Hij lult zichzelf vast. Dat gaat ze nooit aannemen van hem.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
je schrijft wel vaker knokken, maar bedoel je niet eigenlijk nokken (=ophouden)quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
Nee, Nena's moeder vat een hoop dingen verkeerd op. Aan de ene kant wel begrijpelijk, want ze kent Bart en zijn opmerkingen denk ik niet zo goed. Ik denk dat Bart wel degelijk oprecht is nu.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
Want? Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef Ace1 het volgende:
Niks oude Bart.. hij is en blijft een klootzak.
Ja, maar wel een beetje paranoiaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart nu echt wel oprecht is tegen Nena. Dit is weer een beetje de oude Bart
Nee, hij lult (oeps, weer -3CPquote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart nu echt wel oprecht is tegen Nena. Dit is weer een beetje de oude Bart
Precies !!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal met je rascistische opmerkingen!![]()
Ach jeequote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Nena tegen Bart: "Als er iemand hier in huis is waar ik veel om geef en veel van hou dan ben jij het"
Ik hou ook van mijn broer maar ik ben er niet verliefd op...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:17 schreef Black_king het volgende:
Bart : Je laat je beïnvloeden door de brieven......
Hij is al net zo paranoia als .NL
Nena : Iemand waar ik wél van houdt. Zo: Het hoge woord is eruit !![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
je schrijft wel vaker knokken, maar bedoel je niet eigenlijk nokken (=ophouden)
Nou dat denk ik NIET. Bart is de weg kwijt en verblind.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft opzich niks te maken met wat ie precies gedaan heeft... hij loopt gewoon de hele dag met een chagrijnige kop door het huis... kankert hele dag op huub, is egoistisch en kan slecht discussies voeren.quote:
Staat maar één opmerking, dus meervoud is overdreven. En ik doe normaal in vergelijking hoe Natasiaaaaaaaaa door anderen wordt genoemd. Dus stel jij je ff niet zo aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even lekker normaal met je rascistische opmerkingen!![]()
Verblind door het spel ja... maar nu is hij weer even 100% oprecht tegen Nena. Hij vergeet nu eindelijk even weer het spel te spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef beco het volgende:
[..]
Nou dat denk ik NIET. Bart is de weg kwijt en verblind.
Hij verwijt een huilende Nena dat ze hem niet gesteund heeft terwijl hij altijd het beste met haar voor heeft......
Hoezo manipulatie. Bart is verblind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |