quote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaatquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
Ja maar dan ben jij de schuldige en anders nietquote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaat
Ik denk dat als ik hem vertel dat z'n vriendin mij heeft gezoend en meer wil, en ik nadat het uitgaat met haar neuk, ik me net zo schuldig voelquote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dan ben jij de schuldige en anders niet
Ja dat is dus ook waarom ik haar afweerde..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet.
So true.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen is het enige juiste wat je kan doen.
Dat is volgens mij ook de beste oplossing. En dan kan ik daarnaa nog altijd zienquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen.
Praat er eens met die vriend van je over dan gaat dat gevoel wel weer weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar toch zit er iets instinctiefs in mij wat zegt "gewoon doen"
Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks vanquote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon doen joh. Als ze lekker is, en blijkbaar ook geil, is er niets mis mee. Ze wil het zelf, zij neemt initiatief, maar vraag wel ff aan d'r of ze het d'r vriend gaat vertellen daarna.
Lekker belangrijk of dat het tussen jullie blijft, je bent en blijft een backstabber als je het doet, lijkt me iets belangrijker...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks van
Oh oh, zie hier het slechte excuus ooit, zat zijn!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Maar als ik m'n mond dicht houd, kom ik haar rond 00.00 tegen met m'n zatte kop en kan ik niet instaan voor de gevolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |