Zeker weten en ik hoop ook dat hij flink op zijn bek gaat. Maar ik hoop wel dat de relatie met Lesley alles overleeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef Day het volgende:
Zeg effe eerlijk, Scan. Bart is toch onuitstaanbaar de laatste tijd?
Niet eensch ! Vind het ook geweldig om te zien. Vind het idee leuk, maar nog veel leuker vind ik het dat alles word getoond ( behalve de snackbarverhalen dan natuurlijkquote:
7.6quote:Op donderdag 21 december 2006 21:40 schreef Black_king het volgende:
Tis ook helemaal niet koud, buiten......
Ooooooooooooooooooooooooooooooooow je kent Lesley persoonlijk.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat haal ik uit alle opmerkingen enzo die ze naar elkaar hebben gemaakt. Maar goed, iedereen mag het gerust anders zien. Ik ben alleen zeker dat het echt wel enorm heftig is. Van lesley's kant moet dat ook wel, anders zou ze er nooit in meegaan.
Ik ken Lesley niet... net zo min als jij Lesley kentquote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooow je kent Lesley persoonlijk.....
Tja, dan is het een ander verhaal dan neem ik alles terug dan spreek je haar met regelmaat en weet je alle ins en outs...
Excuses, ik heb niets gezegd in dat geval!
Hou je een beetje in, joh!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooow je kent Lesley persoonlijk.....
Tja, dan is het een ander verhaal dan neem ik alles terug dan spreek je haar met regelmaat en weet je alle ins en outs...
Excuses, ik heb niets gezegd in dat geval!
Joh, doe dit in een Bart & Lesley topic.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken Lesley niet... net zo min als jij Lesley kent![]()
Was ???quote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
...was ik de liefde van je leven?![]()
Ongelooflijk hè, de impact van een reality soap?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Joh, doe dit in een Bart & Lesley topic.....![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè, de impact van een reality soap?![]()
Jullie schuld!quote:
Ja, zeker.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè, de impact van een reality soap?![]()
Wees blij! Schieten jullie nou maar gewoon hele mooie plaatjes, zodat wij wat te capturen hebbenquote:
Ik tussen Huub en Sylvia of Huub en nenaquote:Op donderdag 21 december 2006 21:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor een relatie tussen Huub en Ilona
Nena bloot ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij! Schieten jullie nou maar gewoon hele mooie plaatjes, zodat wij wat te capturen hebben
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
ff voor de 100e x !!! Is de redactie die hier post echt de redactie ???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Dat lukt alleen als ze een camera IN haar kast plaatsenquote:
Lijkt er verdacht veel op. Ze hebben dat al meerdere keren proberen aan te tonen. En vergeet niet de uitspraak op het scherm "Zijn alle Fok!kers er klaar voor ?" (ofzo)quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Dan Huub en Nena.......................quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik tussen Huub en Sylvia of Huub en nena
Jep. Ze hebben voor ons zelfs netjes de resolutie van de streams weer in orde gemaaktquote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Voor de 1000e keer , wat denk je zelf ???quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat één van de mannen Natasia de mond snoert, of hoe je dat netjes moet zeggen!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor een relatie tussen Huub en Ilona
Prima scenarioquote:Op donderdag 21 december 2006 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan Huub en Nena.......................
Brian jaloers, op de fuist met Huub, Nl komt hem helpen, Bart trekt het niet meer, gaat los, Lesley kotst in de paardenstal van de spanning, Ilona is jaloers op Nena, Vraagt Nats om raad, die grijpt haar kans en grijpt Ilona, Brain jaloers................ enz
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
[Natasia-mode] Ik kan niet met jou! [/Natasia-mode}
Het is logischer dat het nep is, dus niet zo vreemd dat er twijfel is bij sommigen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Voor de 1000e keer , wat denk je zelf ???![]()
Je schreef eerder:quote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken Lesley niet... net zo min als jij Lesley kent![]()
Dank jequote:Op donderdag 21 december 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is logischer dat het nep is, dus niet zo vreemd dat er twijfel is bij sommigen.
We hebben echter al bewijzen genoeg gehad.
Tuurlijk. Helemaal als je er niet bij bent geweest toen ze bv de resolutie hebben aangepast na onze tip.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je
Ik lees alles terug, volg het op de voet, maar vraag het me gewoon af. Mag toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |