Jajaja, laat de foutgeplaatste humor maar terzijde want ik had toch wel gelijk
![]()
. Ik zei toch dat het geen wildvreemde voor me was...
Gisteravond was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar . Ben momenteel wel erg moe na een date die laat werd en de avond ervoor personeelsfeest dat laat werd. Gelukkig is het de laatste dag op mn werk en dan 4 dagen vrij.
Het originele plan van hem ging niet helemaal zoals gepland omdat hetgeen wat hij bedacht had rond deze tijd gisteravond niet open was... Nu weet ik nog steeds niet wat dat is want "dat komt nog wel een andere keer".
Net als dat ik een andere keer nog eens z'n huisje ga zien, want dat was nu een zootje. Maar al met al was het zeer gezellig!
Zelf kwam ik 10 minuten te laat (BUMMER!
![]()
), lekkere binnenkomer hehe
![]()
. Toen waren we eerst even langs een gsm zaak gegaan omdat zn gsm het had begeven. Toen liepen we verder. "We gaan even wat eten" zei hij. En dan nog zei ie niet waar. We hebben dus in een Tapas bar gegeten met kaarslicht en Spaanse gitaarmuziek.
Daar kwam het gesprek ook een beetje op gang over wat we van elkaar wilden weten etc. Ik kreeg zelf de meest onverwachte vragen op me af gevuurd (concentratie gedeelte hehe ).
Toen wilde ie me nog bijna ten dans vragen in een Tapas bar waar zowat alle tafeltjes tegen elkaar staan, jah, great idea.
![]()
Hebben we dus maar ff niet gedaan, krijgt ie nog te goed van me. Hij wilde me bijna voor het blok zetten want hij stond al half op en zei van "als ik je vraag mag je niet weigeren ".
Later waren we nog gaan poolen. Ik heb hem 3 keer ingemaakt en nee NIET omdat ie me liet winnen want hij stond constant voor en opeens schiet ik er meerdere ballen tegelijk in. 3e keer schoot ie de zwarte bal erin.
Na afloop hebben we bij een rustig groot cafe nog nagezeten met wat drinken en heeft ie nog allerlei digitale fotoos laten zien over zn baan, over de voormalige studentenvereniging, vakanties, enz.
Een belangrijk ding waar ik wel ben achter gekomen is dat hij heel avontuurlijk is . Niet terugschrikken om zo maar even zin hebben om morgen even een dagje naar Duitsland of Parijs te rijden en terug en ook doen. Bungyjumpen, Kite-surfen, Mountainbiken, enz. En dan tegen mij zeggen "oefening baart kunst"! Oh jee, er staat me nog heel wat te wachten denk.
Nou volgende keer ben ik aan de beurt om wat origineels en leuks te bedenken. Ik heb het idee dat ik een beetje in de sportieve zin moet gaan zoeken. Of wat avontuurlijks... hmm... kan gecombineerd denk...
We vonden het beide heel gezellig en voor herhaling vatbaar. Hij heeft me ook netjes naar huis gefietst terwijl ie zelf ook vroeg op moest. Op het laatst was ie wel wat terughoudend (met gedag zoenen enzo), want dat moest ik zelf doen (echt zoenen dan he ). Daarom had ik nog wel even nagevraagd of ie het echt leuk vond en dat vond ie zeker. Alleen vond ie het voor zichzelf allemaal een beetje erg snel gaan...
Tevens is ie heel galant, jas pakken en openhouden / aandoen, deuren openhouden voor me etc. Echt geweldig!
Maar hoe moet ik het nou aanpakken als hij het wat te snel voor zichzelf vond gaan terwijl ie het zeker wel voor herhaling vatbaar vindt...??? Any ideas???