Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de Lesley-discussie nog niet voorbij is.
Ik Eveline, kon ik lekker naar huisquote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Gert het volgende:
24 uur in iemands huid...
Ik zou Nena kiezen, en dan lekker de hele dag vingeren.![]()
![]()
En dan de streamers mooie captures gunnen zekerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Gert het volgende:
![]()
Ja je ziet de ingehouden woede bij Bart...er kan werkelijk geen lachje meer af.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Day het volgende:
Ze hadden aan mij ook een hele verkeerde gehad. Ik denk dat het voor bart nu ook echt is begonnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja je ziet de ingehouden woede bij Bart...er kan werkelijk geen lachje meer af.
Hoogmoed komt voor de val...
Ik hoop dat Bart door alle stress te veel drinkt, grove dingen gaat roepen en dan ziek wordt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Day het volgende:
dat kunnen de andere vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 22:02 schreef Gert het volgende:
![]()
Zo weinig serieus neemt hij het programma dus nu....quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Natasia is volgens Bart de ideale ouder
Dan was hij wel vrolijker geweest.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Bart met achter heeft gesproken en dat Lesley toch gaat komen ( letterlijk dus)
Nou nee hoor... Dat belissen ze zelf.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Bart met achter heeft gesproken en dat Lesley toch gaat komen ( letterlijk dus)
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan de streamers mooie captures gunnen zeker
Of hij moet doen alsof hij van niks weet nuquote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan was hij wel vrolijker geweest.
Lichamelijk ?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou nee hoor... Dat belissen ze zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |