quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.
Hoe moeten ze ik dat dan weten?quote:Woonplaats: -
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeten ze dat dan weten?
Hm, Maastricht is wat ver weg.quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik heb al wat plekjes in gedachten..
Maar het is: Maastricht of Alblasserdam..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef murp het volgende:
ik mag niet mee van mijn moeder
mamma zegt dat mensen ontmoeten van het internet raar is
M'n voormalige residentie huist daar.quote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Alblasserdam?
Neem je moeder mee, misschien is het watquote:Op maandag 18 december 2006 22:32 schreef murp het volgende:
ik mag niet mee van mijn moeder
mamma zegt dat mensen ontmoeten van het internet raar is
Als Bio ook komt, dan kan je toch bij hem logeren?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen als ik een slaapplek/iemand om mee te rijden vind.
mwoah, mamma zit al een hele tijd in de wc en ik mag haar niet storen.. ik wacht wel tot mamma vanavond klaar isquote:Op maandag 18 december 2006 22:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Neem je moeder mee, misschien is het wat
Je kan toch ook gewoon wachten op de eerste trein om een uurtje of zesquote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n voormalige residentie huist daar.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Zet me maar op 'misschien'.
Ik kan wel even langs komen, je woont tenslotte vlakbijquote:Op maandag 18 december 2006 22:37 schreef murp het volgende:
[..]
mwoah, mamma zit al een hele tijd in de wc en ik mag haar niet storen.. ik wacht wel tot mamma vanavond klaar is
Jij komt wel ? of sta je er al bij ?quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt wel ? of sta je er al bij ?![]()
Ik weet het ook niet meer![]()
ik zal het effe aan mamma vragen, ik ben zo terug......quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik kan wel even langs komen, je woont tenslotte vlakbij![]()
* RealZeus mompelt iets over dat regeltje onder de foto van Herald en the_witch,die een diepgaand gesprek hebben:rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef the_witch het volgende:
Ikke!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |