Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:09 schreef Freeflyer het volgende:
in de binnenstad is er veel particulier eigendom.
eventuele verhuur gaat overigens wel vaak via een makelaar.
Misschien zaten ze wel achter die vent van de schietpartij op Nylân aan ofzo?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gistermiddag dan! Was even op m'n werk (@ Doelesteeg), ineens allemaal sirenes bij het zaailand. Politieauto's, stuk of vier/vijf, paar busjes nog, een sprintende agent vanaf het zaailand richting nieuwestad, door de doelesteeg heen.
Ben er nog steeds niet achter wat het nou was, maar was wel grappig!
ja, klopt, heb daar zlefs nog ff stil gestaan bij de bushalte om een SMS te typen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef mordradead het volgende:
Heeft Alexxxxxx vandaag toevallig bij Giekerk rondgereden? Ik zag daar vandaag zo'n kar als in je plaatje rijden
Heeft niks met Leeuwarden te maken maar dat maakt niet uit he.
Geen last van mijn oren want ik had m'n eigen muziekje opquote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, klopt, heb daar zlefs nog ff stil gestaan bij de bushalte om een SMS te typen.
Nog last van je oren?
DE hangout voor zwerversquote:Op maandag 23 april 2007 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel een mooi plekje daar om wat capriolen uit te halen. Zoveel mensen komen daar nu ook weer niet op het dak van de parkeergarage.
Reden weer paar brandweerauto's voor m'n huis langs iig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
3 uur eerder was er in ieder geval brand bij mij om de hoekquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoop sirenes weer daarnet door Leeuwarden, iets gebeurd weer ?
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik heb ook in het centrum van Leeuwarden gewoond. Gewoon via een woningbouwvereniging (woonbedrijf). 3 kamer appartementje achter Noa, mét balkon en een prachtig hoog plafond met dito ramen. Dus niet alles is in de binnenstad is particulier. Op de grote kerkstraat hebben ze ook sociale woningbouw trouwens.
Ook veel winkelpanden op de voorstreek, oosterstraat, naauw enzo zijn van particulieren.quote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat veel particulier eigendom is.
Ja, nou. Dat dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:39 schreef skiczukie het volgende:
Dat is inderdaad kae huur. Behoorlijk duur dus, met die 0 slaapkamers.
Dat is bij de oude kazerne joh! Is met slaapzolder! Plus: je krijgt 100 euro huursubsidie (hebt wel eigen voordeur), het kopje: subsidiale huurprijs, dat klopt gewoon nooit!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:35 schreef Merson het volgende:
Ik snap nooit wat van die advertenties van het woningbedrijf. Neem nou deze; zit hier nou al stookkosten en bende bij in de ¤284? Of komt dat er nog bovenop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |