ow das dan toch iets langer dan gedacht.quote:
Ayequote:
Moeten de omstanders geld inleggen of mogen we gratis toekijken ?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aye
En je weet wat er allemaal gebeurd op de toiletten daar in de stairway?
portemonnee zoekenquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aye
Daar wordt geplast,gepoept en misschien zeklfs nog wel gekotst.En bij de dames worden er waarschijnlijk ook wat tampons in- en uitgeschoven en maandverbandjes verwisseld en vuige roddels uitgewisseld.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aye
Je mag de deur nieteens openen gek! Is allemaal publiek geheim al heb je het nooit gezien.quote:Op maandag 18 december 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moeten de omstanders geld inleggen of mogen we gratis toekijken ?![]()
Verdulle. Dat ik dat nu nét moet missen omdat ik in Naailand zit.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef purplerose het volgende:
Aye
Neequote:Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt geplast,gepoept en misschien zeklfs nog wel gekotst.En bij de dames worden er waarschijnlijk ook wat tampons in- en uitgeschoven en maandverbandjes verwisseld en vuige roddels uitgewisseld.![]()
ga ik nu door voor de welbekende koelkast?
Er zullen vast wel wat vuige pics en/of filmpjes gelekt wordenquote:Op maandag 18 december 2006 23:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdulle. Dat ik dat nu nét moet missen omdat ik in Naailand zit.
Was hier nog een reactie op gekomen? Ik kon 'm niet zo vinden...quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik moet namens guitarist.nl vragen of hij de laatste plek kan bezetten in je auto.![]()
Je mag meerijdenquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Was hier nog een reactie op gekomen? Ik kon 'm niet zo vinden...
Ja, je kan meerijdenquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof. En gewoon komen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wellicht dat ik er ook ben.... maar dat durf ik niet te beloven.
Like thats gonna happenquote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zal niet meer zo veel drinken.
Durf je het zelf niet te vragen?quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb der op msn al verteld dat ze op de lijst staat als niet komendequote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,iemand yvonne al geattendeerd op dit topic?
Okdan, er wordt niet geneukt daar.quote:Op maandag 18 december 2006 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,zeg me dat er niet
geneukt
wordt.
Sex is vies en het stinkt. (heb ik van horen zeggen)
alleen oraal hč?quote:Op maandag 18 december 2006 23:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Okdan, er wordt niet geneukt daar.
watvoor volk verwacht je dán op zo'n meeting?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef Stekelbees het volgende:
Iemand omgeving tilburg?
Kan eventueel wel meerijden!
edit: tenzij je zo`n vage kutjunk bent die rond het station rondhangt enzo, dan ga je maar fietsen ofzo.![]()
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
watvoor volk verwacht je dán op zo'n meeting?
Ligt eraan hoe dichtbij je parkeert.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?
![]()
Veel Mocro's rondom de Stairway hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik moet toch niet elk kwartier gaan checken of ik nog banden onder me auto heb liggen ofwel dan?
![]()
Parkeergarage met hekken er om is ok. (maar wel duur.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Veel Mocro's rondom de Stairway hoor![]()
Zoek je ruzie ofzo schavuit?!quote:
Ehhh.....ben je boos ?...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoek je ruzie ofzo schavuit?!
Moet je knokken?! Nou, nou nou![]()
Ik zet je neus tussen je oren hoor![]()
Ohmmmmmmm......*ZenBoeddhistische pose aanneemt*...Ohmmmmmmmmmm...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IK BEN NIET BOOS, IK BEN VOLKOMEN RUSTIG! EN IN BALANS1!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |