De Hema had inderdaad beter in de fik kunnen vliegen, wat een lelijk gebouw is dat zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef blaaatkipje het volgende:
Was wel een mooi pand volgens mij, zonde.
Is dat echt alleen iets voor Leeuwarden ofzo? Hij vroeg me 'of ik oorspronkelijk wel uit Leeuwarden kom'.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yup, that's Leeuwarden.
Ik werk bij het Filmhuis en stond op een gezellige avond tijdens het Filmfestival met een glas wijn in de hand voor de deur een sigaretje te roken met collega's. Komt de politie me vertellen dat dat niet mag op straat. We doen een stap over de drempel en toen mocht het dus wel.
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:11 schreef Merson het volgende:
Wat schuift het?
Zet je PM dan aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:56 schreef RobbieT het volgende:
Wil je meer weten en weten hoe je kan solliciteren, laat het even weten!
Was jij donderdag in de Ouwe Stoep?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Hoe oud ben je.
Het is in elk geval geen spekpot, maar wel gevarieerd werk!
Damn wat doe jij de hele dag? Beetje Fokkers spotten?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Was jij donderdag in de Ouwe Stoep?
Ja! Had laatst zijn fobo gezien en in de Ouwe Stoep was iemand die me erg aan zjin foto deed denken! En nu wl ik het weten ook! Bij jou weet ik gewoon al dat je het bent telkensquote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Damn wat doe jij de hele dag? Beetje Fokkers spotten?haha
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Even met mijn telefoon gemaakt toen ik onbewust een biertje op het Zaailand zat te drinken. Kwartiertje later kwam de politie te fiets me dat alweer verbieden.
Ghehe ja erg fijnquote:Op zondag 1 april 2007 07:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja! Had laatst zijn fobo gezien en in de Ouwe Stoep was iemand die me erg aan zjin foto deed denken! En nu wl ik het weten ook! Bij jou weet ik gewoon al dat je het bent telkens![]()
(en jij niet
)
Hmm vreemd tijd terug gesolliciteerd en toen hadden ze geen mensen nodig. Maar nu probeer ik het weer, maar doet die klote kalender het niet op die site.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Hoe oud ben je.
Het is in elk geval geen spekpot, maar wel gevarieerd werk!
Heb je nog foto's gemaakt van je bord bij die tent die top is?quote:Op zondag 1 april 2007 18:28 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] toen ik afgelopen week in Leeuwarden was viel mij dit plein ook op. Ik vroeg nog aan iemand wat
"het centrum" was van Leeuwarden zoals in Amsterdam het Leidseplein. " noe..dhit is ut centrum hoar " was de reactie. Enige wat ik zag was een of andere snackbar en verder opvallend veel Marokkanen en andere Afrikaans getinte gasten op die asfalt plek zitten. Voor ik het vergeet: Kan iemand mij uitleggen wat: - zo byzonder is aan deze fontein? en - de betekenis is van deze badkuip?
Du Nord is top, een kipburger XXL na het stappenquote:Op zondag 1 april 2007 20:29 schreef Edwinuss het volgende:
Du nord is indd heel erg lekker! vooral als je thuiskomt van het stappen!
Miss leuk id! Maak even een foto en misschien kom je wel bekend voor!
Hier een foto van mijn uitzicht!
[afbeelding]
Sorry, maar ben ik nou zo dom? ff duidelijk graag!quote:Op maandag 2 april 2007 12:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vtijheidswijk. Dat is geen probleemwijk meer.![]()
Is dat de Vrijheidswijk?quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry, maar ben ik nou zo dom? ff duidelijk graag!
ook wel bekend als "de apenrots"quote:Op zondag 1 april 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
bij die fontein kun je hard drugs kopen en antilianen betalen om mensen neer te schieten
Leeuwarden is dan ook gewoon ronduit kut.quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wel een beetje een ontzettend DOOD topic mensen..
Valt me vies tegen van jullie leeuwarders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |