inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef densmee het volgende:
waarom hoor ik die schijt fok! radio
PUB Radio heeft niets met FOK!radio danwel ActionRadio te maken. Ik verveelde me op een middag en ging toen wat plaatjes voor de PUBjes draaien, en van het één kwam het ander.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:07 schreef DeeBee het volgende:
ja, maar toch![]()
![]()
dacht dat PUB/Fok!-radio iig wel altijd eigen servers had, dus was verrast iets anders te horen...
Die titel alleen al!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
Tommygun - The Kachel can't change
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:08 schreef Fietspompje het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe da werkt, solliciteer maar bij Wimbo Bendeleider of BrauN
Ben nu ook bezig met downloadenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:51 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Staan nog niet in de PL![]()
Omdat ik ze nog niet geluisterd heb![]()
en de mijne dan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:04 schreef wimbo het volgende:
Viva La Radio Bendeleider!
Daaaaaaaaar issie weer!
LOLBOY zijn knaller on-air!
Dat PUB radio enkele uurtjes in de week invult klopt, is volledig in overeenstemming met Bendeleider en ik (server + verbinding leverancier)
whau vol gooienquote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef BolleSmurf het volgende:
Kun je zelf ook dj worden dan ? Kheb nog wel 5 gb aan geheime zender / piraten muziek
hardstyle en trancequote:Op donderdag 21 december 2006 17:08 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
jij bent geen liefhebber van deze muziek he...
Nee he...beetje rondstuiterenquote:
als maar gezelig is, ben ik al blijquote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Nee he...beetje rondstuiteren![]()
Die tijd heb ik gehad
int zweet werken voor niks
Doe mij maar gezellig ene kroeg met deze muziek...Prachtig
![]()
Kijken of ik ook van programma kon wisselen, zal ik maar zeggen. Als het goed is werkt het, er komt zo héél even andere muziek dan jullie gewend zijn, en om 21.00 zal onze nieuwe pub radio dj een half uurtje proef draaien als jullie het niet erg vindenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef Fietspompje het volgende:
Wat ga je testen dan? Probeer t gewoon joh, als ik rook zie verschijnen in me kamer pleur ik
de server wel gewoon naar buiten!
Nog niets langsgeweest van Underworld?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef Fietspompje het volgende:
Ik wacht met spanning af!
Dat bufferen komt waarschijnlijk door het verschil in verbinding. Weet ik in ieder geval dat het werkt, en, nog fijner, dat BL radio er meteen weer op komt als ik er af gaquote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Fietspompje het volgende:
Hij probeert nu Pakito-Livin on Video te bufferen, maar speelt niet af
Ah, nu wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |