Als uitgaan jouw maatstaaf voor een leuke stad is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Valt reuze mee meneer!
Ik ga donderdag niet op stap, moet vrijdag ochtend werken om 7 uur.. mijn enige vrije dag van de week ik moet nu elke keer op vrijdag werken
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als uitgaan jouw maatstaaf voor een leuke stad is.
Zoals je het post wel. Zet er dan een enter tussen ofzo. Nu lijkt het toch alsof het met elkaar te maken heeft?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Valt reuze mee meneer!
Ik ga donderdag niet op stap, moet vrijdag ochtend werken om 7 uur.. mijn enige vrije dag van de week ik moet nu elke keer op vrijdag werken
Dan ik, boer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:23 schreef Merson het volgende:
Hé! Jij bent precies een jaar en een dag jonger dan mij.
Oh, ik dacht dat je mij als Tukker minderwaardig vond, omdat ik maar een import-Fries ben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat 'boer' was niet grof bedoeld.We zijn nou eenmaal Friezen hih.
Import-alert!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef Merson het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij als Tukker minderwaardig vond, omdat ik maar een import-Fries ben.
Tsja, laatste week van de periode héquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:04 schreef Merson het volgende:
Er gaat dus niemand stappen donderdag.
Wat een stompzinnige reden!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Tsja, laatste week van de periode hé![]()
ja maar de week er na wel 3 tentamens en heb amper in de boeken gekeken, dat ga ik dus ook vrijdag t/m zondag grotendeels doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Merson het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige reden!
Net alsof er iemand een tentamen of deadline heeft op Goede Vrijdag.
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij. En dan donderdag avond niet uitgaan omdat je wilt leren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ja maar de week er na wel 3 tentamens en heb amper in de boeken gekeken, dat ga ik dus ook vrijdag t/m zondag grotendeels doenMaarja dat ben ik
Daarom twijfel ik ook nogquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij. En dan donderdag avond niet uitgaan omdat je wilt leren?
Wel een goeie instelling trouwens.
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
Oke, dan zien we je donderdag he.
Ow dat zal tijd worden zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?
Ik ben wel blij dat het terras op het gouverneursplein groter gaat worden bij de weg![]()
Ik denk dat ik weer eens naar NOA ga jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Waar ga je vaak heen donderdag? NOA?
Ik ben wel blij dat het terras op het gouverneursplein groter gaat worden bij de weg![]()
Ik heb ook op de HVU gezeten dat was pas een ****school. Ik ben dr wel tevreden over maarja zal ook wel per opleiding verschillen en ik weet niet wat jullie doenquote:
Hij was fijn, hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef blaaatkipje het volgende:
Ghehe ja erg fijnHoe was du nord?! haha
Ik doe MER. Ach, school is school he, nooit leukquote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ik heb ook op de HVU gezeten dat was pas een ****school. Ik ben dr wel tevreden over maarja zal ook wel per opleiding verschillen en ik weet niet wat jullie doen
Waarom moet je haar dan netjes als je naar Noa gaat?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:57 schreef mordradead het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond naar NOA gawant dan moet ik m'n haar nog netjes maken en daar heb ik geen zin in.... .dus het zal wel een kroeg worden
Dat niet, dat word het sowieso nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Waarom moet je haar dan netjes als je naar Noa gaat?![]()
Sowieso eerst even AZ bekijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Vanavond lekker een huisfeest.
Wat wil je. Je had op zijn minst die OP kunnen kopieëren van de vorige twee delen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
even een tvptje, hier is het ten minste gezellig
Was druk in de stad ja, wij hebben ff drankje gedaan in paddy (waar ze nu lopen met doozo-shirts haha) en toen naar húús!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef mordradead het volgende:
Wat een dikke rij daar zeg, ik ben maar niet meer geweest
Ja, de eigenaar van de Paddy is toch de moeder van een van de 2 ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Was druk in de stad ja, wij hebben ff drankje gedaan in paddy (waar ze nu lopen met doozo-shirts haha) en toen naar húús!
Klopt helemaal. Het dak van 1.346 zelfs.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef skiczukie het volgende:
In dat gebouw maak ik schoon. Dat is als ik me niet vegis, gebouw 1, 3e verdieping. Of niet?
Dat is?? Bij Hoeksterend? Die gaat namelijk via via, de oude bewoner mag een voorkeur voor nieuwe bewoner indienen en wanneer hij geen voorkeur heeft gaat het via de woningbouw. (weet niet welke)quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef DJH het volgende:
Weet iemand wie de Prins Frederikkazerne verhuurt? Ik zou daar graag een appartementje huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |