abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44626895
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:51 schreef Monidique het volgende:
Het is allemaal een leerproces, hè. Ik ben er ook pas maar achter dat het helemaal niet gaat om een papiertje van de universiteit...
Ach laiverd, tegen de tijd dat je oud en wijs bent ga je dood. Denk ik. Maar ik ben niet oud & wijs genoeg om het zeker te weten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44626964
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach laiverd, tegen de tijd dat je oud en wijs bent ga je dood. Denk ik. Maar ik ben niet oud & wijs genoeg om het zeker te weten.
Dat zal dan wel...
  donderdag 21 december 2006 @ 13:59:25 #228
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44627003
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Hihi, bij jou hangen er collega's aan?

Hier hebben we geen bevestigingspunten .
[..]

Wat ik zo raar vind, álle Atos medewerkers werken altijd tússen concullega's. Dan doe je zoiets stupides toch niet, als werkgever? We hebben hier bijna iedere dag een overloper..
Er zijn hier nog niet echt overlopers. Iedereen hier is als team overgenomen bij een groot bedrijf vandaan. Het andere bedrijf is dermate groot dat het bijna een overheidsinstelling is qua logheid en qua voldoening uit je werk. Dat gecombineerd met een compleet gebrek aan waardering in zijn algemeenheid zorgt er nogal eens voor dat ze hier al blij zijn omdat de laptop die ze krijgen niet 2 jaar oud is.

Secundaire voorwaarden en waardering voor werk is ze nog onbekend. Als ik er dan als externe tussendoor wandel met mijn dure leasebak (Hier krijgen ze geeneens een fiets van de zaak) en mooie kerstpakket dan beginnen ze te beseffen dat het allemaal ook anders kan.

Ik snap ook niet dat Atos zich zo laat pakken. Maar schijnbaar doen ze het al jaren...
pi_44627250
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:59 schreef GI het volgende:

[..]

Er zijn hier nog niet echt overlopers. Iedereen hier is als team overgenomen bij een groot bedrijf vandaan. Het andere bedrijf is dermate groot dat het bijna een overheidsinstelling is qua logheid en qua voldoening uit je werk. Dat gecombineerd met een compleet gebrek aan waardering in zijn algemeenheid zorgt er nogal eens voor dat ze hier al blij zijn omdat de laptop die ze krijgen niet 2 jaar oud is.

Secundaire voorwaarden en waardering voor werk is ze nog onbekend. Als ik er dan als externe tussendoor wandel met mijn dure leasebak (Hier krijgen ze geeneens een fiets van de zaak) en mooie kerstpakket dan beginnen ze te beseffen dat het allemaal ook anders kan.

Ik snap ook niet dat Atos zich zo laat pakken. Maar schijnbaar doen ze het al jaren...
Hier is de club ook afkomstig van een overgenomen bedrijf (zelfstandig onderdeel van KPN afkomstig). Niet heel groot, 100 man. En na een jaar echt Atos te zijn loopt het rap leeg.
Zo houden ze hier de sigmes over.. Loon naar werken..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 21 december 2006 @ 14:10:11 #230
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44627333
Hier is het een erg klein team. Mannetje of 20 bij de vliegende witte zwaan vandaan. Eigen SDMC zoals het heet
pi_44627947
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:10 schreef GI het volgende:
Hier is het een erg klein team. Mannetje of 20 bij de vliegende witte zwaan vandaan. Eigen SDMC zoals het heet
Hier worden we per 1-1 ook wat meer in de organisatie getransitioneerd. Ook hier blijft een klein clubje over in (een? de?) SDMC. (Ik verdiep me nooit in organisatiestructuren). Ik kom bij de grote poot die BAS heet (of zo).
  donderdag 21 december 2006 @ 14:37:19 #234
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44628201
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier worden we per 1-1 ook wat meer in de organisatie getransitioneerd. Ook hier blijft een klein clubje over in (een? de?) SDMC. (Ik verdiep me nooit in organisatiestructuren). Ik kom bij de grote poot die BAS heet (of zo).
BAS, das gewoon de echte detachering. SDMC is een service center idee.
Tenminste, zover ik het begrepen heb
pi_44628265
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:37 schreef GI het volgende:

[..]

BAS, das gewoon de echte detachering. SDMC is een service center idee.
Tenminste, zover ik het begrepen heb
Echte detachering, maar wij worden niet gedetacheerd, we blijven gewoon bij die SDMC'ers, ons met ons eigen applicatietje bezig houden. Of niet bezig houden, dat is maar hoe je het bekijkt.

Jij bent bouwer, nietwaar? Ik ben tester .
pi_44628291
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nondeju, ze heeft kleren aan
KirmiziBeyaz .
pi_44628578
Wat was hier ook alweer de oorzaak van? [POL-SC 636] Drop of Donner
  donderdag 21 december 2006 @ 14:51:06 #239
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44628583
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Echte detachering, maar wij worden niet gedetacheerd, we blijven gewoon bij die SDMC'ers, ons met ons eigen applicatietje bezig houden. Of niet bezig houden, dat is maar hoe je het bekijkt.

Jij bent bouwer, nietwaar? Ik ben tester .
Ja ik ben bouwer . Maar BAS is verantwoordelijk voor de detachering. Als je dan bij je eigen club blijft is dat alleen op papier geregeld. Zal wel met het contract te maken hebben.
pi_44628683
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:50 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb géén idee.
pi_44628756
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Om te komen tot de conclusie dat we keuzes moeten maken, kan het niet zo zijn dat we een duurzame dialoog aangaan met moslimhaters, zij moeten eerst een aanzet geven tot een vruchtbaar begin.
Aha. Wij en Zij.
pi_44628794
quote:
Wist niet eens dat het zo was .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44628843
Iets met de andere kant zo te zien .

zie ook [Pol-SC 636] The empire strikes back.
pi_44628870
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:51 schreef Monidique het volgende:
Het is allemaal een leerproces, hè. Ik ben er ook pas maar achter dat het helemaal niet gaat om een papiertje van de universiteit...
Oh?
pi_44628883
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:51 schreef GI het volgende:

[..]

Ja ik ben bouwer . Maar BAS is verantwoordelijk voor de detachering. Als je dan bij je eigen club blijft is dat alleen op papier geregeld. Zal wel met het contract te maken hebben.
Met mijn contract kunnen ze mij niet detacheren.Ze kunnen me een wijziging van arbeidsvoorwaarden aanbieden (of ontslaan als er geen werk meer is hier).

Ik ga vergaderen, en daarna ervandoor.

pi_44628896
Ik zou nog liever op zondagmiddag cake's bakken dan in de organisatie getransitioneerd worden.

Burgerlijk of bureaucratie, pek of veren?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_44628904
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh?
Ja.
pi_44628936
quote:
Ah minder lieve onthullingen van OllieA over Lucida .
pi_44628943
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:30 schreef Monidique het volgende:
Midden januari mag ik beginnen...
Gefeliciteerd!

Ga je nu professioneel regenwouden bedrukken?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_44628948
Als het goed is, ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')