Eh, is de beslissing nu definitief? Of krijgt hij nog een kans om ze over te halen?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou nee hoor... Dat belissen ze zelf.
Joh, door Bart................... dat stelt niks voorquote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef demins het volgende:
Natasia glimt nog steeds van trots dat ze tot de beste ouder (van het land lijkt het wel...) is uitgeroepen!![]()
En ik denk: eigen schuld, dikke bult!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet meer, maar ik denk echt dat hij nu denkt: "Waarom gunnen ze me dit in vredesnaam niet terwijl er geen nadeel voor hun is? Dan moeten ze me wel heel diep haten"
's Goed, als je dat vega-hapje van Nena maar voor mij overlaat. Ben niet vegatarisch, maar het klonk verdomd lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik sla alleen de lever graag over
Op zich is het ook wel sneu voor hem want je ziet dat hij in de aanwezigheid van Lesley erg onzeker is...helemaal nu ze al meerdere keren lopen piepen dat het geen ideale situatie is waarin ze zich bevinden...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart echt denkt: Hoe dúrven ze me dit te weigeren. Mij! Bart!
Verbaast me niets. Natasia dacht ook dat haar liedje voor Wilgo vast de hele wereld over zou gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef demins het volgende:
Natasia glimt nog steeds van trots dat ze tot de beste ouder (van het land lijkt het wel...) is uitgeroepen!![]()
Ach man, voor haar betekent het gewoon veel, zeker uit de mond van Bart.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef demins het volgende:
Denk ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
En ik denk: eigen schuld, dikke bult!
Ik heb dat klote nummer nog steeds in mn hoofdquote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Natasia dacht ook dat haar liedje voor Wilgo vast de hele wereld over zou gaan.
ik ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb dat klote nummer nog steeds in mn hoofd![]()
Dat is wat anders. Die relatie had zich afgespeeld binnen de kleine wereld die de gouden kooi heet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog belangrijker: wat als Bart een heftige relatie had gekregen met Nena? Zouden ze dan niet meer samen in 1 kamer mogen zijn ofzo? Of zouden ze dan ook CP moeten betalen?
Nou, dat filmpje heeft iedereen met een internetaansluiting bereikt en in tranen gebracht!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Natasia dacht ook dat haar liedje voor Wilgo vast de hele wereld over zou gaan.
Jij denkt net als Natasia dat Bart het meent!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ach man, voor haar betekent het gewoon veel, zeker uit de mond van Bart.
Ook dat zie ik anders. Lesley is onderdeel van het programma, net als de 8 bewoners. Dus als er tussen die mensen een relatie ontstaat, dan is dat nou eenmaal zo. Ik zie dan geen verschil of het een medebewoner is of een paardenmeisje.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Die relatie had zich afgespeeld binnen de kleine wereld die de gouden kooi heet.
Lesley is een buitenstaander.
je betaalt personeel niet om te kletsen en een glaasje mee te drinken.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vnd je dat zelf ook niet flauwekul eigenlijk? Iedereen kan toch een relaltie met iemand van het personeel beginnen?
En nog belangrijker: wat als Bart een heftige relatie had gekregen met Nena? Zouden ze dan niet meer samen in 1 kamer mogen zijn ofzo? Of zouden ze dan ook CP moeten betalen?
Natasia had gelijk door dat het bullshit was, anders had ze wel overmate ontroerd gereageerd en hem om de hals gevlogen met tranen in haar ogen en dat is mij ontgaan...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Jij denkt net als Natasia dat Bart het meent!![]()
Idd... tranen van ellende. Maar dat bedoelde jij ook hoop ik?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:16 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, dat filmpje heeft iedereen met een internetaansluiting bereikt en in tranen gebracht!![]()
Heb je mij horen zeggen dat ik het geloof?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
OK, Bart is de eikel van de week, maar dit compliment aan Nataasia was toch een subliem staaltje subtiel cynisme.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
Reken maar!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd... tranen van ellende. Maar dat bedoelde jij ook hoop ik?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
ho stop hu
brian en nena is bv een ander verhaal aangezien hun beide bewoners zijn.
anderen moeten zuur "verdiende" punten inleveren voor een bezoek en bart niet, dat vind ik niet eerlijk, want dat is eigenlijk soort van voortrekken.
als lesley een bewoner was geweest had je mij niet gehoord, maar je bent toch wel met me eens dat dit erg oneerlijk is ten opzichte van de anderen ?
de bewoners vinden dat hij moet kiezen, wat hun recht is vind ik want de anderen mogen maar 1 persoon uitnodigen, en bart wil zijn moeder en lesley die dag zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef farceman het volgende:
Maar wat is nu het probleem van Bart? Hij kan toch nog steeds Lesley uitnodigen en moet nu alleen 150 cp betalen voor een uurtje met zijn moeder ?
Sorry Scan, maar dat klopt écht niet!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat zie ik anders. Lesley is onderdeel van het programma, net als de 8 bewoners. Dus als er tussen die mensen een relatie ontstaat, dan is dat nou eenmaal zo. Ik zie dan geen verschil of het een medebewoner is of een paardenmeisje.
Te diep in de doos gekeken, geloof ik!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, NL weet niet meer wat hij vorig jaar kerst heeft gedaan. Zeker te diep in het glaasje gekeken![]()
Absoluut niet. Nena en Lesley zijn beide onderdeel van het programma dus ik zie geen verschil.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef Missy_1974 het volgende:
als lesley een bewoner was geweest had je mij niet gehoord, maar je bent toch wel met me eens dat dit erg oneerlijk is ten opzichte van de anderen ?
eensquote:Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Nena en Lesley zijn beide onderdeel van het programma dus ik zie geen verschil.
Je kunt het zelfs extreem stellen dat de anderen hetzelfde kunnen doen. Ze kunnen ook een relatie met de poolboy of met de fitnessboy beginnen. Of met Yvonne.
Misschien wel nog belangrijker: Ik denk dat de kans dat Bart het huis verlaat voordat het programma is afgelopen nu groter is dan als hij géén relatie met Lesley had gekregen. Dus de andere bewoners hebben helemaal niets te klagen.
Als je het zo zegt klinkt het bijna alsof Bart bewust een relatie met Lesley is begonnen en dat is natuurlijk bullshit!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Nena en Lesley zijn beide onderdeel van het programma dus ik zie geen verschil.
Je kunt het zelfs extreem stellen dat de anderen hetzelfde kunnen doen. Ze kunnen ook een relatie met de poolboy of met de fitnessboy beginnen. Of met Yvonne.
Klopt, maar het personeel hoort er toch ook bij. Ik zie het dus echt als hetzelfde. Zijn wereld bestaat nu uit zo'n 13 vaste mensen en met 1 van hen is hij een relatie begonnen. Zo zie ik het.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry Scan, maar dat klopt écht niet!
Lesley is onderdeel van het programma, ja. Maar ze is geen onderdeel van de hoofdact: de 10 bewoners.
Daar draait het om!
Dat is hem idd overkomen, want het is alles behalve een voordeel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het bijna alsof Bart bewust een relatie met Lesley is begonnen en dat is natuurlijk bullshit!
"quote:Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel nog belangrijker: Ik denk dat de kans dat Bart het huis verlaat voordat het programma is afgelopen nu groter is dan als hij géén relatie met Lesley had gekregen. Dus de andere bewoners hebben helemaal niets te klagen.
Word al gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
niemand luistert naar Huub
Wie ?????quote:Op donderdag 21 december 2006 22:28 schreef Gigageil het volgende:
Wal-Ge-Lijk Mannetje....... Dat ben je niet, maar dat vraag je omdat het moet .....![]()
Prima toch ???quote:
Het personeel mag aan het eind van de dienst de deur achter zich dichttrekken, dat kunnen die 10 bewoners niet en dat is toch wel een enorm groot verschil.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar het personeel hoort er toch ook bij. Ik zie het dus echt als hetzelfde. Zijn wereld bestaat nu uit zo'n 13 vaste mensen en met 1 van hen is hij een relatie begonnen. Zo zie ik het.
Personeel mag/moet daar na verrichte arbeid de poort uitlopen, de rest niet dus alles wat bij de buitenwereld hoort zou buiten het werk om op dezelfde condities uitgenodigd moeten worden en dus voor contactpunten.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar het personeel hoort er toch ook bij. Ik zie het dus echt als hetzelfde. Zijn wereld bestaat nu uit zo'n 13 vaste mensen en met 1 van hen is hij een relatie begonnen. Zo zie ik het.
Ik snap niet hoe je dat kunt zeggen. Zonder Lesley was er niet echt een probleem om zo lang in het huis te zitten. Nu wel, aangezien hij zwaar verliefd is, maar niet met Lesley kan doen wat een normaal verliefd persoon doet (tenmiste, die mensen die niet voor het oog van heel nederland willen neuken). Dat zal vast aan hem knagen en dat wordt steeds erger. Voorheen was de kans 0 denk ik dat hij het huis vrijwillig verlaat. Nu is dat 50% denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:28 schreef avonne het volgende:
[..]
"
Onzin.
Als hij nu het niet trekt, had hij het in zijn eentje al helemaal niet getrokken.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens !!!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het personeel mag aan het eind van de dienst de deur achter zich dichttrekken, dat kunnen die 10 bewoners niet en dat is toch wel een enorm groot verschil.
Het programma begint niet voor niks met de woorden: 8 bewoners, gevangen in luxe. Als het personeel er echt bij had gehoord, was het wel 13 bewoners geweest.
En het gaat om het woord 'gevangen'. De rest kan niet wanneer ze dat willen contact hebben met hun geliefdes, Bart wel en wonder boven wonder vindt niemand dat echt erg. Sterker nog, die dierbare 4 uur, die gunde ze hem van harte.
En ze hadden hem O&N ook echt wel gegund als hij zich niet zo verrot gedragen had.
Heb je die site nog niet gevonden met die 5 minuten vertraging?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:34 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Nel tegen natasia gezegd?
please!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |