Hou je een beetje in, joh!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooow je kent Lesley persoonlijk.....
Tja, dan is het een ander verhaal dan neem ik alles terug dan spreek je haar met regelmaat en weet je alle ins en outs...
Excuses, ik heb niets gezegd in dat geval!
Joh, doe dit in een Bart & Lesley topic.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken Lesley niet... net zo min als jij Lesley kent![]()
Was ???quote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
...was ik de liefde van je leven?![]()
Ongelooflijk hè, de impact van een reality soap?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Black_king het volgende:
[..]
Joh, doe dit in een Bart & Lesley topic.....![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè, de impact van een reality soap?![]()
Jullie schuld!quote:
Ja, zeker.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè, de impact van een reality soap?![]()
Wees blij! Schieten jullie nou maar gewoon hele mooie plaatjes, zodat wij wat te capturen hebbenquote:
Ik tussen Huub en Sylvia of Huub en nenaquote:Op donderdag 21 december 2006 21:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben voor een relatie tussen Huub en Ilona
Nena bloot ofzoquote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij! Schieten jullie nou maar gewoon hele mooie plaatjes, zodat wij wat te capturen hebben
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
ff voor de 100e x !!! Is de redactie die hier post echt de redactie ???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Dat lukt alleen als ze een camera IN haar kast plaatsenquote:
Lijkt er verdacht veel op. Ze hebben dat al meerdere keren proberen aan te tonen. En vergeet niet de uitspraak op het scherm "Zijn alle Fok!kers er klaar voor ?" (ofzo)quote:Op donderdag 21 december 2006 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |