Jij.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef skiczukie het volgende:
Wie opent als deze vol is een topic met een normale OP?
Huizum is cool - ben ik opgegroeid. Leuke huizen in een goeie sfeer zeg ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef justmattie het volgende:
ik ga met mn vriendin eind dit jaar opzoek naar een koopwoning in huizum ofzo![]()
Waar zitten die 2 in Lwd eigenlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de beide kringloopwinkels van LWd al gehad, plus die van St Anne, Franeker, Harlingen en Oosterwolde, en de witgoedtweedehandszaaak op Het Vliet ook al gehad.
Die heb ik gratis gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef Merson het volgende:
[..]
Als er een koelkast wordt aangeboden kan je het dan even doorspelen.
Pieter Stuyvesantweg zeker - het achterste kamertje is alleen praktisch voor een logeerbed of als rommelhok(/zolder). Heb ik ook nog vijf jaren van mijn studietijd gewoondquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Slaapkamer, nog een slaapkamer (staat een wasrekje en verder niks, is ook maar 5m2) en de overige slaapkamer daarvan is de muur er uit gesloopt en die zit bij mijn woonkamer aan, die dus best wel heel groot is.![]()
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje wegquote:Op zondag 29 april 2007 04:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
01:50:08 29-04-07 6 I BRAN Prio 1 Voertuig in brand REINIER DE GRAAFSTRAAT 3 LEEUWARDEN ( LEEU ) Inzet TS3LEEUW
Je Mazda MX-5 wat deden zequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje weg
Die was van jou? Serieus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die laatste heb ik de dag erop mogen aanschouwen na een leuk weekendje weg
probeer anders marktplaatsquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de beide kringloopwinkels van LWd al gehad, plus die van St Anne, Franeker, Harlingen en Oosterwolde, en de witgoedtweedehandszaaak op Het Vliet ook al gehad.
Ja, gelukkig in de lease en geen schade bij de buren of aan huizen. Alleen weer een unieke auto minder in nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |