quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
23:50 uurZijn we om 20 voor 2 thuis
![]()
Nee kunnen we nog hier de kroeg in jahquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee kunnen we nog hier de kroeg in jah
quote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dan rijd ik wel door naar groningen en ga ik daar wel tot half 7 zitten
heheh!
quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen
Als we niet eerder uit de trein worden gezet ofzo
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef fraubitch het volgende:
zet mij mar bij de misschien mensjes trouwens
Als der zown kansloze conducteur langskomt zal ik hem wel even vragen of hij het wetboek van strafrecht uit zijn hoofd weet enzoquote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]waarschijnlijk krijg ik weer boetes voor voeten op de bank of geschreeuw
!!
haalloo, hallooo!! kan ik nog in je autoquote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je moet komen!!!We moeten toch wat te fappen hebben.
![]()
![]()
Enneh,gammele kutfiets,waarom sta ik niet in de OP? Nou?Ik moet vanuit Zuidlaren komen en ga met de auto,dat kan voor jou ook een voordeel zijn,want ik kom dan langs Assen.(En dan zijn er nog twee plekken over voor mensen die in het Noorden wonen of op de lijn Groningen-Utrecht.)
Disclaimer:wat het rookbeleid betref ben ik net de NS:,niet in de auto.Maar ik wil onderweg best ff stoppen om de rokers hun nicotinepeil weer op te laten vijzelen.
Alleraardigst AnhtonyRealZeusquote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh,gammele kutfiets,waarom sta ik niet in de OP? Nou?Ik moet vanuit Zuidlaren komen en ga met de auto,dat kan voor jou ook een voordeel zijn,want ik kom dan langs Assen.(En dan zijn er nog twee plekken over voor mensen die in het Noorden wonen of op de lijn Groningen-Utrecht.)
Disclaimer:wat het rookbeleid betref ben ik net de NS:,niet in de auto.Maar ik wil onderweg best ff stoppen om de rokers hun nicotinepeil weer op te laten vijzelen.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je past wel de OP aan, maar je mist nog steeds een aantal mensen, o.a. ik/mij/deze hierquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mag je PM-en hierover ?![]()
Snel toevoegt aan OP![]()
Het gaat ook zo snelquote:Op maandag 18 december 2006 22:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Je past wel de OP aan, maar je mist nog steeds een aantal mensen, o.a. ik/mij/deze hier
quote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haalloo, hallooo!! kan ik nog in je auto?
quote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alleraardigst AnhtonyRealZeus.
.
Jij komt gewoonquote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Zet me maar op 'misschien'.
Ja hoor,leef je uit.quote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mag je PM-en hierover ?![]()
Snel toevoegt aan OP![]()
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.
Hoe moeten ze ik dat dan weten?quote:Woonplaats: -
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeten ze dat dan weten?
Hm, Maastricht is wat ver weg.quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik heb al wat plekjes in gedachten..
Maar het is: Maastricht of Alblasserdam..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef murp het volgende:
ik mag niet mee van mijn moeder
mamma zegt dat mensen ontmoeten van het internet raar is
M'n voormalige residentie huist daar.quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Alblasserdam?
Neem je moeder mee, misschien is het watquote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef murp het volgende:
ik mag niet mee van mijn moeder
mamma zegt dat mensen ontmoeten van het internet raar is
Als Bio ook komt, dan kan je toch bij hem logeren?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.
mwoah, mamma zit al een hele tijd in de wc en ik mag haar niet storen.. ik wacht wel tot mamma vanavond klaar isquote:Op maandag 18 december 2006 22:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je moeder mee, misschien is het wat
Je kan toch ook gewoon wachten op de eerste trein om een uurtje of zesquote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n voormalige residentie huist daar.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Zet me maar op 'misschien'.
Ik kan wel even langs komen, je woont tenslotte vlakbijquote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef murp het volgende:
[..]
mwoah, mamma zit al een hele tijd in de wc en ik mag haar niet storen.. ik wacht wel tot mamma vanavond klaar is
Jij komt wel ? of sta je er al bij ?quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt wel ? of sta je er al bij ?![]()
Ik weet het ook niet meer![]()
ik zal het effe aan mamma vragen, ik ben zo terug......quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik kan wel even langs komen, je woont tenslotte vlakbij![]()
* RealZeus mompelt iets over dat regeltje onder de foto van Herald en the_witch,die een diepgaand gesprek hebben:rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef the_witch het volgende:
Ikke!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |