K heb je toch echt toegevoegd, incl edit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef LOLBOY het volgende:
Edit je mn adres er even uit?
Ik zie niks trouwens?![]()
Ah, ok, is ook done.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef De_Ananas het volgende:
Zijn er statistieken van het aantal mensen die lusiterd?
Ik weet het nog niet, ben nog aan het FOK!jaaroverzicht bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef seekfaM het volgende:
Is er vanavond radio, tevens, doe hij het dan wel op mac?
Ben je nog live bezig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nu live D_A radioVoorproefje op morgenavond
!
Jaquote:
Wil je m'n 30-seconden remixje van Willem ft Kanon promo'en?quote:
Zie pro voor mailquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Wil je m'n 30-seconden remixje van Willem ft Kanon promo'en?
Ik vind 'm te kort om een eigen topic voor te maken, en hij is te leuk om te laten liggen![]()
Ik zie er nog weinig vanquote:
Ook daar heb je moeite meequote:Op vrijdag 22 december 2006 21:27 schreef LOLBOY het volgende:
Je hebt mail op @fok.nl
Binnenquote:
KAN moet je ff VLC player downloaden, die kan ACC+ streams afspelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef seekfaM het volgende:
IK wil het op mac kunnen luisteren!!!!!![]()
![]()
LOLBOY is goed bezig idd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:58 schreef BrauN het volgende:
Deze remix van 'Meh me lepke'.
Kende ik nog niet.
Dat is idd het probleem met de mensen die niet kunnen luisteren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
KAN moet je ff VLC player downloaden, die kan ACC+ streams afspelen
Mooi zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:04 schreef TwyLight het volgende:
Mja hij doet het nu goed, kan alleen niet met itunes afspelen omdat die geen acc+ streams kan. maar met vlc player werkt die perfect
Denk wel dat ik wat heb, voeg me ff toe op msn anders.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:05 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik had het al eerder gevraagt maar heeft iemnand ergens die fragmentjes? want ik wil ook wat proberen te mixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |