dat boeit toch niet? zolang ie je niet beft ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Voordat de bevooroordeelde reacties komen, zal ik het feit van "SEX" maar even uit de wereld helpen, want ik ben in mn periode en dat wordt het dus niet![]()
.
Slim ja!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En als ze erachter komt dat hij iets anders bedoelde, en niet zoals al die anderen alleen maar op sex uit was, vertrouwt ze hem en gaan ze alsnog nueken
Welkom in de wonderlijke wereld van de vrouwquote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En als ze erachter komt dat hij iets anders bedoelde, en niet zoals al die anderen alleen maar op sex uit was, vertrouwt ze hem en gaan ze alsnog nueken
quote:We beginnen met een kleine versnapering in gezellig ontspannen sfeer. Een stevige maaltijd zal goede invloed hebben op de fysieke inspanning die daarop volgt. Je geduld en concentratie zullen stevig op de proef gesteld worden. Afhankelijk van het resultaat zal de ontspanningsfase gekozen worden...
Het is zo makkelijk allemaal eigenlijk he...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien gaan jullie leuk zeevissen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wacht, ik ben even een stukje vergeten, er hoorde nog wat tussenin:
[..]
Dubbelzinnigheid is voor vakkenvullersquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ja, een beetje dubbelzinnigheid vind ik ook altijd wel mooi![]()
Ah, je gaat naar de kroeg, hij laat je dan lang wachten terwijl hij met z'n maten aan het flipperen en zuipen is,quote:Op woensdag 20 december 2006 15:58 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wacht, ik ben even een stukje vergeten, er hoorde nog wat tussenin:
[..]
Natuurlijk!!!! Een vrouw moet zich toch voorbereiden???quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Waarom wil je het echt weten
Nou eigenlijk ben ik gewoon erg benieuwd en heb ik geen flauw idee wat ie van plan is. Hij komt altijd met van die hele originele ideeen waar een normaal mens niet echt zo 1,2,3 opkomt.... Vandaar...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Waarom wil je het echt weten
Hoezo? Sex zit er niet in, betalen hoeft ze niet. Ja, dan is er een hoop voor te bereiden.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef crohntje het volgende:
[..]
Natuurlijk!!!! Een vrouw moet zich toch voorbereiden???![]()
Meld achteraf wel wat hij wat jullie precies gedaan hebben, kunnen wij mischien ook nog wat inspiratie opdoenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik gewoon erg benieuwd en heb ik geen flauw idee wat ie van plan is. Hij komt altijd met van die hele originele ideeen waar een normaal mens niet echt zo 1,2,3 opkomt.... Vandaar...![]()
Zal ik doen ja! Ben echt heel benieuwd hehequote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef Trigger190 het volgende:
[..]
Meld achteraf wel wat hij wat jullie precies gedaan hebben, kunnen wij mischien ook nog wat inspiratie opdoen![]()
Als jij zegt dat je geen seks kan hebben, zal hij waarschijnlijk vanavond ineens een smoes hebben om niet te gaan. Het wordt dus volgende week, gegroet.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Na wat laatste stukjes bij "loslaten van je ex" geschreven te hebben, dit betreft toch meer de date, dus ik dacht, dan maak ik er maar even een los topic voor aan. Ik heb dus morgenavond een date en verassing wat we gaan doen. Nou is er toch een tipje van de sluier opgelicht, maar dan op zo'n manier dat ik er nog steeds geen moer van snap.![]()
Het volgende heb ik per sms gekregen:
[..]
Ra ra, wat gaan we doen??? Iemand een idee???![]()
Voordat de bevooroordeelde reacties komen, zal ik het feit van "SEX" maar even uit de wereld helpen, want ik ben in mn periode en dat wordt het dus niet![]()
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef Mirel het volgende:
Niet te stevig dan he, dadelijk gaat er gekakt worden op de lakens of op iemands been. Per ongeluk dan he, of misschien ook niet IEL.
Goed je hebt em ermee geconfronteerd hij viel door de mand en probeert zich er op deze manier uit te lullen. Jammer.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef Sunshine2006 het volgende:
. Hij heeft toegegeven dat ie wilde dat het zo over kwam op me om me in de war te maken (dat het overkomt alsof het alleen om sex gaat), dus hoogstwaarschijnlijk bedoelt ie wat anders!![]()
en wáar gaat deze date plaatsvinden? dan hebben we weer meer aanwijzingenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:18 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me dus nee die kant gaat het nu niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |