quote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaatquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
Ja maar dan ben jij de schuldige en anders nietquote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaat
Ik denk dat als ik hem vertel dat z'n vriendin mij heeft gezoend en meer wil, en ik nadat het uitgaat met haar neuk, ik me net zo schuldig voelquote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dan ben jij de schuldige en anders niet
Ja dat is dus ook waarom ik haar afweerde..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet.
So true.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen is het enige juiste wat je kan doen.
Dat is volgens mij ook de beste oplossing. En dan kan ik daarnaa nog altijd zienquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen.
Praat er eens met die vriend van je over dan gaat dat gevoel wel weer weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar toch zit er iets instinctiefs in mij wat zegt "gewoon doen"
Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks vanquote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon doen joh. Als ze lekker is, en blijkbaar ook geil, is er niets mis mee. Ze wil het zelf, zij neemt initiatief, maar vraag wel ff aan d'r of ze het d'r vriend gaat vertellen daarna.
Lekker belangrijk of dat het tussen jullie blijft, je bent en blijft een backstabber als je het doet, lijkt me iets belangrijker...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks van
Oh oh, zie hier het slechte excuus ooit, zat zijn!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Maar als ik m'n mond dicht houd, kom ik haar rond 00.00 tegen met m'n zatte kop en kan ik niet instaan voor de gevolgen.
Eigenlijk heb je daar gewoon gelijk inquote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef Vida het volgende:
zulke goede vrienden zijn jullie blijkbaar niet
anders zou je er niet eens over na moeten denken
Ja, als je het zo verteld..quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef beestjuh het volgende:
Shiiiiit, met wat voor mensen ga jij om zeg. Je maat heeft een wijf wat met zijn vrienden wil neuken, jij zegt niks en piekert er zelfs nog over om het te doen, zij heeft niet eens het fatsoen om een neuker te zoeken die haar vriendje niet kent, jij zou haar zelfs nog neuken nadat haar (jouw!) vriend haar gedumpt zou hebben, ik vind het vrij triest allemaal.
Maar ja, that's what friends are for, right?
Zo is het nou eenmaal... Maar blijkbaar loop jij liever je pik achterna dan dat je loyaal bent...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:16 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, als je het zo verteld..
Nee eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
Zo is het nou eenmaal... Maar blijkbaar loop jou liever je pik achterna dan dat je loyaal bent...
En wat doe je dan met je vriendin?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef AcidBurner het volgende:
Als TS ze neukt dan is het een zielig ventje. En als je dan mijn "beste vriend' zou zijn dan verbouw ik heel je gezicht. En dat meen ikMja doe wat je niet laten kan....
Dit zijn nou typisch schijnheilige reacties, en ik heb geen vooroordeel - maar je bent zeker een vrouw? Kijk, een vrouw maakt het er naar, zij fantaseren erover. Dat zij een voorstel doen is hun keuze, wij mannen maken de keus ja/nee. In dit geval vraagt de TS een publieke opinie om zijn keuze eenvoudiger te maken. En vele vrouwen gaan vreemd, en dat kunnen zij niet zonder mannen. Mannen met en zonder een relatie. Welcome to the real world.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef beestjuh het volgende:
Shiiiiit, met wat voor mensen ga jij om zeg. Je maat heeft een wijf wat met zijn vrienden wil neuken, jij zegt niks en piekert er zelfs nog over om het te doen, zij heeft niet eens het fatsoen om een neuker te zoeken die haar vriendje niet kent, jij zou haar zelfs nog neuken nadat haar (jouw!) vriend haar gedumpt zou hebben, ik vind het vrij triest allemaal.
Maar ja, that's what friends are for, right?
Daar kijk ik niet meer naar om...simpel. Maar van mijn beste vriend verwacht ik meer klasse.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
En wat doe je dan met je vriendin?
Aaah joh..quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niet.
Dat is dus ook de rede dat ik het niet zou doen.
Maar de rede waarom het zo verleidelijk is, is dat ik haar nog van vroeger ken, leuke dingen met haar heb meegemaakt, en er toen ook al een soort mysterieuze aantrekkingskracht was. Nu is ze wat jaartjes ouder en mooier, en komt dat gevoel weer terug.
Ik had het toen eigenlijk gewoon moeten doen, denk ik
Dit is een van m'n uitzonderingen waarbij ik serieus benquote:Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens geloof ik geen flikker van dit JMT topique
Gelukkig zit hij niet op Fok (hoop ikquote:Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef jpg97 het volgende:
Laat die vriend dit topic lezen 14.gif
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef Broodjevlees het volgende:
Voortplantingsdrang is het oudste instinct in de natuur. vecht er niet tegen! plant u voort!
oftewel gewoon neuken, blijkbaar WIL dat mens vreemd gaan, en wedden dat ze wel iemand anders vindt als jij het niet doet
Jullie maken het er niet makkelijker opquote:Op donderdag 28 december 2006 15:25 schreef Etjo het volgende:
gewoon doen, je leeft maar 1 keer.
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef Unity het volgende:
Draai de rollen eens om. Zou jij het erg vinden als een van je vrienden jouw vriendin zou naaien, als zij het initiatief nam?
Haha ja het zou me dus wel boeien.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef Unity het volgende:
Watje, het goede antwoord zou zijn: "boeit me geen flikker!". Dán had je haar mogen naaien. Helaas heb je nu je rechten verspeeld.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef Bolter het volgende:
Doen, video van maken en hier posten! Die link doorsturen naar die vriend en vragen of hij een video wil maken van als hij je inelkaar trapt!
Hoezo schijnheilig? Alsof ik ooit zo'n sneue actie zou plannen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Dit zijn nou typisch schijnheilige reacties, en ik heb geen vooroordeel - maar je bent zeker een vrouw? Kijk, een vrouw maakt het er naar, zij fantaseren erover. Dat zij een voorstel doen is hun keuze, wij mannen maken de keus ja/nee. In dit geval vraagt de TS een publieke opinie om zijn keuze eenvoudiger te maken. En vele vrouwen gaan vreemd, en dat kunnen zij niet zonder mannen. Mannen met en zonder een relatie. Welcome to the real world.![]()
boehoeeeeee huilieeeequote:Op donderdag 28 december 2006 15:31 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Hoezo schijnheilig? Alsof ik ooit zo'n sneue actie zou plannen.
Vreemdgaan a la, maar niet met het wijf van je zogenaamd beste vriend... ach eigenlijk moet jmt het gewoon doen he. Is ie ze aan het begin van het nieuwe jaar mooi allebei kwijt!
Dit oogt als een van de beste oplossingen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je mijn vriend was, had ik je een harde knal voor je kanes gegeven. Jij stuk achterbakse stront.![]()
Gewoon tegen je vriend zeggen dat zij je wil neuken, maakt die gast het uit, kan je haar alsnog neuken. Hou jij je vriend, en kan je ook nog eens legaal palen.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Dat jij sowieso de eerste keer al deed is voor mij een klein applaus waard.
Ja, in principe wel. Heb je ook altijd iets om hem mee te pwnen als die jou een keer met iets naait.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dit oogt als een van de beste oplossingen.
Maar ik denk dat m'n maat het niet tof gaat vinden als ik haar achteraf toch nog neuk
Kon ik het net zo goed meteen doen, niet ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef mrcool het volgende:
Lekker joh, roeren in een door je vriend uitgehold gat!
Puntje bij paaltje jongen, puntje bij paaltje...quote:
Nee dank je, dan liever niksquote:Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:
Je maatje partner in crime maken. Trio dus of wellicht een gangbang met meer vrienden ?
Dat zou wel een beetje vreemd zijn héquote:Op donderdag 28 december 2006 15:47 schreef mrcool het volgende:
Misschien is het wel een test van je vriend om te kijken hoe betrouwbaar je wel niet bent.
Waarom?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
gewoon neuken
Een echte vriend heeft begrip voor jouw situatie.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Waarom?
(nooit gedacht dat ik dat nog ooit zou vragen)
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een echte vriend heeft begrip voor jouw situatie.
Ik vind het eerder vreemd dat jij hierover na moet denken en het nodig vind er een topic over te openen...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje vreemd zijn hé
Daar komt ze toch wel in de buurt, alleen zijn ze waarschijnlijk wat kleiner.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef JanJanJan het volgende:
Als ze zulke lekkere tieten heeft als in je icoontje, dan zou ik d'r neuken
Ik vond het wel wat denkwerk waard.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd dat jij hierover na moet denken
Anders was er nou niks op Fok te beleven hèquote:en het nodig vind er een topic over te openen...
Ik begrijp je twijfel niet. Neuken zeg ik jequote:Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Daar komt ze toch wel in de buurt, alleen zijn ze waarschijnlijk wat kleiner.
omdat met je puddingbuks schieten lekker is.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Waarom?
(nooit gedacht dat ik dat nog ooit zou vragen)
Okquote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
omdat met je puddingbuks schieten lekker is.
uiteraard. zelfs homo's zijn het daarmee eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
omdat met je puddingbuks schieten lekker is.
Wie heeft deze regel verzonnen?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef PeuRac het volgende:
2) als het uit gaat neuk je dr pas als hij het goed vind
En wij doen daar niet zo moeilijk over.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
uiteraard. zelfs homo's zijn het daarmee eens.
De betrouwbaarheid van je relaas daargelaten...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef JediMindTricks het volgende:
Tjah, zoals de TT al zegt dus.
Vorige week een leuk feestje gehad, nogal wat gedronken, en m'n maat en zijn vriendin (nu 4 maandjes) waren er ook. Op gegeven moment moest die maat van me ff weg, en zat ik te kletsen met die vriendin van hem. Ik kende haar nog van vroeger (middelbare school), en we hadden wat oude herinneringen opgehaald.
Na een kwartier of zo zei ze tegen me "kom ik wil je wat laten zien", en zo gauw we de kamer uit waren zei ze "ik wil je nu" begon ze me te zoenen. Het overviel me, en kom pas na een paar seconde reageren, en zei dat ze het beter niet kon doen ivm die vriend dus. Toen zei ze tegen mij "Wacht maar op volgend jaar".
Nou zijn we met nieuw-jaar in diezelfde locatie, en mijn maat en haar vriendin gaan ook, en die vriendin heeft dus al op meerdere manier te kennen gegeven dat ze meer van me wil.
Nu zit ik uiteraard met het dillema: Neuken of niet![]()
Ik kan dit eigenlijk niet doen uit respect voor die vriend van me, maar aan de andere kant is zei gewoon veel te lekker om het erbij te laten
Wat zouden jullie doen
Waarom is HIJ fout? Die vriendin, die is hooguit fout.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De betrouwbaarheid van je relaas daargelaten...
Als ik die vriend was en je zou d'r neuken zou je in ieder geval een leven lang spijt hebben.
Kijk, als je nou hopeloos verliefd was enzo... Maar alleen effe voor de sex dat is wel erg laag.
Die vriendin ook, maar hij ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom is HIJ fout? Die vriendin, die is hooguit fout.
Dat is de vraag die ons bezighoudtquote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat flik je een vriend niet. Toch?
Die vraag houdt jou bezig, het antwoord is gewoon dat je zoiets een vriend van je niet flikt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is de vraag die ons bezighoudt
Ohquote:Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Die vraag houdt jou bezig, het antwoord is gewoon dat je zoiets een vriend van je niet flikt.
Ik ben iig blij dat je geen vriend van mij bent.quote:
Die man had waarschijnlijk gewoon gelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef PeuRac het volgende:
Of zoals de man die zijn vrouw doodschoot toen hij zijn beste vriend bij haar in bed vond (waargebeurd): "Kijk, hij kan er niks aan doen dat zij zo onweerstaanbaar is"
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat je geen vriend van mij bent.![]()
kan ik me ergens ook best in vinden...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef PeuRac het volgende:
Of zoals de man die zijn vrouw doodschoot toen hij zijn beste vriend bij haar in bed vond (waargebeurd): "Kijk, hij kan er niks aan doen dat zij zo onweerstaanbaar is"
waarom niet?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die vriendin ook, maar hij ook.
Dat flik je een vriend niet. Toch?
Denk dat je een verschil moet zien tussen een tijdelijk neukertje als vriendin (wat deze dame duidelijk is) en de moeder van je kinderen..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kan ik me ergens ook best in vinden...
Maar eerst die vriend in elkaar hengsten... Dan zien we wel weer verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
Jij neukte vaak met vrienden van je vriendje en ging daarna lekker nabeppen met je vriendje, die blijkbaar ook z'n eigen vrienden neukt?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik heb dat vaak genoeg gedaan om daarna dikke lol te hebben als we de ervaringen uitwisselde.
Was het maar zo gebeurdquote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een meisje geneukt wat een paar weken later de nieuwe vriendin van een goede vriend bleek te zijn![]()
we hebben het hem maar niet verteld.
En hoe reageerde die 'goede' vriend daarop ?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Kletz het volgende:
ik had sjans met een ex. Zij maakte het uit met haar vriendje (die mij ook kende en beschouwde als goede vriend) 6 uur later nadat ze het had uitgemaakt ging ik verder zeg maar.
2,5 jaar een leuke relatie gehad!
Zoiets had ik ongeveer... dat duurde 4 weken.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Kletz het volgende:
ik had sjans met een ex. Zij maakte het uit met haar vriendje (die mij ook kende en beschouwde als goede vriend) 6 uur later nadat ze het had uitgemaakt ging ik verder zeg maar.
2,5 jaar een leuke relatie gehad!
Oh, en vond je dat de ex jou ook had moeten verbouwen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zoiets had ik ongeveer... dat duurde 4 weken.
Ach, in ieder geval nog nooit zo verliefd geweest![]()
Argh, dit soort reacties moet je achterwege laten..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet. En daar komt nog bij dat ze dan vreemdgaat en de kans dat ze dat bij jou ook zal doen is dus aanwezig. Conclusie: vriend kwijt en niks om te neuken...
Dit soort dingen zijn dan weer veel beterquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Volgende keer boeit me niet zo, het is niet dat ik een relatie met haar wil of zoquote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klootzak of niet, maar vindt je het waard om daarvoor je vriendschap op spel te zetten? Plus het feit, hoe weet je dat ze het de volgende keer niet bij iemand anders doet?
Oke, ik vroeg het maar voor de zekerheid..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Volgende keer boeit me niet zo, het is niet dat ik een relatie met haar wil of zo
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, ik vroeg het maar voor de zekerheid..
Ik had een poging tót zeker niet tegen hem gehouden. Ik zou ook niet verontwaardigd zijn nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, en vond je dat de ex jou ook had moeten verbouwen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef bergkampf het volgende:
Gewoon tegen die vriend vertellen, zeggen dat je dr gewoon nog een beurt gaat geven en hem t advies geven haar te dumpen.
Maar als ik het voor het nieuwjaarsfeest tegen m'n maat vertel, zal zij niet meekomenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:58 schreef bergkampf het volgende:
Is het beste voor jullie allebei, weet hij ook weer hoe zij is en heb jij nog ff een lekker ritje in 2006 of een knallent begin van 2007
Maar je kan er maar beter niet verliefd op worden lijkt me zo!
Gebrek aan dierlijke aantrekkingskracht?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah hoor waarom gebeuren zulke dingen mij niet
Jij zou het dus wel gedaan hebben?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Je kan net zo goed als de TS iets uit je duim zuigen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Ohja dat is weer minder, hij hoort t wel te weten, anders ben je wel echt een matennaaier, en heeft hij onnodig lang met die sloerie.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar als ik het voor het nieuwjaarsfeest tegen m'n maat vertel, zal zij niet meekomen
Dus niks geen lekker ritje of knalled begin
Jaja die hebben we nu al wel gezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef arneaux het volgende:
Dat je er überhaubt over nadenkt betekend dat het óf geen vriend van je is, of jij geen vriend van hem bent.
Hangt ervan of of ze een slet is, en of ze lekker isquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jij zou het dus wel gedaan hebben?
Nee, ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Hangt ervan of of ze een slet is, en of ze lekker is
Zou er dan niet een kern van waarheid in-kunnen-zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jaja die hebben we nu al wel gezien.
Ik heb ook al besloten dat ik het niet doe zo lang zij iets met hem heeft, maar toch wil ik graag de meningen van anderen hierover horen
Maar goed,wat gebeurd er als jij drank op hebt en zij je op staat te geilen? Jij weet net zo goed als ik dat je dan met een ander kopje denkt.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jaja die hebben we nu al wel gezien.
Ik heb ook al besloten dat ik het niet doe zo lang zij iets met hem heeft, maar toch wil ik graag de meningen van anderen hierover horen
Ja, het is ook de waarheidquote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou er dan niet een kern van waarheid in-kunnen-zitten..
Dan moet ik het of voor Oud en nieuw vertellen aan m'n maat, of zorgen dat ik niet met haar alleen kan zijn die avond.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar goed,wat gebeurd er als jij drank op hebt en zij je op staat te geilen? Jij weet net zo goed als ik dat je dan met een ander kopje denkt.![]()
Ik denk dat veel mensen op dat feestje zelf, met wat drank op, zijn/haar kans hadden gegrepen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, het is ook de waarheid.
Vandaar ook m'n besluit.
Maar ben benieuwd hoe anderen op deze situatie zouden reageren.
Dat zou ik sowieso doen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan moet ik het of voor Oud en nieuw vertellen aan m'n maat, of zorgen dat ik niet met haar alleen kan zijn die avond.
Ik heb toch 4 seconden met haar kunnen zoenenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen op dat feestje zelf, met wat drank op, zijn/haar kans hadden gegrepen.
Ik heb toch niks gedaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Kogando het volgende:
Ik zou je kop eraf trekken als ik je vriend was.. maargoed, hangt er dus vanaf hoe goed je hem kan missen.
Kijk, je wil meerquote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb toch 4 seconden met haar kunnen zoenen![]()
![]()
+2 scherp.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:50 schreef Snuwerd het volgende:
Sluit een weddenschap met je vriend dat je zn chick kunt krijgen
soms zijn fratsen goed voor het bier-gehaltequote:Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
+2 scherp.
Zet er een krat bier op dat het je lukt.
Twee vliegen in 1 klap:
Je hebt het loeder genaaid en je bent een krat bier rijker.(die je dan wel ff moet delen met je vriend omdat hij zijn verdriet bij jou komt wegspoelen.
![]()
In welk kamp ?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef zipper4u het volgende:
Ook al is de verleiding groot (en je wim ook..) niet aan toe geven!!!
Waarom niet???
Simpel:
Mocht je die bitch pakken dan heb je kans dat ze jou gaat chanteren, of ze staat na 9 maanden voor je neus met een kleine...
Wat je kan doen is dit voorval melden aan je vriend, met de kans dat hij bij haar verhaal gaat halen en zij doet dan net alsof jij haar probeert te versieren.
Met andere woorden:
Zoek een vent of een ander grietje
Sterkte met je keuze
ja maar dan komt het raar over...., het zou dan iig geen beste vriend meer zijn, maar zou hem nooit meer willen zien..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef Jodocus1 het volgende:
Nee, dus. In mijn ogen ben je dan geen vriend. Zou wel mijn vriend inlichten en eventueel hopen op de situatie die Molluck schetst
Dat laatste is oplosbaar met een condoom.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef zipper4u het volgende:
Ook al is de verleiding groot (en je wim ook..) niet aan toe geven!!!
Waarom niet???
Simpel:
Mocht je die bitch pakken dan heb je kans dat ze jou gaat chanteren, of ze staat na 9 maanden voor je neus met een kleine...
Dat laatste ook, ik bedoel jij bent in de positie haar te chanteren, niet andersom. Wat wil ze zeggen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste is oplosbaar met een condoom.
Nou is eigenlijk wel een goed idee hoor. Bespaart je een hoop geld, de december maand is/was al duur genoeg. En zit nog steeds op die financiele meevaller te wachten uit de horoscoopquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, hou het even serieus allemaal.
als het een vriend is, zou ik het wel zeggen ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef Ikook het volgende:
En ga je dit nou tegen je vriend vertellen voor Oud&Nieuw of niet? Zou ik wel doen denk ik, al ben je dan niet verzekerd van een leuke avond mét je vriend. Maar dan ben jij in ieder geval wel af van dit kutgevoel en je merkt dan ook in hoeverre hij een echte vriend van je is. Neemt hij je serieus, dan kun je er van uit gaan dat je een goede beslissing genomen hebt door het hem te vertellen. En als ie reageert met 'je bent jaloers/jij wilt haar gewoon neuken/andere blabla' tja dan....kan ik me beter voorstellen dat je het alsnog doet aangezien hij jou niet serieus neemt.
Ik vind de opmerking van Snuwerd serieus goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, hou het even serieus allemaal.
Neequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb je d'r nou al geneukt?
Kortom,hij vertrouwd haar ook al niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:35 schreef JediMindTricks het volgende:
M'n vriend kennende gaat hij niet op die weddenschap in.
Haha, zou jij zo'n weddenschap aangaan met je een goede vriend dan? (er even vanuitgaande dat je een vriendin zou hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom,hij vertrouwd haar ook al niet.
Als je lang genoeg twijfeld hoef je daar niet meer over te beslissenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nee.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het voor of na morgen moet vertellen
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Mijn vriendin en ik kunnen alleen ongestoord vrijen op de eerste maandag van de maand, om 12:00.
Dan ontkent zij natuurlijk. Ze heeft nog niks fout gedaan. En daarbij heeft zij je toch vorig jaar al gezoend? 'Waarom heb je toen niks gezegt?' Dan moet die vriend het uitmaken, vertrouwend op jou. Vervolgens neuk jij dat mens 'six ways till sunday', je vriend komt erachter en denkt dan dat het gewoon een plannetje van je was om haar te 'legaal' te kunnen neuken. Als dit zo'n slet is, kán het bijna niet zo zijn dat jij de enige bent die ze pakt. Schakel een 'knappe' vriend in voor een kratje bier die haar test of ze bereid is om vreemd te gaan. Uiteraard mag jouw vriend die knappe gast niet kennen. Als ze toehapt zorg je dat hij daar achterkomt (wellicht weer via iemand anders), en het dus uitmaakt. Wacht een maandje, jouw vriend heeft inmiddels zijn verdriet wat verwerkt, en jij komt 'toevallig' zijn ex tegen. Dan kunnen jij en die slet een weekendje helemaal los gaan. Als je vriend er dan achter komt, zeg je gewoon dat je dronken was en dat dit maar weer bewijst wat voor een slet ze is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef MadMarco het volgende:
Vertel aan je vriend wat ze je voorstelde. Hij kan jou eerlijkheid vast waarderen.
Dat is nu juist wat ons mensen anders maakt dan dieren, wij hebben verstand gekregen. Als het een goeie vriend van je is, zul je hem kwijtraken als je verder gaat met deze meid. Zij is gewoon van de een naar de ander aan het vlinderen, harstikke leuk natuurlijk, maar jij moet echt een grens aangeven als de vriendschap met deze gozer je iets waard is. Je kan vast wel een leuke meid zelf vinden om mee te vrijen als het je daarom te doen is, van de meid van een vriend blijf je gewoon af. En als het uit is zou ik haar ook niet opzoeken, er zijn meiden genoeg die ook leuk (lekker whatever) zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook waarom ik haar afweerde..
Maar toch zit er iets instinctiefs in mij wat zegt "gewoon doen"
En dat nog eventjes in 24 uur proppenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef basm85 het volgende:
[..]
Dan ontkent zij natuurlijk. Ze heeft nog niks fout gedaan. En daarbij heeft zij je toch vorig jaar al gezoend? 'Waarom heb je toen niks gezegt?' Dan moet die vriend het uitmaken, vertrouwend op jou. Vervolgens neuk jij dat mens 'six ways till sunday', je vriend komt erachter en denkt dan dat het gewoon een plannetje van je was om haar te 'legaal' te kunnen neuken. Als dit zo'n slet is, kán het bijna niet zo zijn dat jij de enige bent die ze pakt. Schakel een 'knappe' vriend in voor een kratje bier die haar test of ze bereid is om vreemd te gaan. Uiteraard mag jouw vriend die knappe gast niet kennen. Als ze toehapt zorg je dat hij daar achterkomt (wellicht weer via iemand anders), en het dus uitmaakt. Wacht een maandje, jouw vriend heeft inmiddels zijn verdriet wat verwerkt, en jij komt 'toevallig' zijn ex tegen. Dan kunnen jij en die slet een weekendje helemaal los gaan. Als je vriend er dan achter komt, zeg je gewoon dat je dronken was en dat dit maar weer bewijst wat voor een slet ze is.
kost wat tijd en organistatie misschien, maar iets van deze strekking is de enige manier om haar te neuken en de vriendschap te behouden imho.
Dit is echt een goed idee!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef basm85 het volgende:
[..]
Dan ontkent zij natuurlijk. Ze heeft nog niks fout gedaan. En daarbij heeft zij je toch vorig jaar al gezoend? 'Waarom heb je toen niks gezegt?' Dan moet die vriend het uitmaken, vertrouwend op jou. Vervolgens neuk jij dat mens 'six ways till sunday', je vriend komt erachter en denkt dan dat het gewoon een plannetje van je was om haar te 'legaal' te kunnen neuken. Als dit zo'n slet is, kán het bijna niet zo zijn dat jij de enige bent die ze pakt. Schakel een 'knappe' vriend in voor een kratje bier die haar test of ze bereid is om vreemd te gaan. Uiteraard mag jouw vriend die knappe gast niet kennen. Als ze toehapt zorg je dat hij daar achterkomt (wellicht weer via iemand anders), en het dus uitmaakt. Wacht een maandje, jouw vriend heeft inmiddels zijn verdriet wat verwerkt, en jij komt 'toevallig' zijn ex tegen. Dan kunnen jij en die slet een weekendje helemaal los gaan. Als je vriend er dan achter komt, zeg je gewoon dat je dronken was en dat dit maar weer bewijst wat voor een slet ze is.
kost wat tijd en organistatie misschien, maar iets van deze strekking is de enige manier om haar te neuken en de vriendschap te behouden imho.
Maarreh,wat vind jouw vriendin er van eik??quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Mijn vriendin en ik kunnen alleen ongestoord vrijen op de eerste maandag van de maand, om 12:00.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maarreh,wat vind jouw vriendin er van eik??
Dat je die had heb je namelijk nog niet verteld en dat maakt de zaak toch anders.
Open er een topic overquote:Op zondag 31 december 2006 17:41 schreef dr.dunno het volgende:
eigenlijk hoort dit topic in KLB; TS klaagt over het feit dat, alhoewel hij weet dat vrienden elkaar niet bedriegen, de definitie van vriend zijn tegenwoordig zeer weinig betekenis heeft, daar iedereen elkaar tegenwoordig zo betitelt, terwijl men elkaar vroeger als vage kennis had betiteld.
zouden ze werkelijk zulke goede vrienden zijn, dan zouden we deze discussie niet hebben en zou TS naar die vriend van 'm zijn gegaan met wat z'n vriendin probeert op aan te sturen.
breezah-generatie...
jij hebt kennelijk problemen met hetzij de definitie van vriend in relatie tot wat maatschappelijk aanvaardbaar is m.b.t. vreemdgaan met relaties van vrienden, hetzij met het opkomen voor je echte vrienden als zij achter hun rug om bedrogen worden.quote:
Dudequote:Op zondag 31 december 2006 17:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij hebt kennelijk problemen met hetzij de definitie van vriend in relatie tot wat maatschappelijk aanvaardbaar is m.b.t. vreemdgaan met relaties van vrienden, hetzij met het opkomen voor je echte vrienden als zij achter hun rug om bedrogen worden.
jij hebt het probleem en kennelijk weet je nog steeds niet voldoende om de knoop nu eindelijk eens door te hakken; ben je mentaal gehandicapped of zeggen wij allemaal dingen die je niet wilt horen (zoals aanmoediging om 'dat lekkere wijf' compleet kapot te scheuren)?
ik snap 't probleem niet hoor
Nou inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 14:14 schreef bolletje_25 het volgende:
Heb je nou geneukt of niet?
Dat lijkt me toch duidelijk ofniet...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef JediMindTricks het volgende:
Nee, er is (gelukkig) niks gebeurt vannacht.
Ik heb m'n best gedaan niet teveel bij haar in de buurt te zijn, en al helemaal niet alleen met haar.
Ben ik nu homo![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:07 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch duidelijk ofniet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |