Wat een brownnoser ook die sukkel...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef Black_king het volgende:
Huub : Dit is gewoon een exit hoor.....
Ik zal het ff in jou gezicht gooien !!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Day het volgende:
Ik vond het een TOP-actie van Natasia!
Ze had het in z'n gezicht moeten gooien!
Van mij mag ze ook meteen eruit gezet worden. Ik word kotsberoerd van dat mens.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef farceman het volgende:
DGB_REDACTIE : eruit met die Zwarte Trol
Verschrikkelijke eikel..... Van mij mag hij er snel uit....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een brownnoser ook die sukkel...
Gaf Nathanael zelfs een schouderklopje...![]()
Als ik zo'n etterbak was geweest als .NL had het gemogen!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het ff in jou gezicht gooien !!
nee want hier was NL op uit.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef farceman het volgende:
DGB_REDACTIE : eruit met die Zwarte Trol
Nee, neem dan Natasiaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik zo'n etterbak was geweest als .NL had het gemogen!
Wat een onzin, dan kan je alleen fysiek reageren. Daar is nooit reden toe.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef beco het volgende:
Verwijderen van Natas is niet terecht. Dat zuigen van NL is te te. En Natas kan dan alleen fysiek reageren. Sinds die NL er in zit is het een puinzooi geworden en zijn de leuke spelletjes weg !!!
DGK_redactie?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef ruby het volgende:
Wie is "Mark" eigenlijk?
Natasia is wat mij betreft 10x erger dan Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik zo'n etterbak was geweest als .NL had het gemogen!
Ah oke.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:06 schreef RTM1988 het volgende:
de kok
Ze loopt gewoon te fokken, anders is ze net zo erg als Natasiaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia is wat mij betreft 10x erger dan Nathanael.
Nee, EN ? Als je met een glas of een mes gooit, is ook niet aangeraakt, maar wel degelijk fysiek......waar ligt de grens ?quote:
Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef avonne het volgende:
Ach, krijgen we nu de moraalridders over een glas wijn?
Komop, zeg!
Zis is tievie
Ja die hoopt vast dat Natasia eruit vliegt zodat hij kan blijven...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef Black_king het volgende:
Huub vindt het alleen maar geweldig. Sukkel !!!!!!!!
Ga jij nou echt zeggen dat je met woorden iemand kunt dwingen fysiek te worden? Dat hoop ik toch echt niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef beco het volgende:
Verwijderen van Natas is niet terecht. Dat zuigen van NL is te te. En Natas kan dan alleen fysiek reageren. Sinds die NL er in zit is het een puinzooi geworden en zijn de leuke spelletjes weg !!!
En hoe zou dit kerstdiner zonder Natasia zijn geweest.....?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Gigageil het volgende:
[..]
John de Mol.....de straat op met die Snol !!!!![]()
Ach houd toch op .NL heeft niks fout gedaan! Hij werd constact ontrecht afgezeken door Nataciaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
nee want hier was NL op uit.
Hij wist dat ze een keer zou flippen.
Dus please laat haar blijven.
Prima actie![]()
Klopt... maar met uitzondering van het drankje gooien, hebben we het allemaal al 25x eerder gezien.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
SPECTACULAIRE televisie dit!!
Ik zou hier als programmamaker superblij mee zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |