Hmmm, jammer. Misschien nog te achterhalen via de WMP-linkjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:36 schreef Againzender het volgende:
ik zie het, en dat was nou niet die ene die ik zoek
Maar toch bedankt voor je linkjes
ik zal later eens kijken, maar moet zo eerst naar de dokter.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Misschien nog te achterhalen via de WMP-linkjes.
En anders via de oude Realplayer-linkjes...?
Ja ik weet de site ook niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Welke site had hij het over? www.eet.nu?
Die werkt nu al niet meer
De beheerder van de site geeft 1 cent per bezoeker aan de actie.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Misschien leuk om het verhaal rond deze website ff te vertellen en wat de bedoeling is?
Ikquote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Wie gaat straks even naar de camper?
Dikkie Dik!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
Whehe ik net de stad in kom ik een vriend tegen voor de camper van 3FM. Komen Tessel(van Zoeyzo) en Sander de Heer op ons af of we ff willen kijken voor 10 euro. Willen wij wel. Zit daar Gerda Havertongvan sesamstraat enzo. Zei ons een verhaaltje van die rode kat voorlezen
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
Whehe ik net de stad in kom ik een vriend tegen voor de camper van 3FM. Komen Tessel(van Zoeyzo) en Sander de Heer op ons af of we ff willen kijken voor 10 euro. Willen wij wel. Zit daar Gerda Havertongvan sesamstraat enzo. Zei ons een verhaaltje van die rode kat voorlezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |