Dank jequote:Op donderdag 21 december 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Helemaal als je er niet bij bent geweest toen ze bv de resolutie hebben aangepast na onze tip.
Zonder die dingen had ik het ook niet geloofd.
Ik vind het prima. Zoals je al zegt is het niet de moeite waard om zo lang over te discussieren. Dus laat het verder maar rusten en vind wat je vind. Dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 21 december 2006 21:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je schreef eerder:
"Ik ben alleen zeker dat het echt wel enorm heftig is. Van lesley's kant moet dat ook wel, anders zou ze er nooit in meegaan"
Ga mij nou niet vertellen dat je Lesley niet kent want dan wordt het pas echt psycho...
Je schrijft echt dat ze er anders nooit in zou meegaan, dat kun je alleen zeggen als je iemand persoonlijk kent.
Get real, het is een leuk programma maar we kennen deze mensen niet...we zien alleen maar af en toe momentopnames van ze dus alles wat je (en ik ook) hier schrijft is gebaseerd op meningen en indrukken...het zijn zelden feiten.
Meningen worden ook na iedere uitzending vaak herzien dus moraal van mijn verhaal is: neem het allemaal niet zo serieus, (bijna) niets is wat het lijkt!
Dit is het hoofdgerechtquote:
quote:
Dank je Day, was echt geschrokken van je reactiequote:
Het was een grapje. Ik ben écht heel lief!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je Day, was echt geschrokken van je reactie
Maak eens een keuze!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef Missy_1974 het volgende:
bartje zit nu wel voor zich uit te staren met een sip gezicht, zou die weer met de beentjes op de grond staan nu (vast niet)
van mij mag er af en toe best een camera "achter".quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
En nu ga ik het even voor de redactie opnemen ( sorry). Maar dit is de 1e keer dat DGK wordt gemaakt. Ok, er zitten veel rare dingen in, fouten, fakes etc. Maar ik vind het super dat wij er van mee mogen genieten hoe een programma gemaakt wordt. En zien dat er wordt geworsteld met het format.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Het was een grapje. Ik ben écht heel lief!![]()
Gaan nu weer verder eten? Of volgen er nog meer leuke discussies?
Ja, van mij ookquote:Op donderdag 21 december 2006 22:00 schreef avonne het volgende:
[..]
van mij mag er af en toe best een camera "achter".
Het is tenslotte ook van invloed op het gedrag van de bewoners.
Ze zit je te dissen, joh!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Het was een grapje. Ik ben écht heel lief!![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de Lesley-discussie nog niet voorbij is.
Ik Eveline, kon ik lekker naar huisquote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Gert het volgende:
24 uur in iemands huid...
Ik zou Nena kiezen, en dan lekker de hele dag vingeren.![]()
![]()
En dan de streamers mooie captures gunnen zekerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Gert het volgende:
![]()
Ja je ziet de ingehouden woede bij Bart...er kan werkelijk geen lachje meer af.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Day het volgende:
Ze hadden aan mij ook een hele verkeerde gehad. Ik denk dat het voor bart nu ook echt is begonnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja je ziet de ingehouden woede bij Bart...er kan werkelijk geen lachje meer af.
Hoogmoed komt voor de val...
Ik hoop dat Bart door alle stress te veel drinkt, grove dingen gaat roepen en dan ziek wordt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Day het volgende:
dat kunnen de andere vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Gert het volgende:
![]()
Zo weinig serieus neemt hij het programma dus nu....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Natasia is volgens Bart de ideale ouder
Dan was hij wel vrolijker geweest.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Bart met achter heeft gesproken en dat Lesley toch gaat komen ( letterlijk dus)
Nou nee hoor... Dat belissen ze zelf.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Bart met achter heeft gesproken en dat Lesley toch gaat komen ( letterlijk dus)
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan de streamers mooie captures gunnen zeker
Of hij moet doen alsof hij van niks weet nuquote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan was hij wel vrolijker geweest.
Lichamelijk ?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou nee hoor... Dat belissen ze zelf.
Ik denk dat Bart echt denkt: Hoe dúrven ze me dit te weigeren. Mij! Bart!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja je ziet de ingehouden woede bij Bart...er kan werkelijk geen lachje meer af.
Hoogmoed komt voor de val...
ze moet nog bewerkt worden om Nel er in te houdenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Natasia is volgens Bart de ideale ouder
Ik mag hem ook niet meer, maar ik denk echt dat hij nu denkt: "Waarom gunnen ze me dit in vredesnaam niet terwijl er geen nadeel voor hun is? Dan moeten ze me wel heel diep haten"quote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart echt denkt: Hoe dúrven ze me dit te weigeren. Mij! Bart!
Krijg er ook spontaan weer trek vanquote:Op donderdag 21 december 2006 22:09 schreef Gert het volgende:
Holy moly... er wordt wel wat op tafel gezet nu hoor... tarbot, truffel, eendelever...
Ik sla alleen de lever graag overquote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Krijg er ook spontaan weer trek van![]()
Vnd je dat zelf ook niet flauwekul eigenlijk? Iedereen kan toch een relaltie met iemand van het personeel beginnen?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef Missy_1974 het volgende:
@DGK
jullie zouden voor alle bewoners 1 lijn moeten trekken, dat wil dus zeggen dat bart ook zou moeten betalen voor een uurtje met lesley, want nu is het wel erg oneerlijk voor de anderen.
Ook mag ze wel eens les gaan geven aan de ruiters ipv te keuvelen met haar liefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |