Eigenlijk draai ik alleen Zaterdag maar goed ik had er zin in van de weekquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:29 schreef wimbo het volgende:
[..]
Weer al?
Tis bijna elke avond. Draai je ook Frituur en Alpen knallers?
Er was met Christiaan afgesproken dat er 3x in de week door jullie gedraaid zou worden namelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigenlijk draai ik alleen Zaterdag maar goed ik had er zin in van de weekEven test draaien enzo. Maar goed ik wil wel wat frikandelhits draaien hoor
Ja vanaf maandag gaat dat ook gebeurenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:33 schreef wimbo het volgende:
[..]
Er was met Christiaan afgesproken dat er 3x in de week door jullie gedraaid zou worden namelijk.
Er moet ook wat Primetime zendtijd voor ons over blijven.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja vanaf maandag gaat dat ook gebeuren
Was voor ons allen even proefweekje
Tuurlijkquote:
Zie m'n sigquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:58 schreef BrauN het volgende:
Deze remix van 'Meh me lepke'.
Kende ik nog niet.
Vanavond even proberenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
KAN moet je ff VLC player downloaden, die kan ACC+ streams afspelen
Zometeen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah wimbo is bezig, wanneer denk je klaar te zijn?
ja is goed geef je msn maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef wimbo het volgende:
[..]
Zometeen?
Voeg me ff op msn, dan kunnen we ff overleggen oid.![]()
Bier en tieten song staat klaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef TwyLight het volgende:
D_A ik wens zometeen wel minstens 1 frituur hit per 20 minuten
Heb net gedroait.quote:
T0fquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb net gedroait.
Al jou hits in achter mekaar aan gedraaid.
Ook de nieuwste
Ik vind trouwens wel dat D_A Meh Mien LOLBOY moet draaien, NU.![]()
Heb jij trouwens nog meer samples dan in de .rar die ik gepost heb?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb zin om m'n volgende remix met bendeleider te maken!
Bendeleider, waar zitte gij?
Zie topic van meh me lolboyquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog meer samples dan in de .rar die ik gepost heb?
Bendelijer, zullen we samen een remix maken?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef Bendeleider het volgende:
Wat een takke herrie!
Doe eens een lekkere alpengalmer of een heerlijke lolboy mixje!
Ecchnieee zie de luisteraars stijgen danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Ja D_A draait altijd muziek die die zelf alleen mooi vind![]()
Hoeveel danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ecchnieee zie de luisteraars stijgen dan
LOLBOY ft. Bendeleider - Eenzame Kutkachel Kerstquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Bendelijer, zullen we samen een remix maken?![]()
11 nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |