Wat zij zegtquote:Op woensdag 27 december 2006 01:09 schreef Escaflowne het volgende:
Dat plan ik niet. Wat er gebeurt hangt helemaal af van set en setting, soms heel stil, soms! ..
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 13:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Off-topic. Ik heb een keer een vriendje gehad die heel hard ging lachen als hij klaarkwam. Hij klonk als een lachende ezel. Erg charmant
.
Idd. En wat een vraag zeg TS; echt weer een typisch voorbeeld van rechtlijnig mannendenken om de vraag zo te stellen..quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef jewelsophie het volgende:
hmmm.... naarmate het hoogtepunt verlies ik meer en meer de controle... Soms kan ik erg luid zijn en soms zijn het maar enkele kreuntjes en zuchtjes. Ligt idd beetje aan de mood, ligt er ook aan of het over tedere of wilde sex gaat
Das niet altijd zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:06 schreef MadMarco het volgende:
Jarenlang genoodzaakt stil masturberen zorgt voor permanente stille orgasmes
bi0?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Off-topic. Ik heb een keer een vriendje gehad die heel hard ging lachen als hij klaarkwam. Hij klonk als een lachende ezel. Erg charmant
.
volgens mij is niemand muisstil hoor:)quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Bizznitch het volgende:
Ik maak aardig wat geluid, maar dat varieert... Maar muisstil ben ik nooit.
ik welquote:Op zondag 31 december 2006 11:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
volgens mij is niemand muisstil hoor:)
eerst horen dan gelovenquote:
quote:
er is een woordje weggevallen... toen moest JIJ of ZIJ ervoor betalen?quote:Op zondag 31 december 2006 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet t niet, de laatste keer dat een vrouw met me naar bed wilde was in 1997 en toen moest er voor betalen
dat horen we dan wel hequote:Op zondag 31 december 2006 12:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ja, slimpie, er valt niks te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |