Dan moet hij maar gaan, Scan. Daar draait het spel om! Je gooit 10 mensen in dat huis en kijk wie het het langst vol kan houden. Degene die wint, krijg geld + een huis.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kunt zeggen. Zonder Lesley was er niet echt een probleem om zo lang in het huis te zitten. Nu wel, aangezien hij zwaar verliefd is, maar niet met Lesley kan doen wat een normaal verliefd persoon doet (tenmiste, die mensen die niet voor het oog van heel nederland willen neuken). Dat zal vast aan hem knagen en dat wordt steeds erger. Voorheen was de kans 0 denk ik dat hij het huis vrijwillig verlaat. Nu is dat 50% denk ik.
Ze woont bij haar ouders nadat het uit wat gegaan met haar vriend.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef Black_king het volgende:
Nena moet eerst op zoek naar een huis.....Woonde ze samen ?
Ja na 4 jaar te hebben samengewoond nu bij mamsquote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef Black_king het volgende:
Ze woonde thuis, na haar voetbal-relatie.....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef Black_king het volgende:
Idd. En dan moet je het doen met de middelen die je hebt. En daar is een verhouding beginnen met één van de aanwezige mensen er één van. Zeker als het je nog echt overkomt ook. Het wordt wat mij betreft pas raar als dan opeens wordt gezegd: "Ja, maar dat vinden we nu ook opeens niet zomaar goed".quote:Op donderdag 21 december 2006 22:36 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet hij maar gaan, Scan. Daar draait het spel om! Je gooit 10 mensen in dat huis en kijk wie het het langst vol kan houden. Degene die wint, krijg geld + een huis.
Dat zou ik ook zeggen als ik hem was... en dat hebben ze vast ook besproken in die 4 uur. Maar ik geloof er niet zo in en denk dat hij echt gek zou worden.quote:En nog iets, je zegt zonder Lesley was het geen probleem. Hij beweerde afgelopen nacht nog dat Lesley's ontslag niks uit zou maken. Hij zou gewoon doorgaan.
behalve bb.roy kan ik nergens anders streams kijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heb je die site nog niet gevonden met die 5 minuten vertraging?![]()
Dan kan hij het dus niet aan en moet hij, hoe jammer het ook is, het huis verlaten.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als ik hem was... en dat hebben ze vast ook besproken in die 4 uur. Maar ik geloof er niet zo in en denk dat hij echt gek zou worden.
Weet ik,quote:Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef Day het volgende:
@ Kleinzusje: het personeel is alleen een issue geworden vanwege de relatie tussen Bart en Lesley!
De rest van het personeel speelt helemaal geen rol hierin en is inwisselbaar.
Elk blafje herinnerd hem aan dat Nena wel wat heeft en hij "niks".....zit in zijn kinderachtige aardquote:Op donderdag 21 december 2006 22:41 schreef Black_king het volgende:
Thanks !
Iedere keer als Bart Benji hoort gaat zijn gezicht op onweer... Die wil die hond echt kwijt....
http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream3.htmquote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef avonne het volgende:
[..]
behalve bb.roy kan ik nergens anders streams kijken
Of heb je nog een nieuwe site gevonden?welke is dat dan?
Precies. Gelukkig dat er toch nog iemand is die het net zo ziet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik,
Maar het unieke van het personeel is dat ze invloed hebben. In tegenstelling tot Big Brother. Poulboy of Yvonne hadden ook een relatie kunnen krijgen met iemand uit het huis. Dat is het nieuwe element aan het programma.
Was geintje......Wat Nathanael zei was gewoon bekvechten met Natasia, ze willen graag beiden het laatste woord hebben steeds.....krachtmetingkje spelen.....was niets bijzonders hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef avonne het volgende:
[..]
behalve bb.roy kan ik nergens anders streams kijken
Of heb je nog een nieuwe site gevonden?welke is dat dan?
Maar ja, Nena is dan ook niet getrouwd.....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik eigenlijk verwonderlijk vind is hoe goed Nena hier nog ligt. Normaal (in BB ofzo) was ze volgens mij echt al volkomen afgemaakt vanwege haar geflikvlooi met Brian en haar afzeiken achter zijn rug om een dag later. Maar blijkbaar kan Nena niet veel fout doen.
En daarna zei ze meteen: nee, grapje natuurlijk, op vakantie met vriendinnen of zo!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze woont bij haar ouders nadat het uit wat gegaan met haar vriend.
Nena als ze het huis uit gaat: 'Dan moet ik maar zoiets gaan doen als werken ofzo''
Vind je niet dat er pas uitzonderingen worden gemaakt als hij opeens CP moet gaan betalen voor iemand die hij tijdens het spel heeft ontmoet?????? Ik zie ECHT geen verschil met als het Nena zou zijn geweest. ja, okee, Nena is een van de acht bewoners, maar ze hoort bij DGK...en dat hoort Lesley ook. Maar opnieuw worden we het gewoon niet eens, dat is weer duidelijkquote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef Day het volgende:
[..]
Dan kan hij het dus niet aan en moet hij, hoe jammer het ook is, het huis verlaten.
Ik vind gewoon niet dat er allerlei uitzonderingen gemaakt moeten worden, omdat hij verliefd is geworden op een personeelslid.
dat meen ik serieusquote:Op donderdag 21 december 2006 22:45 schreef avonne het volgende:
godverdegodver de godver de godver
Sanctie tegen Bart NU
Dat moest er ook nog bijkomenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:45 schreef Black_king het volgende:
[..]
Maar ja, Nena is dan ook niet getrouwd.....![]()
Vergeleken met de meeste anderen in dat huis, valt Nena heel erg mee.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik eigenlijk verwonderlijk vind is hoe goed Nena hier nog ligt. Normaal (in BB ofzo) was ze volgens mij echt al volkomen afgemaakt vanwege haar geflikvlooi met Brian en haar afzeiken achter zijn rug om een dag later. Maar blijkbaar kan Nena niet veel fout doen.
Ja, en Brian drukt het nog wat grover uit.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar Nena flikt het om het ene moment met iemand te vrijen... en het andere moment tegen iemand te zeggen dat ze hem eigenlijk niets vindt.
Vertelquote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef Day het volgende:
OK, Bart heeft bij mij nu definitief afgedaan.
Maar ja, degene met wie ze zoent is natuurlijk ook een draaikont, wat betreft zijn liefde voor haar....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moest er ook nog bijkomen
Maar Nena flikt het om het ene moment met iemand te vrijen...(wat in mijn tijd gewoon 'zoenen' betekende) en het andere moment tegen iemand te zeggen dat ze hem eigenlijk niets vindt.
Brian zegt het in een kwade bui. Nena zegt die dingen gewoon zonder speciale aanleiding en meent het dus gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en Brian drukt het nog wat grover uit.
Je moet ook een beetje door hun woorden heenkijken..
Hij zit dus nu te verkondigen dat hij en .NL nooit snode plannen tegen de rest hebben gepland.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vertel... Ik zat even niet te luisteren.
Personeel hoort daar alleen tijdens werktijd te zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je niet dat er pas uitzonderingen worden gemaakt als hij opeens CP moet gaan betalen voor iemand die hij tijdens het spel heeft ontmoet?????? Ik zie ECHT geen verschil met als het Nena zou zijn geweest. ja, okee, Nena is een van de acht bewoners, maar ze hoort bij DGK...en dat hoort Lesley ook. Maar opnieuw worden we het gewoon niet eens, dat is weer duidelijk
De discussie overziende sluit ik me daar helemaal bij aan !quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef Day het volgende:
OK, Bart heeft bij mij nu definitief afgedaan.
Meneer heeft dus fantasietjes over het in elkaar beuken van iemand die twee koppen kleiner is.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:48 schreef avonne het volgende:
Bart "Als ik stoom ga afblazen dan neem ik Huub even mee naar de sportzaal"
Hij heeft dan ook een hele zware tik gehad natuurlijk. Het is vechten tegen de klippen op.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
Bart probeert zijn alpha mannetjes positie te herstellen.
Natasia gelooft hem niet.
[afbeelding]
Nee Natasia ziet het echt zo. Volgens haar is "God straft onmiddelijk" niet hetzelfde als "en wat doet God..."quote:Op donderdag 21 december 2006 22:52 schreef Gigageil het volgende:
Het is NIET anders verteld......Natasia is een grove gore leugenaar met een uitgestreken rotkop.....![]()
Nou! Dit was weer een voltreffert.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Wannabe-Surinamer!
Natasia deelt wel klappen uit aan .NL vanavond
OJ Simpson gelooft ook niet dat hij schuldig is...... Ze geloven in de leugen die ze zelf in de wereld hebben geholpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee Natasia ziet het echt zo. Volgens haar is "God straft onmiddelijk" niet hetzelfde als "en wat doet God..."
Om de een of andere vage reden heeft Bart een godsgruwelijke (kost me 3 CP) hekel aan Huub. Dus Huub moet er uit, ten koste van alles.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Black_king het volgende:
Heel goed, Natasia, mijn woorden. Bart wil niet dat .NL eruit gaat.
Hij is altijd al een paardenlul geweest... alleen zagen sommige hier dat niet....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Meneer heeft dus fantasietjes over het in elkaar beuken van iemand die twee koppen kleiner is.
Zielig zeg, hoe hij zich op heeft laten naaien door Huub.
En nu zit ie zijn pijpmaatje weer door dik en dun te verdedigen bij Nataasia... in 6 jaar BB nog nooit iermand zo snel zien veranderen van een redelijke, sympathieke gast in een eersteklas paardelul.![]()
Iets beters weet ze niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom moet Nataaaaaasia altijd alles 10x herhalenen op volume 20
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Black_king het volgende:
Is dit Fysiek ????
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef ruby het volgende:
Watskebeurt? Heeft Natasia drank over NL gegoten ofzo?
Ja natuurlijk is dit Fysiekquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Black_king het volgende:
Is dit Fysiek ????
eruitquote:Op donderdag 21 december 2006 22:59 schreef RTM1988 het volgende:
zowiezo een waarschuwing
Wat deed ze? Ik zat alleen te luisterenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Gigageil het volgende:
Whahahaha Natasia ligt eruit, op zeker !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gooide een glas wijn over NLquote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat deed ze? Ik zat alleen te luisteren
Wat een brownnoser ook die sukkel...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef Black_king het volgende:
Huub : Dit is gewoon een exit hoor.....
Ik zal het ff in jou gezicht gooien !!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Day het volgende:
Ik vond het een TOP-actie van Natasia!
Ze had het in z'n gezicht moeten gooien!
Van mij mag ze ook meteen eruit gezet worden. Ik word kotsberoerd van dat mens.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef farceman het volgende:
DGB_REDACTIE : eruit met die Zwarte Trol
Verschrikkelijke eikel..... Van mij mag hij er snel uit....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een brownnoser ook die sukkel...
Gaf Nathanael zelfs een schouderklopje...![]()
Als ik zo'n etterbak was geweest als .NL had het gemogen!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het ff in jou gezicht gooien !!
nee want hier was NL op uit.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef farceman het volgende:
DGB_REDACTIE : eruit met die Zwarte Trol
Nee, neem dan Natasiaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik zo'n etterbak was geweest als .NL had het gemogen!
Wat een onzin, dan kan je alleen fysiek reageren. Daar is nooit reden toe.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef beco het volgende:
Verwijderen van Natas is niet terecht. Dat zuigen van NL is te te. En Natas kan dan alleen fysiek reageren. Sinds die NL er in zit is het een puinzooi geworden en zijn de leuke spelletjes weg !!!
DGK_redactie?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef ruby het volgende:
Wie is "Mark" eigenlijk?
Natasia is wat mij betreft 10x erger dan Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik zo'n etterbak was geweest als .NL had het gemogen!
Ah oke.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:06 schreef RTM1988 het volgende:
de kok
Ze loopt gewoon te fokken, anders is ze net zo erg als Natasiaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia is wat mij betreft 10x erger dan Nathanael.
Nee, EN ? Als je met een glas of een mes gooit, is ook niet aangeraakt, maar wel degelijk fysiek......waar ligt de grens ?quote:
Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef avonne het volgende:
Ach, krijgen we nu de moraalridders over een glas wijn?
Komop, zeg!
Zis is tievie
Ja die hoopt vast dat Natasia eruit vliegt zodat hij kan blijven...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef Black_king het volgende:
Huub vindt het alleen maar geweldig. Sukkel !!!!!!!!
Ga jij nou echt zeggen dat je met woorden iemand kunt dwingen fysiek te worden? Dat hoop ik toch echt niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef beco het volgende:
Verwijderen van Natas is niet terecht. Dat zuigen van NL is te te. En Natas kan dan alleen fysiek reageren. Sinds die NL er in zit is het een puinzooi geworden en zijn de leuke spelletjes weg !!!
En hoe zou dit kerstdiner zonder Natasia zijn geweest.....?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
John de Mol.....de straat op met die Snol !!!!![]()
Ach houd toch op .NL heeft niks fout gedaan! Hij werd constact ontrecht afgezeken door Nataciaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
nee want hier was NL op uit.
Hij wist dat ze een keer zou flippen.
Dus please laat haar blijven.
Prima actie![]()
Klopt... maar met uitzondering van het drankje gooien, hebben we het allemaal al 25x eerder gezien.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
SPECTACULAIRE televisie dit!!
Ik zou hier als programmamaker superblij mee zijn!!!
Nee hoor, helemaal terecht!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach houd toch op .NL heeft niks fout gedaan! Hij werd constact ontrecht afgezeken door Natacia
Ik heb het dan ook van ellende uitgezet. En volgens mij zijn er veel meer mensen die Natasie niet meer kunnen aanhoren.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
En hoe zou dit kerstdiner zonder Natasia zijn geweest.....?.... boring!
ze heeft de hele tijd het hoogste woord bij het tegengas geven
Ja maar dit is ook nog eens zogenaamd met Kerst...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar met uitzondering van het drankje gooien, hebben we het allemaal al 25x eerder gezien.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat komt de taxi ??
dat bedoel ik dus NIETquote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook van ellende uitgezet. En volgens mij zijn er veel meer mensen die Natasie niet meer kunnen aanhoren.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Moet ik al een "Natasia moet blijven" topic openen?![]()
Die negerin had dat niet bij mij moeten flikken. Dan had Nena vanavond al een mooi zwart motorpak gehad.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Ik vond het een geweldige actie![]()
Grotere vernedering kon niet voor .NL![]()
Zwaar dieet zal ook wel als drijfveer geopperd worden...dat samen met Nathanael maakt compleet gestoord zeg maar...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dit was voor mij de enige manier om hem de mond te snoeren"
Tja, onmacht hè.... dan grijpen mensen wel vaker naar geweld.
Die moeder van Nena is ook VET ergquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef Black_king het volgende:
Bart en Nena praten het nu uit....
Weet hij hoe het een keer voelt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach houd toch op .NL heeft niks fout gedaan! Hij werd constact ontrecht afgezeken door Natacia
Nee, jullie zijn inmiddels versmolten tot één persoon, genaamd Bartenelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Black_king het volgende:
Bart : hoezo ben ik veranderd ? Ik zit helemaal niet 24-7 op Nathanael.
En wou hij niet met Natanael haar eruit werken omdat ze "gevaarlijk" was? Of fantaseer ik er nu te veel op los?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef bosb het volgende:
mwah moet zeggen dat bart wel gelijk heeft, hij heeft heel weinig gedaan t.o.v. Nena. Hij heeft allen brian verteld wat hij van hun relatie vindt.....
alsof Nena die plaatjes ziet. Ze had het toch zelf al gemerkt?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
Bart wil het echt niet zien he ? Alles en iedereen liegt. Alles is een plaatje wat neergezet wordt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
Doe jij even lekker normaal met je rascistische opmerkingen!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die negerin had dat niet bij mij moeten flikken. Dan had Nena vanavond al een mooi zwart motorpak gehad.
Iddquote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
Bart wil het echt niet zien he ? Alles en iedereen liegt. Alles is een plaatje wat neergezet wordt.
Ik denk dat Bart nu echt wel oprecht is tegen Nena. Dit is weer een beetje de oude Bartquote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef bosb het volgende:
mwah moet zeggen dat bart wel gelijk heeft, hij heeft heel weinig gedaan t.o.v. Nena. Hij heeft allen brian verteld wat hij van hun relatie vindt.....
Hij lult zichzelf vast. Dat gaat ze nooit aannemen van hem.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
je schrijft wel vaker knokken, maar bedoel je niet eigenlijk nokken (=ophouden)quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
Nee, Nena's moeder vat een hoop dingen verkeerd op. Aan de ene kant wel begrijpelijk, want ze kent Bart en zijn opmerkingen denk ik niet zo goed. Ik denk dat Bart wel degelijk oprecht is nu.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
Want? Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef Ace1 het volgende:
Niks oude Bart.. hij is en blijft een klootzak.
Ja, maar wel een beetje paranoiaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart nu echt wel oprecht is tegen Nena. Dit is weer een beetje de oude Bart
Nee, hij lult (oeps, weer -3CPquote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart nu echt wel oprecht is tegen Nena. Dit is weer een beetje de oude Bart
Precies !!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal met je rascistische opmerkingen!![]()
Ach jeequote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nena tegen Bart: "Als er iemand hier in huis is waar ik veel om geef en veel van hou dan ben jij het"
Ik hou ook van mijn broer maar ik ben er niet verliefd op...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:17 schreef Black_king het volgende:
Bart : Je laat je beïnvloeden door de brieven......
Hij is al net zo paranoia als .NL
Nena : Iemand waar ik wél van houdt. Zo: Het hoge woord is eruit !![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
je schrijft wel vaker knokken, maar bedoel je niet eigenlijk nokken (=ophouden)
Nou dat denk ik NIET. Bart is de weg kwijt en verblind.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft opzich niks te maken met wat ie precies gedaan heeft... hij loopt gewoon de hele dag met een chagrijnige kop door het huis... kankert hele dag op huub, is egoistisch en kan slecht discussies voeren.quote:
Staat maar één opmerking, dus meervoud is overdreven. En ik doe normaal in vergelijking hoe Natasiaaaaaaaaa door anderen wordt genoemd. Dus stel jij je ff niet zo aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal met je rascistische opmerkingen!![]()
Verblind door het spel ja... maar nu is hij weer even 100% oprecht tegen Nena. Hij vergeet nu eindelijk even weer het spel te spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef beco het volgende:
[..]
Nou dat denk ik NIET. Bart is de weg kwijt en verblind.
Hij verwijt een huilende Nena dat ze hem niet gesteund heeft terwijl hij altijd het beste met haar voor heeft......
Hoezo manipulatie. Bart is verblind.
"misschien gaat ze helemaal niet naar haar zieke nichtje.. misschien gaat ze wel naar haar ex voor een lekkere vrijpartij."..quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef beco het volgende:
[..]
Nou dat denk ik NIET. Bart is de weg kwijt en verblind.
Hij verwijt een huilende Nena dat ze hem niet gesteund heeft terwijl hij altijd het beste met haar voor heeft......
Ben je daar nu alweer met je dingen voor feiten aannemen??quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Nena's moeder vat een hoop dingen verkeerd op. Aan de ene kant wel begrijpelijk, want ze kent Bart en zijn opmerkingen denk ik niet zo goed. Ik denk dat Bart wel degelijk oprecht is nu.
Dat kan met een blanke huid toch ook ?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Edit: Garpje uit mijn diensttijd van een negroïde soldaat... "Jullie blanken zijn dom en nutteloos als jullie dood zijn, als ik dood ben, kan je van mij nog een mooi motorpak maken..."
Nu is het ook duidelijk waarom ze Lesley niet laat komenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik hou echt van jou. Je bent echt de enige hier in het huis waar ik echt van hou. Echt!"
Bart "Je hebt een verkeerd beeld...'quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef avonne het volgende:
Nena "je bent werkelijk de enige in dit huis van wie ik hou"
[afbeelding]
Klopt, dit komt hard over, maar als je iemand 24 uur per dag volgt zegt hij altijd wel wat vervelends over een ander, dit kan enorm uit zijn verband gerukt worden en heel naar worden opgevat. Ik denk echter dat Bart richting Nena wel heel eerlijk is op dit moment. Dat hij tegen huub niet normaal doet is een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"misschien gaat ze helemaal niet naar haar zieke nichtje.. misschien gaat ze wel naar haar ex voor een lekkere vrijpartij."..
idd, als broer en zusquote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Nena is niet verliefd op Bart, ze houdt van hem. Dat is wat anders.
Die achterdocht heeft Bart uitgelegd in die brief, die wij helaas nooit gezien hebben. Nena en Brian schrokken van de inhoud, dat is alles wat we weten.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"misschien gaat ze helemaal niet naar haar zieke nichtje.. misschien gaat ze wel naar haar ex voor een lekkere vrijpartij."..
Nena trekt het niet alleen en heeft een sterk persoon nodig.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Hear Hear !quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Bart is de zoveelste bewoner in een afgesloten huis die denkt dat wij streamers gestoord zijn.
Dat is mijn MENING.... We zijn hier toch op een discussieboard of niet? Sorry, ik had er natuurlijk weer 'IK DENK' bij moeten zettenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je daar nu alweer met je dingen voor feiten aannemen??
Ken jij Bart dan wel goed?
Wat is jouw mening meer waard dan de mening van de moeder van Nena?
Ik dacht dat jij bart ook beschouwde als een onbetrouwbare arrogante kwal.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Nena's moeder vat een hoop dingen verkeerd op. Aan de ene kant wel begrijpelijk, want ze kent Bart en zijn opmerkingen denk ik niet zo goed. Ik denk dat Bart wel degelijk oprecht is nu.
Inderdaad. Van welke planeet komt hij?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Bart is de zoveelste bewoner in een afgesloten huis die denkt dat wij streamers gestoord zijn.
Bart heeft hele nare dingen gezegd over Nena dat is een feit!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, dit komt hard over, maar als je iemand 24 uur per dag volgt zegt hij altijd wel wat vervelends over een ander, dit kan enorm uit zijn verband gerukt worden en heel naar worden opgevat. Ik denk echter dat Bart richting Nena wel heel eerlijk is op dit moment. Dat hij tegen huub niet normaal doet is een ander verhaal.
Ik zie wel het punt wat Bart probeert te maken. Als iemand de hele dag gevolgd wordt kan je er altijd wel een aantal dingen uithalen, die als je ze op een rijtje zet, de indruk wekken dat iemand heel naar denkt over een ander..
Nee, ik vind...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn MENING.... We zijn hier toch op een discussieboard of niet? Sorry, ik had er natuurlijk weer 'IK DENK' bij moeten zetten
Maar je weet toch, dat wij het verkeerd zien? Dat zegt iedereen. Als je erin zit, is alles heel anders.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Day het volgende:
Jep.. de laatste week wel ja. Hij is flink gedaald. Maar ik zag nu even de oude bart terug tijdens dat gesprek met Nena. VOLGENS MIJ was daar geen woord van gelogen en was hij even het spelelement vergeten.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bart ook beschouwde als een onbetrouwbare arrogante kwal.
Net als Mama Nena...
Is de taxi er al ??quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia is er ook gewoon erg trots op he. Je zit de overwinning in haar ogen![]()
Denk ook niet dat ze verliefd op hem is...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Precies, en dat moet je bart nageven, hij is eerlijk over het verhaal Brian. Andere kleine opmerkingen, die vaak als "grapje" in een stook gesprek met .nl gezegd zijn, worden hier wel heel breed uitgemeten, maar ik kan me enorm goed voorstellen dat Bart zich dit niet eens meer beseft.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Bart heeft hele nare dingen gezegd over Nena dat is een feit!
Sommige dingen waren de harde waarheid (bvb. haar omgang met Brian) sommige dingen werden overdreven onder aanmoediging van .NL.
Maar dan moet ie nu ook niet zo teleurgesteld doen als Nena ook achterdochtig is, ook vanwege een brief.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die achterdocht heeft Bart uitgelegd in die brief, die wij helaas nooit gezien hebben. Nena en Brian schrokken van de inhoud, dat is alles wat we weten.
Brian is opzich wel de slimste in deze discussies. Hij houdt zich enorm in en kiest niet openlijk partij......quote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die blik van Brian, toen Bartekwal Nena even aanhaalde aan tafel![]()
Bullshit, Bart heeft niets gedaan. De moeder van Nena probeert gewoon wat te manipuleren denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef Gigageil het volgende:
Ik volg DGK dagelijks al vanaf het begin, en ik weet wat ik gezien heb. Bart is een achterbakse slijmerd en de grootste manipulant die er bestaat. Dat Nena daar intrapt is tot daaraan toe, maar de moeder van Nena houd je niet voor de gek als dat mens een beetje de streams volgt is het genoeg.
Niks neerzetten......gewoon realtime naar die kop en zijn streken kijken.![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef farceman het volgende:
Hoop dat iemand Brian brieft dat Nena alleen van Bart houd en dat meent ze ook nog eens echt oprecht
Als Bart dat al niet ff gaat doorbriefen aan Brian.quote:
Zo is dat!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze verliefd op hem is...
Denk dat ze als onzeker meisje tegen die zelfverzekerde asshole opkijkt...meer zoiets.
Alle kerels vallen bij bosjes voor haar...hij niet en dat heeft m.i. eeuwig respect afgedwongen bij haar.
Tuurlijk, de moeder van Nena probeert haar dochter wat voor te liegen zodat er leukere uitzendingen komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bullshit, Bart heeft niets gedaan. De moeder van Nena probeert gewoon wat te manipuleren denk ik.
Dus als Lesley afhaakt kan Natas invallenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef ruby het volgende:
Natasia is ook al supergek op Bart.
Dat is maar voor even, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het nu echt een beetje plakkerig worden allemaal hoor...
Zelfverzekerd, asshole, valt niet voor Nena... al deze kwalificaties gelden ook voor Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze verliefd op hem is...
Denk dat ze als onzeker meisje tegen die zelfverzekerde asshole opkijkt...meer zoiets.
Alle kerels vallen bij bosjes voor haar...hij niet en dat heeft m.i. eeuwig respect afgedwongen bij haar.
Waarom schrijft ze dat over bart dan ?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, de moeder van Nena probeert haar dochter wat voor te liegen zodat er leukere uitzendingen komen.![]()
Ja maar weet je wat het is en waarom het Bart zwaar aangerekend wordt?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Precies, en dat moet je bart nageven, hij is eerlijk over het verhaal Brian. Andere kleine opmerkingen, die vaak als "grapje" in een stook gesprek met .nl gezegd zijn, worden hier wel heel breed uitgemeten, maar ik kan me enorm goed voorstellen dat Bart zich dit niet eens meer beseft.
Dit zijn vaak grapjes geweest die waarschijnlijk niet eens heel serieus bedoelt waren.
Dat werd volgens mij 12 uur geleden ook nog door iemand gezegd, dat het allemaal te zoetsappig werd. Zie nu het resultaat....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is maar voor even, maak je geen zorgen.
Ik hoorde hem waarschuwen voor brieven met situaties die verkeerd kunnen zijn uitgelegd door kijkers.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:39 schreef Sonique het volgende:
En bart nu de andere dicteerd hoe ze in het huis moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |