Hij heeft dan ook een hele zware tik gehad natuurlijk. Het is vechten tegen de klippen op.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef avonne het volgende:
Bart probeert zijn alpha mannetjes positie te herstellen.
Natasia gelooft hem niet.
[afbeelding]
Nee Natasia ziet het echt zo. Volgens haar is "God straft onmiddelijk" niet hetzelfde als "en wat doet God..."quote:Op donderdag 21 december 2006 22:52 schreef Gigageil het volgende:
Het is NIET anders verteld......Natasia is een grove gore leugenaar met een uitgestreken rotkop.....![]()
Nou! Dit was weer een voltreffert.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Wannabe-Surinamer!
Natasia deelt wel klappen uit aan .NL vanavond
OJ Simpson gelooft ook niet dat hij schuldig is...... Ze geloven in de leugen die ze zelf in de wereld hebben geholpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee Natasia ziet het echt zo. Volgens haar is "God straft onmiddelijk" niet hetzelfde als "en wat doet God..."
Om de een of andere vage reden heeft Bart een godsgruwelijke (kost me 3 CP) hekel aan Huub. Dus Huub moet er uit, ten koste van alles.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Black_king het volgende:
Heel goed, Natasia, mijn woorden. Bart wil niet dat .NL eruit gaat.
Hij is altijd al een paardenlul geweest... alleen zagen sommige hier dat niet....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Meneer heeft dus fantasietjes over het in elkaar beuken van iemand die twee koppen kleiner is.
Zielig zeg, hoe hij zich op heeft laten naaien door Huub.
En nu zit ie zijn pijpmaatje weer door dik en dun te verdedigen bij Nataasia... in 6 jaar BB nog nooit iermand zo snel zien veranderen van een redelijke, sympathieke gast in een eersteklas paardelul.![]()
Iets beters weet ze niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom moet Nataaaaaasia altijd alles 10x herhalenen op volume 20
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Black_king het volgende:
Is dit Fysiek ????
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef ruby het volgende:
Watskebeurt? Heeft Natasia drank over NL gegoten ofzo?
Ja natuurlijk is dit Fysiekquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Black_king het volgende:
Is dit Fysiek ????
eruitquote:Op donderdag 21 december 2006 22:59 schreef RTM1988 het volgende:
zowiezo een waarschuwing
Wat deed ze? Ik zat alleen te luisterenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Gigageil het volgende:
Whahahaha Natasia ligt eruit, op zeker !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gooide een glas wijn over NLquote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat deed ze? Ik zat alleen te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |