Als Bart dat al niet ff gaat doorbriefen aan Brian.quote:
Zo is dat!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze verliefd op hem is...
Denk dat ze als onzeker meisje tegen die zelfverzekerde asshole opkijkt...meer zoiets.
Alle kerels vallen bij bosjes voor haar...hij niet en dat heeft m.i. eeuwig respect afgedwongen bij haar.
Tuurlijk, de moeder van Nena probeert haar dochter wat voor te liegen zodat er leukere uitzendingen komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bullshit, Bart heeft niets gedaan. De moeder van Nena probeert gewoon wat te manipuleren denk ik.
Dus als Lesley afhaakt kan Natas invallenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef ruby het volgende:
Natasia is ook al supergek op Bart.
Dat is maar voor even, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het nu echt een beetje plakkerig worden allemaal hoor...
Zelfverzekerd, asshole, valt niet voor Nena... al deze kwalificaties gelden ook voor Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze verliefd op hem is...
Denk dat ze als onzeker meisje tegen die zelfverzekerde asshole opkijkt...meer zoiets.
Alle kerels vallen bij bosjes voor haar...hij niet en dat heeft m.i. eeuwig respect afgedwongen bij haar.
Waarom schrijft ze dat over bart dan ?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, de moeder van Nena probeert haar dochter wat voor te liegen zodat er leukere uitzendingen komen.![]()
Ja maar weet je wat het is en waarom het Bart zwaar aangerekend wordt?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef bosb het volgende:
[..]
Precies, en dat moet je bart nageven, hij is eerlijk over het verhaal Brian. Andere kleine opmerkingen, die vaak als "grapje" in een stook gesprek met .nl gezegd zijn, worden hier wel heel breed uitgemeten, maar ik kan me enorm goed voorstellen dat Bart zich dit niet eens meer beseft.
Dit zijn vaak grapjes geweest die waarschijnlijk niet eens heel serieus bedoelt waren.
Dat werd volgens mij 12 uur geleden ook nog door iemand gezegd, dat het allemaal te zoetsappig werd. Zie nu het resultaat....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is maar voor even, maak je geen zorgen.
Ik hoorde hem waarschuwen voor brieven met situaties die verkeerd kunnen zijn uitgelegd door kijkers.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:39 schreef Sonique het volgende:
En bart nu de andere dicteerd hoe ze in het huis moeten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |