Inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom vindt het wel leuk om mee te zingen
dat was vorig jaar, nu denk ik iets andersquote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef koen_pijl het volgende:
Kim Holland zal er morgen wel inzitten.
heb nu geen stream aan, maar hij zal wel is langskomen alleen hij heeft over een paar minuten uitzending op q muziekquote:Op woensdag 20 december 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
kwam Wout daar nou nog ff langs?
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huisquote:Op woensdag 20 december 2006 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
heb nu geen stream aan, maar hij zal wel is langskomen alleen hij heeft over een paar minuten uitzending op q muziek
Ja, dat is 'm. Ik dacht namelijk hetzelfde toen ik dat vanmorgen zag.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huis
okequote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm. Ik dacht namelijk hetzelfde toen ik dat vanmorgen zag.
Op @Home Digitaal heb ik 't gisteravond wel de hele tijd gezien. Inclusief de onderbreking elk uur. Volgens mij is het daar tot het einde integraal te zien (naam van de zender was ook 3FM Serious Request).quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Sammy3000 het volgende:
Het is wel heel irritant dat als je 's nachts de uitzending kijkt dat het ook elk uur onderbroken wordt...
Zag op internet staan dat het digitale kanaal 101integraal de beelden zou uitzenden, maar daar is gewoon de gebruikelijke ongein te zien...
Jammer dat het niet constant te volgen is op TV!![]()
Klopt, hij was er gisterochtend ook bijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huis
en dat voor dit nummerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef koen_pijl het volgende:
1500 euro??
Heb je 'em al gevonden? Zo niet;quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef Againzender het volgende:
ik zoek nog steeds naar de eerste uitzending van Ekstra weekend. Daar zat ik verdorrie in bij de eerste voicelift, en dat moet ik mijn moeder toch eens laten horen
he, dank je wel manquote:Op woensdag 20 december 2006 13:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
Heb je 'em al gevonden? Zo niet;
Dit is het eerste uur van de eerste uitzending. Hier het tweede uur, hier het derde uur.
![]()
Stomme lui van GOTquote:
Gathering of Tweakersquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef koen_pijl het volgende:
Wie is GOT?
Gathering of Tweakersquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef koen_pijl het volgende:
Wie is GOT?
Ja wat een kerelquote:Op woensdag 20 december 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Overmars komt zn spelletje promoten
nee, maar dat zegt hij volgens mij ook niet voordat hij klaar is.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Remzz het volgende:
Heeft Sander de Heer al gezegt wie er in de caravan zit vandaag? Ben nog wel ff vanplan er langs te gaan
ik zie het, en dat was nou niet die ene die ik zoekquote:Op woensdag 20 december 2006 13:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
De 'test-uitzending' van de week daarvoor staat er niet op.
Daarom is t ook zo leuk om te volgen vind ik..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch leuk dat ze ook een hoop BN-ers trekken.
die nemen ook allemaal een dikke enveloppe meequote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef Ambrosius het volgende:
Toch leuk dat ze ook een hoop BN-ers trekken.
Wel een mooi nummer werd er gedraaidquote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja wat een kerel
Hij denkt er echt rijk mee te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |