abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44793811
Tjah, zoals de TT al zegt dus.

Vorige week een leuk feestje gehad, nogal wat gedronken, en m'n maat en zijn vriendin (nu 4 maandjes) waren er ook. Op gegeven moment moest die maat van me ff weg, en zat ik te kletsen met die vriendin van hem. Ik kende haar nog van vroeger (middelbare school), en we hadden wat oude herinneringen opgehaald.

Na een kwartier of zo zei ze tegen me "kom ik wil je wat laten zien", en zo gauw we de kamer uit waren zei ze "ik wil je nu" begon ze me te zoenen. Het overviel me, en kom pas na een paar seconde reageren, en zei dat ze het beter niet kon doen ivm die vriend dus. Toen zei ze tegen mij "Wacht maar op volgend jaar ".

Nou zijn we met nieuw-jaar in diezelfde locatie, en mijn maat en haar vriendin gaan ook, en die vriendin heeft dus al op meerdere manier te kennen gegeven dat ze meer van me wil.

Nu zit ik uiteraard met het dillema: Neuken of niet

Ik kan dit eigenlijk niet doen uit respect voor die vriend van me, maar aan de andere kant is zei gewoon veel te lekker om het erbij te laten

Wat zouden jullie doen
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44793861
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...

edit: en geen topics openen die pas ook nog door iemand anders geopend zijn...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44793872
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
pi_44793887
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaat
pi_44793900
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaat
Ja maar dan ben jij de schuldige en anders niet
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44793910
Nee, dus. In mijn ogen ben je dan geen vriend. Zou wel mijn vriend inlichten en eventueel hopen op de situatie die Molluck schetst
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_44793916
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja maar dan ben jij de schuldige en anders niet
Ik denk dat als ik hem vertel dat z'n vriendin mij heeft gezoend en meer wil, en ik nadat het uitgaat met haar neuk, ik me net zo schuldig voel
pi_44793929
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet. En daar komt nog bij dat ze dan vreemdgaat en de kans dat ze dat bij jou ook zal doen is dus aanwezig. Conclusie: vriend kwijt en niks om te neuken...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_44793945
Ik zou het ook niet doen, ben laatst in een soortgelijke situatie terecht gekomen toen ik nog 100% vrijgezel was. Heb ik het ook niet gedaan
pi_44793949
Gewoon doen........
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44793967
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet.
Ja dat is dus ook waarom ik haar afweerde..

Maar toch zit er iets instinctiefs in mij wat zegt "gewoon doen"
  donderdag 28 december 2006 @ 14:54:33 #12
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_44794015
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen is het enige juiste wat je kan doen.
pi_44794023
Ik heb er geen spijt van gehad :p
pi_44794059
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen is het enige juiste wat je kan doen.
So true.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_44794062
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen.
Dat is volgens mij ook de beste oplossing. En dan kan ik daarnaa nog altijd zien
pi_44794122
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Maar toch zit er iets instinctiefs in mij wat zegt "gewoon doen"
Praat er eens met die vriend van je over dan gaat dat gevoel wel weer weg.
pi_44794208
Als het een goede vriend van je is zou ik wel vertellen wat voor hoer hij nou weer aan de haak geslagen heeft. Zulke hoeren lopen alleen maar te stoken tussen vrienden onderling, lijkt wel alsof iedere vriendengroep er vroeg of laat mee te maken krijgt. Vrienden voor vrouwen zou ik zeggen.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:01:10 #18
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_44794218
Of je houd gewoon je mond dicht. Sommige vrouwen kunnen erg onverwachts uit de hoek komen. Zeg jij dat zij begon, beweerd zij het tegendeel.

Ordinair neuken is best oke, maar als jij daardoor een goede vriend op het spel zet. (Zelfs nadat het uit zou zijn...) FOUT!
  donderdag 28 december 2006 @ 15:05:08 #19
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_44794335
Gewoon doen joh. Als ze lekker is, en blijkbaar ook geil, is er niets mis mee. Ze wil het zelf, zij neemt initiatief, maar vraag wel ff aan d'r of ze het d'r vriend gaat vertellen daarna.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_44794338
Maar als ik m'n mond dicht houd, kom ik haar rond 00.00 tegen met m'n zatte kop en kan ik niet instaan voor de gevolgen.
pi_44794350
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon doen joh. Als ze lekker is, en blijkbaar ook geil, is er niets mis mee. Ze wil het zelf, zij neemt initiatief, maar vraag wel ff aan d'r of ze het d'r vriend gaat vertellen daarna.
Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks van
  donderdag 28 december 2006 @ 15:06:04 #22
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_44794361
Gewoon niks doen, niet neuken en ook niks vertellen, eerlijk dude ik ken dergelijke situaties uit het verleden, lopen alleen maar slecht af..
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_44794383
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks van
Lekker belangrijk of dat het tussen jullie blijft, je bent en blijft een backstabber als je het doet, lijkt me iets belangrijker...
pi_44794413
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Maar als ik m'n mond dicht houd, kom ik haar rond 00.00 tegen met m'n zatte kop en kan ik niet instaan voor de gevolgen.
Oh oh, zie hier het slechte excuus ooit, zat zijn!
pi_44794495
zulke goede vrienden zijn jullie blijkbaar niet
anders zou je er niet eens over na moeten denken
Vive al máximo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')