Heb der op msn al verteld dat ze op de lijst staat als niet komendequote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,iemand yvonne al geattendeerd op dit topic?
Okdan, er wordt niet geneukt daar.quote:Op maandag 18 december 2006 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,zeg me dat er niet
geneukt
wordt.
Sex is vies en het stinkt. (heb ik van horen zeggen)
alleen oraal hè?quote:Op maandag 18 december 2006 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okdan, er wordt niet geneukt daar.
watvoor volk verwacht je dán op zo'n meeting?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef Stekelbees het volgende:
Iemand omgeving tilburg?
Kan eventueel wel meerijden!
edit: tenzij je zo`n vage kutjunk bent die rond het station rondhangt enzo, dan ga je maar fietsen ofzo.![]()
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
watvoor volk verwacht je dán op zo'n meeting?
Ligt eraan hoe dichtbij je parkeert.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?
![]()
Veel Mocro's rondom de Stairway hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?
![]()
Parkeergarage met hekken er om is ok. (maar wel duur.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Veel Mocro's rondom de Stairway hoor![]()
Zoek je ruzie ofzo schavuit?!quote:
Ehhh.....ben je boos ?...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoek je ruzie ofzo schavuit?!
Moet je knokken?! Nou, nou nou![]()
Ik zet je neus tussen je oren hoor![]()
Ohmmmmmmm......*ZenBoeddhistische pose aanneemt*...Ohmmmmmmmmmm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IK BEN NIET BOOS, IK BEN VOLKOMEN RUSTIG! EN IN BALANS1!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |