abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44654646
Wie weet wat ie zelf heeft meegemaakt... misschien was zn vorige relatie wel gigantisch kut gelopen ofzo...
Always look on the bright side of life :-)
pi_44655038
Er zijn ook mensen die gewoon niet zo van tongzoenen houden. Ik vind er dus niks aan om te pas en te onpas afgelebberd te worden. Ik vind het bijvoorbeeld best lekker tijdens de seks, en soms ook wel op andere momenten (bijv. op de dansvloer met wat alcohol op ) maar in de meeste andere situaties vind ik een kus op de mond fijner, en ook gepaster.
Als je het goed doet, kan dat overigens net zo lekker en intiem zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:41:20 #103
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_44655167
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:27 schreef Sunshine2006 het volgende:
Neh, doe maar niet.
Had iemand al gezegd dat je erg naïef overkomt?
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_44655662
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:41 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Had iemand al gezegd dat je erg naïef overkomt?
Kun je dit even uitleggen?
Ik zie zelf juist nog enig wederzijds wantrouwen. Lijkt me vrij normaal.

Blijf lekker jezelf en go with the flow.
Als hij oprecht is ga je een leuke tijd tegemoet.

You don't need eyes to see, you need vision.
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:05:19 #105
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_44655753
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Kun je dit even uitleggen?
Ik zie zelf juist nog enig wederzijds wantrouwen. Lijkt me vrij normaal.

Blijf lekker jezelf en go with the flow.
Als hij oprecht is ga je een leuke tijd tegemoet.

Lees anders dit hele topic ff door...
Dat meiske leest zo'n sms en denkt niet meteen dat hij in haar broek wil?
Al springt die jongen hoog en laag, het ligt er duidelijk bovenop.
Hij kan het wel ontkennen, maar iedereen zou een wenkbrauw optrekken bij het lezen van zo'n berichtje voorafgaande aan de eerste date.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_44656092
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:20 schreef Sunshine2006 het volgende:
...
Het originele plan van hem ging niet helemaal zoals gepland omdat hetgeen wat hij bedacht had rond deze tijd gisteravond niet open was... Nu weet ik nog steeds niet wat dat is want "dat komt nog wel een andere keer".
..
Heeft het dan tóch met die periode te maken?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_44656111
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:18 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Heeft het dan tóch met die 'periode' te maken?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_44656529
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:05 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Lees anders dit hele topic ff door...
Dat meiske leest zo'n sms en denkt niet meteen dat hij in haar broek wil?
Al springt die jongen hoog en laag, het ligt er duidelijk bovenop.
Hij kan het wel ontkennen, maar iedereen zou een wenkbrauw optrekken bij het lezen van zo'n berichtje voorafgaande aan de eerste date.
Ik heb het hele topic gelezen.

Ik vind het zelf juist nogal naïef dat je meent om aan de hand van een paar korte omschrijvingen te kunnen oordelen wat iemands intenties zijn.

TS is degene die de date heeft gehad, dus het lijkt me dat zij dit zelf het beste in kan schatten.
Als het voor haar goed voelt moet ze er gewoon voor gaan en vertrouwen hebben in haar eigen intuïtie.
En ja, hij kan zich anders voordoen dan dat hij is, maar dat is het risico van het vak lijkt me.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_44656757
Thx Starfighter .

Ja zucht, ook heb ik al uitgelegd dat ik al langer weet wie het is en dat dat gewoon als humor bedoeld was. En ondanks dat dat niet gebeurd was, hebben we alsnog een hele lange gezellige date gehad met wederzijdse interesse, dus ja ook in mij als persoon en hij was tevens heel galant. Dus lijkt me niet nee. Dat is nou eenmaal een bepaalde humor dat ie soms weleens heeft. Op de date was ie echter beetje nerveus maar dat lijkt me logisch want dat was ik ook.
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:44:27 #110
11102 knep
Mountainfreak
pi_44662867
Die gozer lijkt wel een beetje op mij als ik dat zo hoor lees .
pi_44663700
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:44 schreef knep het volgende:
Die gozer lijkt wel een beetje op mij als ik dat zo hoor lees .
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_44684643
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:58 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Opgelost, slotje!

Ts, succes ermee
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44793121
Bleh ben nou al een beetje afgeknapt, die gozer zit me veel te ingewikkeld in elkaar, geen geduld meer voor... en zo wispelturig als de wind!

Denk dat ik maar lekker vrijgezel blijf een tijdje, das veel makkelijker en zonder gezeur...
pi_44793326
Nou dat schiet ook niet echt op nee
pi_44793465
Nee he , moet wel een beetje een echte kerel hebben hoor, geen warhoofd...
pi_44793534
Precies.. als ie nu al zo doet, dan kan het in een relatie alleen nog maar erger worden
pi_44793640
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:27 schreef Sunshine2006 het volgende:
Bleh ben nou al een beetje afgeknapt, die gozer zit me veel te ingewikkeld in elkaar, geen geduld meer voor... en zo wispelturig als de wind!

Denk dat ik maar lekker vrijgezel blijf een tijdje, das veel makkelijker en zonder gezeur...
Neuken?
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44794084
Ik heb gewoon geen zin in een gozer die niet weet wat ie wil, dat is wat anders dat ik zo oppervlakkig iemand ben die serieus op de tekst "neuken" in ga.
pi_44794105
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in een gozer die niet weet wat ie wil, dat is wat anders dat ik zo oppervlakkig iemand ben die serieus op de tekst "neuken" in ga.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44794117
quote:
Jammer

Maar ik weet wel wat ik wil
pi_44794281
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:57 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Jammer

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44797218
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:57 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Jammer

Blijkbaar niet Vriendin van een vriend van me wil neuken
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44797257
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Blijkbaar niet Vriendin van een vriend van me wil neuken
Maar Sunshine heeft niets met een vriend van me (hoop ik)
pi_44797326
Maar sunshine, wat is er dan aan de hand dat je hem ineens zo wispelturig vind?

Als ik t zo lees, hoort dat gewoon bij z'n spontaniteit, evt icm wat onzekerheid.
pi_44797638
De ene keer is ie heel enthousiast en wil ie me dolgraag zien, de andere keer hoor je 3 dagen niks, de andere keer issie sacho en daarna wil ie weer van alles met me ondernemen (en nee dan heb ik het niet over sex).
Das gewoon verwarrend... en irritant...

Nu belde hij mij dus op 1e kerstdag nog met hele verhalen van hem uit, had ie helemaal zin om me te zien af te spreken en een eeuwigheid te telefoneren enzo en dat ie me zeker nog spreekt voor 2007 en me nog gaat smsen of bellen voor oud en nieuw en dan sms ik hem op 2e kerstdag een dag later en daar heb ik tot op heden nog steeds niks op terug. Ik snap er geen moer meer van .

Een beetje duidelijkheid is wel gewenst .
pi_44797705
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
De ene keer is ie heel enthousiast en wil ie me dolgraag zien, de andere keer hoor je 3 dagen niks, de andere keer issie sacho en daarna wil ie weer van alles met me ondernemen (en nee dan heb ik het niet over sex).

Nu belde hij mij dus op 1e kerstdag nog met hele verhalen van hem uit, had ie helemaal zin om me te zien af te spreken en een eeuwigheid te telefoneren enzo en dat ie me zeker nog spreekt voor 2007 en me nog gaat smsen of bellen voor oud en nieuw en dan sms ik hem op 2e kerstdag een dag later en daar heb ik tot op heden nog steeds niks op terug. Ik snap er geen moer meer van .

Hij klinkt als een vrouw
pi_44797734
Hahaha, nou nee hoor, hij ziet er toch uit als een volwaardige afgetrainde man.
pi_44799854
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hij klinkt als een vrouw
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  donderdag 28 december 2006 @ 18:10:33 #129
159768 Katey
Snap out of it!
pi_44800003
quote:

Heeft hij het niet gewoon druk?
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:13:04 #130
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44800083
quote:

Hij vindt je gewoon niet geweldig. Je bent afleiding. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 28 december 2006 @ 19:01:43 #131
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44801427
quote:
Ik weet wel wat ik wil!

neuken?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_44801450
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik weet wel wat ik wil!

neuken?
+48 Origineel
  donderdag 28 december 2006 @ 19:04:06 #133
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44801495
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:02 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

+48 Origineel
+533 Origineel
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_44801515
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

+533 Origineel
-105 Voorspelbaar
  donderdag 28 december 2006 @ 19:06:33 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44801569
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:04 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

-105 Voorspelbaar
+533 Origineel
pi_44803249
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij vindt je gewoon niet geweldig. Je bent afleiding. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Zie het vanzelf wel in de loop der tijd ja. Boeit me eigenlijk momenteel vrij weinig want zoals ik zei knap ik hier gewoon op af. En ik ben niet te gebruiken voor afleiding. Als ie is duidelijk weet wat ie wil en ook het lef heeft t te zeggen dan klopt ie maar eens aan. En dan zeg ik wel of het 1. een goed antwoord of 2. de zwakste schakel is. Zucht... ben er echt vrij makkelijk in geworden hoor de laatste tijd. Geen gezeur over half werk meer hier, I need a real man!
pi_44805643
Opruimslotje. Ben benieuwd of hij nog open gaat.
pi_44805914
Nee dus. Topic had al weinig overlevingskans en als ik begin met opruimen is het halve topic weg. Daarnaast heb je al besloten dat je er niet mee doorgaat dus de hele OP is niet meer geldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')