quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
1000 euro voor een zoen met ellemiekee
dat had ik er echt wel voor over lolquote:
Mocht hij zich nog ff voorstellenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat had ik er echt wel voor over lol![]()
![]()
en Humberto tannnn in de uitzending! jaaa![]()
![]()
ja, die griet, wat een irritante doos is dat zeg.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:46 schreef Cool_Runner het volgende:
dat verknipte wijf met die bontkraag ook. 'Maar je bent er wel morgen he, giel?'
's nachts is het het leukst
quote:Op woensdag 20 december 2006 02:18 schreef Solidius het volgende:
Rofl @ "De piramide".
Ze werd ook wel erg hard weggedruktquote:Op woensdag 20 december 2006 02:49 schreef Solidius het volgende:
Volgens mij was die vrouw daarnet niet helemaal 100% meer.
ik heb geen geld.... maar wel met een duur 0900 nummer bellen....quote:Op woensdag 20 december 2006 02:49 schreef Solidius het volgende:
Volgens mij was die vrouw daarnet niet helemaal 100% meer.
ja, bellen met een duur nummer en zeggen dat je geen geld hevt. maak dan de kosten van je telefoongesprek gelijk over op gironummerquote:Op woensdag 20 december 2006 02:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze werd ook wel erg hard weggedrukt.
afwerken en wegwezenquote:Op woensdag 20 december 2006 02:51 schreef Frasier het volgende:
Domme studenten mutsen trouwens voor 't raam.
Die man zou vanmorgen toch langs het huis komen?? Is ie al geweest??quote:Op woensdag 20 december 2006 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
1000 euro voor een zoen met ellemiekee
Ik ook al..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ben zoals vorig jaar weer verslaafd en wil niks missen![]()
Vind t ook zo leuk om te volgen..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
Hier ook, sinds het begin alleen van 0.30 tot 7.30 niks gehoord of gezien, met nog wat kleine pauzes voor eten enzo.
Mijn zus vind Gerard zo leukquote:Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind t ook zo leuk om te volgen..![]()
Ik vind Giel het leukst..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mijn zus vind Gerard zo leukJij ook
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom vindt het wel leuk om mee te zingen
dat was vorig jaar, nu denk ik iets andersquote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef koen_pijl het volgende:
Kim Holland zal er morgen wel inzitten.
heb nu geen stream aan, maar hij zal wel is langskomen alleen hij heeft over een paar minuten uitzending op q muziekquote:Op woensdag 20 december 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
kwam Wout daar nou nog ff langs?
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huisquote:Op woensdag 20 december 2006 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
heb nu geen stream aan, maar hij zal wel is langskomen alleen hij heeft over een paar minuten uitzending op q muziek
Ja, dat is 'm. Ik dacht namelijk hetzelfde toen ik dat vanmorgen zag.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huis
okequote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm. Ik dacht namelijk hetzelfde toen ik dat vanmorgen zag.
Op @Home Digitaal heb ik 't gisteravond wel de hele tijd gezien. Inclusief de onderbreking elk uur. Volgens mij is het daar tot het einde integraal te zien (naam van de zender was ook 3FM Serious Request).quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Sammy3000 het volgende:
Het is wel heel irritant dat als je 's nachts de uitzending kijkt dat het ook elk uur onderbroken wordt...
Zag op internet staan dat het digitale kanaal 101integraal de beelden zou uitzenden, maar daar is gewoon de gebruikelijke ongein te zien...
Jammer dat het niet constant te volgen is op TV!![]()
Klopt, hij was er gisterochtend ook bijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huis
en dat voor dit nummerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef koen_pijl het volgende:
1500 euro??
Heb je 'em al gevonden? Zo niet;quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef Againzender het volgende:
ik zoek nog steeds naar de eerste uitzending van Ekstra weekend. Daar zat ik verdorrie in bij de eerste voicelift, en dat moet ik mijn moeder toch eens laten horen
he, dank je wel manquote:Op woensdag 20 december 2006 13:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
Heb je 'em al gevonden? Zo niet;
Dit is het eerste uur van de eerste uitzending. Hier het tweede uur, hier het derde uur.
![]()
Stomme lui van GOTquote:
Gathering of Tweakersquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef koen_pijl het volgende:
Wie is GOT?
Gathering of Tweakersquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef koen_pijl het volgende:
Wie is GOT?
Ja wat een kerelquote:Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Overmars komt zn spelletje promoten
nee, maar dat zegt hij volgens mij ook niet voordat hij klaar is.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Remzz het volgende:
Heeft Sander de Heer al gezegt wie er in de caravan zit vandaag? Ben nog wel ff vanplan er langs te gaan
ik zie het, en dat was nou niet die ene die ik zoekquote:Op woensdag 20 december 2006 13:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
De 'test-uitzending' van de week daarvoor staat er niet op.
Daarom is t ook zo leuk om te volgen vind ik..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch leuk dat ze ook een hoop BN-ers trekken.
die nemen ook allemaal een dikke enveloppe meequote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch leuk dat ze ook een hoop BN-ers trekken.
Wel een mooi nummer werd er gedraaidquote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja wat een kerel
Hij denkt er echt rijk mee te worden
Hmmm, jammer. Misschien nog te achterhalen via de WMP-linkjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:36 schreef Againzender het volgende:
ik zie het, en dat was nou niet die ene die ik zoek
Maar toch bedankt voor je linkjes
ik zal later eens kijken, maar moet zo eerst naar de dokter.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Misschien nog te achterhalen via de WMP-linkjes.
En anders via de oude Realplayer-linkjes...?
Ja ik weet de site ook niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Welke site had hij het over? www.eet.nu?
Die werkt nu al niet meer
De beheerder van de site geeft 1 cent per bezoeker aan de actie.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Misschien leuk om het verhaal rond deze website ff te vertellen en wat de bedoeling is?
Ikquote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Wie gaat straks even naar de camper?
Dikkie Dik!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
Whehe ik net de stad in kom ik een vriend tegen voor de camper van 3FM. Komen Tessel(van Zoeyzo) en Sander de Heer op ons af of we ff willen kijken voor 10 euro. Willen wij wel. Zit daar Gerda Havertongvan sesamstraat enzo. Zei ons een verhaaltje van die rode kat voorlezen
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
Whehe ik net de stad in kom ik een vriend tegen voor de camper van 3FM. Komen Tessel(van Zoeyzo) en Sander de Heer op ons af of we ff willen kijken voor 10 euro. Willen wij wel. Zit daar Gerda Havertongvan sesamstraat enzo. Zei ons een verhaaltje van die rode kat voorlezen
.
Psst niet verklappen johquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
.
Tofquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
.
"ik ben dan ook een kleine ondernemer"quote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef Frasier het volgende:
"Jij komt voor een kleine bijdrage" tegen die dwerg van van Velzen.
Die is wel erg laag bij de grondquote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
"ik ben dan ook een kleine ondernemer"![]()
Top, lekker nummertje is dat!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:29 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind het weer super. Ik heb Perfect Day van Lou Reed aangevraagd.Heerlijk, heb de hele dag de radio aanstaan.
Tesselquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
.
Proestquote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
ja, niet verkeerd..
whoehaha
http://www.electa.nl/
Dat kan ik me voorstellen, haha.quote:Marisa Heutink niet blij met Giel in het Glazen Huis
Marisa Heutink, de vriendin van Giel Beelen, vindt het niet leuk dat haar vriend rond de feestdagen in het Glazen Huis zit. Beelen heeft zich voor het derde achtereenvolgende jaar in het huis in Utrecht laten opsluiten om geld in te zamelen voor het Rode Kruis. Voor de 28-jarige Heutink krijgt kerst daardoor een negatieve bijklank. "Het is gewoon niet meer zo leuk, want ik ben een soort verpleegster geworden."
"Als hij dat huis uit komt, is hij zo slap als wat en moet ik hem verzorgen", vertelt ze in de jongste uitgave van Veronica Magazine. Een bezoekje aan de ouders van de vrouwelijke dj was vorig jaar ook geen succes. "Ik heb dan in principe niks aan Giel. Hij zegt geen woord en hangt uitgemergeld op de bank."
Giel Beelen, Sander Lantinga en Gerard Ekdom zitten sinds dinsdagochtend in het Glazen Huis. De dj's van 3FM vasten zes dagen en mogen hun tijdelijke woning niet verlaten. Op kerstavond worden ze bevrijd. Tijdens hun verblijf op het Utrechtse plein de Neude draaien ze aan één stuk door verzoeknummers in ruil voor een bijdrage voor het Rode Kruis. Het ingezamelde geld komt ten goede aan slachtoffers van landmijnen.
Bron: Trouw
Same herequote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef Babbel1 het volgende:
tvp! Net terug van een dag vol afspraken en werk, nu weer even tijd voor de serious request
Heb je wel TV voor je berichtje gezet?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef N.icka het volgende:
Ik heb nog geen van mn smsjes voorbij zien komen![]()
Chelsea Dagger van The Fratellisquote:Op woensdag 20 december 2006 18:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer dan waarvan je af en toe het refrein hoort. Kan je lekker meenurieën.
vannacht was ie ook prut met een rietje, ik zei het al lang van tevoren dat het met hem niks zou worden, hij heeft totaal geen geschikte radiostem, hij is niet leuk, niet grappig en hij slist een beetje en dat is gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:40 schreef Kokstra het volgende:
Damn, ik vond Sander qua presentatie echt tegenvallen de afgelopen uren.
en dan komt een vrijgezelle Ellemieke ook nog eens slapenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, haha.![]()
ik zie iig Sophiequote:
Hadden ze vorig jaar ook af en toe last van. De verbinding (via satelliet- of straalverbinding zal dat zijn) is niet altijd even goed, dus soms valt 'ie weleens uit. Vorig jaar hadden ze zelfs problemen met het mengpaneel, waardoor er minimaal een uur non-stop muziek uit hilversum kwam en je de 3 heren op de bank zag zitten te roken...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Was `t gisteravond even op tv aan `t kijken toen het geluid opeens begon te f*cken. Had nog iemand hier last van? na een paar minuten werd opeens over geschakeld tekst tv
Laat ik het zo zeggen: als er teveel mensen internetten valt daar op het Neude de verbinding wegquote:Op woensdag 20 december 2006 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar ook af en toe last van. De verbinding (via satelliet- of straalverbinding zal dat zijn) is niet altijd even goed, dus soms valt 'ie weleens uit. Vorig jaar hadden ze zelfs problemen met het mengpaneel, waardoor er minimaal een uur non-stop muziek uit hilversum kwam en je de 3 heren op de bank zag zitten te roken...
hij was vannacht erg gaaf juist met al die dronken studenten. hij wist daar op een goede manier mee om te gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vannacht was ie ook prut met een rietje, ik zei het al lang van tevoren dat het met hem niks zou worden, hij heeft totaal geen geschikte radiostem, hij is niet leuk, niet grappig en hij slist een beetje en dat is gruwelijk irritant.
Weg met Lantinga dus!
klopt was hier ook, maar op 101TV gaat het altijd goed, kijk nu ook al de hele avondquote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Was `t gisteravond even op tv aan `t kijken toen het geluid opeens begon te f*cken. Had nog iemand hier last van? na een paar minuten werd opeens over geschakeld tekst tv
Was dat dan? digitaal ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klopt was hier ook, maar op 101TV gaat het altijd goed, kijk nu ook al de hele avonden geen journaals etc.
ja zit hier in het digitale pakket, is een zender van BNN, als er geen serious request is dan zenden ze allemaal stukken uit BNN programma's uit of hele programma's 's avonds. En nu dus non-stop het glazen huisquote:Op woensdag 20 december 2006 20:09 schreef Timo20 het volgende:
Ok thanks, dan ligt `t iig niet aan mij
[..]
Was dat dan? digitaal ofzo?
Ik kijk vanavond juist wat minder dan gister... later vanavond weer denk.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk weer, kan er uren naar kijken/luisteren.
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk weer, kan er uren naar kijken/luisteren.
quote:Op woensdag 20 december 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vannacht was ie ook prut met een rietje, ik zei het al lang van tevoren dat het met hem niks zou worden, hij heeft totaal geen geschikte radiostem, hij is niet leuk, niet grappig en hij slist een beetje en dat is gruwelijk irritant.
Weg met Lantinga dus!
Ik heb nooit begrepen wat die kneus op de radio doet. Alsof iedere persoon die ooit op TMF of MTV is geweest, meteen op de radio kanquote:Op woensdag 20 december 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weg met Lantinga dus!
Hehe * claimt laptop van baas en streamt 3FM met oortjes in*quote:Op woensdag 20 december 2006 20:53 schreef miss_bleu het volgende:
krijg er di tjaa rhelaas niet zoveel van mee. Geen radio op het werk. Vorig jaar zat ik nog op school en was ik vrij. Zat toen de hele dag te kijken en te luisteren. Vind het wel jammer dat ik het niet echt kan volgen dit jaar
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:11 schreef cyberrobin het volgende:
Sander/Gerard zag je net in beeld en ze zaten op 't FOK!Forum hier te kijken..
Je kunt 't archief checken he.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:16 schreef DJKoster het volgende:
Is Stream of Passion - Out in the real world eigenlijk al gedraaid in de laatste 24 uur?
Zat ik al aan te denken maar dan mis ik het programma nu natuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2006 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt 't archief checken he.
Heb ik vorig jaar gedaan. Steeds een uurtje openen, door het audiobestand heen schuiven en kijken of m'n liedje voorbij was gekomen. Diep triest, ik weet 't.En ik heb 'm niet gehoord.
Gelukkig draaide Giel gisterochtend al een uur na m'n donatie mijn request.![]()
Maar 't gaat natuurlijk om de pegels he.
Wat ik daar niet van snap is dat vrijwel elke mobiele telefoon die het nog enigzins doet meer dan 3.50 op levert dan kun je hem beter verkopen en dta naar serieus request doen. Al is dat natuurlijk wel veel meer gedoe.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:32 schreef Frasier het volgende:
Net even langs dat huis gelopen. Maar jezus wat hebben ze veel mobiele telefoons ingeleverd. Staan van die kokers waar je je ouwe/nieuwe mobiel in kan gooien en ze zaten al behoorlijk vol. Echt van alles zat er tussen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit Gerard nou gewoon mee te chatten op Fok!?
*psst* kijk eens in 'active topics'quote:
Joh , laat ons in de waanquote:Op woensdag 20 december 2006 21:41 schreef Treezz het volgende:
volgens mij zit ie gewoon op msn hoor... ??![]()
ja toch ..
Erik de Zwart?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:51 schreef borisz het volgende:
Is Erik de Zwart er? ik zie hem volgens mij op de cam
Die stonden een paar uur geleden samen met Tropical Danny en die andere 'Toppertje' te trommelen buiten het Huis.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:54 schreef Geartsjuh het volgende:
Er staat nu een hele groep mensen op Utrecht Centraal met trommels muziek te maken om geld in te zamelen voor Serieus Request. Echt super swingend
.
Inderdaad, ik ken em onderhand uit mn hoofd..quote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef Icex het volgende:
Wordt wel echt gestoord van datzelfde filmpje elk uur... geef mij maar nieuws af en toe, wissel het af ofzo.
Mwah. Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel qua dj-'niveau'. Alleen is Giel wat breder qua interesses, mede vanwege z'n programma. Gerard hoeft 'alleen' maar plaatjes te draaien; Giel heeft nog heel wat meer non-muziek-info in z'n programmaquote:Op woensdag 20 december 2006 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik Gerard zie presenteren, zie ik direct waarom hij zo'n goede DJ is, hij heeft een echte passie voor muziek en dat uit zich ook in het maken van bewegingen in de ritme van de muziek of echt meezingen. Terwijl Giel bij elk nummer niet weet hoe snel hij zijn koptelefoon moet afdoen om vervolgens zich met andere dingen bezig te houden.
Idd. Een slappe zak is 't.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
En ik zie ook direct waarom Sander zo'n matige DJ is, totaal geen enthousiasme en ook in gesprekken weet hij niet de juiste vragen te stellen. Alleen goed als hij wordt aangevuld door Coen.
Ik zit echt te genieten van Gerard. Het enthousiasme straalt er van af, wat hij ook allemaal weet van muziek enzo. Giel vind ik het wat minder doen, maar is wel leuker met jingles enzo ja. En wat bredere info, net wat jij zegt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel qua dj-'niveau'. Alleen is Giel wat breder qua interesses, mede vanwege z'n programma. Gerard hoeft 'alleen' maar plaatjes te draaien; Giel heeft nog heel wat meer non-muziek-info in z'n programma. En Giel doet nog wat meer met geluidjes en andere fragmenten
.
Gerard en Giel zijn beiden topquote:Op woensdag 20 december 2006 22:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zit echt te genieten van Gerard. Het enthousiasme straalt er van af, wat hij ook allemaal weet van muziek enzo. Giel vind ik het wat minder doen, maar is wel leuker met jingles enzo ja. En wat bredere info, net wat jij zegt.
Two Princes - Spin Doctorsquote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de playlist van het komende uur:
So Lonely - The Police
Stan - Eminem
Two Princess - ?
Harlem - ?
Distance - Cake
Lola's Theme - ?
Save Room - John Legend
Personal Jesus - Depeche Mode
Billie Monday - New Order
Smile - Lilly Allen
Was even in beeld, heb daarna het beeld stilgezet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef DJKoster het volgende:
Hoe weet jij dat?
Amen!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gerard en Giel zijn beiden top![]()
.
Dank u.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Two Princes - Spin Doctors
Harlem - Jim Jones?
Lola's Theme - Shapeshifters
Dan schakel ik wel over op mijn Winamp...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Even de playlist van het komende uur:
So Lonely - The Police
Stan - Eminem
Two Princess - ?
Harlem - ?
Distance - Cake
Lola's Theme - ?
Save Room - John Legend
Personal Jesus - Depeche Mode
Billie Monday - New Order
Smile - Lilly Allen
Ik luister nogquote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ben ik de enigste die nog kijkt / luistert of reageren jullie allemaal gewoon niet.
Nou, ik vind Sander nog minder dan Giel, en met Direct erbij wordt het er niet beter opquote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef DaMook het volgende:
Ben ik de enigste die nog kijkt / luistert of reageren jullie allemaal gewoon niet.
Ach nu wel een primeur van di-rectquote:Op woensdag 20 december 2006 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nou, ik vind Sander nog minder dan Giel, en met Direct erbij wordt het er niet beter op
Morgen weer een dag
Het schema is anders dan gisteren idd. Ook niet zo gek, Giel moet ook slapen.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef Babbel1 het volgende:
Heeft iemand nog het uitzendschema? Ik dacht dat Giel van 22:00 tot 2:00 was? Maar nu zie ik Sander, daarna Gerard en dan pas Giel weer met zn ochtendshow? Ik vind naar bed gaan en weer opstaan met Giel zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |