abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 16:44:12 #51
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_44602280
JEMIG OEPS @:@IPEIP
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 20 december 2006 @ 16:45:22 #52
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44602306
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef Sunshine2006 het volgende:
. Hij heeft toegegeven dat ie wilde dat het zo over kwam op me om me in de war te maken (dat het overkomt alsof het alleen om sex gaat), dus hoogstwaarschijnlijk bedoelt ie wat anders!
Goed je hebt em ermee geconfronteerd hij viel door de mand en probeert zich er op deze manier uit te lullen. Jammer.
Lang leve mij! *O*
pi_44602402
eerst naar de mac
vervolgens steelt ie een scooter en gaat ie op die trieste radio jumpstylen
en vervolgens gaat ie ontspannen met grolsch

wat een trieste avond zal dat worden
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_44603053
Of neuken of een massage.. Heb je zelf dan echt niet door dat het richting die kant op gaat?
pi_44619984
Zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me dus nee die kant gaat het nu niet op.
Always look on the bright side of life :-)
pi_44623675
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:18 schreef Sunshine2006 het volgende:
Zoals ik al zei, tis geen wildvreemde voor me dus nee die kant gaat het nu niet op.
en wáar gaat deze date plaatsvinden? dan hebben we weer meer aanwijzingen
pi_44625790
In de stad, dus NIET bij iemand thuis. Afgesproken in de stad ook en ik had iets van een gezellig cafeetje horen vallen ergens... Wie weet ga ik wel dansen?
  donderdag 21 december 2006 @ 13:32:56 #58
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44626163
Die zeeman gaat over de rooie zee hoor!
pi_44627906
Neh, doe maar niet.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:33:14 #60
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_44629689
Even een tvptje , wil het nu ook wel weten
  donderdag 21 december 2006 @ 15:35:40 #61
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_44629752
idd whahah
pi_44629825
Volgens mij gaan jullie eerst ergens een hapje drankje doen, dan naar een ski- of schaatshal, daar een of andere wildschotel naar binnen schuiven, vervolgens een uur lang schuiven, vallen en weer opstaan en dan daarvan bijkomen met een glaasje glühwein.

Zeker als er toevallig een winterkermis in de buurt is.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_44629930
Zou je denken
pi_44630088
Lijkt me wel.
Je kent hem van dansles, toch? Dan hoeft hij al niet meer te imponeren. Winterkermis does it all.

Als je in Limburg zou wonen zou het hetzelfde principe kunnen zijn, maar dan in de grotten: eerst wijnproeven ofzo, dan dineren in de grotten, dan grotwandeling. Kan ie je lekker vastgrijpen in het donker.

Op zich weet ie het leuk te brengen, hehe.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_44630137
Klinkt als ergens eten, dan klimmen, dan sauna ofzo? Of massage
pi_44630848
Kwoon niet in Limburg nee en kan me niet herinneren dat hier in Noord Holland ooit in mijn buurt een winter kermis is geweest... Sauna klinkt wel goed haha, maar dat wordt vast wel naar later (indien t goed gaat) door verschoven. Massage heb ik eerlijk gezegd al gehad maar niet uitgebreid ofzo, alleen mn rug.
pi_44630868
Ik vertel t morgen wel
  donderdag 21 december 2006 @ 16:49:22 #68
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_44632014
Ja dat is dus je geraaien!
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  donderdag 21 december 2006 @ 17:29:26 #69
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44633218
Jeetje .. nu ben ik helemaal nieuwsgierig!
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_44633432
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

-1: Weet hij ook dat je ongesteld bent?
-2: Maakt het hem wat uit?

Zijn plannen zijn in ieder geval vrij doorzichtig

(of hij bedoelt iets als poolen of darten of bowlen ofzo )
Bownen zul je bedoelen ja!
  donderdag 21 december 2006 @ 19:05:53 #71
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44635531
Ben benieuwd, ik denk dat jullie gaan vingerverven.
  donderdag 21 december 2006 @ 21:52:34 #72
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_44641065
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zoals ze in de snookerwereld zeggen:

When the pink is blocked by the red, go for the brown.
*proest bier over zijn toetsenbord*

Die noteren we in het Grote boek met kwib-levenswijsheid

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 21 december 2006 @ 23:20:03 #73
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44644079
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Na wat laatste stukjes bij "loslaten van je ex" geschreven te hebben, dit betreft toch meer de date, dus ik dacht, dan maak ik er maar even een los topic voor aan. Ik heb dus morgenavond een date en verassing wat we gaan doen. Nou is er toch een tipje van de sluier opgelicht, maar dan op zo'n manier dat ik er nog steeds geen moer van snap.

Het volgende heb ik per sms gekregen:
[..]

Ra ra, wat gaan we doen??? Iemand een idee???

Voordat de bevooroordeelde reacties komen, zal ik het feit van "SEX" maar even uit de wereld helpen, want ik ben in mn periode en dat wordt het dus niet .
Jahoor. zal ie blij mee zijn dan. Hij weet niet dat je bloed deze week?

TEASE!
If I had a Hammer...
  donderdag 21 december 2006 @ 23:25:15 #74
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44644298
Trouwens. Na een stevig maaltijd wordt je toch erg moe?

(wat een sukkel. ik zou nu al niet meer op hem ingaan als ik jouw was..)
If I had a Hammer...
  donderdag 21 december 2006 @ 23:30:50 #75
11102 knep
Mountainfreak
pi_44644515
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef Mirel het volgende:
Niet te stevig dan he, dadelijk ga je kakken in haar lakens, of op haar been.
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:43 schreef Mirel het volgende:

[..]
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:44 schreef Mirel het volgende:
JEMIG OEPS @:@IPEIP
Drugs?
pi_44651675
Jajaja, laat de foutgeplaatste humor maar terzijde want ik had toch wel gelijk . Ik zei toch dat het geen wildvreemde voor me was...

Gisteravond was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar . Ben momenteel wel erg moe na een date die laat werd en de avond ervoor personeelsfeest dat laat werd. Gelukkig is het de laatste dag op mn werk en dan 4 dagen vrij.

Het originele plan van hem ging niet helemaal zoals gepland omdat hetgeen wat hij bedacht had rond deze tijd gisteravond niet open was... Nu weet ik nog steeds niet wat dat is want "dat komt nog wel een andere keer".

Net als dat ik een andere keer nog eens z'n huisje ga zien, want dat was nu een zootje. Maar al met al was het zeer gezellig!

Zelf kwam ik 10 minuten te laat (BUMMER! ), lekkere binnenkomer hehe . Toen waren we eerst even langs een gsm zaak gegaan omdat zn gsm het had begeven. Toen liepen we verder. "We gaan even wat eten" zei hij. En dan nog zei ie niet waar. We hebben dus in een Tapas bar gegeten met kaarslicht en Spaanse gitaarmuziek.

Daar kwam het gesprek ook een beetje op gang over wat we van elkaar wilden weten etc. Ik kreeg zelf de meest onverwachte vragen op me af gevuurd (concentratie gedeelte hehe ).

Toen wilde ie me nog bijna ten dans vragen in een Tapas bar waar zowat alle tafeltjes tegen elkaar staan, jah, great idea. Hebben we dus maar ff niet gedaan, krijgt ie nog te goed van me. Hij wilde me bijna voor het blok zetten want hij stond al half op en zei van "als ik je vraag mag je niet weigeren ".

Later waren we nog gaan poolen. Ik heb hem 3 keer ingemaakt en nee NIET omdat ie me liet winnen want hij stond constant voor en opeens schiet ik er meerdere ballen tegelijk in. 3e keer schoot ie de zwarte bal erin.

Na afloop hebben we bij een rustig groot cafe nog nagezeten met wat drinken en heeft ie nog allerlei digitale fotoos laten zien over zn baan, over de voormalige studentenvereniging, vakanties, enz.

Een belangrijk ding waar ik wel ben achter gekomen is dat hij heel avontuurlijk is . Niet terugschrikken om zo maar even zin hebben om morgen even een dagje naar Duitsland of Parijs te rijden en terug en ook doen. Bungyjumpen, Kite-surfen, Mountainbiken, enz. En dan tegen mij zeggen "oefening baart kunst"! Oh jee, er staat me nog heel wat te wachten denk.

Nou volgende keer ben ik aan de beurt om wat origineels en leuks te bedenken. Ik heb het idee dat ik een beetje in de sportieve zin moet gaan zoeken. Of wat avontuurlijks... hmm... kan gecombineerd denk...

We vonden het beide heel gezellig en voor herhaling vatbaar. Hij heeft me ook netjes naar huis gefietst terwijl ie zelf ook vroeg op moest. Op het laatst was ie wel wat terughoudend (met gedag zoenen enzo), want dat moest ik zelf doen (echt zoenen dan he ). Daarom had ik nog wel even nagevraagd of ie het echt leuk vond en dat vond ie zeker. Alleen vond ie het voor zichzelf allemaal een beetje erg snel gaan...

Tevens is ie heel galant, jas pakken en openhouden / aandoen, deuren openhouden voor me etc. Echt geweldig!

Maar hoe moet ik het nou aanpakken als hij het wat te snel voor zichzelf vond gaan terwijl ie het zeker wel voor herhaling vatbaar vindt...??? Any ideas???
pi_44653381
Eh niet meer zoenen?

En hem volgende keer laten winnen
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:32:01 #78
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44653418
Hebben jullie niets afgesproken qua nieuwe date of bellen?
... is a mismatch forever
pi_44653494
Jawel waarschijnlijk volgende week vrijdag... Maar kben niet gewend aan mannen die het zelf te snel vinden gaan . Terwijl ie wel duidelijk heeft laten overbrengen dat ie zeer geinteresseerd is en ook in mij als persoon... Dacht dat die mannen uitgestorven waren?

Tja en nu bedenken hoe ik daar mee om moet gaan, dat t te snel voor hem gaat anders...
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:35:13 #80
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44653504
Nou...ik verwachte heel wat anders
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:37:34 #81
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44653551
Is toch alleen maar goed dat ie zo eerlijk is om te zeggen dat hij bang is dat jullie te snel zouden kunnen gaan. Ik zou me daar niet zoveel zorgen over maken en gewoon lekker genieten van de dates.
pi_44653587
'het gaat me wat te snel' is wel zo'n cliche wat je nooit te letterlijk moet nemen..
pi_44653687
Nou als het een afwijzing was hadden we dat ook al lang gemerkt in zn houding neem ik aan he . En alles wijst toch echt wel op het tegenovergestelde. Twas puur het echt tongzoenen zeg maar (Kreeg wel gewoon een lange kus op mn mond tot 4 keer aan toe), waar ie van schrok. Mja, dan niet ofzo weetje... .

Kzal idd wel gewoon genieten van de dates en het lekker op zn beloops laten Thx Miss Match!
pi_44653737
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Jawel waarschijnlijk volgende week vrijdag... Maar kben niet gewend aan mannen die het zelf te snel vinden gaan . Terwijl ie wel duidelijk heeft laten overbrengen dat ie zeer geinteresseerd is en ook in mij als persoon... Dacht dat die mannen uitgestorven waren?

Tja en nu bedenken hoe ik daar mee om moet gaan, dat t te snel voor hem gaat anders...
dus je vond een perfecte date tegenvallen door de simpele reden dat hij wat terughoudend was bij het zoenen

ik zou het dan weer een gigantische afknapper vinden moest een man bij de eerste date al direct wilen tongen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_44653808
Ik zeg toch niet dat ik het een afknapper vind , ik heb het alleen niet eerder op die manier meegemaakt dus verwachtte het niet... Opzich helemaal niks mis mee natuurlijk .
pi_44653835
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou als het een afwijzing was hadden we dat ook al lang gemerkt in zn houding neem ik aan he . En alles wijst toch echt wel op het tegenovergestelde. Twas puur het echt tongzoenen zeg maar (Kreeg wel gewoon een lange kus op mn mond tot 4 keer aan toe), waar ie van schrok. Mja, dan niet ofzo weetje... .

Kzal idd wel gewoon genieten van de dates en het lekker op zn beloops laten Thx Miss Match!
Das waar.. Nouja beter zo'n gozer dan iemand die je meteen het bed in lult toch
pi_44653887
Helemaal mee eens Zwarte Magika! Nu komt het tenminste over alsof ie echt in MIJ geinteresseerd is
pi_44653893
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik het een afknapper vind , ik heb het alleen niet eerder op die manier meegemaakt dus verwachtte het niet... Opzich helemaal niks mis mee natuurlijk .
ik denk dat je niet goed hebt gelezen. Ik zou het een afknapper vinden moest iemand op de eerste date met me willen tongzoenen!
pi_44653950
en misschien heeft hij gewoon niet zo veel ervaring met tongzoenen, en durfde hij gewoon niet.... kan ook natuurlijk
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:53:47 #90
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44653969
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik denk dat je niet goed hebt gelezen. Ik zou het een afknapper vinden moest iemand op de eerste date met me willen tongzoenen!
Serieus?
Ook als het een hartstikke leuke date was en je die gozer ook wel ziet zitten?
pi_44654026
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:53 schreef MissMatch het volgende:

Serieus?
Ook als het een hartstikke leuke date was en je die gozer ook wel ziet zitten?
ja, ik vind tongzoenen zoiets intiems ... en daar moet ik iemand echt wel beter voor kennen en al echt holderdebolder verliefd zijn. Iemand die bij de eerste date zomaar al zijn tong in mijn strot wil rammen, no thanks, vind ik zo goedkoop!

maar dat is mijn mening uiteraard.
pi_44654086
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Mja, meningen verschillen denk... Als de date dermate leuk is dan vind ik zoenen helemaal niet zo erg hoor. Tis niet alsof je meteen met hem het bed in duikt...

Hij vroeg nog aan mij hoe ik het vond toen ik voor de deur stond bij mn huis en heb het hem ook gevraagd. Zijn komische antwoord "Ik doe niet aan evaluatiegesprekken na 22 uur ' s avonds, maar maak je niet druk, als het me niet heel goed bevallen was dan had ik hier echt niet gestaan ".
pi_44654089
quote:
We beginnen met een kleine versnapering (eten en veel drank) in gezellig ontspannen sfeer (GHB in je drank). Een stevige maaltijd (bezorgpizza's) zal goede invloed hebben (Spaanse vlieg over de pizza heen) op de fysieke inspanning die daarop volgt (hij gaat je hard neuken samen met z'n vrienden die 'toevallig' langskomen). Afhankelijk van het resultaat (uitgescheurd of niet) zal de ontspanningsfase gekozen worden... (word je ergens in een greppel gedumpt of naakt in de bossen).
Opgelost, slotje!
pi_44654102
Oh wacht, dit is niet ONZ. .
pi_44654159
Yeah right... volgens mij loop je een beetje achter...
pi_44654183
Mannen zijn honden dus ik zou maar oppassen!
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:05:04 #97
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_44654262
Zeg hem dat ie moederkoek als toetje krijgt
pi_44654339
Of je leest de rest van het topic ook ff???
pi_44654378
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef Sunshine2006 het volgende:
Of je leest de rest van het topic ook ff???
opgelost, slotje.
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:10:49 #100
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44654410
Wat een slappeling trouwens, hij had je tenminste even moeten bevoelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')