quote:We beginnen met een kleine versnapering in gezellig ontspannen sfeer. Een stevige maaltijd zal goede invloed hebben op de fysieke inspanning die daarop volgt. Afhankelijk van het resultaat zal de ontspanningsfase gekozen worden...
-1: Weet hij ook dat je ongesteld bent?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Voordat de bevooroordeelde reacties komen, zal ik het feit van "SEX" maar even uit de wereld helpen, want ik ben in mn periode en dat wordt het dus niet![]()
.
Zo van we gaan eerst naar de MacDonalds om t nodige vet te kweken om vervolgens te gaan darten om daarna uitgebreid met drank na te praten over onze scores.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(of hij bedoelt iets als poolen of darten of bowlen ofzo)
Ja, spannend.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef crohntje het volgende:
Ja maar dat weet hij toch niet??? ( Je periode).![]()
Afijn, het sms-je; Je gaat eerst wat eten, iets lichtsverteerbaars. Daarna zegt ie weer een stevige maaltijd dus dat spreekt elkaar tegen...maar dat je wat gaat eten staat vast.![]()
Daarna zal je aan de sport moeten!Wat voor sport? Of een strandwandeling??? Ja, en dan...een massage? Een afzakkertje ergens drinken? Spannend!
Ik hou wel van die mannen die dit soort sms-jes sturen!
![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef crohntje het volgende:
Ik hou wel van die mannen die dit soort sms-jes sturen!![]()
Zoals ze in de snookerwereld zeggen:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
-1: Weet hij ook dat je ongesteld bent?
-2: Maakt het hem wat uit?
Zijn plannen zijn in ieder geval vrij doorzichtig
Zwart geeft meer puntenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ze in de snookerwereld zeggen:
When the pink is blocked by the red, go for the brown.
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo van we gaan eerst naar de MacDonalds om t nodige vet te kweken om vervolgens te gaan darten om daarna uitgebreid met drank na te praten over onze scores.
Top date
Alsie zwart is dan wordt het toch echt tijd voor een schonere vriendin.quote:
Kijk dat vind ik ook wel een strak plan! Topdate idd!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef crohntje het volgende:
Ja maar dat weet hij toch niet??? ( Je periode).![]()
Afijn, het sms-je; Je gaat eerst wat eten, iets lichtsverteerbaars. Daarna zegt ie weer een stevige maaltijd dus dat spreekt elkaar tegen...maar dat je wat gaat eten staat vast.![]()
Daarna zal je aan de sport moeten!Wat voor sport? Of een strandwandeling??? Ja, en dan...een massage? Een afzakkertje ergens drinken? Spannend!
Ik hou wel van die mannen die dit soort sms-jes sturen!
![]()
Nee ik vind het gewoon moeilijk mn nieuwsgierigheid in bedwang te houden, vandaar dat ik even bevindingen op wil doenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef S1tH het volgende:
een verkapt kijk mij populair zijn topic?
Alleen lopende zinnen maken wordt wat moeilijker?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:22 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Als je ongesteld kun je nog sexen hoor, oralen enzo of het andere gaatje eens nemen?
Morgenavond, maar maakt niet uit, iig bedankt! Zal vast wel gezellig worden!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Alleen lopende zinnen maken wordt wat moeilijker?![]()
Leuk vooruitzicht TS, veel plezier vanavond!
Een klysma vooraf, dat is de ontspanning, de fysieke inspanning daarna vul je zelf maar in en als die klaar is valt die in slaap. Klaar opgelostquote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef Sunshine2006 het volgende:
Andere gaatje maar niet he, en nee, ik vind het gewoon niet hygienisch om te sexen dan, nooit gevonden, dus dat doen we maar ff niet![]()
En als ze erachter komt dat hij iets anders bedoelde, en niet zoals al die anderen alleen maar op sex uit was, vertrouwt ze hem en gaan ze alsnog nuekenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:46 schreef Trigger190 het volgende:
Waarschijnlijk wil hij juist dat je gaat denken dat hij sex bedoelt, maar bedoelt hij heel iets anders.
Ja, een beetje dubbelzinnigheid vind ik ook altijd wel mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 15:46 schreef Trigger190 het volgende:
Waarschijnlijk wil hij juist dat je gaat denken dat hij sex bedoelt, maar bedoelt hij heel iets anders.
dat boeit toch niet? zolang ie je niet beft ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Voordat de bevooroordeelde reacties komen, zal ik het feit van "SEX" maar even uit de wereld helpen, want ik ben in mn periode en dat wordt het dus niet![]()
.
Slim ja!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En als ze erachter komt dat hij iets anders bedoelde, en niet zoals al die anderen alleen maar op sex uit was, vertrouwt ze hem en gaan ze alsnog nueken
Welkom in de wonderlijke wereld van de vrouwquote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En als ze erachter komt dat hij iets anders bedoelde, en niet zoals al die anderen alleen maar op sex uit was, vertrouwt ze hem en gaan ze alsnog nueken
quote:We beginnen met een kleine versnapering in gezellig ontspannen sfeer. Een stevige maaltijd zal goede invloed hebben op de fysieke inspanning die daarop volgt. Je geduld en concentratie zullen stevig op de proef gesteld worden. Afhankelijk van het resultaat zal de ontspanningsfase gekozen worden...
Het is zo makkelijk allemaal eigenlijk he...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien gaan jullie leuk zeevissen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wacht, ik ben even een stukje vergeten, er hoorde nog wat tussenin:
[..]
Dubbelzinnigheid is voor vakkenvullersquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ja, een beetje dubbelzinnigheid vind ik ook altijd wel mooi![]()
Ah, je gaat naar de kroeg, hij laat je dan lang wachten terwijl hij met z'n maten aan het flipperen en zuipen is,quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wacht, ik ben even een stukje vergeten, er hoorde nog wat tussenin:
[..]
Natuurlijk!!!! Een vrouw moet zich toch voorbereiden???quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Waarom wil je het echt weten
Nou eigenlijk ben ik gewoon erg benieuwd en heb ik geen flauw idee wat ie van plan is. Hij komt altijd met van die hele originele ideeen waar een normaal mens niet echt zo 1,2,3 opkomt.... Vandaar...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Waarom wil je het echt weten
Hoezo? Sex zit er niet in, betalen hoeft ze niet. Ja, dan is er een hoop voor te bereiden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef crohntje het volgende:
[..]
Natuurlijk!!!! Een vrouw moet zich toch voorbereiden???![]()
Meld achteraf wel wat hij wat jullie precies gedaan hebben, kunnen wij mischien ook nog wat inspiratie opdoenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik gewoon erg benieuwd en heb ik geen flauw idee wat ie van plan is. Hij komt altijd met van die hele originele ideeen waar een normaal mens niet echt zo 1,2,3 opkomt.... Vandaar...![]()
Zal ik doen ja! Ben echt heel benieuwd hehequote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef Trigger190 het volgende:
[..]
Meld achteraf wel wat hij wat jullie precies gedaan hebben, kunnen wij mischien ook nog wat inspiratie opdoen![]()
Als jij zegt dat je geen seks kan hebben, zal hij waarschijnlijk vanavond ineens een smoes hebben om niet te gaan. Het wordt dus volgende week, gegroet.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Na wat laatste stukjes bij "loslaten van je ex" geschreven te hebben, dit betreft toch meer de date, dus ik dacht, dan maak ik er maar even een los topic voor aan. Ik heb dus morgenavond een date en verassing wat we gaan doen. Nou is er toch een tipje van de sluier opgelicht, maar dan op zo'n manier dat ik er nog steeds geen moer van snap.![]()
Het volgende heb ik per sms gekregen:
[..]
Ra ra, wat gaan we doen??? Iemand een idee???![]()
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef Mirel het volgende:
Niet te stevig dan he, dadelijk gaat er gekakt worden op de lakens of op iemands been. Per ongeluk dan he, of misschien ook niet IEL.
Goed je hebt em ermee geconfronteerd hij viel door de mand en probeert zich er op deze manier uit te lullen. Jammer.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef Sunshine2006 het volgende:
. Hij heeft toegegeven dat ie wilde dat het zo over kwam op me om me in de war te maken (dat het overkomt alsof het alleen om sex gaat), dus hoogstwaarschijnlijk bedoelt ie wat anders!![]()
en wáar gaat deze date plaatsvinden? dan hebben we weer meer aanwijzingenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:18 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me dus nee die kant gaat het nu niet op.
Bownen zul je bedoelen ja!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
-1: Weet hij ook dat je ongesteld bent?
-2: Maakt het hem wat uit?
Zijn plannen zijn in ieder geval vrij doorzichtig
*proest bier over zijn toetsenbord*quote:Op woensdag 20 december 2006 14:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ze in de snookerwereld zeggen:
When the pink is blocked by the red, go for the brown.
Jahoor. zal ie blij mee zijn dan. Hij weet niet dat je bloed deze week?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Na wat laatste stukjes bij "loslaten van je ex" geschreven te hebben, dit betreft toch meer de date, dus ik dacht, dan maak ik er maar even een los topic voor aan. Ik heb dus morgenavond een date en verassing wat we gaan doen. Nou is er toch een tipje van de sluier opgelicht, maar dan op zo'n manier dat ik er nog steeds geen moer van snap.![]()
Het volgende heb ik per sms gekregen:
[..]
Ra ra, wat gaan we doen??? Iemand een idee???![]()
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef Mirel het volgende:
Niet te stevig dan he, dadelijk ga je kakken in haar lakens, of op haar been.
quote:
Drugs?quote:
dus je vond een perfecte date tegenvallen door de simpele reden dat hij wat terughoudend was bij het zoenenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Jawel waarschijnlijk volgende week vrijdag... Maar kben niet gewend aan mannen die het zelf te snel vinden gaan. Terwijl ie wel duidelijk heeft laten overbrengen dat ie zeer geinteresseerd is en ook in mij als persoon... Dacht dat die mannen uitgestorven waren?
![]()
Tja en nu bedenken hoe ik daar mee om moet gaan, dat t te snel voor hem gaat anders...![]()
Das waar.. Nouja beter zo'n gozer dan iemand die je meteen het bed in lult tochquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou als het een afwijzing was hadden we dat ook al lang gemerkt in zn houding neem ik aan he. En alles wijst toch echt wel op het tegenovergestelde. Twas puur het echt tongzoenen zeg maar (Kreeg wel gewoon een lange kus op mn mond tot 4 keer aan toe), waar ie van schrok. Mja, dan niet ofzo weetje...
![]()
.
Kzal idd wel gewoon genieten van de dates en het lekker op zn beloops laten![]()
Thx Miss Match!
ik denk dat je niet goed hebt gelezen. Ik zou het een afknapper vinden moest iemand op de eerste date met me willen tongzoenen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik het een afknapper vind, ik heb het alleen niet eerder op die manier meegemaakt dus verwachtte het niet... Opzich helemaal niks mis mee natuurlijk
.
Serieus?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat je niet goed hebt gelezen. Ik zou het een afknapper vinden moest iemand op de eerste date met me willen tongzoenen!
ja, ik vind tongzoenen zoiets intiems ... en daar moet ik iemand echt wel beter voor kennen en al echt holderdebolder verliefd zijn. Iemand die bij de eerste date zomaar al zijn tong in mijn strot wil rammen, no thanks, vind ik zo goedkoop!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef MissMatch het volgende:
Serieus?
Ook als het een hartstikke leuke date was en je die gozer ook wel ziet zitten?
Mja, meningen verschillen denk...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat je niet goed hebt gelezen. Ik zou het een afknapper vinden moest iemand op de eerste date met me willen tongzoenen!
Opgelost, slotje!quote:We beginnen met een kleine versnapering (eten en veel drank) in gezellig ontspannen sfeer (GHB in je drank). Een stevige maaltijd (bezorgpizza's) zal goede invloed hebben (Spaanse vlieg over de pizza heen) op de fysieke inspanning die daarop volgt (hij gaat je hard neuken samen met z'n vrienden die 'toevallig' langskomen). Afhankelijk van het resultaat (uitgescheurd of niet) zal de ontspanningsfase gekozen worden... (word je ergens in een greppel gedumpt of naakt in de bossen).
opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef Sunshine2006 het volgende:
Of je leest de rest van het topic ook ff???
Had iemand al gezegd dat je erg naïef overkomt?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:27 schreef Sunshine2006 het volgende:
Neh, doe maar niet.
Kun je dit even uitleggen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat je erg naïef overkomt?
Lees anders dit hele topic ff door...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Kun je dit even uitleggen?
Ik zie zelf juist nog enig wederzijds wantrouwen. Lijkt me vrij normaal.
Blijf lekker jezelf en go with the flow.
Als hij oprecht is ga je een leuke tijd tegemoet.![]()
Heeft het dan tóch met die periode te maken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:20 schreef Sunshine2006 het volgende:
...
Het originele plan van hem ging niet helemaal zoals gepland omdat hetgeen wat hij bedacht had rond deze tijd gisteravond niet open was... Nu weet ik nog steeds niet wat dat is want "dat komt nog wel een andere keer".![]()
..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Heeft het dan tóch met die 'periode' te maken?![]()
![]()
![]()
Ik heb het hele topic gelezen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:05 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Lees anders dit hele topic ff door...
Dat meiske leest zo'n sms en denkt niet meteen dat hij in haar broek wil?
Al springt die jongen hoog en laag, het ligt er duidelijk bovenop.
Hij kan het wel ontkennen, maar iedereen zou een wenkbrauw optrekken bij het lezen van zo'n berichtje voorafgaande aan de eerste date.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:44 schreef knep het volgende:
Die gozer lijkt wel een beetje op mij als ik dat zo hoor lees.
quote:
Neuken?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef Sunshine2006 het volgende:
Bleh ben nou al een beetje afgeknapt, die gozer zit me veel te ingewikkeld in elkaar, geen geduld meer voor... en zo wispelturig als de wind!![]()
![]()
Denk dat ik maar lekker vrijgezel blijf een tijdje, das veel makkelijker en zonder gezeur...![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in een gozer die niet weet wat ie wil, dat is wat anders dat ik zo oppervlakkig iemand ben die serieus op de tekst "neuken" in ga.![]()
![]()
Jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in een gozer die niet weet wat ie wil, dat is wat anders dat ik zo oppervlakkig iemand ben die serieus op de tekst "neuken" in ga.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik weet wel wat ik wil
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 december 2006 14:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik weet wel wat ik wil
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar nietVriendin van een vriend van me wil neuken
Hij klinkt als een vrouwquote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
De ene keer is ie heel enthousiast en wil ie me dolgraag zien, de andere keer hoor je 3 dagen niks, de andere keer issie sacho en daarna wil ie weer van alles met me ondernemen (en nee dan heb ik het niet over sex).![]()
Das gewoon verwarrend... en irritant...
Nu belde hij mij dus op 1e kerstdag nog met hele verhalen van hem uit, had ie helemaal zin om me te zien af te spreken en een eeuwigheid te telefoneren enzo en dat ie me zeker nog spreekt voor 2007 en me nog gaat smsen of bellen voor oud en nieuw en dan sms ik hem op 2e kerstdag een dag later en daar heb ik tot op heden nog steeds niks op terug. Ik snap er geen moer meer van![]()
.
Een beetje duidelijkheid is wel gewenst.
Heeft hij het niet gewoon druk?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
De ene keer is ie heel enthousiast en wil ie me dolgraag zien, de andere keer hoor je 3 dagen niks, de andere keer issie sacho en daarna wil ie weer van alles met me ondernemen (en nee dan heb ik het niet over sex).![]()
Nu belde hij mij dus op 1e kerstdag nog met hele verhalen van hem uit, had ie helemaal zin om me te zien af te spreken en een eeuwigheid te telefoneren enzo en dat ie me zeker nog spreekt voor 2007 en me nog gaat smsen of bellen voor oud en nieuw en dan sms ik hem op 2e kerstdag een dag later en daar heb ik tot op heden nog steeds niks op terug. Ik snap er geen moer meer van![]()
.
Hij vindt je gewoon niet geweldig. Je bent afleiding. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
.
Ik weet wel wat ik wil!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
![]()
+48 Origineelquote:Op donderdag 28 december 2006 19:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik wil!
neuken?![]()
Zie het vanzelf wel in de loop der tijd ja. Boeit me eigenlijk momenteel vrij weinig want zoals ik zei knap ik hier gewoon op af. En ik ben niet te gebruiken voor afleiding. Als ie is duidelijk weet wat ie wil en ook het lef heeft t te zeggen dan klopt ie maar eens aan. En dan zeg ik wel of het 1. een goed antwoord of 2. de zwakste schakel is. Zucht... ben er echt vrij makkelijk in geworden hoor de laatste tijd. Geen gezeur over half werk meer hier, I need a real man!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij vindt je gewoon niet geweldig. Je bent afleiding. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |