Reden weer paar brandweerauto's voor m'n huis langs iig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
3 uur eerder was er in ieder geval brand bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.
Ook veel winkelpanden op de voorstreek, oosterstraat, naauw enzo zijn van particulieren.quote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.
Ja, nou. Dat dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef skiczukie het volgende:
Dat is inderdaad kae huur. Behoorlijk duur dus, met die 0 slaapkamers.
Dat is bij de oude kazerne joh! Is met slaapzolder! Plus: je krijgt 100 euro huursubsidie (hebt wel eigen voordeur), het kopje: subsidiale huurprijs, dat klopt gewoon nooit!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef Merson het volgende:
Ik snap nooit wat van die advertenties van het woningbedrijf. Neem nou deze; zit hier nou al stookkosten en bende bij in de ¤284? Of komt dat er nog bovenop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |