Nee, jullie zijn inmiddels versmolten tot één persoon, genaamd Bartenelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Black_king het volgende:
Bart : hoezo ben ik veranderd ? Ik zit helemaal niet 24-7 op Nathanael.
En wou hij niet met Natanael haar eruit werken omdat ze "gevaarlijk" was? Of fantaseer ik er nu te veel op los?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef bosb het volgende:
mwah moet zeggen dat bart wel gelijk heeft, hij heeft heel weinig gedaan t.o.v. Nena. Hij heeft allen brian verteld wat hij van hun relatie vindt.....
alsof Nena die plaatjes ziet. Ze had het toch zelf al gemerkt?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
Bart wil het echt niet zien he ? Alles en iedereen liegt. Alles is een plaatje wat neergezet wordt.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bart moet knokken!
Dus Nena's moeder liegt?
Doe jij even lekker normaal met je rascistische opmerkingen!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die negerin had dat niet bij mij moeten flikken. Dan had Nena vanavond al een mooi zwart motorpak gehad.
Iddquote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
Bart wil het echt niet zien he ? Alles en iedereen liegt. Alles is een plaatje wat neergezet wordt.
Ik denk dat Bart nu echt wel oprecht is tegen Nena. Dit is weer een beetje de oude Bartquote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef bosb het volgende:
mwah moet zeggen dat bart wel gelijk heeft, hij heeft heel weinig gedaan t.o.v. Nena. Hij heeft allen brian verteld wat hij van hun relatie vindt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |