Thx. Ja bij hoeksterend ja. Dat is een vervelende manier zeg! Ken er namelijk niemand helaas.. Nou hoop dat iemand weet bij welke woningbouw!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat is?? Bij Hoeksterend? Die gaat namelijk via via, de oude bewoner mag een voorkeur voor nieuwe bewoner indienen en wanneer hij geen voorkeur heeft gaat het via de woningbouw. (weet niet welke)
Bovenwoning in het centrum heb ik geen idee voor... Zou zelf niet in het centrum willen wonen, maar daar heb ik ook zo m'n redenen voor.
En je hebt ook nog www.wonenwaarjewilt.nlquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kijk eens op www.woneninfriesland.nl, daar staat het aanbod van de wooncorporaties.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kazerne is gewoon woningbouw.
In het centrum is er ook wel wat woningbouw, zoals mijn eigen appartementje.Maar je hebt daar naar verhouding wel meer particuliere verhuur dan buiten het centrum, volgens mij.
Kijk eens op www.woneninfriesland.nl, daar staat het aanbod van de wooncorporaties.
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:23 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
En je hebt ook nog www.wonenwaarjewilt.nl
Als t goed is ga ik over 2 maandjes richting huizum of valeriuskwartier
Grrr niet reageren op huizum of valeriuskwartier hequote:Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef DJH het volgende:
[..]
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1Nu wachten tot er eens iets leuks vrij komt! Volgens mij heeft NWF niets in het centrum..
Bij wonenwaarjewilt worden aantal reacties toch niet meegerekend voor bepaling van rangorde? Alleen duur van inschrijving?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef DJH het volgende:
[..]
Daar sta ik nu al anderhalf jaar ingeschreven en bijna altijd op 1Nu wachten tot er eens iets leuks vrij komt! Volgens mij heeft NWF niets in het centrum..
Nee bij wonenwaarjewilt geldt de inschrijvingsduur alleen. Je moet echter wel 1x in de 18 maanden op een huisje schrijven (ofzo) anders kom je automatisch weer op de laatste plaats.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef Merson het volgende:
[..]
Bij wonenwaarjewilt worden aantal reacties toch niet meegerekend voor bepaling van rangorde? Alleen duur van inschrijving?
Ik ben ook nog steeds opzoek naar iets leukers/beters/mooiers.
Idd, ik vind het sowieso een bagger site.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef blaaatkipje het volgende:
Ze moeten bij woneninfriesland ook gaan laten zien hoe hoog je staat, stukken handiger
Ik ben op een gegeven moment gewoon langsgegaan en gevraagd hoe hoog ik stond. (beetje ongeduldige ondertoonquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef Merson het volgende:
Ik heb wel eens een mailtje gestuurd waarom er daar geen plattegronden bij staan (net als bij wonenwaarjewilt), ze vonden het zelf ook een goed idee, maar ze wisten niet waarom het nog niet gerealiseerd is en of het ooit nog ging komen.
Dat en je rang, zou fijn zijn.
En hoelang stond je toen ongeveer ingeschreven?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment gewoon langsgegaan en gevraagd hoe hoog ik stond. (beetje ongeduldige ondertoon) Stond toen vierde, paar weken later stond ik op nummer twee en was de nummer één niet geïnteresseerd.
Jeps, laatst nog met 2 dames van NWF over gehad en die waren ook van mening dat ze gewoon allebei hetzelfde systeem moesten hebben, is wel zo duidelijk voor de klantenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:04 schreef Merson het volgende:
Dat en je rang, zou fijn zijn.
14/15 maandenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:54 schreef DJH het volgende:
[..]
En hoelang stond je toen ongeveer ingeschreven?
Idd, volgens mij heb je bij wonenwaarjewilt sneller een woning alsje veel schrijft t.o.v. NWFquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:09 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Jeps, laatst nog met 2 dames van NWF over gehad en die waren ook van mening dat ze gewoon allebei hetzelfde systeem moesten hebben, is wel zo duidelijk voor de klanten(en dan naturlich het NWF-systeem hehe)
Morgen lekker lunchen in de prinsentuin, hoop dat het zonnetje goed schijnt!
wonenwaarjewilt= NWF?!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef DJH het volgende:
[..]
Idd, volgens mij heb je bij wonenwaarjewilt sneller een woning alsje veel schrijft t.o.v. NWF
-
Dat zijn de betere plekken om te lunchen![]()
die geruchten gaan al heel lang.quote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoor geruchten dat er eindelijk een burger king komt in Leeuwarden.. Weet iemand hier wat van?
quote:Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef DJH het volgende:
Is er vandaag een supermarkt open in Leeuwarden? Hongerrr
Jup heb ik ook gehoord..quote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
die geruchten gaan al heel lang.
wat ik ervan gehoord heb dan komt er een BK bij het kalverdijkje.
Er is geen kip te zien op de foto?quote:Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
staat wel mooi vind ik.. misschien door de paasdrukte..!?
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EEZyEulFlyteDvMSQk.phpquote:Op maandag 9 april 2007 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom stond er vanochtend een traumahelikopter op het Wilhelminaplein?
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.quote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
De armste land van Nederland is de Vrijheidswijk! In Ljouwert
Waren het ook volgens den burgervader.quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.
Calimero!quote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waren het ook volgens den burgervader.
Ik woon er ook! en ik ben dus ook een student, ik heb een kamer in de flat van de pilotenespel! bevalt me prima tot nu toequote:Op maandag 16 april 2007 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zit er tegenwoordig vol met studenten. Volgens mij zijn het oude cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |