Het risico is hem denk ik te groot omdat hij niet 100% zeker is van Lesley's gevoelens.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan: Als zij de liefde van zijn leven is, was ik al lang uit het huis gegaan
En jij denkt dat ze dat zelf niet weten omdat?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Liefde van zijn leven???
Wel creapy hoor als een buitenstaander dat zegt zonder dat ze dat zelf nog weten...
Wat doe je hier nog dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geniet er maar van...dit programma haalt de zomer niet!
quote:
Relaties zijn meestal aan het begin mooi en sowieso altijd uniek!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het risico is hem denk ik te groot omdat hij niet 100% zeker is van Lesley's gevoelens.
Maar laten we dit onderwerp maar laten rusten, want voor velen is toch alles wat Bart aangaat negatief.
Ik vind hem in de villa een walgelijk persoon, maar vind zijn relatie met Lesley mooi en uniek
En dan de hele dag naar slaapverwekkende zoetsappige praatjes gaan kijken? Nee, bedankt !quote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef Darklight het volgende:
DGK_REDACTIE, ze moeten idd geen post meer krijgen, dat verpest alles
Of als ze post krijgen, zwaarder censureren
Als hij voelt dat het de liefde van zn leven is, moet hij dat risico nemen. Ok, hij laat dan een bedrag + huis achter, maar wat is meer waard. Als jij al ziet dat het zo is, waarom zou hij dan twijfelen ? Stel het is echt echt zo, dan kan zijn langere verblijf het alleen maar stuk maken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het risico is hem denk ik te groot omdat hij niet 100% zeker is van Lesley's gevoelens.
Maar laten we dit onderwerp maar laten rusten, want voor velen is toch alles wat Bart aangaat negatief.
Ik vind hem in de villa een walgelijk persoon, maar vind zijn relatie met Lesley mooi en uniek
Zeker weten en ik hoop ook dat hij flink op zijn bek gaat. Maar ik hoop wel dat de relatie met Lesley alles overleeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:34 schreef Day het volgende:
Zeg effe eerlijk, Scan. Bart is toch onuitstaanbaar de laatste tijd?
Niet eensch ! Vind het ook geweldig om te zien. Vind het idee leuk, maar nog veel leuker vind ik het dat alles word getoond ( behalve de snackbarverhalen dan natuurlijkquote:
7.6quote:Op donderdag 21 december 2006 21:40 schreef Black_king het volgende:
Tis ook helemaal niet koud, buiten......
Ooooooooooooooooooooooooooooooooow je kent Lesley persoonlijk.....quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat haal ik uit alle opmerkingen enzo die ze naar elkaar hebben gemaakt. Maar goed, iedereen mag het gerust anders zien. Ik ben alleen zeker dat het echt wel enorm heftig is. Van lesley's kant moet dat ook wel, anders zou ze er nooit in meegaan.
Ik ken Lesley niet... net zo min als jij Lesley kentquote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooow je kent Lesley persoonlijk.....
Tja, dan is het een ander verhaal dan neem ik alles terug dan spreek je haar met regelmaat en weet je alle ins en outs...
Excuses, ik heb niets gezegd in dat geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |