abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44793811
Tjah, zoals de TT al zegt dus.

Vorige week een leuk feestje gehad, nogal wat gedronken, en m'n maat en zijn vriendin (nu 4 maandjes) waren er ook. Op gegeven moment moest die maat van me ff weg, en zat ik te kletsen met die vriendin van hem. Ik kende haar nog van vroeger (middelbare school), en we hadden wat oude herinneringen opgehaald.

Na een kwartier of zo zei ze tegen me "kom ik wil je wat laten zien", en zo gauw we de kamer uit waren zei ze "ik wil je nu" begon ze me te zoenen. Het overviel me, en kom pas na een paar seconde reageren, en zei dat ze het beter niet kon doen ivm die vriend dus. Toen zei ze tegen mij "Wacht maar op volgend jaar ".

Nou zijn we met nieuw-jaar in diezelfde locatie, en mijn maat en haar vriendin gaan ook, en die vriendin heeft dus al op meerdere manier te kennen gegeven dat ze meer van me wil.

Nu zit ik uiteraard met het dillema: Neuken of niet

Ik kan dit eigenlijk niet doen uit respect voor die vriend van me, maar aan de andere kant is zei gewoon veel te lekker om het erbij te laten

Wat zouden jullie doen
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44793861
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...

edit: en geen topics openen die pas ook nog door iemand anders geopend zijn...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44793872
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
pi_44793887
quote:
Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaat
pi_44793900
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dat komt ongeveer op hetzelfde neer als meteen neuken waardoor het later uitgaat
Ja maar dan ben jij de schuldige en anders niet
pi_44793910
Nee, dus. In mijn ogen ben je dan geen vriend. Zou wel mijn vriend inlichten en eventueel hopen op de situatie die Molluck schetst
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_44793916
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja maar dan ben jij de schuldige en anders niet
Ik denk dat als ik hem vertel dat z'n vriendin mij heeft gezoend en meer wil, en ik nadat het uitgaat met haar neuk, ik me net zo schuldig voel
pi_44793929
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet. En daar komt nog bij dat ze dan vreemdgaat en de kans dat ze dat bij jou ook zal doen is dus aanwezig. Conclusie: vriend kwijt en niks om te neuken...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_44793945
Ik zou het ook niet doen, ben laatst in een soortgelijke situatie terecht gekomen toen ik nog 100% vrijgezel was. Heb ik het ook niet gedaan
pi_44793949
Gewoon doen........
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44793967
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet.
Ja dat is dus ook waarom ik haar afweerde..

Maar toch zit er iets instinctiefs in mij wat zegt "gewoon doen"
  donderdag 28 december 2006 @ 14:54:33 #12
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_44794015
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen is het enige juiste wat je kan doen.
pi_44794023
Ik heb er geen spijt van gehad :p
pi_44794059
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen is het enige juiste wat je kan doen.
So true.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_44794062
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
Genoeg lekkere vrouwen op de wereld. Goede vrienden zijn vele malen zeldzamer. Haar afwijzen en vriend inlichten wat voor ho3r hij aan de haak heeft geslagen.
Dat is volgens mij ook de beste oplossing. En dan kan ik daarnaa nog altijd zien
pi_44794122
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Praat er eens met die vriend van je over dan gaat dat gevoel wel weer weg.
pi_44794208
Als het een goede vriend van je is zou ik wel vertellen wat voor hoer hij nou weer aan de haak geslagen heeft. Zulke hoeren lopen alleen maar te stoken tussen vrienden onderling, lijkt wel alsof iedere vriendengroep er vroeg of laat mee te maken krijgt. Vrienden voor vrouwen zou ik zeggen.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:01:10 #18
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_44794218
Of je houd gewoon je mond dicht. Sommige vrouwen kunnen erg onverwachts uit de hoek komen. Zeg jij dat zij begon, beweerd zij het tegendeel.

Ordinair neuken is best oke, maar als jij daardoor een goede vriend op het spel zet. (Zelfs nadat het uit zou zijn...) FOUT!
  donderdag 28 december 2006 @ 15:05:08 #19
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_44794335
Gewoon doen joh. Als ze lekker is, en blijkbaar ook geil, is er niets mis mee. Ze wil het zelf, zij neemt initiatief, maar vraag wel ff aan d'r of ze het d'r vriend gaat vertellen daarna.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_44794338
Maar als ik m'n mond dicht houd, kom ik haar rond 00.00 tegen met m'n zatte kop en kan ik niet instaan voor de gevolgen.
pi_44794350
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef LasTeR het volgende:
Gewoon doen joh. Als ze lekker is, en blijkbaar ook geil, is er niets mis mee. Ze wil het zelf, zij neemt initiatief, maar vraag wel ff aan d'r of ze het d'r vriend gaat vertellen daarna.
Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks van
  donderdag 28 december 2006 @ 15:06:04 #22
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_44794361
Gewoon niks doen, niet neuken en ook niks vertellen, eerlijk dude ik ken dergelijke situaties uit het verleden, lopen alleen maar slecht af..
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_44794383
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ze had dus al duidelijk "Het blijft tussen ons" gezegd, maar op een of andere manier geloof ik er niks van
Lekker belangrijk of dat het tussen jullie blijft, je bent en blijft een backstabber als je het doet, lijkt me iets belangrijker...
pi_44794413
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Maar als ik m'n mond dicht houd, kom ik haar rond 00.00 tegen met m'n zatte kop en kan ik niet instaan voor de gevolgen.
Oh oh, zie hier het slechte excuus ooit, zat zijn!
pi_44794495
zulke goede vrienden zijn jullie blijkbaar niet
anders zou je er niet eens over na moeten denken
Vive al máximo
pi_44794519
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef Vida het volgende:
zulke goede vrienden zijn jullie blijkbaar niet
anders zou je er niet eens over na moeten denken
Eigenlijk heb je daar gewoon gelijk in
pi_44794629
wat niet weet wat niet deert
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:14:46 #28
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44794630
Shiiiiit, met wat voor mensen ga jij om zeg. Je maat heeft een wijf wat met zijn vrienden wil neuken, jij zegt niks en piekert er zelfs nog over om het te doen, zij heeft niet eens het fatsoen om een neuker te zoeken die haar vriendje niet kent, jij zou haar zelfs nog neuken nadat haar (jouw!) vriend haar gedumpt zou hebben, ik vind het vrij triest allemaal.

Maar ja, that's what friends are for, right?
power to the people
  donderdag 28 december 2006 @ 15:15:18 #29
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44794646
Het primitieve oerinstinct in mij vertelt dat je haar mag neuken. Doe je het niet, dan ben je geen echte man.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_44794685
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef beestjuh het volgende:
Shiiiiit, met wat voor mensen ga jij om zeg. Je maat heeft een wijf wat met zijn vrienden wil neuken, jij zegt niks en piekert er zelfs nog over om het te doen, zij heeft niet eens het fatsoen om een neuker te zoeken die haar vriendje niet kent, jij zou haar zelfs nog neuken nadat haar (jouw!) vriend haar gedumpt zou hebben, ik vind het vrij triest allemaal.

Ja, als je het zo verteld..
pi_44794721
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:16 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ja, als je het zo verteld..
Zo is het nou eenmaal... Maar blijkbaar loop jij liever je pik achterna dan dat je loyaal bent...
pi_44794799
Als TS ze neukt dan is het een zielig ventje. En als je dan mijn "beste vriend' zou zijn dan verbouw ik heel je gezicht. En dat meen ik Mja doe wat je niet laten kan....
pi_44794806
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:17 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zo is het nou eenmaal... Maar blijkbaar loop jou liever je pik achterna dan dat je loyaal bent...
Nee eigenlijk helemaal niet.

Dat is dus ook de rede dat ik het niet zou doen.

Maar de rede waarom het zo verleidelijk is, is dat ik haar nog van vroeger ken, leuke dingen met haar heb meegemaakt, en er toen ook al een soort mysterieuze aantrekkingskracht was. Nu is ze wat jaartjes ouder en mooier, en komt dat gevoel weer terug.

Ik had het toen eigenlijk gewoon moeten doen, denk ik
pi_44794847
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef AcidBurner het volgende:
Als TS ze neukt dan is het een zielig ventje. En als je dan mijn "beste vriend' zou zijn dan verbouw ik heel je gezicht. En dat meen ik Mja doe wat je niet laten kan....
En wat doe je dan met je vriendin?
  donderdag 28 december 2006 @ 15:22:13 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44794865
Bekijk het zo: doe het en je hebt er 2x plezier van. Je hebt haar genaaid en je vriend.

Overigens geloof ik geen flikker van dit JMT topique
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 28 december 2006 @ 15:22:29 #36
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44794871
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:14 schreef beestjuh het volgende:

Dit zijn nou typisch schijnheilige reacties, en ik heb geen vooroordeel - maar je bent zeker een vrouw? Kijk, een vrouw maakt het er naar, zij fantaseren erover. Dat zij een voorstel doen is hun keuze, wij mannen maken de keus ja/nee. In dit geval vraagt de TS een publieke opinie om zijn keuze eenvoudiger te maken. En vele vrouwen gaan vreemd, en dat kunnen zij niet zonder mannen. Mannen met en zonder een relatie. Welcome to the real world.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:22:57 #37
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44794888
Je bent een projectje geworden
Vampire Romance O+
pi_44794894
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:21 schreef Molluck het volgende:

[..]

En wat doe je dan met je vriendin?
Daar kijk ik niet meer naar om...simpel. Maar van mijn beste vriend verwacht ik meer klasse.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:23:23 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44794907
Laat die vriend dit topic lezen 14.gif
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 28 december 2006 @ 15:23:46 #40
153515 JvdK
This Side Up
pi_44794920
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Nee eigenlijk helemaal niet.

Dat is dus ook de rede dat ik het niet zou doen.

Maar de rede waarom het zo verleidelijk is, is dat ik haar nog van vroeger ken, leuke dingen met haar heb meegemaakt, en er toen ook al een soort mysterieuze aantrekkingskracht was. Nu is ze wat jaartjes ouder en mooier, en komt dat gevoel weer terug.

Ik had het toen eigenlijk gewoon moeten doen, denk ik
Aaah joh..
Als het zo'n slut is dan maakt jouw goede vriend het ook niet uit, ik bedoel samen alles delen toch?
Misschien kan je er wel een trio aanbinden...
Daarom heb ik geen goede vrienden
Afblijven van mijn fleesch! !@#$EINS!!!
Gewoon proberen..
pi_44794923
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef Nembrionic het volgende:

Overigens geloof ik geen flikker van dit JMT topique
Dit is een van m'n uitzonderingen waarbij ik serieus ben

Heb je me al eens vaker zo'n grote OP zien typen?
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 15:24:06 #42
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44794927
Vraag eerst eens hoe open hun relatie is.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_44794943
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef jpg97 het volgende:
Laat die vriend dit topic lezen 14.gif
Gelukkig zit hij niet op Fok (hoop ik )
  donderdag 28 december 2006 @ 15:24:48 #44
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_44794950
Voortplantingsdrang is het oudste instinct in de natuur. vecht er niet tegen! plant u voort!

oftewel gewoon neuken, blijkbaar WIL dat mens vreemd gaan, en wedden dat ze wel iemand anders vindt als jij het niet doet
Trying is the first step towards failure
  donderdag 28 december 2006 @ 15:25:06 #45
163122 Etjo
Schoonheid van de nacht
pi_44794962
gewoon doen, je leeft maar 1 keer.
" I'm not that sad, but I'm sad enough "
Listen, trust me, your face is ugly..
pi_44795023
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef Broodjevlees het volgende:
Voortplantingsdrang is het oudste instinct in de natuur. vecht er niet tegen! plant u voort!

oftewel gewoon neuken, blijkbaar WIL dat mens vreemd gaan, en wedden dat ze wel iemand anders vindt als jij het niet doet
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:25 schreef Etjo het volgende:
gewoon doen, je leeft maar 1 keer.
Jullie maken het er niet makkelijker op
pi_44795039
Draai de rollen eens om. Zou jij het erg vinden als een van je vrienden jouw vriendin zou naaien, als zij het initiatief nam?

En inderdaad, of jij naait haar of iemand anders naait haar, maar vast staat dat ze niet trouw aan haar vriend is of zal zijn. Het probleem is dus: naai jij die vriend van je, of niet?
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_44795060
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:27 schreef Unity het volgende:
Draai de rollen eens om. Zou jij het erg vinden als een van je vrienden jouw vriendin zou naaien, als zij het initiatief nam?
Ja.

donderdag 28 december 2006 @ 15:28:18 #49
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_44795070
dit topic is echt te mooi
maar ik zou er niet neuken. en ik weet wel dat je mannen/jagers instinct zegt pakken wat je pakken kan maar kvind niet dat je dat een vriend kan aandoen. ik zou je vriend wel inlichten dat er vriendin misschien ontrouw is en er daarna neuken.
Computer Says No
pi_44795071
Doen, video van maken en hier posten! Die link doorsturen naar die vriend en vragen of hij een video wil maken van als hij je inelkaar trapt!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44795095
Watje, het goede antwoord zou zijn: "boeit me geen flikker!". Dán had je haar mogen naaien. Helaas heb je nu je rechten verspeeld.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_44795116
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef Unity het volgende:
Watje, het goede antwoord zou zijn: "boeit me geen flikker!". Dán had je haar mogen naaien. Helaas heb je nu je rechten verspeeld.
Haha ja het zou me dus wel boeien.

Als het me niet zou boeien had ik dit topic niet hoeven openen, hè
pi_44795149
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef Bolter het volgende:
Doen, video van maken en hier posten! Die link doorsturen naar die vriend en vragen of hij een video wil maken van als hij je inelkaar trapt!
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  donderdag 28 december 2006 @ 15:31:12 #54
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44795170
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:22 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

Dit zijn nou typisch schijnheilige reacties, en ik heb geen vooroordeel - maar je bent zeker een vrouw? Kijk, een vrouw maakt het er naar, zij fantaseren erover. Dat zij een voorstel doen is hun keuze, wij mannen maken de keus ja/nee. In dit geval vraagt de TS een publieke opinie om zijn keuze eenvoudiger te maken. En vele vrouwen gaan vreemd, en dat kunnen zij niet zonder mannen. Mannen met en zonder een relatie. Welcome to the real world.
Hoezo schijnheilig? Alsof ik ooit zo'n sneue actie zou plannen.

Vreemdgaan a la, maar niet met het wijf van je zogenaamd beste vriend... ach eigenlijk moet jmt het gewoon doen he. Is ie ze aan het begin van het nieuwe jaar mooi allebei kwijt!
power to the people
  donderdag 28 december 2006 @ 15:31:57 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44795188
Als je verstand in je pik zit TS wordt het gewoon neuken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44795193
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:31 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Hoezo schijnheilig? Alsof ik ooit zo'n sneue actie zou plannen.

Vreemdgaan a la, maar niet met het wijf van je zogenaamd beste vriend... ach eigenlijk moet jmt het gewoon doen he. Is ie ze aan het begin van het nieuwe jaar mooi allebei kwijt!
boehoeeeeee huilieeee
pi_44795210
Als je mijn vriend was, had ik je een harde knal voor je kanes gegeven. Jij stuk achterbakse stront.
Gewoon tegen je vriend zeggen dat zij je wil neuken, maakt die gast het uit, kan je haar alsnog neuken. Hou jij je vriend, en kan je ook nog eens legaal palen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44795218
Wat een dilemma, ik zou ook die mannelijkheid van me moeten onderdrukken hiervoor. Dat jij sowieso de eerste keer al deed is voor mij een klein applaus waard.

Maar goed, ethisch gezien kun je 't natuurlijk niet maken ten opzichte van die vriend en dien je het hem juist te vertellen. Mocht hij het niet geloven van je, dan wordt de situatie nog wel een stuk lastiger, maar dat is nu nog niet aan de orde.
pi_44795244
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je mijn vriend was, had ik je een harde knal voor je kanes gegeven. Jij stuk achterbakse stront.
Gewoon tegen je vriend zeggen dat zij je wil neuken, maakt die gast het uit, kan je haar alsnog neuken. Hou jij je vriend, en kan je ook nog eens legaal palen.
Dit oogt als een van de beste oplossingen.

Maar ik denk dat m'n maat het niet tof gaat vinden als ik haar achteraf toch nog neuk

Kon ik het net zo goed meteen doen, niet ?
  donderdag 28 december 2006 @ 15:33:43 #60
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_44795247
Beestjuh je bent een schat!
pi_44795394
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Dat jij sowieso de eerste keer al deed is voor mij een klein applaus waard.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:39:26 #62
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_44795445
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef CrazyTaxi het volgende:
Beestjuh je bent een schat!
wtf!
power to the people
pi_44795483
Heb je altijd zo'n fantasie of ben je gewoon dit jaar een tikkie vroeg begonnen met het oudejaars-zuipen?
Gelukkig zonder haar
pi_44795497
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:33 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dit oogt als een van de beste oplossingen.

Maar ik denk dat m'n maat het niet tof gaat vinden als ik haar achteraf toch nog neuk

Kon ik het net zo goed meteen doen, niet ?
Ja, in principe wel. Heb je ook altijd iets om hem mee te pwnen als die jou een keer met iets naait.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44795570
Lekker joh, roeren in een door je vriend uitgehold gat!
pi_44795612
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef mrcool het volgende:
Lekker joh, roeren in een door je vriend uitgehold gat!
pi_44795664
Je maatje partner in crime maken. Trio dus of wellicht een gangbang met meer vrienden ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_44795675
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:44 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Puntje bij paaltje jongen, puntje bij paaltje...
pi_44795689
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:46 schreef Jodocus1 het volgende:
Je maatje partner in crime maken. Trio dus of wellicht een gangbang met meer vrienden ?
Nee dank je, dan liever niks
pi_44795690
Misschien is het wel een test van je vriend om te kijken hoe betrouwbaar je wel niet bent.
pi_44795745
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:47 schreef mrcool het volgende:
Misschien is het wel een test van je vriend om te kijken hoe betrouwbaar je wel niet bent.
Dat zou wel een beetje vreemd zijn hé
  donderdag 28 december 2006 @ 15:49:05 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44795750
gewoon neuken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_44795766
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
gewoon neuken
Waarom?

(nooit gedacht dat ik dat nog ooit zou vragen)
pi_44795787
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Waarom?

Een echte vriend heeft begrip voor jouw situatie.
pi_44795793
Als ze zulke lekkere tieten heeft als in je icoontje, dan zou ik d'r neuken
*verwijderd door Admin*
pi_44795836
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Een echte vriend heeft begrip voor jouw situatie.
Die moet ik onthouden ..

"Ja, maar bekijk het nou eens van mijn kant!"
pi_44795842
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dat zou wel een beetje vreemd zijn hé
Ik vind het eerder vreemd dat jij hierover na moet denken en het nodig vind er een topic over te openen...
pi_44795852
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:50 schreef JanJanJan het volgende:
Als ze zulke lekkere tieten heeft als in je icoontje, dan zou ik d'r neuken
Daar komt ze toch wel in de buurt, alleen zijn ze waarschijnlijk wat kleiner.
pi_44795870
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik vind het eerder vreemd dat jij hierover na moet denken
Ik vond het wel wat denkwerk waard.
quote:
en het nodig vind er een topic over te openen...
Anders was er nou niks op Fok te beleven hè
pi_44795905
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:51 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Daar komt ze toch wel in de buurt, alleen zijn ze waarschijnlijk wat kleiner.
Ik begrijp je twijfel niet. Neuken zeg ik je
*verwijderd door Admin*
  donderdag 28 december 2006 @ 15:53:46 #81
45206 Pietverdriet
pi_44795911
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Waarom?

omdat met je puddingbuks schieten lekker is.
pi_44796009
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ok
pi_44796041
Dr zijn 2 regels die hier gelden:

1) je neukt nooit de vriendin van je vriend

2) als het uit gaat neuk je dr pas als hij het goed vind
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44796081
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

uiteraard. zelfs homo's zijn het daarmee eens.
pi_44796105
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef PeuRac het volgende:

2) als het uit gaat neuk je dr pas als hij het goed vind
Wie heeft deze regel verzonnen?
  donderdag 28 december 2006 @ 15:59:56 #86
45206 Pietverdriet
pi_44796132
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef SlimShady het volgende:

[..]

uiteraard. zelfs homo's zijn het daarmee eens.
En wij doen daar niet zo moeilijk over.
pi_44796324
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef JediMindTricks het volgende:
Tjah, zoals de TT al zegt dus.

Vorige week een leuk feestje gehad, nogal wat gedronken, en m'n maat en zijn vriendin (nu 4 maandjes) waren er ook. Op gegeven moment moest die maat van me ff weg, en zat ik te kletsen met die vriendin van hem. Ik kende haar nog van vroeger (middelbare school), en we hadden wat oude herinneringen opgehaald.

Na een kwartier of zo zei ze tegen me "kom ik wil je wat laten zien", en zo gauw we de kamer uit waren zei ze "ik wil je nu" begon ze me te zoenen. Het overviel me, en kom pas na een paar seconde reageren, en zei dat ze het beter niet kon doen ivm die vriend dus. Toen zei ze tegen mij "Wacht maar op volgend jaar ".

Nou zijn we met nieuw-jaar in diezelfde locatie, en mijn maat en haar vriendin gaan ook, en die vriendin heeft dus al op meerdere manier te kennen gegeven dat ze meer van me wil.

Nu zit ik uiteraard met het dillema: Neuken of niet

Ik kan dit eigenlijk niet doen uit respect voor die vriend van me, maar aan de andere kant is zei gewoon veel te lekker om het erbij te laten

Wat zouden jullie doen
De betrouwbaarheid van je relaas daargelaten...

Als ik die vriend was en je zou d'r neuken zou je in ieder geval een leven lang spijt hebben.

Kijk, als je nou hopeloos verliefd was enzo... Maar alleen effe voor de sex dat is wel erg laag.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 28 december 2006 @ 16:07:30 #88
45206 Pietverdriet
pi_44796389
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

De betrouwbaarheid van je relaas daargelaten...

Als ik die vriend was en je zou d'r neuken zou je in ieder geval een leven lang spijt hebben.

Kijk, als je nou hopeloos verliefd was enzo... Maar alleen effe voor de sex dat is wel erg laag.
Waarom is HIJ fout? Die vriendin, die is hooguit fout.
pi_44796423
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom is HIJ fout? Die vriendin, die is hooguit fout.
Die vriendin ook, maar hij ook.

Dat flik je een vriend niet. Toch?
pi_44796468
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:

Dat is de vraag die ons bezighoudt
pi_44796551
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dat is de vraag die ons bezighoudt
Die vraag houdt jou bezig, het antwoord is gewoon dat je zoiets een vriend van je niet flikt.
pi_44796563
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef mrcool het volgende:

[..]

Die vraag houdt jou bezig, het antwoord is gewoon dat je zoiets een vriend van je niet flikt.
Oh
pi_44796630
Of zoals de man die zijn vrouw doodschoot toen hij zijn beste vriend bij haar in bed vond (waargebeurd): "Kijk, hij kan er niks aan doen dat zij zo onweerstaanbaar is"
pi_44796660
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:12 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Oh
Ik ben iig blij dat je geen vriend van mij bent.
pi_44796666
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef PeuRac het volgende:
Of zoals de man die zijn vrouw doodschoot toen hij zijn beste vriend bij haar in bed vond (waargebeurd): "Kijk, hij kan er niks aan doen dat zij zo onweerstaanbaar is"
Die man had waarschijnlijk gewoon gelijk
pi_44796674
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik ben iig blij dat je geen vriend van mij bent.
Ik ook
pi_44796699
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef PeuRac het volgende:
kan ik me ergens ook best in vinden...

Maar eerst die vriend in elkaar hengsten... Dan zien we wel weer verder.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:16:37 #98
45206 Pietverdriet
pi_44796718
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Die vriendin ook, maar hij ook.

waarom niet?
Ik heb dat vaak genoeg gedaan om daarna dikke lol te hebben als we de ervaringen uitwisselde.
pi_44796743
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ik ook
  donderdag 28 december 2006 @ 16:17:48 #100
45206 Pietverdriet
pi_44796758
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

kan ik me ergens ook best in vinden...

Maar eerst die vriend in elkaar hengsten... Dan zien we wel weer verder.
Denk dat je een verschil moet zien tussen een tijdelijk neukertje als vriendin (wat deze dame duidelijk is) en de moeder van je kinderen..
  donderdag 28 december 2006 @ 16:17:53 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_44796762
Je moet je afvragen of een inwisselbare fuck meer waard is dan een waarschijnlijk moeilijker inwisselbare vriendschap. Of je moet die gozer niet echt als vriend beschouwen en lak hebben aan zijn (eer)gevoel .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_44796786
Okay, ik heb besloten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:18:47 #103
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_44796790
Wederom: er is maar 1 oplossing de juiste en die weet je wel. Een keer neuken weegt echt niet tegen vriendschap op.

De enige uitzonderingen die hierop te bedenken zijn:
- het is een extreem lekker wijf, met daarbij:
- je hebt nog nooit geneukt en je vriend heeft vrouwen te over.. en of die vriend van jou is eigenlijk geen vriend en zou het zo ook bij jou flikken.

Als beide uitzonderingen niet gelden is het niet goed te lullen.
pi_44796837
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waarom niet?
Ik heb dat vaak genoeg gedaan om daarna dikke lol te hebben als we de ervaringen uitwisselde.
Jij neukte vaak met vrienden van je vriendje en ging daarna lekker nabeppen met je vriendje, die blijkbaar ook z'n eigen vrienden neukt?

Dat lijkt me sterk, maar dat is wat ik hier uit begrijp. Zou je het even kunnen verduidelijken alsjeblieft?
pi_44796865
Ik heb trouwens wel eens een meisje geneukt wat een paar weken later de nieuwe vriendin van een goede vriend bleek te zijn we hebben het hem maar niet verteld.
pi_44796893
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een meisje geneukt wat een paar weken later de nieuwe vriendin van een goede vriend bleek te zijn we hebben het hem maar niet verteld.
Was het maar zo gebeurd
pi_44796947
ik had sjans met een ex. Zij maakte het uit met haar vriendje (die mij ook kende en beschouwde als goede vriend) 6 uur later nadat ze het had uitgemaakt ging ik verder zeg maar.

2,5 jaar een leuke relatie gehad!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_44796967
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Kletz het volgende:
ik had sjans met een ex. Zij maakte het uit met haar vriendje (die mij ook kende en beschouwde als goede vriend) 6 uur later nadat ze het had uitgemaakt ging ik verder zeg maar.

En hoe reageerde die 'goede' vriend daarop ?
pi_44797091
hij beschouwde mij als een goede vriend. Hij was gewoon een jongen die ik kende uit de kroeg die goed bevriend was met een goede vriend van mij. Maar ja ik had zin om te neuken en zij blijkbaar ook. Waarom ook niet.

We hadden kunnen bekken toen zij nog wat had. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik ga niet vreemd en gan niet zoenen met iemand die nog een vriend heeft. > principe kwestie.

moraal > niet neuken met iemand die nog een vriend heeft. (maakt niet uit of het een goede vriend is)
Wat al eerder hier gezegd is > als een wijf eenmaal vreemd gaat met jou > gaat ze ook vreemd als jullie wat gaan krijgen zeg maar.

Wil je niks met dat wijf > gewoon neuken > even goede vrienden.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_44797209
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Kletz het volgende:

Zoiets had ik ongeveer... dat duurde 4 weken.

Ach, in ieder geval nog nooit zo verliefd geweest
  donderdag 28 december 2006 @ 16:38:24 #111
45206 Pietverdriet
pi_44797391
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zoiets had ik ongeveer... dat duurde 4 weken.

Ach, in ieder geval nog nooit zo verliefd geweest
Oh, en vond je dat de ex jou ook had moeten verbouwen?
  donderdag 28 december 2006 @ 16:41:11 #112
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_44797452
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet. En daar komt nog bij dat ze dan vreemdgaat en de kans dat ze dat bij jou ook zal doen is dus aanwezig. Conclusie: vriend kwijt en niks om te neuken...
Argh, dit soort reacties moet je achterwege laten..
quote:
Dit soort dingen zijn dan weer veel beter
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  donderdag 28 december 2006 @ 16:43:12 #113
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_44797514
De vrienden die ik ken zouden het trouwens worst wezen. Maar relaties zijn dan ook taboe.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  Redactie Games donderdag 28 december 2006 @ 16:45:15 #114
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_44797574
Klootzak of niet, maar vindt je het waard om daarvoor je vriendschap op spel te zetten? Plus het feit, hoe weet je dat ze het de volgende keer niet bij iemand anders doet?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_44797585
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klootzak of niet, maar vindt je het waard om daarvoor je vriendschap op spel te zetten? Plus het feit, hoe weet je dat ze het de volgende keer niet bij iemand anders doet?
Volgende keer boeit me niet zo, het is niet dat ik een relatie met haar wil of zo
  Redactie Games donderdag 28 december 2006 @ 16:46:52 #116
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_44797609
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Volgende keer boeit me niet zo, het is niet dat ik een relatie met haar wil of zo
Oke, ik vroeg het maar voor de zekerheid..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_44797853
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oke, ik vroeg het maar voor de zekerheid..
pi_44799261
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh, en vond je dat de ex jou ook had moeten verbouwen?
Ik had een poging tót zeker niet tegen hem gehouden. Ik zou ook niet verontwaardigd zijn nee.
pi_44799423
Als haar vriend een maat van je is, niet doen. Vrienden en vriendinnen zijn belangrijker dan vrouwen.

Als 't geen maat van je is, neuken.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:52:53 #120
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44801164
Wat een vriend bij jij zeg.

Vertellen aan die vriend van je, en die slet gauw vergeten (makkelijker gezegd dan gedaan)
Ado is the pride of Holland!
pi_44801217
Maar wat nou als dat meisje helemaal niet zo is, en dit een uitzondering was?

Als ik het vertel tegen m'n vriend maakt hij het waarschijnlijk uit met haar, terwijl dat misschien helemaal niet hoeft?
  donderdag 28 december 2006 @ 18:55:53 #122
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44801256
Terwijl dat niet hoeft? Ze wil een ander neuken...

Gewoon tegen die vriend vertellen, zeggen dat je dr gewoon nog een beurt gaat geven en hem t advies geven haar te dumpen.
pi_44801274
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef bergkampf het volgende:

Gewoon tegen die vriend vertellen, zeggen dat je dr gewoon nog een beurt gaat geven en hem t advies geven haar te dumpen.
.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:58:25 #124
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44801333
Is het beste voor jullie allebei, weet hij ook weer hoe zij is en heb jij nog ff een lekker ritje in 2006 of een knallent begin van 2007

Maar je kan er maar beter niet verliefd op worden lijkt me zo!
pi_44801376
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:58 schreef bergkampf het volgende:
Is het beste voor jullie allebei, weet hij ook weer hoe zij is en heb jij nog ff een lekker ritje in 2006 of een knallent begin van 2007

Maar je kan er maar beter niet verliefd op worden lijkt me zo!
Maar als ik het voor het nieuwjaarsfeest tegen m'n maat vertel, zal zij niet meekomen

Dus niks geen lekker ritje of knalled begin
pi_44801591
Jah hoor waarom gebeuren zulke dingen mij niet
pi_44801677
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Gebrek aan dierlijke aantrekkingskracht?
pi_44801735
quote:
Jij zou het dus wel gedaan hebben?
pi_44801769
quote:

Je kan net zo goed als de TS iets uit je duim zuigen hoor.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:15:19 #130
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44801870
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Maar als ik het voor het nieuwjaarsfeest tegen m'n maat vertel, zal zij niet meekomen

Dus niks geen lekker ritje of knalled begin
Ohja dat is weer minder, hij hoort t wel te weten, anders ben je wel echt een matennaaier, en heeft hij onnodig lang met die sloerie.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:15:56 #131
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44801887
Dat je er überhaubt over nadenkt betekend dat het óf geen vriend van je is, of jij geen vriend van hem bent.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44802000
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef arneaux het volgende:
Dat je er überhaubt over nadenkt betekend dat het óf geen vriend van je is, of jij geen vriend van hem bent.
Jaja die hebben we nu al wel gezien.

Ik heb ook al besloten dat ik het niet doe zo lang zij iets met hem heeft, maar toch wil ik graag de meningen van anderen hierover horen
pi_44802056
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Jij zou het dus wel gedaan hebben?
Hangt ervan of of ze een slet is, en of ze lekker is
pi_44802082
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Hangt ervan of of ze een slet is, en of ze lekker is
Nee, ja.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:21:49 #135
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44802111
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ik heb ook al besloten dat ik het niet doe zo lang zij iets met hem heeft, maar toch wil ik graag de meningen van anderen hierover horen
Zou er dan niet een kern van waarheid in-kunnen-zitten. .
pi_44802122
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Maar goed,wat gebeurd er als jij drank op hebt en zij je op staat te geilen? Jij weet net zo goed als ik dat je dan met een ander kopje denkt.
pi_44802140
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef arneaux het volgende:

[..]

Zou er dan niet een kern van waarheid in-kunnen-zitten. .
Ja, het is ook de waarheid .

Vandaar ook m'n besluit .

Maar ben benieuwd hoe anderen op deze situatie zouden reageren.
pi_44802168
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar goed,wat gebeurd er als jij drank op hebt en zij je op staat te geilen? Jij weet net zo goed als ik dat je dan met een ander kopje denkt.
Dan moet ik het of voor Oud en nieuw vertellen aan m'n maat, of zorgen dat ik niet met haar alleen kan zijn die avond.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:23:41 #139
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44802179
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ja, het is ook de waarheid .

Vandaar ook m'n besluit .

Maar ben benieuwd hoe anderen op deze situatie zouden reageren.
Ik denk dat veel mensen op dat feestje zelf, met wat drank op, zijn/haar kans hadden gegrepen.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:24:06 #140
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44802195
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dan moet ik het of voor Oud en nieuw vertellen aan m'n maat
, of zorgen dat ik niet met haar alleen kan zijn die avond.
Dat zou ik sowieso doen.
pi_44802232
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen op dat feestje zelf, met wat drank op, zijn/haar kans hadden gegrepen.
Ik heb toch 4 seconden met haar kunnen zoenen
pi_44802685
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dat zou ik sowieso doen.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:41:40 #143
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44802831
.
pi_44802865
Ik zou je kop eraf trekken als ik je vriend was.. maargoed, hangt er dus vanaf hoe goed je hem kan missen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_44802886
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Kogando het volgende:
Ik zou je kop eraf trekken als ik je vriend was.. maargoed, hangt er dus vanaf hoe goed je hem kan missen.
Ik heb toch niks gedaan?
  donderdag 28 december 2006 @ 19:45:46 #146
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_44802975
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ik heb toch 4 seconden met haar kunnen zoenen
Kijk, je wil meer

Succes
pi_44803074
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Kijk, je wil meer
Was dat nog niet duidelijk dan?
pi_44803835
ik heb het voorgevoel dat we op 1 januari een topic krijgen met als TT: Hoe vertel ik aan mijn vriend dat ik zijn vriendin helemaal kapot geneukt heb?

Drank in de man en een geil welwillend chickje voor je neus? Ik ben er principieel ook op tegen,maar ik blijf wel een man.Dus ik zou niemand garanderen dat ik het niet zou doen.Mijn vrienden kennende zouden ze het ook flikken trouwens.
pi_44804580
Ligt eraan wat voor vriend. Is het een halve kennis/vriend of is het 1 van je beste maten?
Lambo of Rekt
pi_44805342
Sluit een weddenschap met je vriend dat je zn chick kunt krijgen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2006 20:55:27 ]
pi_44806040
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:50 schreef Snuwerd het volgende:
Sluit een weddenschap met je vriend dat je zn chick kunt krijgen
+2 scherp.

Zet er een krat bier op dat het je lukt.

Twee vliegen in 1 klap:
Je hebt het loeder genaaid en je bent een krat bier rijker.(die je dan wel ff moet delen met je vriend omdat hij zijn verdriet bij jou komt wegspoelen.
pi_44806149
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

+2 scherp.

Zet er een krat bier op dat het je lukt.

Twee vliegen in 1 klap:
Je hebt het loeder genaaid en je bent een krat bier rijker.(die je dan wel ff moet delen met je vriend omdat hij zijn verdriet bij jou komt wegspoelen.
soms zijn fratsen goed voor het bier-gehalte
pi_44806267
Je kan ook tegen haar zeggen dat je alleen een trio doet met die vriend erbij
pi_44808786
ALS je een echte vriend bent doe je het niet.
ALS je het wel doet ben je een vuile NSBer

Vrouwen zat, echte vrienden zeldzaam
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_44811069
Ook al is de verleiding groot (en je wim ook..) niet aan toe geven!!!

Waarom niet???

Simpel:
Mocht je die bitch pakken dan heb je kans dat ze jou gaat chanteren, of ze staat na 9 maanden voor je neus met een kleine...

Wat je kan doen is dit voorval melden aan je vriend, met de kans dat hij bij haar verhaal gaat halen en zij doet dan net alsof jij haar probeert te versieren.

Met andere woorden:

Zoek een vent of een ander grietje

Sterkte met je keuze
kap nah
  donderdag 28 december 2006 @ 23:19:12 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44811159
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef zipper4u het volgende:

Waarom niet???

Simpel:
Mocht je die bitch pakken dan heb je kans dat ze jou gaat chanteren, of ze staat na 9 maanden voor je neus met een kleine...

Wat je kan doen is dit voorval melden aan je vriend, met de kans dat hij bij haar verhaal gaat halen en zij doet dan net alsof jij haar probeert te versieren.

Met andere woorden:

Zoek een vent of een ander grietje

Sterkte met je keuze
In welk kamp ?
pi_44812242
Ik denk dat ik tegen der gezegd zou hebben dat OF zij het vertelt tegen hem, of ik... ze mag kiezen.
Lambo of Rekt
  donderdag 28 december 2006 @ 23:52:05 #158
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_44812295
laat je pijpen, is minder ernstig en ook zo lekker
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  donderdag 28 december 2006 @ 23:55:25 #159
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44812384
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef Jodocus1 het volgende:
Nee, dus. In mijn ogen ben je dan geen vriend. Zou wel mijn vriend inlichten en eventueel hopen op de situatie die Molluck schetst
ja maar dan komt het raar over...., het zou dan iig geen beste vriend meer zijn, maar zou hem nooit meer willen zien..
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_44812562
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef zipper4u het volgende:

Waarom niet???

Simpel:
Dat laatste is oplosbaar met een condoom.
pi_44812648
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat laatste is oplosbaar met een condoom.
Dat laatste ook, ik bedoel jij bent in de positie haar te chanteren, niet andersom. Wat wil ze zeggen?

"oh ja, ik pakte hem op zn bek en trok hem de kleren van zn lijf, dus hij heeft me geneukt.. wat een klootzak he"
Lambo of Rekt
pi_44813510
Mocht je besluiten ervan af te zien, stuur dr maar door naar mij!
pi_44814370
Ja, hou het even serieus allemaal.
pi_44814375
En ga je dit nou tegen je vriend vertellen voor Oud&Nieuw of niet? Zou ik wel doen denk ik, al ben je dan niet verzekerd van een leuke avond mét je vriend. Maar dan ben jij in ieder geval wel af van dit kutgevoel en je merkt dan ook in hoeverre hij een echte vriend van je is. Neemt hij je serieus, dan kun je er van uit gaan dat je een goede beslissing genomen hebt door het hem te vertellen. En als ie reageert met 'je bent jaloers/jij wilt haar gewoon neuken/andere blabla' tja dan....kan ik me beter voorstellen dat je het alsnog doet aangezien hij jou niet serieus neemt.
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:03:20 #165
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44814473
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou is eigenlijk wel een goed idee hoor. Bespaart je een hoop geld, de december maand is/was al duur genoeg. En zit nog steeds op die financiele meevaller te wachten uit de horoscoop
pi_44814959
Zie je... Hans teeuwen ROCKS
pi_44818460
Je moet eerst die vriend van je te grazen nemen en daarna haar, dan kunnen ze daarna ruzie maken met elkaar dat ze vreemd zijn gegaan!
pi_44821747
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef Ikook het volgende:
En ga je dit nou tegen je vriend vertellen voor Oud&Nieuw of niet? Zou ik wel doen denk ik, al ben je dan niet verzekerd van een leuke avond mét je vriend. Maar dan ben jij in ieder geval wel af van dit kutgevoel en je merkt dan ook in hoeverre hij een echte vriend van je is. Neemt hij je serieus, dan kun je er van uit gaan dat je een goede beslissing genomen hebt door het hem te vertellen. En als ie reageert met 'je bent jaloers/jij wilt haar gewoon neuken/andere blabla' tja dan....kan ik me beter voorstellen dat je het alsnog doet aangezien hij jou niet serieus neemt.
als het een vriend is, zou ik het wel zeggen ja.
dan weet die gast waar hij aan toe is. kan hij met haar praten.
pi_44829400
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind de opmerking van Snuwerd serieus goed.

Het is wel vuil,maar de vriend in kwestie kan er niks van zeggen,zeker niet als hij het met de weddenschap eens is.
Maar goed,dat is mannelijk denken en ik denk dat de meeste vrouwen dit idee ronduit debiel vinden.

En eigenlijk kan het ook niet,maar het blijft wel een goed idee.
pi_44829566
M'n vriend kennende gaat hij niet op die weddenschap in .
pi_44830923
Slet!
Maargoed neuken die hap
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:23:42 #172
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44831243
Direct aan je vriend vertellen wat voor een slet die vriendin van hem is !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_44832781
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:15:03 #174
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44832808
Heb je d'r nou al geneukt?
pi_44832878
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb je d'r nou al geneukt?
Nee .

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het voor of na morgen moet vertellen
pi_44833014
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:35 schreef JediMindTricks het volgende:
M'n vriend kennende gaat hij niet op die weddenschap in .
Kortom,hij vertrouwd haar ook al niet.
pi_44833055
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Kortom,hij vertrouwd haar ook al niet.
Haha, zou jij zo'n weddenschap aangaan met je een goede vriend dan? (er even vanuitgaande dat je een vriendin zou hebben )

Ik denk dat het alleen maar uitlokt tot acties waar een hoop problemen door komen
pi_44838035
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:17 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Nee .

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het voor of na morgen moet vertellen
Als je lang genoeg twijfeld hoef je daar niet meer over te beslissen
pi_44838433
Maarreh,wat vind jouw vriendin er van eik??
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Mijn vriendin en ik kunnen alleen ongestoord vrijen op de eerste maandag van de maand, om 12:00.
pi_44842901
Vertel aan je vriend wat ze je voorstelde. Hij kan jou eerlijkheid vast waarderen.
^_
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:05:27 #181
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_44873878
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:19 schreef MadMarco het volgende:
Vertel aan je vriend wat ze je voorstelde. Hij kan jou eerlijkheid vast waarderen.
Dan ontkent zij natuurlijk. Ze heeft nog niks fout gedaan. En daarbij heeft zij je toch vorig jaar al gezoend? 'Waarom heb je toen niks gezegt?' Dan moet die vriend het uitmaken, vertrouwend op jou. Vervolgens neuk jij dat mens 'six ways till sunday', je vriend komt erachter en denkt dan dat het gewoon een plannetje van je was om haar te 'legaal' te kunnen neuken. Als dit zo'n slet is, kán het bijna niet zo zijn dat jij de enige bent die ze pakt. Schakel een 'knappe' vriend in voor een kratje bier die haar test of ze bereid is om vreemd te gaan. Uiteraard mag jouw vriend die knappe gast niet kennen. Als ze toehapt zorg je dat hij daar achterkomt (wellicht weer via iemand anders), en het dus uitmaakt. Wacht een maandje, jouw vriend heeft inmiddels zijn verdriet wat verwerkt, en jij komt 'toevallig' zijn ex tegen. Dan kunnen jij en die slet een weekendje helemaal los gaan. Als je vriend er dan achter komt, zeg je gewoon dat je dronken was en dat dit maar weer bewijst wat voor een slet ze is.

kost wat tijd en organistatie misschien, maar iets van deze strekking is de enige manier om haar te neuken en de vriendschap te behouden imho.
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_44874196
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ja dat is dus ook waarom ik haar afweerde..

Dat is nu juist wat ons mensen anders maakt dan dieren, wij hebben verstand gekregen. Als het een goeie vriend van je is, zul je hem kwijtraken als je verder gaat met deze meid. Zij is gewoon van de een naar de ander aan het vlinderen, harstikke leuk natuurlijk, maar jij moet echt een grens aangeven als de vriendschap met deze gozer je iets waard is. Je kan vast wel een leuke meid zelf vinden om mee te vrijen als het je daarom te doen is, van de meid van een vriend blijf je gewoon af. En als het uit is zou ik haar ook niet opzoeken, er zijn meiden genoeg die ook leuk (lekker whatever) zijn.
pi_44874376
Niet doen natuurlijk. Als het uit is, sja... is natuurlijk altijd een lastige situatie, de ex van een vriend, maar dat is tenminste nog wel eerlijk.
  zondag 31 december 2006 @ 13:28:37 #184
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_44887943
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef basm85 het volgende:

[..]

Dan ontkent zij natuurlijk. Ze heeft nog niks fout gedaan. En daarbij heeft zij je toch vorig jaar al gezoend? 'Waarom heb je toen niks gezegt?' Dan moet die vriend het uitmaken, vertrouwend op jou. Vervolgens neuk jij dat mens 'six ways till sunday', je vriend komt erachter en denkt dan dat het gewoon een plannetje van je was om haar te 'legaal' te kunnen neuken. Als dit zo'n slet is, kán het bijna niet zo zijn dat jij de enige bent die ze pakt. Schakel een 'knappe' vriend in voor een kratje bier die haar test of ze bereid is om vreemd te gaan. Uiteraard mag jouw vriend die knappe gast niet kennen. Als ze toehapt zorg je dat hij daar achterkomt (wellicht weer via iemand anders), en het dus uitmaakt. Wacht een maandje, jouw vriend heeft inmiddels zijn verdriet wat verwerkt, en jij komt 'toevallig' zijn ex tegen. Dan kunnen jij en die slet een weekendje helemaal los gaan. Als je vriend er dan achter komt, zeg je gewoon dat je dronken was en dat dit maar weer bewijst wat voor een slet ze is.

kost wat tijd en organistatie misschien, maar iets van deze strekking is de enige manier om haar te neuken en de vriendschap te behouden imho.
En dat nog eventjes in 24 uur proppen
  zondag 31 december 2006 @ 13:31:53 #185
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_44888054
erg fout, maar wel lekker.
Als je me maar netjes weggooit
  zondag 31 december 2006 @ 13:38:25 #186
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44888311
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef basm85 het volgende:

[..]

Dit is echt een goed idee!
pi_44889591
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Mijn vriendin en ik kunnen alleen ongestoord vrijen op de eerste maandag van de maand, om 12:00.

Dat je die had heb je namelijk nog niet verteld en dat maakt de zaak toch anders.
pi_44894034
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat je die had heb je namelijk nog niet verteld en dat maakt de zaak toch anders.
Die heb ik ook niet

De reactie in dat andere topic was een "grapje"
pi_44894244
neuken en niks zeggen
pi_44894650
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:24 schreef ibaneX het volgende:
neuken en niks zeggen
Dat is wel saai he

Ik praat meestal toch wel tijdens de sex
  zondag 31 december 2006 @ 17:08:14 #191
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_44895627
-topics
pi_44895853
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:08 schreef bolletje_25 het volgende:
-topics
  zondag 31 december 2006 @ 17:41:21 #193
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_44896785
eigenlijk hoort dit topic in KLB; TS klaagt over het feit dat, alhoewel hij weet dat vrienden elkaar niet bedriegen, de definitie van vriend zijn tegenwoordig zeer weinig betekenis heeft, daar iedereen elkaar tegenwoordig zo betitelt, terwijl men elkaar vroeger als vage kennis had betiteld.

zouden ze werkelijk zulke goede vrienden zijn, dan zouden we deze discussie niet hebben en zou TS naar die vriend van 'm zijn gegaan met wat z'n vriendin probeert op aan te sturen.

breezah-generatie...
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_44896959
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:41 schreef dr.dunno het volgende:
eigenlijk hoort dit topic in KLB; TS klaagt over het feit dat, alhoewel hij weet dat vrienden elkaar niet bedriegen, de definitie van vriend zijn tegenwoordig zeer weinig betekenis heeft, daar iedereen elkaar tegenwoordig zo betitelt, terwijl men elkaar vroeger als vage kennis had betiteld.

zouden ze werkelijk zulke goede vrienden zijn, dan zouden we deze discussie niet hebben en zou TS naar die vriend van 'm zijn gegaan met wat z'n vriendin probeert op aan te sturen.

breezah-generatie...
Open er een topic over
  zondag 31 december 2006 @ 17:53:14 #195
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_44897180
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Open er een topic over
jij hebt kennelijk problemen met hetzij de definitie van vriend in relatie tot wat maatschappelijk aanvaardbaar is m.b.t. vreemdgaan met relaties van vrienden, hetzij met het opkomen voor je echte vrienden als zij achter hun rug om bedrogen worden.

jij hebt het probleem en kennelijk weet je nog steeds niet voldoende om de knoop nu eindelijk eens door te hakken; ben je mentaal gehandicapped of zeggen wij allemaal dingen die je niet wilt horen (zoals aanmoediging om 'dat lekkere wijf' compleet kapot te scheuren)?

ik snap 't probleem niet hoor
pi_44897237
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:53 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jij hebt kennelijk problemen met hetzij de definitie van vriend in relatie tot wat maatschappelijk aanvaardbaar is m.b.t. vreemdgaan met relaties van vrienden, hetzij met het opkomen voor je echte vrienden als zij achter hun rug om bedrogen worden.

jij hebt het probleem en kennelijk weet je nog steeds niet voldoende om de knoop nu eindelijk eens door te hakken; ben je mentaal gehandicapped of zeggen wij allemaal dingen die je niet wilt horen (zoals aanmoediging om 'dat lekkere wijf' compleet kapot te scheuren)?

ik snap 't probleem niet hoor
Dude
  zondag 31 december 2006 @ 17:57:39 #197
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_44897329
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:54 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Dude
nou? wel inhoudelijk reageren he.
pi_44906756
En wat zou TS nu aan 't doen zijn? (ik meen het)
Edit: gelukkig nieuwjaar trouwens!!

[ Bericht 30% gewijzigd door Ikook op 01-01-2007 01:53:17 ]
  maandag 1 januari 2007 @ 14:14:21 #199
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_44913241
Heb je nou geneukt of niet?
  maandag 1 januari 2007 @ 14:22:38 #200
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44913413
heb je nou liggen duwen of wat?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  FOK!fotograaf maandag 1 januari 2007 @ 14:22:58 #201
159915 -Menn0-
MNO
pi_44913419
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:14 schreef bolletje_25 het volgende:
Heb je nou geneukt of niet?
Nou inderdaad

TS zou het niet proberen maja
,,/
pi_44913695
Poll starten? Dan gokken we of hij het gedaan heeft.

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2007 14:38:30 ]
pi_44914146
Ik gok dat hij zo in de stress raakte van de keuze, dat die zich helemaal lam gezopen heeft en nergens meer toe in staat was
  maandag 1 januari 2007 @ 15:16:26 #204
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44914583
Ik denk: toen puntje bij paaltje kwam durfde ie niet.
pi_44916754
Wat een kutvriend ben jij om hier serieus over na te gaan denken.. ben blij dat jij geen vriend van mij bent..
pi_44920381
he nou vertel
heb je haar geneukt of niet
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_44922168
Nee, er is (gelukkig) niks gebeurt vannacht.

Ik heb m'n best gedaan niet teveel bij haar in de buurt te zijn, en al helemaal niet alleen met haar.

Ben ik nu homo
pi_44922510
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef JediMindTricks het volgende:
Nee, er is (gelukkig) niks gebeurt vannacht.

Ik heb m'n best gedaan niet teveel bij haar in de buurt te zijn, en al helemaal niet alleen met haar.

Ben ik nu homo
Dat lijkt me toch duidelijk ofniet...
  maandag 1 januari 2007 @ 20:28:11 #209
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_44923115
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:07 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch duidelijk ofniet...
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_44923195
-reactie in verkeerd topic -
  maandag 1 januari 2007 @ 23:02:03 #211
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44928407
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:30 schreef JediMindTricks het volgende:
-reactie in verkeerd topic -
Goed gehandeld hoor
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44930080
Hmm, dan heeft ze nu vast een andere vriend van jullie gepakt, die net iets minder sociaal was...

Wat een stom wijf anyway
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_44933109
Denk dat je het juiste hebt gedaan, al blijft de verleiding natuurlijk zolang ze bij je vriend is.
pi_44933219
misschien is die vriend van jou een cuckold en zoekt zij een bull!
pi_44933511
ik wil weleens een foto zien dan nu
pi_44933762
Topic heeft z'n beste tijd gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')