Zondag is de V&D dichtquote:Op donderdag 21 december 2006 12:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Moet je zondag maar eens naar de V&D gaan, je waant je in Polski
Punten voor onze (roodzwarte? roodwitte?) Fok!Turkquote:
In een stad niet, althans niet in Amsterdam. Hier wordt God nog een beetje vrijgelatenquote:
Bij mijn vorige reis moesten drie ingeënte medereizigers toch terug nadat ze ziek werden van Malaria. Ge zijt gewaarschuwdquote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef problematiQue het volgende:
typisch een gevalletje van net even te laat.
net inentingen gehaald, mag nog maar liefst 3 keer terugkomen. Maar dan kan geen enkele mug in dat hele continent mij iets maken, of de kans is in ieder geval heel klein. Nu, band plakken en m'n hoofd laten ontbossen bij de kapper. wat nou vrije dag?
Ik hoop dan maar dat de inentingen in jouw geval meer nodig zijn dan wat een GG&GD-dame mij probeerde wijs te maken over Namibië.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef problematiQue het volgende:
typisch een gevalletje van net even te laat.
net inentingen gehaald, mag nog maar liefst 3 keer terugkomen. Maar dan kan geen enkele mug in dat hele continent mij iets maken, of de kans is in ieder geval heel klein. Nu, band plakken en m'n hoofd laten ontbossen bij de kapper. wat nou vrije dag?
quote:In Beer Tycoon you build, staff and manage your very own brewery. Invent new beer recipes from dozens of available ingredients, set them into production, create market leading brands and distribute them to your customers.
Hier in Stad hebben we god stevig aangegord.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In een stad niet, althans niet in Amsterdam. Hier wordt God nog een beetje vrijgelaten
Nee, enkel inkorten. Het begint irritant voor m'n ogen te hangen. Ik ga eens per half jaar naar de kapper, laat er een stuk afhalen en dan groeit het weer vrolijk verder.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat de inentingen in jouw geval meer nodig zijn dan wat een GG&GD-dame mij probeerde wijs te maken over Namibië.
Ga je al dat mooie haar eraf halen?
Ja er is altijd een risico. Maar malaria daar kun je vrij veel zelf aan doen, is mij verteld. Klamboe, anti-muggen vloeistofjes enzo. Bovendien krijg ik pilletjes mee.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bij mijn vorige reis moesten drie ingeënte medereizigers toch terug nadat ze ziek werden van Malaria. Ge zijt gewaarschuwd.
Zijn ze nu ook al aan de slag als slotenmakers?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet voor Polen, die maken de deuren wel even open hoor.
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:30 schreef problematiQue het volgende:
De Publieke Omroep moet multicultureler
wat een reacties
Ik ga maar eens naar huis. Niks meer te doen hier...quote:Op donderdag 21 december 2006 @ 10:49 schreef R@b het volgende:
[..]
Gewoon lekker vertrekken naar een allochtonenland dan. Hoef je je niet te ergeren.
Verder is wel duidelijk dat de multiculturele samenleving goed- of kwaadschiks door de strot van de Nederlanders moet worden geduwd.
Is dat nog van die smerige troep?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja er is altijd een risico. Maar malaria daar kun je vrij veel zelf aan doen, is mij verteld. Klamboe, anti-muggen vloeistofjes enzo. Bovendien krijg ik pilletjes mee.
Aangegord wat een woordquote:Op donderdag 21 december 2006 12:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier in Stad hebben we god stevig aangegord.
hippiequote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nee, enkel inkorten. Het begint irritant voor m'n ogen te hangen. Ik ga eens per half jaar naar de kapper, laat er een stuk afhalen en dan groeit het weer vrolijk verder.
Een keer per half jaar? IJdeltuit!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nee, enkel inkorten. Het begint irritant voor m'n ogen te hangen. Ik ga eens per half jaar naar de kapper, laat er een stuk afhalen en dan groeit het weer vrolijk verder.
Stoffig he? Maar niet wollig.quote:
ook wel een beetje wollig hoor naar mijn idee.quote:
gewoon "Opsporing Verzocht" vaker uitzenden, als het tenminste nog bestaat.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:30 schreef problematiQue het volgende:
wat een reacties
geen ideequote:Op donderdag 21 december 2006 12:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Is dat nog van die smerige troep?. Ik ben daar een paar keer van over m'n nek gegaan.
quote:Enkele voorbeelden in zinnen
Management heeft zojuist een inventarisatie afgerond van de onderwerpen die onderdeel uitmaken van het stappenplan, en dient te worden geprezen voor de zorgvuldige wijze waarop zij haar taak binnen de gestelde termijn gestalte heeft gegeven.
Gezamenlijk hebben beide partijen nu besloten in de komende maanden een discussie op te starten met het doel om een duidelijke visie van het bedrijf op de marktbare risico's te formuleren en vast te stellen welke maatregelen daarvan het gevolg kunnen zijn.
Er is inhoudelijk gediscussieerd over de concepttekst, waarbij de diverse op- en aanmerkingen die voorafgingen aan de instemmingsaanvraag, meteen werden verwerkt.
Er zullen misschien nog enkele surplusverklaringen moeten plaatsvinden, die grotendeels intern kunnen worden opgelost; dit neemt niet weg dat er op unit-niveau maatregelen nodig zullen zijn om het aantal medewerkers te reduceren, zodat de business weer profitable kan groeien.
Daarom presenteren wij een intern marketingplan, door program-managers ontwikkeld, dat in kaart brengt wat de bestaande opportunities zijn, hoe bestaande klanten beschermd dienen te worden en hoe aandacht te geven aan de ontwikkeling van nieuwe services.
Centraal staat het elimineren van gaten in de processen, waarvan de subprocessen inmiddels in kaart zijn gebracht en de owners zijn aangewezen, opdat wij met systematische verbeteringen de operationele performance kunnen beheersen en de customer satisfaction effectiever kunnen meten.
Het break-even point van het absolute kostenniveau is te hoog, waardoor een aantal tools en activiteiten van start moeten gaan. Key is daarbij het krijgen van inzicht in de kwaliteit van het overlegklimaat en zonodig werken aan de verbetering daarvan.
De conferentie heeft tot doel een proces te creëren waarmee voor het intern overleg én voor het overleg met management de veranderingen in de komende periode het hoofd kunnen worden geboden.
De bedoeling van het re-engineeren van fulfilment-processen is dat eerst het huidige proces wordt onderzocht. Vervolgens wordt aangegeven waar en hoe verbeteringen kunnen worden aangebracht. De bestaande manier van werken kan immers onmogelijk dezelfde zijn wanneer al het andere in onze omgeving verandert.
Voor de aansturing van het project bestaat commitment van de topleiding en de verantwoordelijkheid ligt bij de line-managers; de activiteiten van het project worden afgestemd op de cultuur en de mogelijkheden per divisie.
Een belangrijke doelstelling van onze groep was het bieden van één ingang naar ondersteuning bij het verkooptraject voor een nieuwe infrastructuur, zodat wij bedrijfsbreed marktgerichte structuren en methodieken kunnen implementeren.
Er is voortvarend gewerkt aan de voorbereiding voor een nieuwe wijze van omgaan met arbeidsvoorwaarden. Voorts werd de planvorming ontwikkeld voor een verschuiving van taken. Dit traject werd gedurende het jaar grotendeels gerealiseerd, zodat wij verder vorm kunnen geven aan de invulling van het veranderingsproces en besluitvorming kunnen realiseren.
We hebben een visie ontwikkeld en momenteel is de projectgroep hard aan de slag de argumenten voor deze visie te verzamelen; geheel volgens de inspraakregelingen kunnen bewoners een bijdrage leveren aan deze argumentatie; hun standpunten zullen worden meegenomen in de discussie en zullen meewegen in het eindrapport van de projectgroep.
Politiek:
- 'om te komen tot'
- 'het kan niet zo zijn dat'
- 'een aanzet geven tot een vruchtbaar begin'
- 'duurzame dialoog aangaan'
- 'keuzes maken'
Enkele voorbeelden in zinnen
We moeten keuzes maken, keuzes als het gaat om werkgelegenheid, keuzes als het gaat om de verdeling van geld in deze maatschappij, keuzes als het gaat om milieu. (Welke keuzes dan?)
Eerst en vooral moeten we werken aan de toekomst van onze kinderen, ons bewust zijn van de problemen aan de onderkant van de samenleving, meeleven met het gevoel van onveiligheid van onze oudste medeburgers, weten waarvoor we in deze 21e eeuw staan. (Waarvoor dan?)
meneer burgert al aardig inquote:Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
KUTMEEUWEN OPZOUTEN! GISTER DE HELE TIJD ROT LOPEN POETSEN, KOMEN JULLIE DE BOEL WEER ONDERSCHIJTEN!
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
gewoon "Opsporing Verzocht" vaker uitzenden, als het tenminste nog bestaat.
Guttegut. Mannen en vlekjes op hun autoquote:Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
KUTMEEUWEN OPZOUTEN! GISTER DE HELE TIJD ROT LOPEN POETSEN, KOMEN JULLIE DE BOEL WEER ONDERSCHIJTEN!
Wat een onzin. Waarom moet een gastheer zich aan zijn gasten aanpassen? Als het je niet bevalt, ga je toch weg?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Om te komen tot de conclusie dat we keuzes moeten maken, kan het niet zo zijn dat we een duurzame dialoog aangaan met moslimhaters, zij moeten eerst een aanzet geven tot een vruchtbaar begin.
Goed voor de mussen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef Napalm het volgende:
ik ga zo weer eens wat broodkruimels uitstroooien op de parkeerplaats...
Maximale wij-zij fixatie.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Om te komen tot de conclusie dat we keuzes moeten maken, kan het niet zo zijn dat we een duurzame dialoog aangaan met moslimhaters, zij moeten eerst een aanzet geven tot een vruchtbaar begin.
Heb ik medelijden met je?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb ik medelijden met je?
Even denken.... Nee.
Poetsen is goed voor jequote:
nu ook @ forumquote:Op donderdag 21 december 2006 12:30 schreef problematiQue het volgende:
wat een reacties
Nou ik ken ook Polen die geen Duits en Engels spreken. Maar met veel handen en voeten werk weten ze toch wat ze moeten doen. Dit is met name problematisch voor de wat oudere generatie.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
Moeten Polen eigenlijk inburgeren? Want ik erger me in grote mate aan hun slechte Nederlands. Sterker nog, in de meeste gevallen praten ze gewoon duits en geen Nederlands.
Ik heb nog eens een blauwe maandag bedrijfskundige informatica aan de de HTS gedaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het schrijven van dergelijke teksten is zo ongeveer de kern van mijn studie![]()
Mijn auto is mijn leven, en nee ik ben niet materialistisch.quote:
ze hebben je grapje gestolenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
gewoon "Opsporing Verzocht" vaker uitzenden, als het tenminste nog bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |