maar een onschuldig blikje bier niet hoor. Een paar meter verder wordt bij de Bonifatiusfontein harddrugs gedeald.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:01:18 #59
45532 ziggyziggyziggy
pi_47211236
Yup, that's Leeuwarden.
Ik werk bij het Filmhuis en stond op een gezellige avond tijdens het Filmfestival met een glas wijn in de hand voor de deur een sigaretje te roken met collega's. Komt de politie me vertellen dat dat niet mag op straat. We doen een stap over de drempel en toen mocht het dus wel.
pi_47211601
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yup, that's Leeuwarden.
Ik werk bij het Filmhuis en stond op een gezellige avond tijdens het Filmfestival met een glas wijn in de hand voor de deur een sigaretje te roken met collega's. Komt de politie me vertellen dat dat niet mag op straat. We doen een stap over de drempel en toen mocht het dus wel.
Is dat echt alleen iets voor Leeuwarden ofzo? Hij vroeg me 'of ik oorspronkelijk wel uit Leeuwarden kom'. Ik zei maar van niet (en dat is ook zo). Ik heb nog geluk dat ik geen boete heb gekregen. Wat krijg je daarvoor eigenlijk? En het irritante is dus dat het om me heen stikte van de groepjes, (de Londsdalers links vanaf mijn positie gezien, recht tegenover me een stel rastafiguren, rechts van me een stel marokkanen, en verder de overige rondlopende personen, maar allemaal blowend). Als je maar geen overlast maakt als je een joint rookt, maar een fakkin' klein blikje Heineken mag gewoon niet. En ik was dus alleen, beetje huiswerk makende in de zon.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:09:36 #61
45532 ziggyziggyziggy
pi_47211633
Het is een APV, meen ik.
pi_47213588
Wat is dat?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:20:22 #63
45532 ziggyziggyziggy
pi_47214338
Algemene Plaatselijke Verordening. Een lokale wet zeg maar.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 maart 2007 @ 00:22:12 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47214378
Algemene Plaatselijke Verordening. Een door de gemeenteraad ingestelde regel. Dit kan betrekking hebben op allerlei zaken. Op overtreding van zo'n regel staat een bekeuring.

Leeuwarden trekt me op de een of andere manier niet zo. Ik ben er dichtbij geboren, heb er op de middelbare school gezeten, maar toch is het niet echt mijn stad.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:36:44 #65
109623 Klingeling
tell me about it!
pi_47277602
Daag Mede Leeuwarders!

Ben getogen, geboren en opgevoed in Leeuwarden dus met recht een échte Liwwadder! Alleen kan ik geen 'Leeuwarders' schrijven...

Ik wil graag weten hoe je 'Wat zou jij nou?' (Wat susto nou?!?) schrijft op zijn Leeuwarders...

Alvast bedankt he!

xXxXxX
pi_47357797
Wil jij werken bij de Office Centre in Leeuwarden. Je komt in een leuk team terecht en je hebt een all-round functie. Dit varieert van het helpen van mensen tot het bezig houden met het inrichten van de winkel.

Wil je meer weten en weten hoe je kan solliciteren, laat het even weten!
pi_47364260
Wat schuift het?
pi_47371877
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:11 schreef Merson het volgende:
Wat schuift het?
Hoe oud ben je .
Het is in elk geval geen spekpot, maar wel gevarieerd werk!
pi_47467449
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef RobbieT het volgende:
Wil je meer weten en weten hoe je kan solliciteren, laat het even weten!
Zet je PM dan aan .. heb iig gesolliciteerd via het formulier op de website.
pi_47492516
Ik werk op industrieterrein West. Maandag via de eurorotonde en de rondweg naar huis (COrnjum) gegaam deed er een half uur over. Vandaag over het industrieterrein meteen naar de turborotonde en marssum gegaan, en via Sint Annaparochie naar huis, en ik deed er OOK een half uur over
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:11:00 #71
167723 sanni
Acima de seu
pi_47755906
Ik ben vandaag al de gehele dag in Leeuwarden en vind het wel magertjes hoar. Alleen die grote fontein is wel apart en wat die stenen badkuip in de gracht nu moet betekenen is mij ook een raadsel.
I.i.g. straks naar Doozo om wat Japans te vreten.
pi_47850553
Cambuur Leeuwarden!!
pi_47869612
tvp.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_47869768
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Hoe oud ben je .
Was jij donderdag in de Ouwe Stoep?
pi_47881407
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Was jij donderdag in de Ouwe Stoep?
Damn wat doe jij de hele dag? Beetje Fokkers spotten? haha
How rude!
pi_47883856
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Damn wat doe jij de hele dag? Beetje Fokkers spotten? haha
Ja! Had laatst zijn fobo gezien en in de Ouwe Stoep was iemand die me erg aan zjin foto deed denken! En nu wl ik het weten ook! Bij jou weet ik gewoon al dat je het bent telkens (en jij niet )
  zondag 1 april 2007 @ 18:28:50 #77
167723 sanni
Acima de seu
pi_47898815
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]

Even met mijn telefoon gemaakt toen ik onbewust een biertje op het Zaailand zat te drinken. Kwartiertje later kwam de politie te fiets me dat alweer verbieden.
toen ik afgelopen week in Leeuwarden was viel mij dit plein ook op. Ik vroeg nog aan iemand wat
"het centrum" was van Leeuwarden zoals in Amsterdam het Leidseplein. " noe..dhit is ut centrum hoar " was de reactie. Enige wat ik zag was een of andere snackbar en verder opvallend veel Marokkanen en andere Afrikaans getinte gasten op die asfalt plek zitten. Voor ik het vergeet: Kan iemand mij uitleggen wat: - zo byzonder is aan deze fontein? en - de betekenis is van deze badkuip?
pi_47898877
bij die fontein kun je hard drugs kopen en antilianen betalen om mensen neer te schieten
  zondag 1 april 2007 @ 18:31:00 #79
45532 ziggyziggyziggy
pi_47898885
Die fontein is de lokale dealplek. En die badkuip is kunst ofzo.
  zondag 1 april 2007 @ 18:32:12 #80
45532 ziggyziggyziggy
pi_47898923
Oh ja, dat plein is niet echt "het centrum". Voor kroegjes kun je naar de Doelesteeg (linksachter op die foto), de Nieuwestad (achter de Doelesteeg) of het Goeverneursplein/Grote Hoogstraat. Bijvoorbeeld.
pi_47899172
En op dat plein is over een aantal jaren dus waarschijnlijk wel meer 'te doen', winkels en fries museum enzo, tsja..

Ben trouwens wel blij dat ze op gouverneursplein deze zomer een groter terras hebben (parkeerplekken gaan weg).
quote:
Op zondag 1 april 2007 07:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ja! Had laatst zijn fobo gezien en in de Ouwe Stoep was iemand die me erg aan zjin foto deed denken! En nu wl ik het weten ook! Bij jou weet ik gewoon al dat je het bent telkens (en jij niet )
Ghehe ja erg fijn Hoe was du nord?! haha
How rude!
pi_47902779
Du nord is indd heel erg lekker! vooral als je thuiskomt van het stappen!
Miss leuk id! Maak even een foto en misschien kom je wel bekend voor!
Hier een foto van mijn uitzicht!
  zondag 1 april 2007 @ 20:41:54 #83
45532 ziggyziggyziggy
pi_47903242
Mijn uitzicht:

pi_47903871
Ik wil ook een panorama foto maken! maar het is nu donker! morgen:D
  zondag 1 april 2007 @ 21:41:42 #85
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_47905686
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Hoe oud ben je .
Hmm vreemd tijd terug gesolliciteerd en toen hadden ze geen mensen nodig. Maar nu probeer ik het weer, maar doet die klote kalender het niet op die site.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_47908191
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef sanni het volgende:

[..]

[afbeelding] toen ik afgelopen week in Leeuwarden was viel mij dit plein ook op. Ik vroeg nog aan iemand wat
"het centrum" was van Leeuwarden zoals in Amsterdam het Leidseplein. " noe..dhit is ut centrum hoar " was de reactie. Enige wat ik zag was een of andere snackbar en verder opvallend veel Marokkanen en andere Afrikaans getinte gasten op die asfalt plek zitten. Voor ik het vergeet: Kan iemand mij uitleggen wat: - zo byzonder is aan deze fontein? en - de betekenis is van deze badkuip?
Heb je nog foto's gemaakt van je bord bij die tent die top is?
pi_47908259
Ow, die badkuip heb ik nog niet gezien. Behoorlijk lelijk.
pi_47914990
ja indderdaad lelijk! maar past wel bij de stad:P
pi_47915151

Mijn uitzicht @ 08:08
  maandag 2 april 2007 @ 09:43:50 #90
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47916507
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
Du nord is indd heel erg lekker! vooral als je thuiskomt van het stappen!
Miss leuk id! Maak even een foto en misschien kom je wel bekend voor!
Hier een foto van mijn uitzicht!
[afbeelding]
Du Nord is top, een kipburger XXL na het stappen van Musu naturlijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_47921618
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:14 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
Mijn uitzicht @ 08:08
Vtijheidswijk. Dat is geen probleemwijk meer.
pi_47926536
quote:
Op maandag 2 april 2007 12:33 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Vtijheidswijk. Dat is geen probleemwijk meer.
Sorry, maar ben ik nou zo dom? ff duidelijk graag!
pi_47926576
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Sorry, maar ben ik nou zo dom? ff duidelijk graag!
Is dat de Vrijheidswijk?
pi_47927380
jup dat is de vrijheidswijk, studentenflat! 2 meiden als huisgenootjes! gezellig
Edit: het zijn er 2

[ Bericht 8% gewijzigd door Edwinuss op 02-04-2007 15:49:17 ]
  maandag 2 april 2007 @ 15:47:34 #95
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47927827
Is dat die pilotenespel?
Bernie en ik zijn tof.
pi_47927860
jup!
pi_47951887
Wel een beetje een ontzettend DOOD topic mensen..
Valt me vies tegen van jullie leeuwarders
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:24:46 #98
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47960636
Wel een beetje jammer he
Gaan er donderdag nog mensen stappen?
Bernie en ik zijn tof.
pi_47962905
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
bij die fontein kun je hard drugs kopen en antilianen betalen om mensen neer te schieten
ook wel bekend als "de apenrots"
pi_47964019
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 07:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wel een beetje een ontzettend DOOD topic mensen..
Valt me vies tegen van jullie leeuwarders
Leeuwarden is dan ook gewoon ronduit kut.
pi_47964514
Valt reuze mee meneer!
Ik ga donderdag niet op stap, moet vrijdag ochtend werken om 7 uur.. mijn enige vrije dag van de week ik moet nu elke keer op vrijdag werken
pi_47964775
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Valt reuze mee meneer!
Ik ga donderdag niet op stap, moet vrijdag ochtend werken om 7 uur.. mijn enige vrije dag van de week ik moet nu elke keer op vrijdag werken
Als uitgaan jouw maatstaaf voor een leuke stad is.
pi_47966253
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Als uitgaan jouw maatstaaf voor een leuke stad is.
Zeg ik dat?
pi_47966394
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Zoals je het post wel. Zet er dan een enter tussen ofzo. Nu lijkt het toch alsof het met elkaar te maken heeft?
pi_47966533
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Valt reuze mee meneer!

pi_47969083
mijn 'uitzicht' :

Ga misschien stappen donderdag, hangt er even vanaf hoe ik de nacht daarvoor doorkom, heb een 'deadline' donderdag
How rude!
pi_47972240
Er gaat dus niemand stappen donderdag.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:10:24 #108
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47972437
Ik ga wel weer
Bernie en ik zijn tof.
pi_47972870
Hé! Jij bent precies een jaar en een dag jonger dan mij.
pi_47972985
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Merson het volgende:
Hé! Jij bent precies een jaar en een dag jonger dan mij.
Dan ik, boer.
pi_47973240
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dan ik, boer.
Kut, ja.
pi_47973299
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef Merson het volgende:

[..]

Kut, ja.
Dat 'boer' was niet grof bedoeld. We zijn nou eenmaal Friezen hih.
pi_47973342
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dat 'boer' was niet grof bedoeld. We zijn nou eenmaal Friezen hih.
Oh, ik dacht dat je mij als Tukker minderwaardig vond, omdat ik maar een import-Fries ben.
pi_47973374
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef Merson het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je mij als Tukker minderwaardig vond, omdat ik maar een import-Fries ben.
Import-alert!
pi_47973379
pi_47973451
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Import-alert!
Ik ben een trotse niet-Fries.
pi_47973473
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil ook twee posts achter elkaar.
pi_47973489
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Merson het volgende:
Er gaat dus niemand stappen donderdag.
Tsja, laatste week van de periode hé
How rude!
pi_47973865
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Tsja, laatste week van de periode hé
Wat een stompzinnige reden!

Net alsof er iemand een tentamen of deadline heeft op Goede Vrijdag.
pi_47974564
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Merson het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige reden!

Net alsof er iemand een tentamen of deadline heeft op Goede Vrijdag.
ja maar de week er na wel 3 tentamens en heb amper in de boeken gekeken, dat ga ik dus ook vrijdag t/m zondag grotendeels doen Maarja dat ben ik
How rude!
pi_47975265
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

ja maar de week er na wel 3 tentamens en heb amper in de boeken gekeken, dat ga ik dus ook vrijdag t/m zondag grotendeels doen Maarja dat ben ik
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij. En dan donderdag avond niet uitgaan omdat je wilt leren?

Wel een goeie instelling trouwens.
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:55:53 #122
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47976440
Alsof je vrijdag vroeg op gaat staan om te leren, neen dat doe je niet.
Daarom kun je mooi op stap. Gezellig!
Bernie en ik zijn tof.
pi_47977489
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef Merson het volgende:

[..]

Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij. En dan donderdag avond niet uitgaan omdat je wilt leren?

Wel een goeie instelling trouwens.
Daarom twijfel ik ook nog

Ik kan het me, met mijn 3e studie, niet echt meer permitteren om maar wat aan te kloten, helaas pindakaas!
Maar goed ik zeg wel vaker wat om dan uiteindelijk dan toch weer leuke dingen te gaan doen
How rude!
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:20:30 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47977524
Oke, dan zien we je donderdag he.
Bernie en ik zijn tof.
pi_47978106
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Oke, dan zien we je donderdag he.
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?

Ik ben wel blij dat het terras op het gouverneursplein groter gaat worden bij de weg
How rude!
pi_47978162
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat het terras op het gouverneursplein groter gaat worden bij de weg
Ow dat zal tijd worden zeg.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:42:54 #127
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47978556
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weer eens naar NOA ga ja al een tijdje niet meer op donderdag geweest
Bernie en ik zijn tof.
pi_47979446
Ik vind het altijd net wat té druk, op zich wel gezellig dus vaak ga ik dan toch maar
Heb laatst wel gelachen, wij stonden in de rij en 2 van die tutjes die lopen gewoon langs ons, hups naar voren, met het idee van ach de portier kent ons wel hihi die laat ons wel door (bwuuh).
Helaas pindakaas voor deze dames was die kale daar niet zo van gediend en stuurde hij ze lekker weer weg Leuk hoor die boze koppies
How rude!
pi_47992708
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ow dat zal tijd worden zeg.
Jij met je negatieve posts altijd
pi_47993332
quote:
Op woensdag 4 april 2007 07:15 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jij met je negatieve posts altijd
Dat was juist een 'positieve' post.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:17:09 #131
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47995638
Groetjes van de NHL
Bernie en ik zijn tof.
pi_47999674
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef mordradead het volgende:
Groetjes van de NHL
Hee, NHL is loik
How rude!
pi_48000178
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Hee, NHL is loik
Nou geweldig
pi_48000715
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:33 schreef HoVoCa het volgende:

[..]

Nou geweldig
Ik heb ook op de HVU gezeten dat was pas een ****school. Ik ben dr wel tevreden over maarja zal ook wel per opleiding verschillen en ik weet niet wat jullie doen
How rude!
pi_48003296
quote:
Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef blaaatkipje het volgende:
Ghehe ja erg fijn Hoe was du nord?! haha
Hij was fijn, hoor! Mag er lekker zoveel eten als ik wil! Vanavond weer
pi_48028527
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Ik heb ook op de HVU gezeten dat was pas een ****school. Ik ben dr wel tevreden over maarja zal ook wel per opleiding verschillen en ik weet niet wat jullie doen
Ik doe MER. Ach, school is school he, nooit leuk Ik hoor wel allemaal verhalen dat de NHL wel goed is inderdaad
  donderdag 5 april 2007 @ 17:57:08 #137
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48050299
Ik weet nog niet of ik vanavond naar NOA ga want dan moet ik m'n haar nog netjes maken en daar heb ik geen zin in.... .dus het zal wel een kroeg worden
Bernie en ik zijn tof.
pi_48050350
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef mordradead het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond naar NOA ga want dan moet ik m'n haar nog netjes maken en daar heb ik geen zin in.... .dus het zal wel een kroeg worden
Waarom moet je haar dan netjes als je naar Noa gaat?
pi_48050361
Vanavond lekker een huisfeest.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:02:01 #140
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48050499
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Waarom moet je haar dan netjes als je naar Noa gaat?
Dat niet, dat word het sowieso niet
Alleen nu heb ik de ik kom net onder de douche vandaan e nm'n haar is alweer opgedroogd look.

Dat is bij mij dus echt niks
Oke is goed, ik ga al.
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:02:20 #141
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48050512
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Vanavond lekker een huisfeest.
Sowieso eerst even AZ bekijken
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:26:15 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48073343
Wat een dikke rij daar zeg, ik ben maar niet meer geweest
Bernie en ik zijn tof.
pi_48073955
quote:
Op donderdag 5 april 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
even een tvptje, hier is het ten minste gezellig
Wat wil je. Je had op zijn minst die OP kunnen kopieëren van de vorige twee delen.
pi_48074956
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef mordradead het volgende:
Wat een dikke rij daar zeg, ik ben maar niet meer geweest
Was druk in de stad ja, wij hebben ff drankje gedaan in paddy (waar ze nu lopen met doozo-shirts haha) en toen naar húús!
How rude!
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:08:38 #145
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48075041
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Was druk in de stad ja, wij hebben ff drankje gedaan in paddy (waar ze nu lopen met doozo-shirts haha) en toen naar húús!
Ja, de eigenaar van de Paddy is toch de moeder van een van de 2 ofzo
Ik ben maar weer richting kamer gegaan om nog wat te pokeren
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:44:40 #146
45532 ziggyziggyziggy
pi_48083498
FBTO aan de Lange Marktstraat heeft een deel van haar dak beschilderd met een enorm blauw FBTO-logo.

Ik heb er een youtube-filmpje en een foto van gemaakt.
pi_48083549
In dat gebouw maak ik schoon. Dat is als ik me niet vegis, gebouw 1, 3e verdieping. Of niet?
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:50:38 #148
45532 ziggyziggyziggy
pi_48083684
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef skiczukie het volgende:
In dat gebouw maak ik schoon. Dat is als ik me niet vegis, gebouw 1, 3e verdieping. Of niet?
Klopt helemaal. Het dak van 1.346 zelfs.
pi_48090058
Yoo, ik wil graag een appartementje huren in Leeuwarden (woon dr nu ook al, maar niet in een echt gezellige wijk ).

Weet iemand wie de Prins Frederikkazerne verhuurt? Ik zou daar graag een appartementje huren.

Of..

Ik zou ook wel graag ergens in het centrum willen wonen. Waar kan ik dan het beste zijn? (bovenwoning ofzo)
pi_48090556
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef DJH het volgende:
Weet iemand wie de Prins Frederikkazerne verhuurt? Ik zou daar graag een appartementje huren.
Dat is?? Bij Hoeksterend? Die gaat namelijk via via, de oude bewoner mag een voorkeur voor nieuwe bewoner indienen en wanneer hij geen voorkeur heeft gaat het via de woningbouw. (weet niet welke)

Bovenwoning in het centrum heb ik geen idee voor... Zou zelf niet in het centrum willen wonen, maar daar heb ik ook zo m'n redenen voor.
pi_48091569
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dat is?? Bij Hoeksterend? Die gaat namelijk via via, de oude bewoner mag een voorkeur voor nieuwe bewoner indienen en wanneer hij geen voorkeur heeft gaat het via de woningbouw. (weet niet welke)

Bovenwoning in het centrum heb ik geen idee voor... Zou zelf niet in het centrum willen wonen, maar daar heb ik ook zo m'n redenen voor.
Thx. Ja bij hoeksterend ja. Dat is een vervelende manier zeg! Ken er namelijk niemand helaas.. Nou hoop dat iemand weet bij welke woningbouw!

Centrum lijkt mij juist wel leuk, maar daar heb ik ook zo m'n redenen voor. :s
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:41:54 #152
45532 ziggyziggyziggy
pi_48097430
Kazerne is gewoon woningbouw.
In het centrum is er ook wel wat woningbouw, zoals mijn eigen appartementje. Maar je hebt daar naar verhouding wel meer particuliere verhuur dan buiten het centrum, volgens mij.

Kijk eens op www.woneninfriesland.nl, daar staat het aanbod van de wooncorporaties.
pi_48103566
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

Kijk eens op www.woneninfriesland.nl, daar staat het aanbod van de wooncorporaties.
En je hebt ook nog www.wonenwaarjewilt.nl

Als t goed is ga ik over 2 maandjes richting huizum of valeriuskwartier
How rude!
pi_48103932
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kazerne is gewoon woningbouw.
In het centrum is er ook wel wat woningbouw, zoals mijn eigen appartementje. Maar je hebt daar naar verhouding wel meer particuliere verhuur dan buiten het centrum, volgens mij.

Toevallig staat er een appartementje in de kazerne te huur daar Meteen ff schrijven..

En hoe kom ik te weten welke particulieren die woningen in het centrum verhuren? (o.a.)
pi_48104132
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:23 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

En je hebt ook nog www.wonenwaarjewilt.nl

Als t goed is ga ik over 2 maandjes richting huizum of valeriuskwartier
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1 Nu wachten tot er eens iets leuks vrij komt! Volgens mij heeft NWF niets in het centrum..
pi_48104403
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef DJH het volgende:

[..]

Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1 Nu wachten tot er eens iets leuks vrij komt! Volgens mij heeft NWF niets in het centrum..
Grrr niet reageren op huizum of valeriuskwartier he NWF heeft wel wat in het centrum maar niet zo heelveel, centrum zijn allemaal van die kleine hokjes of zonder balkon enzo, bwuugh.
How rude!
pi_48105004
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef DJH het volgende:

[..]

Bij wonenwaarjewilt worden aantal reacties toch niet meegerekend voor bepaling van rangorde? Alleen duur van inschrijving?

Ik ben ook nog steeds opzoek naar iets leukers/beters/mooiers.
pi_48105285
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef Merson het volgende:

[..]

Bij wonenwaarjewilt worden aantal reacties toch niet meegerekend voor bepaling van rangorde? Alleen duur van inschrijving?

Ik ben ook nog steeds opzoek naar iets leukers/beters/mooiers.
Nee bij wonenwaarjewilt geldt de inschrijvingsduur alleen. Je moet echter wel 1x in de 18 maanden op een huisje schrijven (ofzo) anders kom je automatisch weer op de laatste plaats.
pi_48106514
Ze moeten bij woneninfriesland ook gaan laten zien hoe hoog je staat, stukken handiger
How rude!
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:40:50 #160
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48106765
Ik wil begin volgend schooljaar (mits ik nog in Leeuwarden studeer) ook op kamers in Leeuwarden, van dat thuiswonen heb ik nou ook wel meer dan genoeg
Bernie en ik zijn tof.
pi_48106826
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef blaaatkipje het volgende:
Ze moeten bij woneninfriesland ook gaan laten zien hoe hoog je staat, stukken handiger
Idd, ik vind het sowieso een bagger site.
pi_48110195
Ik heb wel eens een mailtje gestuurd waarom er daar geen plattegronden bij staan (net als bij wonenwaarjewilt), ze vonden het zelf ook een goed idee, maar ze wisten niet waarom het nog niet gerealiseerd is en of het ooit nog ging komen.

Dat en je rang, zou fijn zijn.
pi_48110766
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef Merson het volgende:
Ik heb wel eens een mailtje gestuurd waarom er daar geen plattegronden bij staan (net als bij wonenwaarjewilt), ze vonden het zelf ook een goed idee, maar ze wisten niet waarom het nog niet gerealiseerd is en of het ooit nog ging komen.

Ik ben op een gegeven moment gewoon langsgegaan en gevraagd hoe hoog ik stond. (beetje ongeduldige ondertoon ) Stond toen vierde, paar weken later stond ik op nummer twee en was de nummer één niet geïnteresseerd.
pi_48112799
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik ben op een gegeven moment gewoon langsgegaan en gevraagd hoe hoog ik stond. (beetje ongeduldige ondertoon ) Stond toen vierde, paar weken later stond ik op nummer twee en was de nummer één niet geïnteresseerd.
En hoelang stond je toen ongeveer ingeschreven?
pi_48113135
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef Merson het volgende:
Jeps, laatst nog met 2 dames van NWF over gehad en die waren ook van mening dat ze gewoon allebei hetzelfde systeem moesten hebben, is wel zo duidelijk voor de klanten (en dan naturlich het NWF-systeem hehe)

Morgen lekker lunchen in de prinsentuin, hoop dat het zonnetje goed schijnt !
How rude!
pi_48113617
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:54 schreef DJH het volgende:

[..]

En hoelang stond je toen ongeveer ingeschreven?
14/15 maanden
pi_48113638
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Jeps, laatst nog met 2 dames van NWF over gehad en die waren ook van mening dat ze gewoon allebei hetzelfde systeem moesten hebben, is wel zo duidelijk voor de klanten (en dan naturlich het NWF-systeem hehe)

Morgen lekker lunchen in de prinsentuin, hoop dat het zonnetje goed schijnt !
Idd, volgens mij heb je bij wonenwaarjewilt sneller een woning alsje veel schrijft t.o.v. NWF
-
Dat zijn de betere plekken om te lunchen
pi_48113981
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef DJH het volgende:

[..]

Idd, volgens mij heb je bij wonenwaarjewilt sneller een woning alsje veel schrijft t.o.v. NWF
-
Dat zijn de betere plekken om te lunchen
wonenwaarjewilt= NWF?!
How rude!
pi_48114359
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:45 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

wonenwaarjewilt= NWF?!
Ohja haha, ik bedoel woneninfriesland
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:09:25 #170
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48114501
in de binnenstad is er veel particulier eigendom.
eventuele verhuur gaat overigens wel vaak via een makelaar.

van meeus, hoekstra, hellema weet ik zeker dat ze je wel verder kunnen helpen.

ook komen er straks een aantal studio's op korte afstand van de binnenstad.
lokatie: achter de hoven naast het politiebureau.

tegenover het oude CBR (vlakbij het cambuur stadion) komen ook nieuwe studentenwoningen.

als ik de bouw zo eens bekijk als ik er langs rijdt dan is alles komende zomer wel klaar...
Neerkomen wel!
pi_48140724
Ik hoor geruchten dat er eindelijk een burger king komt in Leeuwarden.. Weet iemand hier wat van?
  maandag 9 april 2007 @ 12:03:18 #172
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48140974
Ik niet en die tent hoef ik ook niet doe mij maar een KFC
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 9 april 2007 @ 12:28:23 #173
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48141750
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoor geruchten dat er eindelijk een burger king komt in Leeuwarden.. Weet iemand hier wat van?
die geruchten gaan al heel lang.
wat ik ervan gehoord heb dan komt er een BK bij het kalverdijkje.
Neerkomen wel!
pi_48143116
Is er vandaag een supermarkt open in Leeuwarden? Hongerrr
pi_48143510
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef DJH het volgende:
Is er vandaag een supermarkt open in Leeuwarden? Hongerrr
pi_48150599
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

die geruchten gaan al heel lang.
wat ik ervan gehoord heb dan komt er een BK bij het kalverdijkje.
Jup heb ik ook gehoord..
  maandag 9 april 2007 @ 18:22:20 #177
45532 ziggyziggyziggy
pi_48151244
Waarom stond er vanochtend een traumahelikopter op het Wilhelminaplein?
pi_48154330
staat wel mooi vind ik.. misschien door de paasdrukte..!?
pi_48154955
Zo'n ding staat daar niet voor de lol neem ik aan
How rude!
pi_48156295
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
staat wel mooi vind ik.. misschien door de paasdrukte..!?
Er is geen kip te zien op de foto?
pi_48168928
How rude!
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:53:04 #182
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48169709
Waarschijnlijk gaat het hier over...

http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EEZyEAuklAzmzWZuoO.php

Echtgenoot Willy Wester pleegt zelfmoord in cel

De 66-jarige man die wordt verdacht van moord op zijn vrouw Willy Wester, heeft gisteren zelfmoord gepleegd in gevangenis de Blokhuispoort in Leeuwarden. Gevangenispersoneel en hulpverleners hebben getracht de man in leven te houden. Daarbij was ook een team van de traumahelikopter betrokken. De man is ’s avonds echter overleden in het Medisch Centrum Leeuwarden (MCL).
Neerkomen wel!
pi_48169977
Hé bah, jammer.
How rude!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 april 2007 @ 11:26:42 #184
Maffe Fries
pi_48170753
Jammer dat die vent zn straf zo ontloopt
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 22:39:51 #185
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48398761
De armste wijk van Nederland is de Vrijheidswijk ! In Ljouwert
pi_48398838
niets! Wijk!

En er staan nog 3 leeuwarder wijken in de armoede top 20
pi_48398940
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
De armste land van Nederland is de Vrijheidswijk ! In Ljouwert
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 22:44:55 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48398984
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Waren het ook volgens den burgervader.
pi_48399603
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

Waren het ook volgens den burgervader.
Calimero!
pi_48406073
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik woon er ook! en ik ben dus ook een student, ik heb een kamer in de flat van de pilotenespel! bevalt me prima tot nu toe
  woensdag 18 april 2007 @ 17:14:24 #191
45532 ziggyziggyziggy
pi_48468812
Hey, het is weer zover. Er gaat wel veel in de fik de laatste tijd. Vandaag is het de LPF aan de Tesselschadestraat.

Had geen zin om er helemaal naar toe te lopen, de rook was er aardig dik.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 april 2007 @ 17:52:30 #192
Maffe Fries
pi_48470209
De LPF stond toch al tijden leeg?
pi_48470367
hey, gister ook al toch? ebn er net (ur of 4) nog langs gereden, was er niks aan de hand! wel veel brandweer onderweg ja....
pi_48470744
Er schijnt asbest vrijgekomen te zijn hoorde ik.
  woensdag 18 april 2007 @ 18:15:47 #195
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_48471061
Asbest vrij na brand bij LPF

Gepubliceerd op 18 april 2007, 16:44
Laatst bijgewerkt op 18 april 2007, 18:12

LEEUWARDEN -
Bij een felle uitslaande brand in het lege kantoorgebouw van de voormalige Leeuwarder Papierwaren Fabriek in de Friese hoofdstad is vanmiddag een hoeveelheid asbest vrijgekomen.

Metingen waren niet te doen maar volgens de brandweer leverde dit geen direct gevaar op voor de volksgezondheid.

De brand ontstond rond half vijf op de zolder van het gebouw en is aangestoken. Sinds november 2005 zit de LPF in Grootegast. Tot mei vorig jaar was het gebouw nog redelijk goed afgesloten. Sindsdien is het diverse malen gekraakt en wordt het van binnen en buiten stelselmatig gesloopt door oud-ijzerboeren.

De brandweer schaalde op naar zeer grote brand. Dat betekende dat er naast het eigen materieel ook de korpsen uit Marssum, Menaldum, Stiens, Dokkum, Sneek en Drachten opgeroepen werden. Achteraf bleek het vuur sneller onder controle dan gedacht. Toen de hoogwerker van Dokkum tegen half zes arriveerde, was de brand al grotendeels meester.

Het is de derde keer binnen een week dat er brand uitbreekt in het gebouw. Vorige week donderdag staken onbekenden een oud bankstel in een productiehal in brand. Afgelopen zaterdag stond een deel van het dak naast het laboratorium in brand. Het pand staat al een tijdje op de nominatie voor sloop maar de eigenaar heeft nog geen koper.

De brand trok een flinke hoeveelheid publiek. Het duurde vrij lang voor de politie de toegangswegen afgesloten had. Omdat de brand juist tijdens de spits woedde, liep het verkeer in de Tesselschadestraat en op de Westersingel volledig vast.
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
pi_48471120
bron ?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 april 2007 @ 18:18:59 #197
Maffe Fries
pi_48471179
Zo te zien de Leeuwarder Courant
  woensdag 18 april 2007 @ 18:32:07 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48471678
Klopt Leeuwarder Courant
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article1763698.ece

Normaal zit ik er dus tegenover op school maar vandaag was ik vrij.... morgen maar even kijken.
Bernie en ik zijn tof.
pi_48472102
Mja ik was er ook tot een uur of 3....
  woensdag 18 april 2007 @ 19:01:45 #200
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48473003
He, jij doet verkeerskunde ik ben nu eerstejaars BCV dus heb het ook gehad
Bernie en ik zijn tof.
pi_48473866
Ik was er tot 3:50
pi_48474132
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef dynamiet het volgende:
Ik was er tot 3:50
Ah, we hebben een verdachte!
pi_48474186
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ah, we hebben een verdachte!
misschien
pi_48529046
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:09 schreef Freeflyer het volgende:
in de binnenstad is er veel particulier eigendom.
eventuele verhuur gaat overigens wel vaak via een makelaar.
Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.
It is your friends who make your world!
pi_48546846
Bommelding bij de belastingdienst vanmiddag
Brandweer heeft het maar druk op de tesselschadestraat deze week!
How rude!
pi_48546911
Gistermiddag dan! Was even op m'n werk (@ Doelesteeg ), ineens allemaal sirenes bij het zaailand. Politieauto's, stuk of vier/vijf, paar busjes nog, een sprintende agent vanaf het zaailand richting nieuwestad, door de doelesteeg heen.

Ben er nog steeds niet achter wat het nou was, maar was wel grappig!
pi_48547917
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gistermiddag dan! Was even op m'n werk (@ Doelesteeg ), ineens allemaal sirenes bij het zaailand. Politieauto's, stuk of vier/vijf, paar busjes nog, een sprintende agent vanaf het zaailand richting nieuwestad, door de doelesteeg heen.

Ben er nog steeds niet achter wat het nou was, maar was wel grappig!
Misschien zaten ze wel achter die vent van de schietpartij op Nylân aan ofzo?!
How rude!
pi_48548662
Dacht zelf aan (ernstige) diefstal bij de C&A, V&D oid.. die winkels.. waar je aan twee kanten in en uit kunt... omdat de politie ze dus insloot.
Maar wat jij zegt zou ook kunnen idd... geen idee!
pi_48608420
Rommy Henstra is dood, hij was 57

(voor de onwetenden, Rommy was de fryske Hazes en een icoon van Leeuwarden )
  zondag 22 april 2007 @ 19:01:59 #210
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_48608618
wtf

was al een tijd ziek toch?
  zondag 22 april 2007 @ 19:04:03 #211
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_48608684
Zanger Rommy (57) overleden

Gepubliceerd op 22 april 2007, 16:59
Laatst bijgewerkt op 22 april 2007, 18:03
LEEUWARDEN -

De populaire Friese zanger Rommy Henstra, ,,de stem van de Wouden'', is vanmorgen in zijn woonplaats Leeuwarden overleden aan de gevolgen van slokdarmkanker. De zanger werd 57 jaar.

Deze week wordt hij in besloten kring begraven. ,,Alle reacties van zijn fans hebben hem heel veel gesteund'', aldus zijn vriendin Thea Boonstra. ,,Dat hebben we zeer gewaardeerd.''
  zondag 22 april 2007 @ 19:04:41 #212
123170 alors
zlata1234
pi_48608694
Ja slokdarmkanker..

R.I.P Rommy
know'm sayin?
word? word.
  zondag 22 april 2007 @ 21:51:12 #213
45532 ziggyziggyziggy
pi_48614450
- edit: hier stond iets doms -
  zondag 22 april 2007 @ 21:57:00 #214
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48614664
Heeft Alexxxxxx vandaag toevallig bij Giekerk rondgereden? Ik zag daar vandaag zo'n kar als in je plaatje rijden
Heeft niks met Leeuwarden te maken maar dat maakt niet uit he.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 april 2007 @ 22:03:17 #215
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_48614893
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef mordradead het volgende:
Heeft Alexxxxxx vandaag toevallig bij Giekerk rondgereden? Ik zag daar vandaag zo'n kar als in je plaatje rijden
Heeft niks met Leeuwarden te maken maar dat maakt niet uit he.
ja, klopt, heb daar zlefs nog ff stil gestaan bij de bushalte om een SMS te typen.

Nog last van je oren?
pi_48630175
Er stonden net twee jongens (zeker 18 jaar) te jumpen op de Hoeksterend parkeergarage (boven de SdB).
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 april 2007 @ 13:29:10 #217
Maffe Fries
pi_48630285
Het is wel een mooi plekje daar om wat capriolen uit te halen. Zoveel mensen komen daar nu ook weer niet op het dak van de parkeergarage.
  maandag 23 april 2007 @ 16:56:45 #218
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48638070
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ja, klopt, heb daar zlefs nog ff stil gestaan bij de bushalte om een SMS te typen.

Nog last van je oren?
Geen last van mijn oren want ik had m'n eigen muziekje op
Bernie en ik zijn tof.
pi_48641735
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel een mooi plekje daar om wat capriolen uit te halen. Zoveel mensen komen daar nu ook weer niet op het dak van de parkeergarage.
DE hangout voor zwervers
How rude!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 april 2007 @ 18:51:30 #220
Maffe Fries
pi_48641971
zou best kunnen. Ik ben al geruime tijd niet meer daar geweest. De laatste keer dat ik bovenop die garage was, was denk ik begin 2003
  maandag 23 april 2007 @ 19:40:54 #221
160390 Patton
George S.
pi_48643790
Weet iemand wat voor hoge toren er een paar weken terug is geplaast aan de rand van de Hemrik? Hij is echt mega-hoog. Te hoog om een simpel GSM-mastje te zijn....
Old Blood and Guts
pi_48655884
Ik heb geen flauw idee...
  dinsdag 24 april 2007 @ 07:23:31 #223
160390 Patton
George S.
pi_48656212
Ik heb het even opgezocht. We krijgen gewoon digitale tv via de ether....

Klik

Old Blood and Guts
pi_48656437
neen, dat is geen klein mastje!
pi_48685598
Bommelding @ Pieter Stuyvesantweg! (serieus!)
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:26:13 #226
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48685730
Nu?
Bernie en ik zijn tof.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 april 2007 @ 22:28:23 #227
Maffe Fries
pi_48685835
Uurtje geleden, volgens p2000

Daar stond ook Drachtsterweg
pi_48686769
P2000?

Er staat nog steeds politie met zwaailichten etc.. ook een tijd staan 'hangen' daar, maar dacht op een gegeven moment ook: ik kan hier wel wachten tot ik een ons weeg, maar ga wel naar huis nu!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 april 2007 @ 22:53:11 #229
Maffe Fries
pi_48687153
p2000 is het pagersysteem van de hulpdiensten. Deze kan uitgelezen worden. Het communicatiesysteem c2000 kan niet worden uitgelezen
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:05:16 #230
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_48687725
Valse bommelding in Leeuwarden

Gepubliceerd op 24 april 2007, 22:59
Laatst bijgewerkt op 24 april 2007, 23:01

LEEUWARDEN -
Een valse bommelding heeft de Leeuwarder politie en brandweer dinsdagavond bijna twee uur beziggehouden. Bij de meldkamer kwam een telefoontje binnen met de aankondiging dat er een bom zou ontploffen bij Autolok aan de Drachtsterweg. Het explosief zou in een busje liggen.

De politie zette de wijde omtrek van Autolok en de naastgelegen BP-benzinepomp af. Een sportzaal hierachter werd ontruimd. Twee bomverkenners doorzochten het betreffende busje. Zij hadden vooraf aan de eigenaar gevraagd welke voorwerpen hierin lagen. Ze troffen vervolgens niets verdachts aan. Rond kwart voor elf werd de omgeving weer vrijgegeven.

Bron: Leeuwarder courant ( http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article1791864.ece )
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 april 2007 @ 23:06:48 #231
Maffe Fries
pi_48687808
Het houdt je bezig
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:20:19 #233
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48801772
Ja, het is echt helemaal niets dit jaar.... ik ga maar naar Groningen toe
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:29:57 #234
45532 ziggyziggyziggy
pi_48801980
Do-the-Undo is vooral ex-Darryll-Ann en wel aardig.
El Pino & the Volunteers zijn gewoon echt leuk.

Verder is het nix inderdaad.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:38:00 #235
80382 manny
30 is best veel
pi_48802180
he een Leeuwarden topic. Heb daar 4 jaar met plezier gewoond, 3 jaar Heegterp en een jaar aan de Oostersingel..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_48814764
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
pi_48821733
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Reden weer paar brandweerauto's voor m'n huis langs iig.
pi_48823470
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
3 uur eerder was er in ieder geval brand bij mij om de hoek

http://www.112fryslan.nl/zomplog/?content=detail&id=1002

Tis echt wel raak de laatste tijd, gister ook al 2 auto's in de fik
How rude!
  zondag 29 april 2007 @ 02:40:18 #239
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_48823966
Volgens mij hier nog niet gemeld: ook het oude schoolgebouw aan de Acaciastraat (Heechterp) wéér in de hens. Fietste er vorige week voorbij, man dat fikte behoorlijk! Nog even een keer een vlammetje tegenaan houden en ze hoeven het ding niet meer af te breken. (het gebouw stond al op de planning voor sloop)

Is dit allemaal toeval of hebben we pyromaantjes in de stad?
  zondag 29 april 2007 @ 04:33:35 #240
45532 ziggyziggyziggy
pi_48824877
15:33:03 27-04-07 6 G BRAN Prio 1 Voertuig in brand OLDEGALILEEN 36 LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS1LEEUW
18:03:46 28-04-07 6 G BRAN Prio 1 Woningbrand SACRAMENTSSTRAAT LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS3LEEUW TS1LEEUW HWLEEUWA
20:53:39 28-04-07 6 G BRAN Prio 1 PAC-brandmelding SPATIUM OFFICE & HOME BOLLEMANSSTEEG 64 LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS3LEEUW HWDOKKUM
01:50:08 29-04-07 6 I BRAN Prio 1 Voertuig in brand REINIER DE GRAAFSTRAAT 3 LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS3LEEUW

Die eerste heb ik nog vanuit de Averotoren bekeken: de halve binnenstad lag onder de vieze bruine rook van dat "voertuig".
pi_48829090
Ja die eerste stonk behoorlijk, je zag iedereen ook wat verwaast rondkijken van waar komt dat vandaan?!?!
De 2e is dus bij mij om de hoek, kwam me wel goed uit want moest een foto met journalistiek karakter maken voor mn fotografieles

http://xs114.xs.to/xs114/07170/brandsacr.JPG
How rude!
pi_48845549
vanavond heidenroosjes!
wie gaan er heen?
ik wel:D!
pi_48848458
Ik moet arbeiten vannacht... Dus helaasch..
  zondag 29 april 2007 @ 21:32:49 #244
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48849729
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.
Neerkomen wel!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:34:58 #245
171241 justmattie
Oke, doei
pi_48883851
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.
Ook veel winkelpanden op de voorstreek, oosterstraat, naauw enzo zijn van particulieren.
pi_48924700
Ik snap nooit wat van die advertenties van het woningbedrijf. Neem nou deze; zit hier nou al stookkosten en bende bij in de ¤284? Of komt dat er nog bovenop?
pi_48924798
Dat is inderdaad kae huur. Behoorlijk duur dus, met die 0 slaapkamers.
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:40:06 #248
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_48924819
Die komen er nog bovenap bij de woningbedrijven dacht ik
Ik ga mezelf ook maar eens inschrijven want volgend jaar wil ik het huis wel uit.
Bernie en ik zijn tof.
pi_48925832
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef skiczukie het volgende:
Dat is inderdaad kae huur. Behoorlijk duur dus, met die 0 slaapkamers.
Ja, nou. Dat dus.
pi_48937444
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef Merson het volgende:
Ik snap nooit wat van die advertenties van het woningbedrijf. Neem nou deze; zit hier nou al stookkosten en bende bij in de ¤284? Of komt dat er nog bovenop?
Dat is bij de oude kazerne joh! Is met slaapzolder! Plus: je krijgt 100 euro huursubsidie (hebt wel eigen voordeur), het kopje: subsidiale huurprijs, dat klopt gewoon nooit!
Dus reken maar 100 euro voor gas/water/licht, dan kom je weer op 284 euro uit. Maar je moet er wel op je 27e weer uit!

Ik kan gelukkig zolang als ik wil in mijn appartementje blijven wonen!
pi_48939099
Waarom kom ik in aanmerkingen voor huursubsidie? Dat kan ik namelijk nooit berekenen. Ik ben altijd te jong of mijn huur is te hoog/laag.
pi_48940222
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Merson het volgende:
Waarom kom ik in aanmerkingen voor huursubsidie? Dat kan ik namelijk nooit berekenen. Ik ben altijd te jong of mijn huur is te hoog/laag.
In je fotoboek staat geen geboortedatum.. maar ikzelf ben 20, en mijn huur is 303 euro per maand en m'n huursubsidie is 104 euro ... (huur minimaal 199, maximaal 330/340 --> dan kom je in aanmerking voor huursubsidie, wanneer je jonger bent dan 23)
pi_48940443
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

In je fotoboek staat geen geboortedatum.. maar ikzelf ben 20, en mijn huur is 303 euro per maand en m'n huursubsidie is 104 euro ... (huur minimaal 199, maximaal 330/340 --> dan kom je in aanmerking voor huursubsidie, wanneer je jonger bent dan 23)
Het heet nu huurtoeslag trouwens, en ik ben 25 en krijg het ook. Heeft meer met je inkomen te maken dan met je leeftijd lijkt me.
pi_48940980
Heb ik een fotoboek?
Maar 20 jaar.

Maar ik kom er nu pas achter dat ik er inderdaad voor in aanmerking kom. ¤84,-. Zal wel alleen bij te dure dingen gekeken hebben...

Alle advertenties van hun zijn aangewezen voor huurtoeslag?
pi_48941839
Huurtoeslag/ huursubsidie, één pot nat, als je het mij vraagt.

Skiczukie, ja, het heeft met zowel leeftijd als met inkomen te maken.
Als je tussen de 18 en 23 jaar bent heb je recht op huurtoeslag wanneer je kale huur tussen de 199 en 330/340 ligt... Wanneer je ouder bent, mag je duurder huren en kun je huurtoeslag blijven ontvangen.

En bij woneninfriesland staat altijd een kopje: Subsidiabele huurprijs.. dat klopt dus niet, huurtoeslag is van meer dingen afhankelijk dan alleen van de kale huurprijs nl.
pi_48941852
Ohw en Merson, ja, je hebt een fotoboek.

http://fotoboek.fok.nl/Merson
pi_48942020
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Uiteraard.
pi_48942067
quote:

Skiczukie, ja, het heeft met zowel leeftijd als met inkomen te maken.
Als je tussen de 18 en 23 jaar bent heb je recht op huurtoeslag wanneer je kale huur tussen de 199 en 330/340 ligt... Wanneer je ouder bent, mag je duurder huren en kun je huurtoeslag blijven ontvangen.

En bij woneninfriesland staat altijd een kopje: Subsidiabele huurprijs.. dat klopt dus niet, huurtoeslag is van meer dingen afhankelijk dan alleen van de kale huurprijs nl.
Maar betekend dat kopje wel dat ze altijd zijn aangewezen voor huurtoeslag?
Net mailtje gestuurd, dus als jullie het ook niet weten kan ik het morgen hopelijk melden.
quote:
Ohw en Merson, ja, je hebt een fotoboek.

http://fotoboek.fok.nl/Merson
Lekker nuttig weer.

Hoe weet je trouwens dat er een slaapzolder (wat moet ik daarbij voostellen? Hoge kamer met een ingebouwde hoogslaper?) in zit? Want kan nergens een plattegrondje ofzo vinden... Dan zou het namelijk nog wel een leuke kamer kunnen zijn...
pi_48942223
Ik ken mensen die daar wonen. (drie oud-klasgenootjes)

Nooit binnen geweest, maargoed als er een slaapzolder is, zal het idd wel een hoge kamer zijn.. Geen ingebouwde hoogslaper dacht ik, maar echt een zolder met een ruimte om te slapen, dacht ik.
pi_48942243
Waarom ga je niet voor Heechterp o.i.d. 3-kamer woningen voor minder geld.
pi_48942308
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef skiczukie het volgende:
Waarom ga je niet voor Heechterp o.i.d. 3-kamer woningen voor minder geld.
Verder van het centrum af, i guess? Woon zelf ook prima in de Schepenbuurt hoor! Sterker nog, wil hier echt niet weg. (4-kamer woning zelfs )
pi_48942317
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ken mensen die daar wonen. (drie oud-klasgenootjes)

Nooit binnen geweest, maargoed als er een slaapzolder is, zal het idd wel een hoge kamer zijn.. Geen ingebouwde hoogslaper dacht ik, maar echt een zolder met een ruimte om te slapen, dacht ik.
Maar dat gaat dan natuurlijk ook van de vierkante meters af en dan is het alsnog een kleine kamer.
pi_48942388
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Verder van het centrum af, i guess? Woon zelf ook prima in de Schepenbuurt hoor! Sterker nog, wil hier echt niet weg. (4-kamer woning zelfs )
Ja, dat dus onder andere. Dan moet ik zo ver fietsen enzo naar Van Hall...
pi_48942546
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wheheh, op je 20e een 4-kamer woning. Dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik.
pi_48942718
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wheheh, op je 20e een 4-kamer woning. Dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik.
Slaapkamer, woonkamer, computerkamer, [verzin-iets-creatiefs]kamer?
pi_48943056
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]

Klopt.. maar ik wel! Ben er ook wel heel wijs mee, hoor.
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Merson het volgende:
[..]

Slaapkamer, woonkamer, computerkamer, [verzin-iets-creatiefs]kamer?
Slaapkamer, nog een slaapkamer (staat een wasrekje en verder niks, is ook maar 5m2) en de overige slaapkamer daarvan is de muur er uit gesloopt en die zit bij mijn woonkamer aan, die dus best wel heel groot is.
pi_48943113
Ik heb slaapkamer, woonkamer, schilderateliertje.
pi_48943190
En niet vergeten natuurlijk, keuken, wc en douche. Voor 210 euro excl.
pi_48943220
+ Balkon, .
pi_48943559
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef skiczukie het volgende:
+ Balkon, .
Ik ook. Over de gehele lengte van mijn huis.

En natuurlijk ook een wc, badkamer en keuken. En in elke kamer grote inbouwkasten en een grote voorraadkast in de gang.
pi_48943868
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik ook. Over de gehele lengte van mijn huis.

En natuurlijk ook een wc, badkamer en keuken. En in elke kamer grote inbouwkasten en een grote voorraadkast in de gang.

Ik ook, dikke inbouwkasten op de gang, tot aan plafond. Hoe hoog zit je? Ik drie, bovenaan dus. Dat is ook uitermate relaxt. Geen mensen boven je hoofd.
pi_48944552
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik ook, dikke inbouwkasten op de gang, tot aan plafond. Hoe hoog zit je? Ik drie, bovenaan dus. Dat is ook uitermate relaxt. Geen mensen boven je hoofd.
Tweede verdieping, van de vier. Vind ik op een bepaalde manier ook wel dik prima. (geen zeven trappen op met drie boodschappentassen bijv. of met grote weekendtas )
pi_48945278
Ja die 4-kamerappartementen zijn relaxt, als t goed is zit ik daar strakjes ook maar dan met een vriendin, extra goedkoop
How rude!
pi_48946551
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:28 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja die 4-kamerappartementen zijn relaxt, als t goed is zit ik daar strakjes ook maar dan met een vriendin, extra goedkoop
Waar dan? Je zit nu toch middenin het centrum?
pi_48947186
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Waar dan? Je zit nu toch middenin het centrum?
ja, nu een grote kamer in t centrum, ook relaxt maar wil toch iets meer ruimte..
Ga waarschijnlijk richting valeriuskwartier/julianalaan, daar ergens
How rude!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:38:05 #276
97584 Neviathien
Jong en Onschuldig
pi_49011118
Ooh, dat is geen verkeerde buurt lijkt mij. Maar dat zou ik ook zeggen van de buurt waar je nu zit.
Zo verkeerd woon jij daar niet :p
De berichten over mijn dood zijn sterk overdreven.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:05:00 #277
171241 justmattie
Oke, doei
pi_49021119
ik ga met mn vriendin eind dit jaar opzoek naar een koopwoning in huizum ofzo
pi_49022217
Nee ik woon best goed maar wil weg uit studentenhuis dus ja..

Huizum is een leuke buurt !
How rude!
pi_49022246
Wie opent als deze vol is een topic met een normale OP?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:37:55 #280
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49022347
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef skiczukie het volgende:
Wie opent als deze vol is een topic met een normale OP?
Jij.
pi_49030367
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jij.
Ik had al eens eenmooie gemaakt.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:33:31 #282
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49030754
Dan mag je die kopieren
Bernie en ik zijn tof.
pi_49031782
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef justmattie het volgende:
ik ga met mn vriendin eind dit jaar opzoek naar een koopwoning in huizum ofzo
Huizum is cool - ben ik opgegroeid. Leuke huizen in een goeie sfeer zeg ik!
pi_49033578
Huizum is een leuke buurt ja, als het aan mij lag ging ik terug naar mn oude buurt waar ik ben opgegroeid alleen die straat verpaupert helemaal helaas
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:41:22 #285
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:41:48 #286
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49192380
Heb je al bij de lokale 2e hands zaken gekeken?
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:43:33 #287
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49192462
Ik heb de beide kringloopwinkels van LWd al gehad, plus die van St Anne, Franeker, Harlingen en Oosterwolde, en de witgoedtweedehandszaaak op Het Vliet ook al gehad.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:17:00 #288
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_49193614
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de beide kringloopwinkels van LWd al gehad, plus die van St Anne, Franeker, Harlingen en Oosterwolde, en de witgoedtweedehandszaaak op Het Vliet ook al gehad.
Waar zitten die 2 in Lwd eigenlijk?

In Franeker is het sowieso erg karig helaas.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 mei 2007 @ 18:18:39 #289
Maffe Fries
pi_49193665
De een zit bij Cambuur, bij de dierenzaak om de hoek en de ander zit op industrieterrein schenkenschans
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:42:27 #290
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49194479
Klopt. En binnenkort gaan die twee dicht en komen ze in het pand waar Lasaulec nu nog zit.
pi_49219288
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[GEZ] Vrieskist
Als er een koelkast wordt aangeboden kan je het dan even doorspelen.
pi_49219423
Begin Juli waarsch. verhuizen naar de valeriusstraat
How rude!
pi_49220548
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef Merson het volgende:

[..]

Als er een koelkast wordt aangeboden kan je het dan even doorspelen.
Die heb ik gratis gekregen Van ijsmeis Dus wel ff uit Limburg moeten halen

Huidige stand van zaken: ik krijg een vrieskAst van mn ouders
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:54:19 #294
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_49277789
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Slaapkamer, nog een slaapkamer (staat een wasrekje en verder niks, is ook maar 5m2) en de overige slaapkamer daarvan is de muur er uit gesloopt en die zit bij mijn woonkamer aan, die dus best wel heel groot is.
Pieter Stuyvesantweg zeker - het achterste kamertje is alleen praktisch voor een logeerbed of als rommelhok(/zolder). Heb ik ook nog vijf jaren van mijn studietijd gewoond
Mijn broertje woont er tegenwoordig, ik heb nu zelf een eigen huis ten noorden van't cambuurstadion.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:05:29 #295
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_49278175
quote:
Op zondag 29 april 2007 04:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
01:50:08 29-04-07 6 I BRAN Prio 1 Voertuig in brand REINIER DE GRAAFSTRAAT 3 LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS3LEEUW
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje weg
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:24:12 #296
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49282406
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Je Mazda MX-5 wat deden ze

RIP voor de nabestaanden
  zaterdag 12 mei 2007 @ 01:55:19 #297
45532 ziggyziggyziggy
pi_49291064
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Die was van jou? Serieus?
pi_49306657
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
probeer anders marktplaats ??
  maandag 14 mei 2007 @ 10:02:33 #299
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_49354658
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Die was van jou? Serieus?
Ja, gelukkig in de lease en geen schade bij de buren of aan huizen. Alleen weer een unieke auto minder in nederland
Gezien we met zijn drieen weggingen maar met een auto, maar heb het idee dat er dan een andere auto of mijne alsnog later in de hens was gegaan. Resultaat:

Afgelopen weekend is er trouwens ook een woonboerderij in zuiderburen afgebrand door vermoedelijke brandstichting
  maandag 14 mei 2007 @ 10:43:38 #300
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49355708
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 18:44 schreef justmattie het volgende:

[..]

probeer anders marktplaats ??
ook geprobeerd. Maar ik heb inmiddels een pracht van een vrieskast te staan Lang leve ouders
  maandag 14 mei 2007 @ 10:46:29 #301
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_49355781
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ook geprobeerd. Maar ik heb inmiddels een pracht van een vrieskast te staan Lang leve ouders
Nu nog een bank en schilderijen voor in je woonkamer
  maandag 14 mei 2007 @ 10:55:18 #302
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49356003
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Nu nog een bank en schilderijen voor in je woonkamer
Bank word zo gebracht, wanddingesen kijk ik nog voor om me heen

En in verband met klachten open ik het volgende deel NIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties