Inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom vindt het wel leuk om mee te zingen
dat was vorig jaar, nu denk ik iets andersquote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef koen_pijl het volgende:
Kim Holland zal er morgen wel inzitten.
heb nu geen stream aan, maar hij zal wel is langskomen alleen hij heeft over een paar minuten uitzending op q muziekquote:Op woensdag 20 december 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
kwam Wout daar nou nog ff langs?
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huisquote:Op woensdag 20 december 2006 11:57 schreef borisz het volgende:
[..]
heb nu geen stream aan, maar hij zal wel is langskomen alleen hij heeft over een paar minuten uitzending op q muziek
Ja, dat is 'm. Ik dacht namelijk hetzelfde toen ik dat vanmorgen zag.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huis
okequote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm. Ik dacht namelijk hetzelfde toen ik dat vanmorgen zag.
Op @Home Digitaal heb ik 't gisteravond wel de hele tijd gezien. Inclusief de onderbreking elk uur. Volgens mij is het daar tot het einde integraal te zien (naam van de zender was ook 3FM Serious Request).quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Sammy3000 het volgende:
Het is wel heel irritant dat als je 's nachts de uitzending kijkt dat het ook elk uur onderbroken wordt...
Zag op internet staan dat het digitale kanaal 101integraal de beelden zou uitzenden, maar daar is gewoon de gebruikelijke ongein te zien...
Jammer dat het niet constant te volgen is op TV!![]()
Klopt, hij was er gisterochtend ook bijquote:Op woensdag 20 december 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel in het SRjouurnaal. Dan laten ze zien dat de dj's aankomen bij het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |