Lees de OP vlegel!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:13 schreef master_X het volgende:
en wat voor muziek draaien jullie pauper muziek ?
Ik ben niet thuis nu.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:15 schreef wimbo het volgende:
[..]
![]()
Mogge.
Ga jij nog draaien vanavond?
WinAMP oder VLC player.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarmee kan ik het afspelen?
Pak een willekeurige Jump / Hardstyle / Hardcore CD?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef r8ality het volgende:
Zeg LollerboyROFLcopter, ik wil die kankerherrie-hardcore-samples van jou.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:40 schreef r8ality het volgende:
Ja, maar dan moet ik zelf gaan rippen en knippen.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:47 schreef r8ality het volgende:
Ik heb die 15 kansloze kankerkachel-remixes nog gedownload ook.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:10 schreef DjMoonlight het volgende:
Dit nummer moet je toch echt eens draaien bendeleider!
Klikkerdeklik Yvonne & Yvette - Zwarte Vlinder
Komt voor de bakker.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:14 schreef Punnik het volgende:
een oudje .... http://punnik.nl/voorbij/Punnik-Voorbij.mp3![]()
en wat is er met irc eigenlijk ? kan dr helemaal nie opkomen
ik kom niet op irc.fok.nl :Squote:Ik kom trouwens met gemak op IRC.
Goeie Kanaaltje?
er hat ein KNALrottes gummibootquote:
inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef densmee het volgende:
waarom hoor ik die schijt fok! radio
PUB Radio heeft niets met FOK!radio danwel ActionRadio te maken. Ik verveelde me op een middag en ging toen wat plaatjes voor de PUBjes draaien, en van het één kwam het ander.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef DeeBee het volgende:
ja, maar toch![]()
![]()
dacht dat PUB/Fok!-radio iig wel altijd eigen servers had, dus was verrast iets anders te horen...
Die titel alleen al!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
Tommygun - The Kachel can't change
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:08 schreef Fietspompje het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe da werkt, solliciteer maar bij Wimbo Bendeleider of BrauN
Ben nu ook bezig met downloadenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:51 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Staan nog niet in de PL![]()
Omdat ik ze nog niet geluisterd heb![]()
en de mijne dan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef wimbo het volgende:
Viva La Radio Bendeleider!
Daaaaaaaaar issie weer!
LOLBOY zijn knaller on-air!
Dat PUB radio enkele uurtjes in de week invult klopt, is volledig in overeenstemming met Bendeleider en ik (server + verbinding leverancier)
whau vol gooienquote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef BolleSmurf het volgende:
Kun je zelf ook dj worden dan ? Kheb nog wel 5 gb aan geheime zender / piraten muziek
hardstyle en trancequote:Op donderdag 21 december 2006 17:08 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
jij bent geen liefhebber van deze muziek he...
Nee he...beetje rondstuiterenquote:
als maar gezelig is, ben ik al blijquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Nee he...beetje rondstuiteren![]()
Die tijd heb ik gehad
int zweet werken voor niks
Doe mij maar gezellig ene kroeg met deze muziek...Prachtig
![]()
Kijken of ik ook van programma kon wisselen, zal ik maar zeggen. Als het goed is werkt het, er komt zo héél even andere muziek dan jullie gewend zijn, en om 21.00 zal onze nieuwe pub radio dj een half uurtje proef draaien als jullie het niet erg vindenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Fietspompje het volgende:
Wat ga je testen dan? Probeer t gewoon joh, als ik rook zie verschijnen in me kamer pleur ik
de server wel gewoon naar buiten!
Nog niets langsgeweest van Underworld?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef Fietspompje het volgende:
Ik wacht met spanning af!
Dat bufferen komt waarschijnlijk door het verschil in verbinding. Weet ik in ieder geval dat het werkt, en, nog fijner, dat BL radio er meteen weer op komt als ik er af gaquote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Fietspompje het volgende:
Hij probeert nu Pakito-Livin on Video te bufferen, maar speelt niet af
Ah, nu wel!
Die komen er zo weer aanquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef LOLBOY het volgende:
M'n nieuwe remix is af!
Als mijn topic van de tirolerboom polka vol is kenne jullie lolboy records 002 downloaden!!!
Geen dankquote:Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef TwyLight het volgende:
De hele avond van die lekkere nummertjes hè [afbeelding]
Ik wil morgen wel jou nieuwste hit de ether in slingeren hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef LOLBOY het volgende:
Morgen gaat ie in promo op bendeleider, iets erna krijgt de remix een eigen topic
Welke betrouwbare DJ wil mijn nieuwe remix morgen exclusief promo'en?
Lees eens dat wat ik schreef voor jouw replyquote:Op donderdag 21 december 2006 22:28 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel jou nieuwste hit de ether in slingeren hoor!![]()
Roep maar een tijd.
Over ongeveer een uurtje ben ik wel thuis, en dan kan ik hem draaien!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef LOLBOY het volgende:
OK, ik heb net besloten 'm vanavond nog te releasen op lolboy records 002
Is er nou een DJ aan het werk op bendeleider? :-)
Ga eens deaud.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:23 schreef TwyLight het volgende:
De hele avond van die lekkere nummertjes hè [afbeelding]
OK, dan ga ik nu wii sports spelen en ben rond half 12 terug.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef wimbo het volgende:
[..]
Over ongeveer een uurtje ben ik wel thuis, en dan kan ik hem draaien!
ja maar kijk die playlist man, wat doe je?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben aan het werk op bendeleider radio
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Ga eens deaud.
Ach jaquote:Op donderdag 21 december 2006 22:33 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ja maar kijk die playlist man, wat doe je?
Foto met handtekeningquote:Op donderdag 21 december 2006 22:47 schreef TwyLight het volgende:
krijg ik nu een pub radio tshirt?
Ja dat bedacht ik me ook laterquote:Op donderdag 21 december 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het was ook niet te zien in de ID3 tag of zo.
Dat laat mijn winamp automatisch zien heurrr.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef TwyLight het volgende:
kijken naar die 3id tags ofzo is voor tweakers
Even opnieuw op de link klikken.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef TwyLight het volgende:kan ik weer niet connecten
altijd bij bendeider
![]()
werkt niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Even opnieuw op de link klikken.
Gebruik jij ook Itunesquote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef TwyLight het volgende:kan ik weer niet connecten
altijd bij bendeider
![]()
Bij mij doetie t gewoon hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef TwyLight het volgende:kan ik weer niet connecten
altijd bij bendeider
![]()
Winamp gebruiken.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Gebruik jij ook Itunes![]()
want dan zou dat het vast en zeker zijn
![]()
voor mij idemquote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik iTunes ja, maar ik heb een mac dus winamp is geen optie
Haha ja idd, maar dat is dan weer windowsquote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op [afbeelding]
Windows emuleren met parallels en winamp draaien!
Rebooten of iTunes opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op [afbeelding]
Windows emuleren met parallels en winamp draaien!
Waarschijnlijk ander programma... zo'n ''ik-doe-het-alleen-op-windows-want-ik-zit-vol-met-bugs-programma"quote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef TwyLight het volgende:
Maar hoe kan dat dan, want ik kon net wel gewoon naar D_A luisteren.
Wat voor een bak heb jij dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef TwyLight het volgende:
Maar dat via paralells gaat niet door trouwens, ik kan bijna geen enkel programma draaien als ik windows erbij draai
Of voor mensen die dingen willen doen die op een Mac niet kunnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Windows is best ok
voor mensen die met minder genoegen nemen (lees crap)
zoals? en kom niet aan met bendeleider luisteren.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of voor mensen die dingen willen doen die op een Mac niet kunnen.
Gamen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoals? en kom niet aan met bendeleider luisteren.
sterfquote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef seekfaM het volgende:
Mac Pro
Quad Core, 3.0 Ghz
2 GB memory (667MHz DDR2 fully-buffeed DIMM ECC)
NVIDIA GeForce 7300 GT graphics with 256MB memory
250GB Serial ATA 3Gb/s 7200-rpm hard drive
16x double-layer SuperDrive
En een Cinema Display 23"
ja idd, tegenwoordig is mac gewoon beter dan windowsquote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoals? en kom niet aan met bendeleider luisteren.
ik kan ook gewoon gamen hier op mijn mac hoor heb CoD2, The sims (quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sterfen schrijf mij ff op je testament
Ik durf te wedden dat ik geen Steam en geen Battlefield kan draaien, en sowieso, al zou het kunnen, op die videokaart zou het toch niets worden. Maar, we dwalen af.quote:
Mooi welquote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik geen Steam en geen Battlefield kan draaien, en sowieso, al zou het kunnen, op die videokaart zou het toch niets worden. Maar, we dwalen af.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
op die videokaart zou het toch niets worden
Kom ik morgen op terug, moet nu gaan tukkequote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Werk je daar op thuis ofzo? of heb je een geldboom?
quote:
Een 7300GT is echt een kutvideokaart hoorquote:
Hij komt nu 5x achtermekaar door!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:45 schreef LOLBOY het volgende:
Zo hoor ik het graag, 2 keer op 5 minuten nog wel!
Hebbie msn toevallig?quote:
ik heb ze beide toegevoegd, gmail en hotmail...quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:49 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hebbie msn toevallig?
Soms wel handig om te communiceren over je nieuwste hits
Mijnes staat in mn profiel.
been2xtream [apendongle] hotmail [puntje] comquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik heb ze beide toegevoegd, gmail en hotmail...
beide blijft het stil
Voeg mij even toe:quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef wimbo het volgende:
[..]
been2xtream [apendongle] hotmail [puntje] com
Ben toch echt online, maar zie of hoor ook nix.![]()
done.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Voeg mij even toe:
[hierstondeenmailadres]
K heb je toch echt toegevoegd, incl edit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef LOLBOY het volgende:
Edit je mn adres er even uit?
Ik zie niks trouwens?![]()
Ah, ok, is ook done.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er statistieken van het aantal mensen die lusiterd?
Ik weet het nog niet, ben nog aan het FOK!jaaroverzicht bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef seekfaM het volgende:
Is er vanavond radio, tevens, doe hij het dan wel op mac?
Ben je nog live bezig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nu live D_A radioVoorproefje op morgenavond
!
Jaquote:
Wil je m'n 30-seconden remixje van Willem ft Kanon promo'en?quote:
Zie pro voor mailquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Wil je m'n 30-seconden remixje van Willem ft Kanon promo'en?
Ik vind 'm te kort om een eigen topic voor te maken, en hij is te leuk om te laten liggen![]()
Ik zie er nog weinig vanquote:
Ook daar heb je moeite meequote:Op vrijdag 22 december 2006 21:27 schreef LOLBOY het volgende:
Je hebt mail op @fok.nl
Binnenquote:
KAN moet je ff VLC player downloaden, die kan ACC+ streams afspelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef seekfaM het volgende:
IK wil het op mac kunnen luisteren!!!!!![]()
![]()
LOLBOY is goed bezig idd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:58 schreef BrauN het volgende:
Deze remix van 'Meh me lepke'.
Kende ik nog niet.
Dat is idd het probleem met de mensen die niet kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
KAN moet je ff VLC player downloaden, die kan ACC+ streams afspelen
Mooi zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:04 schreef TwyLight het volgende:
Mja hij doet het nu goed, kan alleen niet met itunes afspelen omdat die geen acc+ streams kan. maar met vlc player werkt die perfect
Denk wel dat ik wat heb, voeg me ff toe op msn anders.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:05 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik had het al eerder gevraagt maar heeft iemnand ergens die fragmentjes? want ik wil ook wat proberen te mixen
Eigenlijk draai ik alleen Zaterdag maar goed ik had er zin in van de weekquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:29 schreef wimbo het volgende:
[..]
Weer al?
Tis bijna elke avond. Draai je ook Frituur en Alpen knallers?
Er was met Christiaan afgesproken dat er 3x in de week door jullie gedraaid zou worden namelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk draai ik alleen Zaterdag maar goed ik had er zin in van de weekEven test draaien enzo. Maar goed ik wil wel wat frikandelhits draaien hoor
Ja vanaf maandag gaat dat ook gebeurenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef wimbo het volgende:
[..]
Er was met Christiaan afgesproken dat er 3x in de week door jullie gedraaid zou worden namelijk.
Er moet ook wat Primetime zendtijd voor ons over blijven.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja vanaf maandag gaat dat ook gebeuren
Was voor ons allen even proefweekje
Tuurlijkquote:
Zie m'n sigquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:58 schreef BrauN het volgende:
Deze remix van 'Meh me lepke'.
Kende ik nog niet.
Vanavond even proberenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
KAN moet je ff VLC player downloaden, die kan ACC+ streams afspelen
Zometeen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah wimbo is bezig, wanneer denk je klaar te zijn?
ja is goed geef je msn maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef wimbo het volgende:
[..]
Zometeen?
Voeg me ff op msn, dan kunnen we ff overleggen oid.![]()
Bier en tieten song staat klaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef TwyLight het volgende:
D_A ik wens zometeen wel minstens 1 frituur hit per 20 minuten
Heb net gedroait.quote:
T0fquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb net gedroait.
Al jou hits in achter mekaar aan gedraaid.
Ook de nieuwste
Ik vind trouwens wel dat D_A Meh Mien LOLBOY moet draaien, NU.![]()
Heb jij trouwens nog meer samples dan in de .rar die ik gepost heb?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb zin om m'n volgende remix met bendeleider te maken!
Bendeleider, waar zitte gij?
Zie topic van meh me lolboyquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog meer samples dan in de .rar die ik gepost heb?
Bendelijer, zullen we samen een remix maken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef Bendeleider het volgende:
Wat een takke herrie!
Doe eens een lekkere alpengalmer of een heerlijke lolboy mixje!
Ecchnieee zie de luisteraars stijgen danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Ja D_A draait altijd muziek die die zelf alleen mooi vind![]()
Hoeveel danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ecchnieee zie de luisteraars stijgen dan
LOLBOY ft. Bendeleider - Eenzame Kutkachel Kerstquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Bendelijer, zullen we samen een remix maken?![]()
11 nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |