SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
Jij neukte vaak met vrienden van je vriendje en ging daarna lekker nabeppen met je vriendje, die blijkbaar ook z'n eigen vrienden neukt?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik heb dat vaak genoeg gedaan om daarna dikke lol te hebben als we de ervaringen uitwisselde.
Was het maar zo gebeurdquote:Op donderdag 28 december 2006 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens wel eens een meisje geneukt wat een paar weken later de nieuwe vriendin van een goede vriend bleek te zijn![]()
we hebben het hem maar niet verteld.
En hoe reageerde die 'goede' vriend daarop ?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Kletz het volgende:
ik had sjans met een ex. Zij maakte het uit met haar vriendje (die mij ook kende en beschouwde als goede vriend) 6 uur later nadat ze het had uitgemaakt ging ik verder zeg maar.
2,5 jaar een leuke relatie gehad!
Zoiets had ik ongeveer... dat duurde 4 weken.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Kletz het volgende:
ik had sjans met een ex. Zij maakte het uit met haar vriendje (die mij ook kende en beschouwde als goede vriend) 6 uur later nadat ze het had uitgemaakt ging ik verder zeg maar.
2,5 jaar een leuke relatie gehad!
Oh, en vond je dat de ex jou ook had moeten verbouwen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zoiets had ik ongeveer... dat duurde 4 weken.
Ach, in ieder geval nog nooit zo verliefd geweest![]()
Argh, dit soort reacties moet je achterwege laten..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef mrcool het volgende:
Als je maar een beetje respect hebt voor die vriend van je dan doe je het niet. En daar komt nog bij dat ze dan vreemdgaat en de kans dat ze dat bij jou ook zal doen is dus aanwezig. Conclusie: vriend kwijt en niks om te neuken...
Dit soort dingen zijn dan weer veel beterquote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef Molluck het volgende:
Ik zou het tegen die vriend vertellen waardoor hij het uitmaakt en haar dan neuken als ze weer vrijgezel is...
Volgende keer boeit me niet zo, het is niet dat ik een relatie met haar wil of zoquote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Klootzak of niet, maar vindt je het waard om daarvoor je vriendschap op spel te zetten? Plus het feit, hoe weet je dat ze het de volgende keer niet bij iemand anders doet?
Oke, ik vroeg het maar voor de zekerheid..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Volgende keer boeit me niet zo, het is niet dat ik een relatie met haar wil of zo
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oke, ik vroeg het maar voor de zekerheid..
Ik had een poging tót zeker niet tegen hem gehouden. Ik zou ook niet verontwaardigd zijn nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, en vond je dat de ex jou ook had moeten verbouwen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:55 schreef bergkampf het volgende:
Gewoon tegen die vriend vertellen, zeggen dat je dr gewoon nog een beurt gaat geven en hem t advies geven haar te dumpen.
Maar als ik het voor het nieuwjaarsfeest tegen m'n maat vertel, zal zij niet meekomenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:58 schreef bergkampf het volgende:
Is het beste voor jullie allebei, weet hij ook weer hoe zij is en heb jij nog ff een lekker ritje in 2006 of een knallent begin van 2007
Maar je kan er maar beter niet verliefd op worden lijkt me zo!
Gebrek aan dierlijke aantrekkingskracht?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah hoor waarom gebeuren zulke dingen mij niet
Jij zou het dus wel gedaan hebben?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Je kan net zo goed als de TS iets uit je duim zuigen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:07 schreef Originele_Naam het volgende:
Ohja dat is weer minder, hij hoort t wel te weten, anders ben je wel echt een matennaaier, en heeft hij onnodig lang met die sloerie.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar als ik het voor het nieuwjaarsfeest tegen m'n maat vertel, zal zij niet meekomen
Dus niks geen lekker ritje of knalled begin
Jaja die hebben we nu al wel gezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:15 schreef arneaux het volgende:
Dat je er überhaubt over nadenkt betekend dat het óf geen vriend van je is, of jij geen vriend van hem bent.
Hangt ervan of of ze een slet is, en of ze lekker isquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jij zou het dus wel gedaan hebben?
Nee, ja.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Hangt ervan of of ze een slet is, en of ze lekker is
Zou er dan niet een kern van waarheid in-kunnen-zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jaja die hebben we nu al wel gezien.
Ik heb ook al besloten dat ik het niet doe zo lang zij iets met hem heeft, maar toch wil ik graag de meningen van anderen hierover horen
Maar goed,wat gebeurd er als jij drank op hebt en zij je op staat te geilen? Jij weet net zo goed als ik dat je dan met een ander kopje denkt.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jaja die hebben we nu al wel gezien.
Ik heb ook al besloten dat ik het niet doe zo lang zij iets met hem heeft, maar toch wil ik graag de meningen van anderen hierover horen
Ja, het is ook de waarheidquote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou er dan niet een kern van waarheid in-kunnen-zitten..
Dan moet ik het of voor Oud en nieuw vertellen aan m'n maat, of zorgen dat ik niet met haar alleen kan zijn die avond.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar goed,wat gebeurd er als jij drank op hebt en zij je op staat te geilen? Jij weet net zo goed als ik dat je dan met een ander kopje denkt.![]()
Ik denk dat veel mensen op dat feestje zelf, met wat drank op, zijn/haar kans hadden gegrepen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, het is ook de waarheid.
Vandaar ook m'n besluit.
Maar ben benieuwd hoe anderen op deze situatie zouden reageren.
Dat zou ik sowieso doen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan moet ik het of voor Oud en nieuw vertellen aan m'n maat, of zorgen dat ik niet met haar alleen kan zijn die avond.
Ik heb toch 4 seconden met haar kunnen zoenenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen op dat feestje zelf, met wat drank op, zijn/haar kans hadden gegrepen.
Ik heb toch niks gedaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:42 schreef Kogando het volgende:
Ik zou je kop eraf trekken als ik je vriend was.. maargoed, hangt er dus vanaf hoe goed je hem kan missen.
Kijk, je wil meerquote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb toch 4 seconden met haar kunnen zoenen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |