Ik zie dat als een aanmelding Snakey. Gezelligquote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef Snakey het volgende:
Je mag wel met mij meerijden, moet je wel eerst effe naar Rotterdam fietsen.![]()
Nee johquote:Op maandag 18 december 2006 19:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Meeting topics mogen niet in ONZ!!
Maaruhm, met de treinje hebt toch OV!
nu Chowi en jogy nog overhalenquote:Op maandag 18 december 2006 19:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie dat als een aanmelding Snakey. Gezellig.
Ik heb dus gelijk een typo in de TT zittenquote:Op maandag 18 december 2006 19:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Utrecht.
Let op: volgende ONZ meet op vrijdag 9 februari in Utrecht.
Meld je nu aan![]()
ik heb de TT aangepast, S-F doe jij de OP?quote:Op maandag 18 december 2006 19:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Utrecht.
Let op: volgende ONZ meet op vrijdag 9 februari in Utrecht.
Meld je nu aan![]()
Dat bedoel ik ook maar dan luxerquote:Op maandag 18 december 2006 19:33 schreef boem-dikkie het volgende:eigen bier verplicht in de trein!
Ik doe de OPquote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb de TT aangepast, S-F doe jij de OP?
Possibly maybe.quote:Op maandag 18 december 2006 19:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie dat als een aanmelding Snakey. Gezellig.
Ik kom, zet mij er dus maar bij.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een lijstje met komers, misschieners, en attention whores zou leuk zijn in de OP.
De vorige keer was het dit :quote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
hoelaat en wat begint t eigelijk? of is dat nog te vroeg om te zegge
Onder andere ja, maar er kwamen ook veel mensen "voorborrellen", vanaf 4 uur in de Stairwayquote:Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De vorige keer was het dit :
Ik stel voor om om 7 uur op CS te verzamelen onder het blauwe bord.
Uiteraard dat dat stelletje nerds er nou toevallig ook isquote:Op maandag 18 december 2006 19:52 schreef -skippybal- het volgende:
ik ga ook wel, puur voor het bier
quote:Op maandag 18 december 2006 19:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zet mij eens heel snel in de OP!
Die foto maakte je beruchtquote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh God moest die foto er ook bij?![]()
Iikwilookwatzeggenquote:Op maandag 18 december 2006 19:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zet mij eens heel snel in de OP!
Wel waarquote:Op maandag 18 december 2006 20:02 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
Je mag achterop bij mequote:
en dan liggen we dronken en gewond in de sloot donderdag middagquote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag achterop bij me![]()
Gaan we wel donderdag ochtend weg![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en dan liggen we dronken en gewond in de sloot donderdag middag![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:02 schreef postmortum het volgende:
ik durf niet te komen
50 minuten met de treinquote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef FiXeR999 het volgende:
Oss - Utrecht is te doen op de brommer toch?
Ah, kan ik zeker wel met jou meerijden, kom uit de omgeving van rotterdamquote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef Snakey het volgende:
Je mag wel met mij meerijden, moet je wel eerst effe naar Rotterdam fietsen.![]()
mooi, dan neem ik twee euro minder meequote:Op maandag 18 december 2006 20:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je krijgt nog een biertje van me!
10 aanmeldingen in 1 uurquote:
sssssssht!quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 aanmeldingen in 1 uur![]()
Je kan meerdere keren komen op de meetquote:
Joh wij 2 en 2 bier is genoegquote:
Verwijdertquote:Op maandag 18 december 2006 20:33 schreef fraubitch het volgende:
tvp.
zou ik uit de op gehaald kunnen worden? ik en flow
doe maar een plaatje van mij en dribs ofzo
Zekerquote:Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
he surveillance-frietwe gaan wel naar de mc he!
Nee je komt gewoon!quote:Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef fraubitch het volgende:
zet mij mar bij de misschien mensjes trouwens
oequote:Op maandag 18 december 2006 20:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee je komt gewoon!
En laat drubbel maar thuis [afbeelding]
ja, want dat doen we nooitquote:
Wel echt alle.quote:
dat was een orgie ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alle foto's worden gepost, behalve die van moemoe op de eerste meet..
Wat dan, ging ze topless ofzo?quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alle foto's worden gepost, behalve die van moemoe op de eerste meet..
he friehuggerquote:Op maandag 18 december 2006 20:52 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kom niet maar ik post lekker toch lekker puh maar ik kom niet zo! Als ik zou komen was dat met de trein enzo maar nu niet, ZO!
quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Game_Error het volgende:
maar...maar.....maaaaaaar... 10 februari is mijn verjaardag....![]()
Die wil jij toch nietquote:
dan had je er maar bij moeten zijnquote:
Komop brauntje, ook komen, gaan we samen joint smoken en Doorhalen luisterne op mijn Blik box van mijn mobielquote:Op maandag 18 december 2006 21:00 schreef BrauN het volgende:
Fuck you, zoiets maak je mij niet blij mee hoor.
quote:Steven zegt:
Ik hoop echt zo dat ze me nu allemaal gaan proberen over te halen op de meet te komen!
Siemen zegt:
Kom gewoon, man.
Steven zegt:
Ze moeten er om smeken! Smeken zeg ik je!
LAWL!quote:
Volgens mij ging het over jou hoorquote:Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
LAWL!
Mensen, bovenstaand gesprek heeft nooit - ik herhaal NOOIT - plaatsgevonden. SiemeN probeert mij zwart te maken. De kuttekop. Het rapalje! Serpent! Boeventuig is het.
edit: Oh, ging het over Stofje?
Ik heb maar één Steven in m'n lijst staan.quote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over jou hoor.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
LAWL!
Mensen, bovenstaand gesprek heeft nooit - ik herhaal NOOIT - plaatsgevonden. SiemeN probeert mij zwart te maken. De kuttekop. Het rapalje! Serpent! Boeventuig is het.
edit: Oh, ging het over Stofje?
quote:Zoals jullie nog niet wisten is er een plan om op 7 Februari 2007 een meet te houden in de Stairway to Heaven te Utrecht.
Wanneer
Vrijdag 9 Februari
Ik heb het al 3 keer verandert maar blijkbaar mag het niet ofzoquote:
F5?quote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 keer verandert maar blijkbaar mag het niet ofzo![]()
ik heb me de eerste keer echt moeten verbijten om je niet te corrigerenquote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 keer verandert maar blijkbaar mag het niet ofzo![]()
Kom maar naar de meet in een mantelpakje en een zweepjequote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb me de eerste keer echt moeten verbijten om je niet te corrigeren![]()
maar nu kan ik het niet meer voor me houden
verbeterd is met een d
ik zie verbetert in zijn zin staan, geen verbetert..quote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verbeterd is met een d
quote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verbeterd is met een d
Spellingsnaziquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verbeterd is met een d
quote:
Je werd toch niet gedwongen?quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Nosh het volgende:
Ik moest zeggen dat ik aanwezig ben.
Dus bij deze.
Jazeker. Hij wil graag weer eens een biertje met je drinkenquote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb maar één Steven in m'n lijst staan.
Komt ie trouwens?
Hij gaat toch niet weer met z'n dichtbundel lopen heulen hč?quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jazeker. Hij wil graag weer eens een biertje met je drinken.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:51 schreef Polvere het volgende:
Ik wil sommige mensen best eens ontmoeten, dus ik kom ook.
Nog zo'n spellingsnaziquote:Op maandag 18 december 2006 21:53 schreef Polvere het volgende:
[..]
Een post met één woord en dan dát woord nog fout spellen ook.
gelukkig was jij er om het te zeggen voor mequote:Op maandag 18 december 2006 21:53 schreef Polvere het volgende:
[..]
Wat is er fout aan??quote:Op maandag 18 december 2006 21:53 schreef Polvere het volgende:
[..]
Netjesquote:Op maandag 18 december 2006 21:58 schreef Frumzel het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ/BAG-meet2007
De OP
dtquote:
hehequote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef Polvere het volgende:
[..]
Jij bent daar zéker een voorbeeld van.
de vorige keer was je er anders welquote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom weer niet.
Of je komt weer als iedereen richting het station gaat?quote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom weer niet.
Thanksquote:Op maandag 18 december 2006 21:58 schreef Frumzel het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ/BAG-meet2007
De OP
Ja, om 20:00.quote:Op maandag 18 december 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of je komt weer als iedereen richting het station gaat?
23:50 uurquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
hoelaat gaat de laatste trein terug richting assen uit utrecht eigelijk ?
uurtje of 23/24quote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
hoelaat gaat de laatste trein terug richting assen uit utrecht eigelijk ?
quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
23:50 uurZijn we om 20 voor 2 thuis
![]()
Nee kunnen we nog hier de kroeg in jahquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee kunnen we nog hier de kroeg in jah
quote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dan rijd ik wel door naar groningen en ga ik daar wel tot half 7 zitten
heheh!
quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen
Als we niet eerder uit de trein worden gezet ofzo
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef fraubitch het volgende:
zet mij mar bij de misschien mensjes trouwens
Als der zown kansloze conducteur langskomt zal ik hem wel even vragen of hij het wetboek van strafrecht uit zijn hoofd weet enzoquote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]waarschijnlijk krijg ik weer boetes voor voeten op de bank of geschreeuw
!!
haalloo, hallooo!! kan ik nog in je autoquote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet komen!!!We moeten toch wat te fappen hebben.
![]()
![]()
Enneh,gammele kutfiets,waarom sta ik niet in de OP? Nou?Ik moet vanuit Zuidlaren komen en ga met de auto,dat kan voor jou ook een voordeel zijn,want ik kom dan langs Assen.(En dan zijn er nog twee plekken over voor mensen die in het Noorden wonen of op de lijn Groningen-Utrecht.)
Disclaimer:wat het rookbeleid betref ben ik net de NS:,niet in de auto.Maar ik wil onderweg best ff stoppen om de rokers hun nicotinepeil weer op te laten vijzelen.
Alleraardigst AnhtonyRealZeusquote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh,gammele kutfiets,waarom sta ik niet in de OP? Nou?Ik moet vanuit Zuidlaren komen en ga met de auto,dat kan voor jou ook een voordeel zijn,want ik kom dan langs Assen.(En dan zijn er nog twee plekken over voor mensen die in het Noorden wonen of op de lijn Groningen-Utrecht.)
Disclaimer:wat het rookbeleid betref ben ik net de NS:,niet in de auto.Maar ik wil onderweg best ff stoppen om de rokers hun nicotinepeil weer op te laten vijzelen.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je past wel de OP aan, maar je mist nog steeds een aantal mensen, o.a. ik/mij/deze hierquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mag je PM-en hierover ?![]()
Snel toevoegt aan OP![]()
Het gaat ook zo snelquote:Op maandag 18 december 2006 22:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Je past wel de OP aan, maar je mist nog steeds een aantal mensen, o.a. ik/mij/deze hier
quote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haalloo, hallooo!! kan ik nog in je auto?
quote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alleraardigst AnhtonyRealZeus.
.
Jij komt gewoonquote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Zet me maar op 'misschien'.
Ja hoor,leef je uit.quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mag je PM-en hierover ?![]()
Snel toevoegt aan OP![]()
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.
Hoe moeten ze ik dat dan weten?quote:Woonplaats: -
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeten ze dat dan weten?
Hm, Maastricht is wat ver weg.quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik heb al wat plekjes in gedachten..
Maar het is: Maastricht of Alblasserdam..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef murp het volgende:
ik mag niet mee van mijn moeder
mamma zegt dat mensen ontmoeten van het internet raar is
M'n voormalige residentie huist daar.quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Alblasserdam?
Neem je moeder mee, misschien is het watquote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef murp het volgende:
ik mag niet mee van mijn moeder
mamma zegt dat mensen ontmoeten van het internet raar is
Als Bio ook komt, dan kan je toch bij hem logeren?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.
mwoah, mamma zit al een hele tijd in de wc en ik mag haar niet storen.. ik wacht wel tot mamma vanavond klaar isquote:Op maandag 18 december 2006 22:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je moeder mee, misschien is het wat
Je kan toch ook gewoon wachten op de eerste trein om een uurtje of zesquote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n voormalige residentie huist daar.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Zet me maar op 'misschien'.
Ik kan wel even langs komen, je woont tenslotte vlakbijquote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef murp het volgende:
[..]
mwoah, mamma zit al een hele tijd in de wc en ik mag haar niet storen.. ik wacht wel tot mamma vanavond klaar is
Jij komt wel ? of sta je er al bij ?quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt wel ? of sta je er al bij ?![]()
Ik weet het ook niet meer![]()
ik zal het effe aan mamma vragen, ik ben zo terug......quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik kan wel even langs komen, je woont tenslotte vlakbij![]()
* RealZeus mompelt iets over dat regeltje onder de foto van Herald en the_witch,die een diepgaand gesprek hebben:rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef the_witch het volgende:
Ikke!!!!!
Jou heb ik zaterdagnacht nog gezien!quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef the_witch het volgende:
Ikke!!!!!
Nee dank je.quote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon wachten op de eerste trein om een uurtje of zes[afbeelding]
Slecht instellingquote:
Jahwelquote:Op maandag 18 december 2006 22:45 schreef murp het volgende:
niemand zou het ook erg op prijs stellen als ik zou komen
Het gaat allemaal sneller dan ik verwacht hadquote:Op maandag 18 december 2006 22:47 schreef pussydeluxe het volgende:
We zijn al weer bijna toe aan deel II!
kut, nu weet iedereen hetquote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef murp het volgende:
nee, dan zou ik zelf de bob zijn... ik drink niet
nou, dan moet ik effe kijken... lijkt me opzich wel leuk....quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
boeiend dat je niet drinkt! gewoon komen!
Ach boeiend..quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef seekfaM het volgende:
ik meld mij maar niet aan.
om tevoorkomen dat iedereen opeens 'spontaan' een andere afspraak heeft
Ik vind het prima, maar je weet dat je dan tussen Stofje en mij in moet?quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah pussie ik slaap bij jou.
Gewoon aanmelden, afzeggen doen er een heleboel en als ze horen hoe gezellig het was dan hebben ze spijt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef seekfaM het volgende:
ik meld mij maar niet aan.
om tevoorkomen dat iedereen opeens 'spontaan' een andere afspraak heeft
Stofjequote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar je weet dat je dan tussen Stofje en mij in moet?.
Tuurlijk, ging vorige keer ook prima toch? Stof lag prima tussen het stof op de grond? Toch?quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar je weet dat je dan tussen Stofje en mij in moet?.
Mwoaaaaaaaaaaaaaaaaah viel mee vorige keerquote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach boeiend..
De dag voor de meet komt toch altijd 'de grote afzegging'.
Er waren 58 Fok!kers toch? En volgens mij heeft er niet één afgezegd.quote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoaaaaaaaaaaaaaaaaah viel mee vorige keer
Ik heb dan geen werk meer, en zou niet weten wat er anders zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoaaaaaaaaaaaaaaaaah viel mee vorige keer
als het net zo gaat als de vorige keer valt het in de zomervakantiequote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb dan geen werk meer, en zou niet weten wat er anders zou moeten zijn.
Valt dat trouwens in de voorjaars vakantie ?
2008?quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef longinus het volgende:
[..]
als het net zo gaat als de vorige keer valt het in de zomervakantie![]()
Niet waar. Dat was alleen met de zomermeet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef longinus het volgende:
[..]
die in de herfst doorgingquote:Op maandag 18 december 2006 22:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet waar. Dat was alleen met de zomermeet.
Ja hoor,dan is de dienstregeling al half bekend.Zuidlaren-Assen (2x) - Meppel - Utrecht. (als ik het allemaal goed gezien heb)quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik moet namens guitarist.nl vragen of hij de laatste plek kan bezetten in je auto.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor,dan is de dienstregeling al half bekend.Zuidlaren-Assen (2x) - Meppel - Utrecht. (als ik het allemaal goed gezien heb)
quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef longinus het volgende:
[..]
Jaquote:
Heul niet,de afgelopen meet hd haske weinig afzeggingen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach boeiend..
De dag voor de meet komt toch altijd 'de grote afzegging'.
Nou,doe de vlag eens anders hangen dan.quote:Op maandag 18 december 2006 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
zoals mijn "vlag" er nu bij hangt kom ik niet... maar het is nog ver weg
Half stok?quote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,doe de vlag eens anders hangen dan.![]()
Aandachtstrekkert..quote:Op maandag 18 december 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja zet m'n vriendin er ook maar bij.
Heb je een vriendin?quote:Op maandag 18 december 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja zet m'n vriendin er ook maar bij.
*fapfapfap*quote:
Gij onwetende!quote:
Al sinds het 5 min uit is met de ex heurquote:
10 minimaal.quote:Op maandag 18 december 2006 23:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Al sinds het 5 min uit is met de ex heur![]()
ow das dan toch iets langer dan gedacht.quote:
Ayequote:
Moeten de omstanders geld inleggen of mogen we gratis toekijken ?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aye
En je weet wat er allemaal gebeurd op de toiletten daar in de stairway?
portemonnee zoekenquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aye
Daar wordt geplast,gepoept en misschien zeklfs nog wel gekotst.En bij de dames worden er waarschijnlijk ook wat tampons in- en uitgeschoven en maandverbandjes verwisseld en vuige roddels uitgewisseld.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aye
Je mag de deur nieteens openen gek! Is allemaal publiek geheim al heb je het nooit gezien.quote:Op maandag 18 december 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moeten de omstanders geld inleggen of mogen we gratis toekijken ?![]()
Verdulle. Dat ik dat nu nét moet missen omdat ik in Naailand zit.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
Aye
Neequote:Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt geplast,gepoept en misschien zeklfs nog wel gekotst.En bij de dames worden er waarschijnlijk ook wat tampons in- en uitgeschoven en maandverbandjes verwisseld en vuige roddels uitgewisseld.![]()
ga ik nu door voor de welbekende koelkast?
Er zullen vast wel wat vuige pics en/of filmpjes gelekt wordenquote:Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdulle. Dat ik dat nu nét moet missen omdat ik in Naailand zit.
Was hier nog een reactie op gekomen? Ik kon 'm niet zo vinden...quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik moet namens guitarist.nl vragen of hij de laatste plek kan bezetten in je auto.![]()
Je mag meerijdenquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Was hier nog een reactie op gekomen? Ik kon 'm niet zo vinden...
Ja, je kan meerijdenquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof. En gewoon komen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wellicht dat ik er ook ben.... maar dat durf ik niet te beloven.
Like thats gonna happenquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zo veel drinken.
Durf je het zelf niet te vragen?quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb der op msn al verteld dat ze op de lijst staat als niet komendequote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,iemand yvonne al geattendeerd op dit topic?
Okdan, er wordt niet geneukt daar.quote:Op maandag 18 december 2006 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,zeg me dat er niet
geneukt
wordt.
Sex is vies en het stinkt. (heb ik van horen zeggen)
alleen oraal hč?quote:Op maandag 18 december 2006 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okdan, er wordt niet geneukt daar.
watvoor volk verwacht je dán op zo'n meeting?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef Stekelbees het volgende:
Iemand omgeving tilburg?
Kan eventueel wel meerijden!
edit: tenzij je zo`n vage kutjunk bent die rond het station rondhangt enzo, dan ga je maar fietsen ofzo.![]()
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
watvoor volk verwacht je dán op zo'n meeting?
Ligt eraan hoe dichtbij je parkeert.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?
![]()
Veel Mocro's rondom de Stairway hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?
![]()
Parkeergarage met hekken er om is ok. (maar wel duur.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Veel Mocro's rondom de Stairway hoor![]()
Zoek je ruzie ofzo schavuit?!quote:
Ehhh.....ben je boos ?...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoek je ruzie ofzo schavuit?!
Moet je knokken?! Nou, nou nou![]()
Ik zet je neus tussen je oren hoor![]()
Ohmmmmmmm......*ZenBoeddhistische pose aanneemt*...Ohmmmmmmmmmm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IK BEN NIET BOOS, IK BEN VOLKOMEN RUSTIG! EN IN BALANS1!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |