Hmmm, jammer. Misschien nog te achterhalen via de WMP-linkjes.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:36 schreef Againzender het volgende:
ik zie het, en dat was nou niet die ene die ik zoek
Maar toch bedankt voor je linkjes
ik zal later eens kijken, maar moet zo eerst naar de dokter.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmmm, jammer. Misschien nog te achterhalen via de WMP-linkjes.
En anders via de oude Realplayer-linkjes...?
Ja ik weet de site ook niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Welke site had hij het over? www.eet.nu?
Die werkt nu al niet meer
De beheerder van de site geeft 1 cent per bezoeker aan de actie.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Misschien leuk om het verhaal rond deze website ff te vertellen en wat de bedoeling is?
Ikquote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Wie gaat straks even naar de camper?
Dikkie Dik!!!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
Whehe ik net de stad in kom ik een vriend tegen voor de camper van 3FM. Komen Tessel(van Zoeyzo) en Sander de Heer op ons af of we ff willen kijken voor 10 euro. Willen wij wel. Zit daar Gerda Havertongvan sesamstraat enzo. Zei ons een verhaaltje van die rode kat voorlezen
.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
Whehe ik net de stad in kom ik een vriend tegen voor de camper van 3FM. Komen Tessel(van Zoeyzo) en Sander de Heer op ons af of we ff willen kijken voor 10 euro. Willen wij wel. Zit daar Gerda Havertongvan sesamstraat enzo. Zei ons een verhaaltje van die rode kat voorlezen
.
Psst niet verklappen johquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
.
Tofquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
.
"ik ben dan ook een kleine ondernemer"quote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef Frasier het volgende:
"Jij komt voor een kleine bijdrage" tegen die dwerg van van Velzen.
Die is wel erg laag bij de grondquote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
"ik ben dan ook een kleine ondernemer"![]()
Top, lekker nummertje is dat!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:29 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind het weer super. Ik heb Perfect Day van Lou Reed aangevraagd.Heerlijk, heb de hele dag de radio aanstaan.
Tesselquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef Remzz het volgende:
.
Proestquote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
ja, niet verkeerd..
whoehaha
http://www.electa.nl/
Dat kan ik me voorstellen, haha.quote:Marisa Heutink niet blij met Giel in het Glazen Huis
Marisa Heutink, de vriendin van Giel Beelen, vindt het niet leuk dat haar vriend rond de feestdagen in het Glazen Huis zit. Beelen heeft zich voor het derde achtereenvolgende jaar in het huis in Utrecht laten opsluiten om geld in te zamelen voor het Rode Kruis. Voor de 28-jarige Heutink krijgt kerst daardoor een negatieve bijklank. "Het is gewoon niet meer zo leuk, want ik ben een soort verpleegster geworden."
"Als hij dat huis uit komt, is hij zo slap als wat en moet ik hem verzorgen", vertelt ze in de jongste uitgave van Veronica Magazine. Een bezoekje aan de ouders van de vrouwelijke dj was vorig jaar ook geen succes. "Ik heb dan in principe niks aan Giel. Hij zegt geen woord en hangt uitgemergeld op de bank."
Giel Beelen, Sander Lantinga en Gerard Ekdom zitten sinds dinsdagochtend in het Glazen Huis. De dj's van 3FM vasten zes dagen en mogen hun tijdelijke woning niet verlaten. Op kerstavond worden ze bevrijd. Tijdens hun verblijf op het Utrechtse plein de Neude draaien ze aan één stuk door verzoeknummers in ruil voor een bijdrage voor het Rode Kruis. Het ingezamelde geld komt ten goede aan slachtoffers van landmijnen.
Bron: Trouw
Same herequote:Op woensdag 20 december 2006 17:51 schreef Babbel1 het volgende:
tvp! Net terug van een dag vol afspraken en werk, nu weer even tijd voor de serious request
Heb je wel TV voor je berichtje gezet?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:10 schreef N.icka het volgende:
Ik heb nog geen van mn smsjes voorbij zien komen![]()
Chelsea Dagger van The Fratellisquote:Op woensdag 20 december 2006 18:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer dan waarvan je af en toe het refrein hoort. Kan je lekker meenurieën.
vannacht was ie ook prut met een rietje, ik zei het al lang van tevoren dat het met hem niks zou worden, hij heeft totaal geen geschikte radiostem, hij is niet leuk, niet grappig en hij slist een beetje en dat is gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:40 schreef Kokstra het volgende:
Damn, ik vond Sander qua presentatie echt tegenvallen de afgelopen uren.
en dan komt een vrijgezelle Ellemieke ook nog eens slapenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, haha.![]()
ik zie iig Sophiequote:
Hadden ze vorig jaar ook af en toe last van. De verbinding (via satelliet- of straalverbinding zal dat zijn) is niet altijd even goed, dus soms valt 'ie weleens uit. Vorig jaar hadden ze zelfs problemen met het mengpaneel, waardoor er minimaal een uur non-stop muziek uit hilversum kwam en je de 3 heren op de bank zag zitten te roken...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Was `t gisteravond even op tv aan `t kijken toen het geluid opeens begon te f*cken. Had nog iemand hier last van? na een paar minuten werd opeens over geschakeld tekst tv
Laat ik het zo zeggen: als er teveel mensen internetten valt daar op het Neude de verbinding wegquote:Op woensdag 20 december 2006 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar ook af en toe last van. De verbinding (via satelliet- of straalverbinding zal dat zijn) is niet altijd even goed, dus soms valt 'ie weleens uit. Vorig jaar hadden ze zelfs problemen met het mengpaneel, waardoor er minimaal een uur non-stop muziek uit hilversum kwam en je de 3 heren op de bank zag zitten te roken...
hij was vannacht erg gaaf juist met al die dronken studenten. hij wist daar op een goede manier mee om te gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vannacht was ie ook prut met een rietje, ik zei het al lang van tevoren dat het met hem niks zou worden, hij heeft totaal geen geschikte radiostem, hij is niet leuk, niet grappig en hij slist een beetje en dat is gruwelijk irritant.
Weg met Lantinga dus!
klopt was hier ook, maar op 101TV gaat het altijd goed, kijk nu ook al de hele avondquote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Was `t gisteravond even op tv aan `t kijken toen het geluid opeens begon te f*cken. Had nog iemand hier last van? na een paar minuten werd opeens over geschakeld tekst tv
Was dat dan? digitaal ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
klopt was hier ook, maar op 101TV gaat het altijd goed, kijk nu ook al de hele avonden geen journaals etc.
ja zit hier in het digitale pakket, is een zender van BNN, als er geen serious request is dan zenden ze allemaal stukken uit BNN programma's uit of hele programma's 's avonds. En nu dus non-stop het glazen huisquote:Op woensdag 20 december 2006 20:09 schreef Timo20 het volgende:
Ok thanks, dan ligt `t iig niet aan mij
[..]
Was dat dan? digitaal ofzo?
Ik kijk vanavond juist wat minder dan gister... later vanavond weer denk.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk weer, kan er uren naar kijken/luisteren.
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk weer, kan er uren naar kijken/luisteren.
quote:Op woensdag 20 december 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vannacht was ie ook prut met een rietje, ik zei het al lang van tevoren dat het met hem niks zou worden, hij heeft totaal geen geschikte radiostem, hij is niet leuk, niet grappig en hij slist een beetje en dat is gruwelijk irritant.
Weg met Lantinga dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |