Haha ja idd, maar dat is dan weer windowsquote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op [afbeelding]
Windows emuleren met parallels en winamp draaien!
Rebooten of iTunes opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op [afbeelding]
Windows emuleren met parallels en winamp draaien!
Waarschijnlijk ander programma... zo'n ''ik-doe-het-alleen-op-windows-want-ik-zit-vol-met-bugs-programma"quote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef TwyLight het volgende:
Maar hoe kan dat dan, want ik kon net wel gewoon naar D_A luisteren.
Wat voor een bak heb jij dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef TwyLight het volgende:
Maar dat via paralells gaat niet door trouwens, ik kan bijna geen enkel programma draaien als ik windows erbij draai
Of voor mensen die dingen willen doen die op een Mac niet kunnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Windows is best ok
voor mensen die met minder genoegen nemen (lees crap)
zoals? en kom niet aan met bendeleider luisteren.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of voor mensen die dingen willen doen die op een Mac niet kunnen.
Gamen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoals? en kom niet aan met bendeleider luisteren.
sterfquote:Op donderdag 21 december 2006 23:29 schreef seekfaM het volgende:
Mac Pro
Quad Core, 3.0 Ghz
2 GB memory (667MHz DDR2 fully-buffeed DIMM ECC)
NVIDIA GeForce 7300 GT graphics with 256MB memory
250GB Serial ATA 3Gb/s 7200-rpm hard drive
16x double-layer SuperDrive
En een Cinema Display 23"
ja idd, tegenwoordig is mac gewoon beter dan windowsquote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoals? en kom niet aan met bendeleider luisteren.
ik kan ook gewoon gamen hier op mijn mac hoor heb CoD2, The sims (quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sterfen schrijf mij ff op je testament
Ik durf te wedden dat ik geen Steam en geen Battlefield kan draaien, en sowieso, al zou het kunnen, op die videokaart zou het toch niets worden. Maar, we dwalen af.quote:
Mooi welquote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik geen Steam en geen Battlefield kan draaien, en sowieso, al zou het kunnen, op die videokaart zou het toch niets worden. Maar, we dwalen af.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
op die videokaart zou het toch niets worden
Kom ik morgen op terug, moet nu gaan tukkequote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Werk je daar op thuis ofzo? of heb je een geldboom?
quote:
Een 7300GT is echt een kutvideokaart hoorquote:
Hij komt nu 5x achtermekaar door!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:45 schreef LOLBOY het volgende:
Zo hoor ik het graag, 2 keer op 5 minuten nog wel!
Hebbie msn toevallig?quote:
ik heb ze beide toegevoegd, gmail en hotmail...quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:49 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hebbie msn toevallig?
Soms wel handig om te communiceren over je nieuwste hits
Mijnes staat in mn profiel.
been2xtream [apendongle] hotmail [puntje] comquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
ik heb ze beide toegevoegd, gmail en hotmail...
beide blijft het stil
Voeg mij even toe:quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef wimbo het volgende:
[..]
been2xtream [apendongle] hotmail [puntje] com
Ben toch echt online, maar zie of hoor ook nix.![]()
done.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Voeg mij even toe:
[hierstondeenmailadres]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |